26.4.2024 | Svátek má Oto


Diskuse k článku

POLITIKA: Nemám rád Andreje Babiše

Andrej Babiš nepochybně ohrožuje demokratický řád v České republice. Ne snad, že by on sám jako osoba chtěl zavádět do ústavního pořádku státu nějaké autoritativní prvky...

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
F. Kusák 16.9.2019 12:49

Nepodsouvám Vám vůbec nic, ale já jsem se snad vyjádřil naprosto jasně.

J. Krynický 16.9.2019 13:10

Erm. A já jsem snad reagoval na váš komentář?

V. Čermák 16.9.2019 11:58

Pěkný článek, netrvalo to účelové divadlo déle, než 2 roky?

A. Alda 16.9.2019 10:49

Ano pane. A souhlasím s Vámi.

M. Prokop 16.9.2019 10:26

"Po dvou letech tanců policie a státního zastupitelství je tu Andrej Babiš čistý a silnější, než byl kdy předtím."

Silnější možná (ač i o tom pochybuji, počet koblihářů je ± stejný), ale čistší ani náhodou. Čápák je jen menší z jeho četných prohřešků, a ani o něm soud neproběhl, jen bylo vyšetřování za poněkud pochybných okolností ukončeno. http://dfens-cz.com/nenavist-proti-letne-divide-et-empera/

Jinak souhlas.

A. Trick 16.9.2019 11:13

Neztrácejte naději. Pospíšil prohlásil, že doufá, že nejvyšší státní nezávisle prozkoumá zastavení stíhání. Čímž znevěrohodnil Městské zastupitelství a sugestivně podal návod jak má nejvyšší státní rozhodnout.

A TOHLE bylo ministrem spravedlnosti.

J. Matuška 16.9.2019 11:46

Ad 11:13 - R^

V. Pavelka 16.9.2019 12:34

Všem přístupná Duhová Veličina, jo johle bývalo ministrem spravedlnosti za ODS.8-o

F. Kusák 16.9.2019 13:00

No, že Babiš je dravec, o tom není pochyb. Podnikal jste někdy? Pokud ano, pak víte jaká pravidla tam panují. Podívejte se jak dopadla firma Nokia. A takových příkladů najdu mnoho. A naše devadesátá léta přímo vybízela k takovému chování. Většina dnešních vážených podnikatelů, kteří tehdy začínali, se chovali minimálně naprosto stejně. Právě tak tehdy vznikal český kapitalizmus a demokratický stát. S tím se nedá nic dělat a naivkové si mohou myslet co chtějí.

M. Vondráček 16.9.2019 18:38

Jen s tím rozdílem, že nejsou předsedové vlády :-) Jen naivkové si mohou myslet, že to AB myslí tak, jak prezentuje na veřejnosti ...

B. Rameš 16.9.2019 10:16

Se zemí, kde je čtyři roky vedené vyšetřování s výstupy zvíci čtyřiceti hodně tučných knih shrnuto do věty "firma splňovala podmínky pro udělení dotace" je něco špatně, a to bez ohledu na to, kde je pravda.

M. Prokop 16.9.2019 10:27

Ano, protože základ problému je, JAK je splňovala.

V. Čermák 16.9.2019 12:00

V souladu se zákonem?

F. Houžňák 16.9.2019 19:31

Zjevně v souladu se zákonem, což je i názor prokurátora nebo státního zástupce nebo jak se ta funkce jmenuje.

P. Hlosta 16.9.2019 10:01

Václavamoravcepořad řešil jak je to vlastně s tím zastavením Babiše. Čtyři chytří tam meditovali a závěr jejich meditací je, že nic není jisté, ani zastavení stíhání Babiše, ovšem je jisté, že je vše nejisté. Jsou to taková zadní vrátka pro případ neúspěšnosti přaného si výsledku kriminalizování Babiše. Podle té chytrystyky ač Babiš nebude trestně stíhatelný, není jisté, že NENÍ podvodník a zločinec. Jejich mudrlanství má ale jednu chybu. Totiž dle této metody posuzování, lze úspěšně tvrdit, že není jisté, že Babiš JE podvodník a zločinec.

Tak nějak propagandisté z ČT neví kudy kam. ;-))

F. Kusák 16.9.2019 12:37

Přiznávám se, měl jsem rád Václava Havla a jeho absurdní dramata. Tak tohle by byl dobrý námět. Účelově sestavit trestní oznámení a pak někomu mnoho let otravovat život, rozvrátit společnost a teď, když se jim to hodí, zpochybňovat právní systém. Jestlipak někdo ponese odpovědnost za toto divadlo.

V. Pavelka 16.9.2019 13:08

Bylo směšné i ubohé ,jak se ta parta s Moravcem držela příslovečné košile se zástupcem Zemanem a točila se na třech čtyřech nebo pěti rozhodčích v domění že veřejnost ocení znejistující boj až do konce,"přece je to boj za jejich pravdu? :-(

J. Ptáček 16.9.2019 9:53

Zas tak úplně nesouhlasím. Jednak to opravdu, aspoň formálně, není ještě uzavřeno. I tak to asi skončí Babišovým "vítězstvím". Už proto, že si to přeje náš car, kvůli Ústavě určitě ne. Ale jeho figurka na šachovnici, Andrej, vidí, že nějaký špagát na něj je. Do hlavy mu nevidím, ale myslím si, že má filipa (určitě s malým "f") a příště si podobný fígl dobře rozmyslí. Car jednou docaruje.

P. Hlosta 16.9.2019 10:06

Co myslíte, zvítězí demokracie a volby rozhodnou kdo má mít vládu? Nebo vámi uvedený car nám zruší tuhle demokratickou volbu? Já bych sázel, že demokraticky si zvolíme opět car necar. Jen je otázka, kdo bude spokojený s výsledkem demokratických voleb. Já to odhaduji, že vy ne. ;-)

J. Ptáček 16.9.2019 10:39

V mých pomalu osmdesáti už mě tolik netíží, kdo příští volby vyhraje. Na carovo chování, abych to řekl korektně, jsem si zatím nezvykl. Jestli mně ještě nějaký zbývá, abych se polepšil, ví jen pánbůh...

V. Čermák 16.9.2019 12:04

Můžete mi prozradit, CO konkrétně vám na "Carovu" chování vadí?

F. Kusák 16.9.2019 12:47

Zkuste si trochu nastudovat, jak vypadala carská despocie. A nechci být špatným prorokem, že tzv. dobré a systémové strany se za každou cenu po dalších volbách spojí, jen aby se nedostalo ANO k moci. A při nebo po volbách bude vše dovoleno. Pomluvy, dehonestace, právní zpochybňování výsledků, vše nastane, pokud volby dopadnou jinak než si někteří přejí. Vidíme to i jinde v EU. Jen bych si přál, aby s tím český volič počítal, jinak mu zbudou jen oči pro pláč.

V. Pavelka 16.9.2019 13:24

Babiš i Zeman jednou skončí to jo , ale ANO může pokračovat at už s menší preferencí nebo ještě větší, aby opozice neumřela na vlastní přehnané naděje..:-):-(

L. Písařík 16.9.2019 9:42

Nemusíte mít rád Babiše, ale musíte uznat, že za jeho vlády tady začíná pozvolna být pořádek, krást a okrádat stát je stále obtížnější a proto ten odpor.

J. Oldfart 16.9.2019 10:00

V čem spočívá ten řád a pořádek? Nic kromě zvyšující se byrokracie a buzerace, viz kontrolní hlášení a EET.

L. Písařík 16.9.2019 11:19

Právě v tom, že krást je stále obtížnější. EET - když si dám v hospodě pivo, nikdo se mně neptá, jestli chci platit DPH nebo ne. EET je pouze opatření k tomu, aby DPH za to pivo platil i hospodký. Byrokracie? Mrkněte vedle, jak začínají propouštět banky úředníky a nahrazovat je AI, k tomu dojde i ve státní správě. Třeba auta dnes již z poloviny dělají roboti a kvalita se zvýšila - viz záruka na 5 a více let. Vydržať.

M. Prokop 16.9.2019 10:30

Když k tomu nedáte smajlík, mohl by to někdo vzít i vážně.

Malý vzoreček: Berňák honí malé podnikatele, když si kontrolor nevezme účtenku. Odložil oznámení německé vlády, že Bureš se dopouští daňových úniků. Burešův berňák s Burešovou Schillerovou.

https://www.seznamzpravy.cz/clanek/financni-sprava-priznala-podezreni-nemcu-z-danoveho-uniku-na-capim-hnizde-jsme-policii-nepredali-78076

L. Písařík 16.9.2019 11:27

Finanční správa opravdu nemé povinnost informovat každého, kdo jde kolem o vztazích mezi plátcem daně a FU. Co je komu po tom?

V. Pavelka 16.9.2019 12:51

Ta nezdaněná reklama ,udajně na čapák říká jen dehonestační A, už ale neříká B,že je to shrnuto do celé částky , ale když to rozložíte v čase ,je to zase o dehonestačním prdu a lhaní opozice !!;-O

A. Alda 16.9.2019 10:51

To je také pravda.

Až na ten konec. Největším zlodějem je totiž stát.