5.5.2024 | Svátek má Klaudie


Diskuse k článku

POLITIKA: Nebýt Zemana, Babiš by dávno odstoupil?

Předseda ODS tvrdí, že nebýt prezidenta Miloše Zemana, už by Andrej Babiš dávno po protestech odstoupil. Žádný plán B ale ODS nemá, ať prý vládne ANO bez Babiše.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Richtter 27.6.2019 9:25

Re: Souhlas.

Vy teda mušíte být hlava pane inšpéktóre, to se zase muší nechat. Brilantní úvaha!!

V. Halašta 27.6.2019 9:46

Re: Nesouhlas.

Kdyby byl v čele ODS Klaus tak by ODS měla volební preference do 3 % (jak bude mít Trikolóra), Babiš by si s nima vytíral zadek jak dělá dnes se socanama nebo by tu koalici dávno opustili (pokud tedy má Klaus koule jakože nemá).

P. Lenc 27.6.2019 10:00

Re: Nesouhlas.

Ó vy jeden sybilláku...taky jste se nadýchal výparů?

V. Halašta 27.6.2019 10:06

Re: Nesouhlas.

Njn, ta štiplavá a neodbytná touha napsat příspěvek i když nemám co říct...

P. Grigar 27.6.2019 14:48

Re: Nesouhlas.

..kdyby měla babička gule, tak by byla dědeček.

A. Javůrek 27.6.2019 11:07

Re: Nesouhlas.

mate pravdu. Mlady Klaus to je neco jako Pitomio

J. Richtter 27.6.2019 12:49

Re: Nesouhlas.

..ovšem na rozdíl od Pitomia umí číst a psát. Ale voliče mají stejné.

P. Grigar 27.6.2019 15:09

Re: Nesouhlas.

.. v jednom rádku dvě neověřená tvrzení, navíc s velmi malým indexem pravděpodobnosti. Ale ideově pevný ten soudruh je, to jo, to se musí uznat!

M. Zdobinský 27.6.2019 8:48

To neberu

Takže jste nám "obyčejným" lidem pane Bartoni hezky zdůvodnil, jak se máme smířit s vládou bývalého stbáka a kmotra kmotrů, protože se vlastně nedá nic dělat. Pěkně děkuji,ale neberu. Politika s nástupem A.B. klesna na absolutní bahnité dno a žádný průs..r politika vlastně není dost velký na to,aby odstoupil. Politici si tímto pomalým morálním rozkladem společnosti zahrávají s ohněm, protože příklady táhnou. Podobný morální marasmus vždycky v historii nakonec vynesl do čela nějakého "fürera" a pak bylo na divení dost pozdě. Kéž bych se mýlil.

P. Cevok 27.6.2019 9:25

Re: To neberu

....to jste se nyní probudil ? Kolik za tech 30 let bylo StBáků, donašečů a spolupracovníků ve funkcích i tech nejvyšších ? Polovině OF byly včas skartovány seznamy včetně "honorace", ten především.

To že Babiš je miliardář, není pro nikoho na škodu. Nebo tam chcete mít takový ukecaný žvanílky z ODS, TOP 09, Piráty a nedej Bože STAN ?!

M. Zdobinský 27.6.2019 9:31

Re: To neberu

Nějaký konkrétní příklad stbáka v nejvyšší funkci nemáte? Já si naopak pamatuji, že pokud se to na někoho "provalilo" v politice dost rychle skončil. Tedy kromě členů KSČM, tam je to zřejmě dobrý kvalifikační předpoklad. Jestli vám to nevadí a volíte Babiše, je to vaše svědomí a vaše volba.

P. Lenc 27.6.2019 10:01

Re: To neberu

Přesné pane Zdobinský!

Ś. Svobodová 27.6.2019 10:53

Re: To neberu

Pro upřesnění: agent spoupracuje s Stb ale není estébák. 2. Vzpomeńte na porevolučně stovky skartovaných svazků Stb. Věříte že Tošovský, Telička, Dlouhý atd... nespolupracovali s Stb ? Studie v zahraničí, prominentní školy, cestování a to vše v časech kdy jste na kolenou žádal o výjezdní doložku do Jugošky? Babiše jsem nikdy nevilila a nebudu. Osobně je mi odporný. Ale při podrobném průzkumu trhu politických stran zjistíte, že byli a jsou stále prolezlé osobami stejně odpornými jako je on. Díky jejich vlivům a vztahům nemá běžný občan šanci poznat nějakou stranu nezatíženou dědictvím bolševismu.

P. Grigar 27.6.2019 15:00

Re: To neberu

.. pánové zřejmě netuší ničehož o systemizaci StB, ani o tzv. nomenklaturním pořádku, dle kterého každý na určitém stupni zařazení, ekonomickém či politickém, podléhal prověření a schválení(StB, KSČ). A z toho mu také vyplývaly předem stanovené povinnosti( a výsady..), bez ohledu na to, zda byl zavázán ke spolupráci tzv. vázacím aktem.

V. Pavelka 27.6.2019 14:39

Re: To neberu

Tak jest..

P. Jirkovský 27.6.2019 10:41

Re: To neberu

Souhlas s nepatrnou výhradou, tady nejde o prů...er politika (tedy něco, co provedl v době mandátu), ale o podivný vkus cca 18% dospělých lidí, způsobilých volit. O tom, co je Bureš zač, zde bylo informací dost a dost. Problém je v tom, že to voličům Burešovým buď nevadí nebo imponuje.

Ś. Svobodová 27.6.2019 11:02

Re: To neberu

Nebo je to následek akce a reakce. Psychologie. Za dvacet let měli možnost se lidé přesvědčit, jak se zachází v politice s nepohodlnými - vytáhnout sklandál a uštvat (jedno právem či neprávem). Najednou se vynoří někdo, kdo se nedá. A lidé mu začnou fandit a podporovat - najust těm, co štvou. Víte kolik příznivců měl Kájínek, nebo Nikola Šuhaj?

R. Vacek 27.6.2019 14:54

Re: To neberu

A to si vezměte, že voliči věděli nejen co je Bureš zač, ale i co jsou ostatní politici zač. A dle toho dopadl vítěz.

P. Grigar 27.6.2019 15:20

Re: To neberu

..říká se tomu "šáhnout mezi kopřivy". Popálí vás každá, jde jenom o to, která míň.

V. Pavelka 27.6.2019 14:35

Re: To neberu

Samá lež demagogie a účelovka, Zdobinského .Před Babišem tady byl morální ráj, Kde jste žil ?

M. Zdobinský 27.6.2019 14:49

Re: To neberu

Vy neumíte číst Pavelko? Já jsem psal něco o předchozím ráji? Koukám,že máte skvěle osvojený Babišův slovník. Ještě jste zapomněl na kampmáň a všeci kradnú. Vlastně svým příspěvkem moje slova potvrzujete ,ale to vám asi nedochází.

K. Janyška 27.6.2019 8:37

Nebýt Zemana, Babiš by ani nebyl !

KGB vždy byla složkou nadřízenou Stb... Dzp.

V. Halašta 27.6.2019 10:07

ta sedla

R. Meišner 27.6.2019 8:34

naprosto přesné

postřehy. v podstatě není ve Sněmovně vidět trapnějšího politika než pana Fialu. jeho počínání je naprosto nepochopitelné a obávám se, že po Hamáčkovi to bude další politik, který stáhme svoji stranu ke dnu. tož tak.