3.6.2024 | Svátek má Tamara


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Zima 3.12.2008 13:06

Na tom "kLausovi v OSN" bohužel ukazujete, že mezi ty bystřejší rozhodně nepatříte.

Jakub S. 3.12.2008 13:03

- jenže tady to nemá cenu...

Jakub S. 3.12.2008 13:00

Re: Velmi dobrý článek až na předposlední odstavec, ve kterém se pan autor v hodnocení dnešní vlády přímo fatalně mýlí!

Ano, empatie má neúrekom, a subjektivně je, ano - nicméně jinak to shrnul kolega Honzák. Tato kombinace je tím horší (subjektivní upřímnost a úsilí  x  neschopnost logického úsudku a myšlení).

Jakub S. 3.12.2008 12:58

Re: Autor pozapomněl

Já jsem vás přece nechtěl napomenout... to nemělo tak vyznít. Jsme na téže lodi, myslím!

Jakub S. 3.12.2008 12:56

Re: Chiméra neskutečná, říká falešný nebo ten pravý prorok?

Definitivně je mi jasné, že nejste vůbec magor. Jak mi mluvíte z duše! Jakoliv jsem delší dobu venku nežil. Leč jsem germanista a historik a Německo znám velice. A poválečný vývoj hluboce obdivuju!

Co jsem dobře poznal, byla NDR. A o tom by třeba bylo dobré něco napsat - tohle téma tu myslím nikdy moc nebylo - ?

Magor Milda , Mgr. etc. 3.12.2008 12:44

Re: Chiméra neskutečná, říká falešný nebo ten pravý prorok?

Pan Frýbort vyjadřuje bez výjimky totéž, co si o těch záležitostech myslím i já. Snad je to také tím, že jsme za těmy kopečky oba strávili dlouhá desetiletí, máme proto už zkušenosti s německou politikou. To právě většině Čechů chybí, proto ta xenofobie a strach z EU. Česká politická scéna se musí vyvrbit, široce pojaté partaje, hodlající obsloužit značnou většinu národa, jsou příliš zmítány vnitřními rozpory, udržet takový pytel blech pohromadě je možné v totalitě, ale ne v demokracii. Rozdělení těchto tak zvaných lidových stran, ODS a ČSSD by umožnilo, jejich budoucím následnickým partajím, v tomto případě tedy čtyřem, soustředit se na zcela určité programy, které by také mohly konsekventně realizovat. Lidé, tedy i členstvo, potřebují mít možnost, své nově vyvinuté a případně změněné politické preference svěřit jednoznačně kompetentní partaji a ne nějakému říšskému sněmu. Tudíž měnit stranu není hanba, nýbrž nutnost, jinak u nás ten politický vývoj ustrne.

Při vší kritice nemůžeme přehlédnout, že se česká politika stala skutečně živou soutěží názorů a že se politický život oživil, zejména demokratizoval. Teď jenom aby to přineslo dobré ovoce.

Spirit 3.12.2008 12:43

Re: Autor pozapomněl

Díky za napomenutí, Jakube S. Jak jste jistě pochopil, chtěl jsem naznačit, shodně s autorem, že návrat ke kořenům v jiné době s jinými podmínkami, nemusí být nic positivního.

jan 3.12.2008 12:37

Re: Také blahopřeji, pane Frýborte

1)o to strach nemějte financovat to může třeba gazprom 

2)zbytečné starosti pane, pochlebovačů bude vždycky dost :-))))

jan 3.12.2008 12:33

Re: Jedinečné pane Frýbort,

třeba jo už se to ke konci začalo blížit dialogu :-) aspoň potrénuju . člověk se musí umět bavit s kymkoliv -  konfrontovat  a uhájit své názory - proto vzali klause na osn na diskuzy o změnách klimatu - když myslim že mam pravdu a nejsem srab nebojim se jít do diskuze

Jakub S. 3.12.2008 12:30

Re: napsany pekne a dobre se to cte a da se nad tim zamyslet, ALE

A víte jistě, že není renomovaný, zběhlý fyzik či matematik - ?!

Jakub S. 3.12.2008 12:29

Líp bych to stručně nevyjádřil, takže i za mne!

Váš nick neznám, zapamatuju si, dík.

Jakub S. 3.12.2008 12:27

Re: Autor pozapomněl

Ano, leč on to prostě ponechal bokem a soustředil se - dobře, výstižně, čtivě - na hledání jiných kořenů. Jistě ví i o tomhle, avšak nejsa v tom odborníkem, moudře to ponechává religionistům a historikům. Kdyby tak činil každý...!

Jakub S. 3.12.2008 12:25

Re: Ale jó, určitě, Češi se nechají oblbnout i Machem

Neff s partou, božíčku... ty jsi ale chtipnýý - ! A hlavně trapný... A nemá to co dělat s realitou, člověče.

Jakub S. 3.12.2008 12:23

Re: Jedinečné pane Frýbort,

Ano ano, Jene... ale vy neznáte našeho (s)prostého zimu?! On se  n e m ů ž e  naučit psát jinak - to je přece jeho duše, jeho úroveň, jeho podstata... holt berme ho tak. Jinej nebude...

jan 3.12.2008 12:14

Re: Já nikoho přesvědčovat nechci,

pane von - mě to přijde jako relativně kultivovaná diskuze - na rozdíl od vašeho pokřikování se celkem normálně bavíme předkládáme své argumenty  a snažíme se polemizovat s názory toho druhého - takhle by to podle mě mělo na diskuzích vypadat - zkuste konkrétně napsat co se vám nezdá a podpořit své myšlenky nějakým tím příkladem

jan 3.12.2008 12:11

Re: Nezlobte se na mě, ale výrok:

s autorem článku nemám nic společného, tyto noviny (neviditelný pes) mě nikdo číst nenutí, zajímá mě názor pravicových komentátorů i když mi někdy přijde extrémní rád si je přečtu, stejně jako čtu respekt reflex týden řadu českých novin (nahlédnu na netu) a sem tam nějaké ty zahraniční - dělám to právě proto abych se vyhnul cenzuře - čím více informací mám tím jsem méně manipulovatelný o tomhle ale snad netřeba diskutovat- pod pojemem cenzura si představuji noviny jedny nebo žádné a velmi omezený přístup k informacím případně ovnou lži - zažili jsme to před rokem 89 

chápu-li to dobře před rokem 89 jste byl v zahraničí - žil-li jste ve standartní demokracii můžete být rozčarovaný že ČR není zatím vyspělá demokracie - jenže co s tím? - pořád se snažím argumentovat že negativistický přístup ničemu nepomůže - skutečně tady v diskuzích narážim na lidi kteří tvrdí - havel po revoluci slíbil že vše bude dobré - lhal nám - kapitalismus je špatný - situace v čr je nyní taková že po divokých devadesátých letech přišla mnohaletá prodleva- politici kteří si nakradli nyní brání vyšší demokratizaci země prostě proto, že by o svůj nakradený majetek opět přišli - slyšel jsem že se chystá zákon o promlčení privatizačních zločinů a tak dále - pro men tuto skupinu politiků do jisté míry symbolizuje václav klaus "otec" transformace, který byl ve vedoucích funkcích po celou dobu vyprazdnování politiky - jediný relevantní odpůrce na pravé straně spektra je právě topolánek - i když začal pozdě, i když není uplně ideální rétor - můžeme ho nazvat menším zlem - nicméně podporu v tomto boji si rozhodně zaslouží - upozorňuji že jsem nikdy nevolil ODS právě pro její pseudonacionalistické modré kořeny - tuto rétoriku považuji za těžce zastaralou stejně jako strašení evropskou unií - takže resumé jsem ochoten těmto stávajícím šupákum šanci dát protože na současné scéně nevidím nikoho lepšího a protože doufám že kousek po kousku bude v ČR zavedena demokracie západního typu

VLK 3.12.2008 12:02

Re: Chiméra neskutečná, říká falešný nebo ten pravý prorok?

Ale takovou stranu netřeba zakládat, takových je na české pravici hafo! Jenže jsou k ničemu. Jejich předsedy nikdo nezná a nikdo jim nevěří. Čím myslíte je ten Havlík důvěryhodnější než Hamerský, co sem píše každou chvíli?

Ta nová strana potřebuje naopak silný rozjezd. Potřebuje už za sebou mít masu voličů, aby přesvědčila ty ostatní voliče, že je volitelná. A to může udělat jen tak, že veřejně vyhlásí nárok na část voličů ODS. Musí mít organizační složky po celé republice, i když třeba založené na dobrovolnících. Ale jen tak ad hoc se práce v regionech dělat nedá.

Pokud politická strana zaměstná manažery a tito manažeři nebudou pod důkladnou a celodenní kontrolou placených partajních šéfů, stanou se sami partajními šéfy a strana bude ovládaná svými sekretariáty a ne idejemi. Mám osobní zkušenost, sice ne ze strany ale z něčeho podobného. Pokud se strana podílí na vládě, musí se podílet na správě státních podniků - nebo je prodat.

No, mně to může být stejně jedno, euroskeptiky volit nebudu. Ale byl bych nerad, kdyby tolik hlasů pravice propadlo. Jen tak mimo řečí, díky té úpravě volebního zákona, kterou nás obdařili Klaus a Zeman, ti kořeni, je počet mandátů, který získají dvě strany, menší než počet mandátů, který získá jedna strana, která má stejný počet hlasů.

hlava22 3.12.2008 11:47

Re: Nejlepší ze všch možných ?

mě například klesly doplatky za léky na chronické neduhy cca o 50%.

hlava22 3.12.2008 11:43

Re: Také blahopřeji, pane Frýborte

mě se zase nelíbí princip, že neprodejný majetek bude vykoupen za cenu stanovenou prodávajícím.

jakovy 3.12.2008 11:33

Re: Už jsem chtěl chválit,

máte to tam srágoky.

My jsme káceli 25m topol a chtěli jsme to taky "per partes". Objednaní odborníci z polesí XXX prohlásili, že to nestojí za to, že ho položí uhlopříčně skrz zahradu a ani se to nedotkne baráku. Fakt, ten strom, průměr pařezu 95 cm lehl půl metru od toho, co ukázali. Rozřezali na špalky, sebrali domluvenou odměnu a šli.  

VLK 3.12.2008 11:32

Re: napsany pekne a dobre se to cte a da se nad tim zamyslet, ALE

Ano, teď jen aby přišel na to, jak funguje ta setrvačnost hmoty. Když už chce radit Einsteinovi.

občan 3.12.2008 11:31

Re: napsany pekne a dobre se to cte a da se nad tim zamyslet, ALE

Píšete pěkně a hloupě,pane V.Rv

M. Zima 3.12.2008 11:29

Ale jó, určitě, Češi se nechají oblbnout i Machem

a když přiloží pod kotel Neff, Ulč, Frýbort, je další volební období pro mafii jisté, potom bude privatisace promlčená a Neff s partou přejde z české demogracie k evropské demokracii.

Pavel Urban 3.12.2008 11:28

Nejlepší ze všch možných ?

Co je platný demokratický politik, který neumí přesvědčovat voliče? Nepíšu přesvědčit, píšu přesvědčovat. Je hezké, že nás zmínění pánové straší příslušnými hrozbami, ale nemohli by popsat trochu detailněji, jak jim budou jejich reformy čelit ? A pokud jde o zdravotnictví, jakých výsledků se doposud dosáhlo ? Nakonec pravdu mohou mít všichni : vláda, pokud jde o hrozby, opozice, pokud jde o výsledek reforem.

VLK 3.12.2008 11:25

Re: Také blahopřeji, pane Frýborte

No, já bych mu za to dal náhrobek. Nejasnosti, kvůli kterým se nedá hnout s obrovskou spoustou obecních i soukromých majetků, zůstanou i do dalších let.

M. Zima 3.12.2008 11:24

Konečně ukázka vystoupení českého anonymního intelektuála. Proč se bojíte podepsat Vy troubo?

M. Zima 3.12.2008 11:21

Nezlobte se na mě, ale výrok:

"že tyhle noviny čtete je vaše věc " je typická česká blbost. Tyto noviny, jako každé jiné vycházejí proto, aby se vnutily co největšímu počtu čtenářů. Je jenom v demokracii legitimní, že na takovou balamutící hlásnou troubu je pořádně odpovězeno. Tím nemíním ty trapné anonymní positivní "ohlasy", které dělají dojem, že si je píše autor s jeho partou sám.

Nechápu, jak to, že potřebujete roky, abyste zjistil to s těmi stejnými šupáky. BTW: když mi v Praze řekli v roce '90, ať si jdu odkud jsem přišel, že si domorodí Češi udělají jejich demogracii sami, šel jsem, a dnes říkám lidem jako Neffovi, Frýbortovi, ... že se tehdy příliš inteligentně neprojevili a co je horší, nečiní tak ani dnes.

VLK 3.12.2008 11:19

Re: honzaku

A to, že je primárně proti Bémově a Klausově návratu ke kořenům v ODS, neboť by se mohlo přijít na to, že ODS v době svých počátků měla obrovské průšvihy a chyby, to jste z toho článku pochopil?

kopec 3.12.2008 11:18

Re: Diky,

 Chtelo by to mene literatury a bylo by to prukaznejsi.

VLK 3.12.2008 11:14

Re: Už jsem chtěl chválit,

Nějak se pletete. Třísky létaly, dokonce několikrát více než při obyčejném podřezání dole. A tím větším množstvím třísek bylo dosaženo toho, že nenastaly žádné vedlejší škody, což je pozitivní. Pokud jednu stranu berete doslovně, musíte brát doslovně i tu druhou. Tedy naopak potvrzení přísloví, ne jeho vyvrácení.