1.5.2024 | Svátek práce


Diskuse k článku

POLITIKA: Nechceme ani jednoho Japonce

Předseda strany Svoboda a přímá demokracie pan Tomio Okamura se vyjádřil v médiích, že je proti tomu, abychom přijali byť jen jednoho z občanů Afghánistánu, kteří pomáhali našim vojákům v jejich zahraniční misi

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
L. Beneš 25.8.2021 9:46

Město Holíč není v ČR, nýbrž je první obcí na území slobodného slovenského štátu SR po překročení řeky Moravy. Vím to jistě, byl jsem tam vícekrát.

M. Boháček 25.8.2021 9:42

Takže skôr sa dohovoria v tom Turkmenistane, či u v ČR? :-)

No a na tieto fakty ste stále nereagoval vôbec:

Afgánci patria k tomu najhoršiemu, čo sa valí do Európy s moslimských zemí.

https://necenzurovanapravda.cz/2021/08/budete-mozna-prekvapeni-jak-velke-multikulturni-obohaceni-prinasi-afghanci-evrope/

https://necenzurovanapravda.cz/2021/08/vlna-kriminality-afghancu-je-fenomenalni-oni-evropany-nenavidi-rika-muz-ktery-s-nimi-desetileti-pracuje/

M. Boháček 25.8.2021 9:36

No, diskusia znamená komunikovať spolu (a počúvať sa). Tu sú reakcie na článok. Nie diskusia s autorom.

Sem-tam vedie chvíľu diskusiu pár reagujúcich medzi sebou (čiže diskusia tu na NP je, a teda aj demokracia - akurát že asi nie je podľa vašich predstáv).

Takže vaša výzva autorovi svedčí o vašom nepochopení pojmu diskusia. ;-)

A. Koukolík 25.8.2021 9:04

Ten základní rozdíl vidím v v důvodu proč cizí armády vstoupí do cizí země. U nás to byl jednoznačný akt agrese a v Afghanistánu obrana proti terorismu. A druhý rozdíl je v tom, že u nás byly armády pěti států, a jakákoliv obrana by znamenala masakr. Navíc u nás nikdo plánovaně nevraždil, nemasakroval, nebičoval, nesekal ruce atd. Zvykly jsme si. V Afghanistánu ovšem stála jejich armáda v počtu cca 700 000 vojáků ( údaj z internetu) proti cca 75 000 Talibům. Jenže oni holt za vlast bojovat nebudou.

H. Rybnická 24.8.2021 22:40

No tak přesně řečeno dle toho ouřadování je mým národem dnešní Česká Republika, jinak máte pravdu.V

H. Rybnická 24.8.2021 22:37

Škoda, určitě by se Vám tam líbilo pane Vlčku. Jen asi neumíte německy. Přišel byste i do televize. Zdraví Ry

J. Vlček 24.8.2021 22:12

No v Německu určitě. Minimálně tak jako se to daří ve Francii, v Anglii, Belgii, Švédsku a jinde. Hodně úspěchů a zdaru. ;-D

J. Vlček 24.8.2021 22:06

No samozřejmě to udělali Češi, Sudeťáky by vůbec nenapadlo někoho napadnout, natož zabít.

Kdopak asi zabil třeba Dr. Leasinga v Mariánských Lázních, paní Rybnická? Nevzpomete si náhodou? ;-)

J. Sedlář 24.8.2021 22:01

"se v naší populaci bez problému rozpustí" = povolení k pobytu. Aha. ;-D

"Pokud Afhanci budou u nás pracovat nebo podnikat, pak nepotrebuji azyl." A když nebudou? A budou tlumočit ž paštunstiny do angličtiny? Samé otázky.

I. Koubová 24.8.2021 21:49

R^;-D

J. Vlček 24.8.2021 21:33

Paní Rybnická, už si zase děláte srandu. Na srazy Sudeťáků tu jsou jiní experti, v čele s panem Hermanem. Mně tam nikdy nepotkáte. To vám je snad jasné, pokud máte všech pět pohromadě. ;-D [>-]

H. Rybnická 24.8.2021 21:31

To je také ta jediná rozumná a přínosná strategie, věřím že se dlouhodobě vydaří.

J. Vlček 24.8.2021 21:24

Nebojte se paní Rybnická, on pan Vodvářka nevydrží dlouho, aby nepustil zase nějakou tu jedovatou slinu, která vám tolik imponuje.

Vám se zavděčí, nás ostatní nepotěší. Ani my ho nepotěšíme. ;-D

V. Církva 24.8.2021 21:22

K tomu se nejvíc hodí

اذهب إلى الجحيم الساحرة

J. Vlček 24.8.2021 21:15

Paní Rybnická, být vámi, nevznášel bych se jak motýl nad historií, ale zabýval bych se o to víc naší současností s výhledem do budoucnosti.

Pokud pociťujete potřebu povznesení vašeho národa právě islámskými přistěhovalci, nezbývá mi nic jiného, než vám popřát splnění vašeho přání, či spíše bláhového snu.

Doufám, že mi nebudete mít za zlé, že o žádné podobné povznesení nestojím. S dosavadním životem jsem náramně spokojen. Hlavně když mi do něho nikdo nekecá.

Přeji hezké sny o povznesení vašeho národa. :-):-):-)

V. Církva 24.8.2021 21:13

R^R^R^

V. Církva 24.8.2021 21:11

R^

V. Církva 24.8.2021 21:09

Hloupé multikulturalisty jako vy nám byl čert dlužen.

V. Církva 24.8.2021 21:06

Vodvářka se zbláznil. Němci kteří prchali před Hitlerem byli lidé podobní jako my. Kulturně i nábožensky. Nebezpeční nám nebyli a byli zvyklí žít podobně jako my. Hlavně ale byla jiná doba. tehdy žádní progresivisti nepožadovali abychom se ppodřizovali Islámu.

Islám nedokáže žít zároveň se svobodou a evropským pojetím demokracie. A Afghánistán zaostalá země. Ti lidé nemají naše návyky. Možná nějaké procento z nich.

Proto bych možná pár jednotek prověřených Afghánců přijal, ale radší nic než stovky nekompatibilních islamistů.

H. Lukešová 24.8.2021 21:02

Tedy mně...

H. Lukešová 24.8.2021 20:59

Ano a Židé se drželi své víry a tradic, nechtěli většinové konvertovat ke křesťanství nebo islámu, měli právo držet se své víry, svých tradic a svého způsobu života, a právě že Stát Izrael je garancí záchrany židovského národa, sionismus, ušlechtilé židovské vlastenecké hnutí má své opodstatnění.

A řeknu Vám, že mě upřímně více vadí popírani práva Izraele na existenci než popírani holocaustu. Mrtvým Židům život nikdo nevrátí, je to děsivá historie, kterou nikdo z nás nemění, ale Izrael je současnost a budoucnost, bezpečný přístav pro Židy, jediná jistota židovského národa.

Minulost nezměnime, ale přítomnost a budoucnost změnit můžeme. Důležité je žít, tvořit , budovat a milovat Zaslibenou zemi.

H. Rybnická 24.8.2021 20:56

Pane autore věřím že se nenecháte těmi vědeckým materializmem nanejvýš obdařenými spoludiskutujícími odradit a těším se příště zase na něco zajímavého. Víte ono je to těžké pochopit podstatu onoho výroku o demokracii, která znamená diskuzi.

H. Rybnická 24.8.2021 20:50

Myslela jsem tak trochu na historii Spojených států, Austrálie, Kanady........pane Vlčku stačí najít předmět kterému se říká "mapa světa " stačí i na internetu. Na takovém předmětu najdete to o čem hovořím. Ještě jednou přeji pěkný zbytek večera a zdravím do pohorské vesničky.:-):-):-):-):-):-):-):-)

V. Braun 24.8.2021 20:45

Tak jistě, je třeba abychom se všichni stali radikálními náboženskými věřícími a nastane ráj na zemi.

Ale jinak máte pravdu, ovšem doporučil bych spíše víru v lidskou svobodu.

H. Rybnická 24.8.2021 20:42

To jsem nevěděla s tím velvyslancem. Krucisakra aby do toho čert vletěl. Před léty jsem si zašla na přednášku Inace Bubise. Vysvětloval to tím, že od počátku židovského putování světem byli "jiní" než kultura do které došli. A své zvyky si ponechali, neasimilovali se. To vedlo k vytváření paralelní společnosti kde ta původní byla samozřejmě silnější ale ne vždycky schopnější. Proto docházelo zpravidla čas od času k těm hrůzám. Ze by to bylo tak jednoduché?

H. Rybnická 24.8.2021 20:29

A už jste tam někdy byl Vy ?

J. Vlček 24.8.2021 20:07

To vám, paní Rybnická, přeji z celého srdce, aby vás osobně a celý německý národ, ti muslimští imigranti povznesli alespoň na jejich úroveň.

Tento váš příspěvek aspiruje na zlatou plaketu večera. To je perla mezi příspěvky. R^R^R^ ;-D;-D;-D

H. Lukešová 24.8.2021 20:00

Ale to vůbec nerozporuji, paní Rybnická, holocaust byl proveden tak rychle a snadno díky ochotě místních kolaborantů. A těch bohužel bylo. I v Polsku. Proto Němci zřídili vyhlazovací tábory v Polsku, kvůli malému odporu polského obyvatelstva. Poláci mají také určitý podíl na vraždách Židů, byť co píši, bych porušila polské zákony a mohli by mě v Polsku uvězit.

Masakr v Jedvábném roku 1941, v červenci to bylo 80 let, spáchali Poláci, stovky Židů upálili ve stodole a nejznámější poválečný pogrom byl opět v Polsku, v Kielci roku 1946, kde polští vlastenci zabili desítky Židů, malý polský chlapec si vymyslel, že ho Židé chtěli rituálně zavraždit... no a pak se šlo na pogrom.

A o diplomatické krizi mezi Polskem a Izraelem jistě víte, Poláci přijali zákon, který zamezuje židovským obětem holocaustu v Polsku žádat o navrácení zabaveného majetku. Izraelci odvolali svého velvyslance z Polska, polský velvyslanec také odjel. Vztahy mezi Polskem a Izraelem nebyly nikdy horší. Poláci často nepovažovali Židy za lidské bytosti.

H. Rybnická 24.8.2021 19:56

POkud zústane ano, pokud se život odvíjí jinak nebo nemá zrovna na jazykové schopnosti bude to už těžší. Ale jak správně říkáte, byli to vždycky imigranti kteří povznesli do sebe zahleděné národy.

J. Vlček 24.8.2021 19:55

Nápodobně, paní Rybnická, přijďte zas, my k vám taky nechodíme.

Jinak je s vámi srandy kopec, zvlášť když začnete tu o Sudeťácích a Němcích vůbec. To je pak těžké se smíchy udržet. S tím byste mohla vystupovat na srazech Sudeťáků, to by byl teprve aplaus. ;-D;-D;-D