4.5.2024 | Svátek má Květoslav


Diskuse k článku

POLITIKA: Nebýt Zemana, Babiš by dávno odstoupil?

Předseda ODS tvrdí, že nebýt prezidenta Miloše Zemana, už by Andrej Babiš dávno po protestech odstoupil. Žádný plán B ale ODS nemá, ať prý vládne ANO bez Babiše.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
T. Veselý 27.6.2019 12:41

Souhlasím

s autorem ...

I. Schlägel 27.6.2019 12:40

:-)))

"...tak se na něj vytáhly..." Tomu říkám argumentace.

J. Schwarz 27.6.2019 12:30

A to, že se

Babiš nechá vydírat ze strany socdem je taky jeho největší chybou i slabinou. Na dvou židlích se špatně sedí, Babiš chce být zadobře s EU aby mohl "čerpat" a tedy vládne s eurohujerskou ČSSD. Nicméně mu to bude prd platné, protože větší vši do kožichu než Hamáčka s jeho soudruhy si nasadit nemohl.

Č. Berka 27.6.2019 12:18

Na Aktuálně Fiala v blogu představuje svůj plán B

přiznávám, že jsem ho ale nečetl

V. Halašta 27.6.2019 11:46

Re: RE

Ale já nikde nepodávám důkaz, že Babiš je ve střetu zájmů. Ten podala komise EU.

A. Javůrek 27.6.2019 11:07

Re: Nesouhlas.

mate pravdu. Mlady Klaus to je neco jako Pitomio

A. Javůrek 27.6.2019 11:05

Dalsi Jidas c za 30stribrnych udela ckoli

"Na Andreje Babiše nic za dobu jeho působení v politice není"???

To jako fakt? Tohle Bartoni fakt myslis vazne? To je sila.

A to ze opozice tlaci na Burese pres Brusle, to je blabol dne. To jako ze Brusle skace jak opozice v Ceku piska??? FAKT? To muze napsat jen OSEL

Ś. Svobodová 27.6.2019 11:02

Re: To neberu

Nebo je to následek akce a reakce. Psychologie. Za dvacet let měli možnost se lidé přesvědčit, jak se zachází v politice s nepohodlnými - vytáhnout sklandál a uštvat (jedno právem či neprávem). Najednou se vynoří někdo, kdo se nedá. A lidé mu začnou fandit a podporovat - najust těm, co štvou. Víte kolik příznivců měl Kájínek, nebo Nikola Šuhaj?

J. Hejna 27.6.2019 11:00

Re: RE

Ano, pane Halašto.

Babiš je ve střetu zájmů, protože je (definitoricky) ve střetu zájmů.

Tomu říkám důkaz úporným tvrzením.

Ś. Svobodová 27.6.2019 10:53

Re: To neberu

Pro upřesnění: agent spoupracuje s Stb ale není estébák. 2. Vzpomeńte na porevolučně stovky skartovaných svazků Stb. Věříte že Tošovský, Telička, Dlouhý atd... nespolupracovali s Stb ? Studie v zahraničí, prominentní školy, cestování a to vše v časech kdy jste na kolenou žádal o výjezdní doložku do Jugošky? Babiše jsem nikdy nevilila a nebudu. Osobně je mi odporný. Ale při podrobném průzkumu trhu politických stran zjistíte, že byli a jsou stále prolezlé osobami stejně odpornými jako je on. Díky jejich vlivům a vztahům nemá běžný občan šanci poznat nějakou stranu nezatíženou dědictvím bolševismu.

P. Jirkovský 27.6.2019 10:41

Re: To neberu

Souhlas s nepatrnou výhradou, tady nejde o prů...er politika (tedy něco, co provedl v době mandátu), ale o podivný vkus cca 18% dospělých lidí, způsobilých volit. O tom, co je Bureš zač, zde bylo informací dost a dost. Problém je v tom, že to voličům Burešovým buď nevadí nebo imponuje.

V. Halašta 27.6.2019 10:07

ta sedla

V. Halašta 27.6.2019 10:06

Re: Nesouhlas.

Njn, ta štiplavá a neodbytná touha napsat příspěvek i když nemám co říct...

V. Halašta 27.6.2019 10:04

RE

1) Přizpůsobujete se etickému kodexu ANO, který byl přizpůsoben (omezen na dobu v politice) až po zahájení Babišova stíhání. Obecně žádné takové omezení neexistuje. A střet zájmů je právě z doby politiky.

2) Tak na to se nedá nic říct, protože ten odstavec nemá žádnou logiku. Snad jen - ten případ nijak nic neukazuje ohledně Babiše a Zemana.

3) Ty problémy primárně popisují různé, i nadnárodní, orgány. Ne opoziční strany. Konkrétně PČR, OLAF, SZ, komise EU. Takže to tvrzení "jen o snaze vyštípad" je nesmyslné, podvody a střet zájmů jsou objektivní realitou.

4) Na kdyby se hraje. Hraje se na něj v úvahách, kdo co jak ovlivňuje. A na to Fiala upozorňuje, že Zeman se stavá Babišovým spoluviníkem.

5) Nikdo mě nikam "nesvezl", jedině snad strojvedoucí. A plán "B" ale i "C", "D" Fiala uvedl.

P. Lenc 27.6.2019 10:01

Re: To neberu

Přesné pane Zdobinský!

P. Lenc 27.6.2019 10:00

Re: Nesouhlas.

Ó vy jeden sybilláku...taky jste se nadýchal výparů?

V. Halašta 27.6.2019 9:46

Re: Nesouhlas.

Kdyby byl v čele ODS Klaus tak by ODS měla volební preference do 3 % (jak bude mít Trikolóra), Babiš by si s nima vytíral zadek jak dělá dnes se socanama nebo by tu koalici dávno opustili (pokud tedy má Klaus koule jakože nemá).

M. Zdobinský 27.6.2019 9:31

Re: To neberu

Nějaký konkrétní příklad stbáka v nejvyšší funkci nemáte? Já si naopak pamatuji, že pokud se to na někoho "provalilo" v politice dost rychle skončil. Tedy kromě členů KSČM, tam je to zřejmě dobrý kvalifikační předpoklad. Jestli vám to nevadí a volíte Babiše, je to vaše svědomí a vaše volba.

J. Richtter 27.6.2019 9:25

Re: Souhlas.

Vy teda mušíte být hlava pane inšpéktóre, to se zase muší nechat. Brilantní úvaha!!

P. Cevok 27.6.2019 9:25

Re: To neberu

....to jste se nyní probudil ? Kolik za tech 30 let bylo StBáků, donašečů a spolupracovníků ve funkcích i tech nejvyšších ? Polovině OF byly včas skartovány seznamy včetně "honorace", ten především.

To že Babiš je miliardář, není pro nikoho na škodu. Nebo tam chcete mít takový ukecaný žvanílky z ODS, TOP 09, Piráty a nedej Bože STAN ?!

A. Alda 27.6.2019 8:59

Souhlas.

Kdyby místo Fialy byl v čele ODS Klaus, měli bychom dnes mírně pravicovou vládu a nemuseli bychom se přitom bát, že nám sem EU natlačí tisíce muslimů z Afriky a Asie.

M. Zdobinský 27.6.2019 8:48

To neberu

Takže jste nám "obyčejným" lidem pane Bartoni hezky zdůvodnil, jak se máme smířit s vládou bývalého stbáka a kmotra kmotrů, protože se vlastně nedá nic dělat. Pěkně děkuji,ale neberu. Politika s nástupem A.B. klesna na absolutní bahnité dno a žádný průs..r politika vlastně není dost velký na to,aby odstoupil. Politici si tímto pomalým morálním rozkladem společnosti zahrávají s ohněm, protože příklady táhnou. Podobný morální marasmus vždycky v historii nakonec vynesl do čela nějakého "fürera" a pak bylo na divení dost pozdě. Kéž bych se mýlil.

K. Janyška 27.6.2019 8:37

Nebýt Zemana, Babiš by ani nebyl !

KGB vždy byla složkou nadřízenou Stb... Dzp.

R. Meišner 27.6.2019 8:34

naprosto přesné

postřehy. v podstatě není ve Sněmovně vidět trapnějšího politika než pana Fialu. jeho počínání je naprosto nepochopitelné a obávám se, že po Hamáčkovi to bude další politik, který stáhme svoji stranu ke dnu. tož tak.