7.5.2024 | Svátek má Stanislav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Bořek 31.7.2008 17:46

Re: Vážený pane učiteli Vrbo

Chtěl bych Vás trochu poopravit.Nereaguji na kauzu Čunka,ale obecně.Státní zástupce zastavuje řízení i v tom případě, že se nemůže dokázat trestní čin i když státní zástupce je více méně přesvědčen o vině dotyčného. Důkazný materiál je nedostatečný.Tady na Psu někdo napsal,že o zločinnosti Al Caponeho nikdo nepochyboval,jenomže mu to nebylo možno dokázat.Potom ho chytli na daňovém úniku.Takže ani Vy nejte znalec práva.

Bloud 31.7.2008 17:42

Re: Vážený pane učiteli Vrbo

Ale notak, autor se pravda vyjádřil poněkud nepřesně, nicméně nosná idea článku je velmi pravdivá. Jako popis nevalné úrovně naší politické kultury určitě obstojí. Pěkný denR^

Evžen 31.7.2008 17:40

Re: Re: Státní zástupce

Ano, Salichov, který i podle auditu Krollu odvedl velmi kvalitní práci, jeho právní vývody byly označeny za velmi přesné, jeho detailní právní rozbor případu byl velmi dobře propracovaný a došel právněně k závěru, že by se žalbou u soudu neobstál. Takže co jako?

Chris Kelvin 31.7.2008 17:32

Re: Re: Také věřím, že z platu 30 000 se dá ušetřit několik milonů ve 4 členné rodině

Asi to opravdu nebylo na postavení před soud. Určitě ale všechno co píšete bylo na okamžité odstoupení z politiky a návrat do pracovního procesu :-)

Evžen 31.7.2008 17:11

Vážený pane učiteli Vrbo

Je všeobecně známé, že za největší laické znalce práva se považují učitelé a inženýři všeho druhu. Vy jste to jen potvrdil. Takovou pitomost, že má nejvyšší státní zástupce požadovat, aby se očistil před soudem někdo, o jehož věci se ví, že k žádnému trestnému činu nedošlo, se jen tak nevidí. Jednak nejvyšší státní zástupce nerozhoduje o podání obžaloby v žádné věci, neboť mu to nepřísluší, jednak by žalobce, který by to za takové důkazní situace udělal, by se sám dopustil trestného činu zneužití pravomoci veřejného činitele.  Porušil by totiž flagrantně ústavní zásadu stíhání jen ze zákonných důvodů. . Nelze někoho stavět před soud jen proto, že si to přeje veřejné mínění. Napříště si prosím hleďte své úctyhodné profese a nepleťte se do věcí, jímž evidentně nerozumíte. 

Ludva 31.7.2008 16:58

Re: Příklad USA není nejvhodnější.

To jste málo všímavý. Pan Čunek vždycky přiznal jen to, co odhalili novináři nebo policie. A na každého dalšího kostlivce si dal pár týdnů čas, zřejmě než sehnal věrohodné vysvětlení.

jura-p 31.7.2008 16:58

Re: Také věřím, že z platu 30 000 se dá ušetřit několik milonů ve 4 členné rodině

Ten článek přece nebyl o tom, jestli věřím Čunkovi. Byl o tom, že lidé mají být souzeni, i když proti nim nejsou důkazy.

Ale abych vám odpověděl, ne nedá se to ušetřit, ne náměstek ministra obrany by se vůbec s nějakým technikem nebavil a už vůbec ne o nákupu kanonů na letadlo. Od toho mají firmy ředitele, aby jednali s náměstky. A při úrovni diet v těch letech by musel najezdit stotisíce kilometrů, aby mu to zbylo po zaplacení benzínu. Takže by muse jet do Prahy několikrát denně. Ale i kdyby se tam dalo něco doložit, tak by to nejspíš bylo dnes promlčené. Takže ten článek je vlastně blbý, ne?

Ale to přece nemá nic společného s tím, jestli se mu dalo doložit přijetí konkrétního úplatku z čehož byl viněn a z ničeho jiného nemohl, protože jen na to byl senátem uvolněn ke stíhání. Policie, kdyby věděla o jiném činu, který by mu mohla klást za vinu, jistě by požádala i o zbavení imunity pro tento jiný čin.

No a že měl milion. To samo o sobě není trestní čin. To, že nevíte, jak k němu přišel, na obvinění nestačí. Ani to, že to nevím já.

Ale článek byl o tom, jak se mají před soudem očišťovat lidi, na které státní zástupce nic nemá a kteří ze zákona musejí takovou věc odložit a nemohou říci, vážený soude, já ho sice z ničeho nežaluju, protože nic nemám, ale kdybyste byli takoví hodní, projednejte to, protože jde o politika. A z čeho ho viníte, zeptal by se soudce. No z ničeho. Mluvilo se o úplatku, ale nic jsme na něj nenašli. A jaký trest navrhujete. No žádný. A co vlastně máme soudit. No to já nevím, řekl by st. zástupce, ale protože je to politik, tak ho suďte. Ať se může očistit. A soud by rozhodl, že je nevinen, protože nejsou důkazy. Byl by očišťěn?

jm 31.7.2008 16:32

K POPSANÝM DŮSLEDKŮM JEŠTĚ POPSAT PŘÍČINY

K POPSANÝM DŮSLEDKŮM JEŠTĚ POPSAT PŘÍČINY - jsou to ústavní a volební zákon ČR, autor soudruh JUDr. Jičínský & spol. sepsané na objednávku soudruha JUDr.a  Mirijána Čalfy přečdsedy "Vlády záchrany". zvaného JUDr. Pendrek a samozvaného náčelníka celosvětového protikomunistického odboje v mezích komunistických zákonů, zvaného Prezident Parvdoláska. U nich a tam začíná, že česští vyvolenci vytlemení svými skutky nepáchají veřejné politické sebevraždy, ale jen tak se nám vytlemují, zejména svým mandantům-voličům,  kterým pohrdlivě a bez studu nadávají do:"...obyčejných,,,,normálních,....standardních..." spoluobčanů!

Nomen 31.7.2008 16:25

Také věřím, že z platu 30 000 se dá ušetřit několik milonů ve 4 členné rodině

Lumpové to dělají běžně....

lune 31.7.2008 16:24

Re: Pane učiteli!

Odpověď najdete na senátorských stránkách J. Čunka pod aktualitou s názvem  ,,Zpráva inspekce MV k únikům ze spisů J. Čunka. Tam se dovíte podrobně, kolikrát si kteří vyšetřovatelé telefonovali s redaktorem Bártkem. Je zajímavé, že se o této zprávě nikde v mediích nepsalo, nemluvilo, prostě jako by ta zpráva neexistovala.  Není to divné?  Je zveřejněna jedině na zmíněných stránkách a je velice zajímavé, že žádný nezkoumal bankovní účty zmíněných vyšetřovatelů, kolik jim  úniky vynesly!!!

vojcek 31.7.2008 16:22

Re: Re: Čunek sáhl na cikány - proto ho chtějí zničit, to je celé

Tím, že měl nárok na přídavky a bral je se přiživoval a využíval stát? Ale ty brepto...a čím podváděl a kdy lhal?

JaS 31.7.2008 15:38

Příklad USA není nejvhodnější.

V USA, na rozdíl od nás, není zcela běžným zvykem lhát a podvádět. Proto když vznikne podezření na vysokého činitele, má to s dost velkou pravděpodobností nějaký podklad. Když si uvědomíte, co se dělo předtím za minulé vlády (Gross, šmelení s parcelami apod), je tady zřejmá snaha druhé strany odvést pozornost od vlastních průšvihů. Druhá strana se velmi snažila poškodit pověst někoho ze současné vlády a spousta lidí jí na to nalítla, takže pan Čunek má pověst poškozenou. Přesto však vždycky vypovídal, nikdy jsem si nevšiml, že by se snažil zatloukat jako ostatní.

Čumil 31.7.2008 15:19

Cunek vypada jako pristizeny lhar.

No, já si myslím, že ani tak nevypadá...

unh 31.7.2008 15:02

Re: Čunek sáhl na cikány - proto ho chtějí zničit, to je celé

Cunej je sam "bily cikan", ktery se snazil prizivovat a vyuzivat stat. A navic pritom podvadel a lhal.

unh 31.7.2008 14:58

Re: Iako učitel si připravujet osnovy na školní rok

Kalousek uspel. Jednoznacme a durazne vyzval Cunka aby rekl s kym na ministerstvu rokoval. Cunek to zase odmitl. Neni podivne ze si na Cunka a jeho udajne pocetne cesty nikdo nepamatuje? Cunek vypada jako pristizeny lhar.

jura-p 31.7.2008 14:51

Hezké politické cvičení, autore.

Ale přece jen otázka. Za jaký trestní čin by státní zástupce politika žaloval, když si myslel, že se toho, proč byl obviněn nedopustil? Trestní řízení za nic u nás jaksi neexistuje. S tím se musejí příznivci očišťování u soudu smířit. A také s tím, že soud neočišťuje, soud akorát říká, že nejsou důkazy toho, že se věci, z které byl obžalován, nejsou průkazné.

Kdy už takto se profilující budoucí politici pochopí, že důkaz neviny neexistuje.

Lojza z paseky 31.7.2008 14:09

Re: Dokažte mi nevinu

Rád bych viděl vraždit "babičku v praku", ale to je fuk. A pakliže někoho obviňujete, musíte buďto podat na policii trestní oznámení jak činí politikové (protože to je zadarmo), anebo občanskoprávní žalobu, což jest za prachy. A proto tak politikové nečiní.

yorik 31.7.2008 13:56

Re: A bolševici

Něco jako dobývání Zimního paláce. Ale tam si přepisování historie fikci vyžadovalo. Tady to mají stihnout do parlamentních voleb. Grantoví ochotníci.

Chris Kelvin 31.7.2008 13:53

Re: Re: Žádný politik nemá...

Přinejmenším to není běžný způsob obživy.

yorik 31.7.2008 13:50

Re: Žádný politik nemá...

Myslíte, že je politika nějaké korzo?

ja 31.7.2008 13:48

Dokažte mi nevinu

Tak Vás teď obviňuji, že jste před lety zavraždil babičku v praku a že jste pře lety platil za celou hospodu a to bylo víc, než jste vydělával. A dokud nedokážete, že jste to neudělal, tak odstupte ze všech funkcí!

F. Čech 31.7.2008 13:20

Iako učitel si připravujet osnovy na školní rok

Opravdu jsem čekal který poskok zase nějakým způsobem vytáhne z klobouku něco co by zase rozdmýchalo čunkobraní. Neuspěl už ani výzmaný bratr Kalousek svými výhružkami žalobou firmě Kroll a panu Dančákovi, takže se zdálo, že bude nějaká letní přestávka. Přesto jsem si říkal, že se ale jistě najde nějaký snaživý poskok, nějaký provinční ubožák, který největšího zločince všech dob jiřího Čunka zase vrátí do hry. A poskok se opravdu našel, i když ze nejspodnějšího patra. Že se nestydíte soudruhu učiteli.

Čumil 31.7.2008 13:19

Ano, pane autore, souhlasím s vámi. A je mi to asi stejně platné, jako vám váš článek

bebe 31.7.2008 13:13

Čunek sáhl na cikány - proto ho chtějí zničit, to je celé

To je příčina, pak vše ostatní je  následek - neustávající hon   prostitujících nájemných pisálků, kteří slídí a plní své úkoly , zadané  skutečnými pány této země.

Bořek 31.7.2008 13:13

Re: Vážený pane,

Souhlas.Naše politická scéna vykazuje duševní a morální ubohost.

Autor 31.7.2008 12:58

Vážený pane,

Vaše poznámky považuji vesměs za případné. Ano, celá kauza poskytuje vynikající důvod pro bourání koalice. Právě proto je ale načase se zeptat: Jak je možné, že lze bourat koalici skandalizací jakéhosi bezpečnostního technika ze Vsetína, o jehož existenci ještě počátkem června 2006 – tedy v době voleb – prakticky nikdo nevěděl?  Není cosi pochybného už ve způsobu, jakým se u nás ustavuje výkonná moc?

Pozorovtel 31.7.2008 12:51

Stále Čunek

Nebyla prokázána žádná Čunkova nevina, ale jen se nepodařilo dokázat, že úplatek vzal, což je samozřejmě velký rozdíl.  Al Caponovi se také nepodařilo prokázat organizovanou kriminální činnost včetně  objednaných vražd i když všem bylo jasné, že ji provozuje. Nakonec  šel do vězení za neplacení daní... (Že by příklad pro Čunka ?). Jinak se v případě nemá smysl přehrabovat, tam kde se zdá normální, že někdo našetřil 1,8 mil z cestovních náhrad jsou, diskuze zbytečné, stejně jako když chybí 700 stran, ale i bez nich je vše zcela  jasné. Jako kdyby třeba k usvědčení pachatele nestačila někdy třeba jen jedna strana.

Bořek 31.7.2008 12:48

Re: Politika do práce policie,státních zástupců a soudů nepatří!

Můžete mít  pravdu.Ale tak hloupé odpovědi na dotazy novinářů,odpověď ,nevzpomínám si,aby si za nějaký čas  zázrakem vzpomněl,měnící se výpovědi, nevzbuzují příliš důvěry v čistotu Čunka.Možná,že se mu křivdí.Ale za blbost se platí.A on si ji vybral vrchovatě.U vrcholného politika by to měl znamenat konec a to nehledě na výsledek šetření.Jenomže on tam sedí jako přilepený.Kdyby byl chlap s velkým CH,tak by teď řekl,neprokázali jste mi nic,ale odcházím.

Malý Aston 31.7.2008 12:29

Politika do práce policie,státních zástupců a soudů nepatří!

Někteří tvrdí,Čunek se měl očistit u soudu.Proč,z důvodů že ho šílená Marcelka z myslivny obvinila že před 5ti lety vzal úplatek a měl růžovou košili a hnědé kalhoty?Více jak 60 kusů policajtů na tom pracovalo,popsali 4 700 stran + kopie pro Paroubka a co vyšetřili? Kulové.Podívejte se nepřítel národa nějaký Krejčíř,honěný po celém světě vyhrává jeden český soud za druhým.Nakonec soud na základě faktů rozhodne,je čistý jako lilie a on se vrátí do České republiky.Ale Paroubek a jeho s.r.o. bude pořád tvrdit že vzal.Nemám rád pana Čunka a Lidovou stranu od Plojhara. Ale práce policie je špatná a státní zástupce,který přečetl těch 4 700 stran o panu Čunkovi od doby narození rozhodl dobře s těmi závěry by je každý soud poslal do Prčic.:-D