19.6.2024 | Svátek má Leoš


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
js 22.12.2007 11:56

Zakladni problem

je v tom, ze diky zmanipulovanemu zakonu se do zastupitelstva dostanou nakonec uplne jine postavy, nez ktere lidi volili.

Arab. 22.12.2007 14:37

Re: Zakladni problem

V Třepíči je všechno možný.Spojení ohně s vodou?

povídám 23.12.2007 11:18

Re: Re: Zakladni problem

Prosím,neurážejte nás,rodilé třebíčáky Vaší vulgaritou.!!!!!!!!!!

mogul16 23.12.2007 16:22

Re: Zakladni problem

V podstatě souhlasím - špatný volební systém, špatný systém veřejného zdravotnictví, nefunkční sociální systém, to není jen o Třebíči. V celém tomhle státě je cosi prohnilého už od dob tzv. opoziční smlouvy (a kopak byl u jejího zrodu, viďte pane prezidente...), která de facto znamenala - vy jste si zvolili, koho jste chtěli, my jsme si to rozdělili po svém - a třebíčtí radní to provedli navlas stejně. I krajský hejtman pak nechápavě kroutil hlavou. Nicméně vše v souladu se (špatným) zákonem. A politikům to samozřejmě vyhovuje. Komunální nevyjímaje. A v Třebíči tuplem. Ještě aby jim do toho "rypáci" mluvili, že s. Mastný!

Táta 22.12.2007 11:38

Jediná možnost.

Otevřít okno a po staročesku provést defenestraci, držím Vám palce!

Spokojený člověk 22.12.2007 11:37

Ze své osobní praxe v komunální politice krátce po revoluci si dovolím varovat....

Jakmile někde slyšíte, či čtete, že se na radnicích politicky neválčí, že to není ta velká politika a že se většinou lidé domluví..... tak varuji !!!!!!!!!

Ano, domluví se často zástupci různých stran, ale většinou proto, že za tím je osobní prospěch jednotlivců, nebo přímo spolčení s podnikatelským prostředím, které je velmi dobře financuje.

Existuje výjimka a to v případě malých obcí, kde se opravdu lidé znají až na dno svědomí a kde jde skutečně předně o lidi a pak o strany. Ostatně většinou se stejně jedná o různé nezávislé ....

jirka.s. 22.12.2007 11:20

Pane Burkete!

Píšete: "Před rokem vznikla přes odpor veřejnosti v Třebíči menšinová koalice ODS, ČSSD a KDU-ČSL."  Logicky z toho vyplývá, že opozice, ač pravděpodobně roztříštěná, měla většinu! To se nebyla ani v tak vypjaté situaci schopna domluvit a odstoupit celá a vyvolat tak prakticky nové volby? Proč jste vlastně odstoupil jenom Vy ?

Roman Šula 22.12.2007 11:27

Re: Pane Burkete!

Člověče, neblázněte. O předčasných volbách ať už v komunále nebo parlamentu se vždy jenom mluví, ale nikdy je nikdo ve skutečnosti nechce. Co kdyby po druhé už ty hlasy nedostal? Kapři si svůj rybník nevypustí ať už jsou u vlády nebo v opozici.

NM 22.12.2007 19:18

Re: Pane Burkete!

Ta koalice má totiž ještě tichou podporu komunistů.

AeroKarel 22.12.2007 23:15

Re: Re: Pane Burkete!

Jo tak to vysvětluje mnohé!

Roman Šula 22.12.2007 23:16

Re: Re: Pane Burkete!

Správně. A pokud se podaří převolit vedení radnice, bude to opět s tichou podporou komunistů. Tedy z bláta do louže.

jirka.s. 23.12.2007 11:07

Re: Re: Re: Pane Burkete!

Takže byste už byl zřejmě schopen pochopit, proč jsem tu chtěl do roku 1999 Pinocheta či někoho jemu podobného? ;-D

Roman Šula 22.12.2007 10:58

Demonstrace v Třebíči

A morálním základu organizátorů demonstrace v Třebíči jsme si udělal jednoznačný obrázek nedávno po zveřejnění svého článku na NP, který se záhy objevil celý zkopírovaný včetně diskuse na stránkách organizátorů demonstrace bez souhlasu autora nebo redakce, navíc odkaz "Reagovat" v diskusi byl prolinkován na titulní stránku webu organizátorů, kde je komerční reklama. Na maily jak moje tak redakce nikdo nereagoval až do chvíle, kdy jsem zavolal na mobil Davidu Macháčkovi z České televize (to je ten, co tam natáčel pro Reportéry ČT), že na organizátory demonstrace podám trestní oznámení nebo žalobu pro porušení autorského zákona. A světe div se, ani ne půl hodiny po tomto telefonátu najednou přišel mail, že můj text byl ze zmíněných stránek stažen. Od té doby přemýšlím, kdo to vlastně organizuje ty demonstrace...

Beldor 22.12.2007 11:11

Re: Demonstrace v Třebíči

Mno pokud rozumny clovek sledoval ty "reportaze" ct z trebice tak musel byt vice nez prekvapen metodami redaktoru.A to rikam jako clovek ktery prakticky ani nevi kde trebic v Cr lezi... Hned po prvni petiminutovce jsem si rikal komu v Ct ti radni asi slapli na kuri oko.Nova hadra...

Roman Šula 22.12.2007 11:23

Re: Re: Demonstrace v Třebíči

To nemuseli šlápnout nikomu, při bulvárnosti dnešní ČT a její snaze vytvořit senzaci z čehokoliv se něco podobného velmi snadno může opakovat v jakémkoliv podobném městě. Takže všem komunálním politikům radím - vždy se do kamery usmívejte i po náročném mnohahodinovém jednání zastupitelstva nebo rady, na pořád dokola omílané otázky pořád dokola neúnavně odpovídejte jako flašinet, nenechte se vyprovokovat, jinak vás reportéři a redaktoři roznesou veřejně na kopytech. A věnujte jim ten svůj čas i kdyby jste měli zmeškat pohřeb vlastní tchýně.

AeroKarel 22.12.2007 23:18

Re: Demonstrace v Třebíči

Jo, nestranná veřejnoprávní ČT .........

jiří s 22.12.2007 9:57

Až televizní reportáž?

Pan radní Burket se probudil až při záměně miminek, protestech občanů a následné medializaci? Vždyť ty protesty byly reakcí na podivné hospodaření s obecním majetkem, které trvalo delší dobu a probíhalo ve větším rozsahu. Podivně hospodařila právě městská rada. To pan Burket, který v jiných článcích prokazuje racionální technické uvažování, předtím při jednáních rady spal?

A.S. Pergill 22.12.2007 10:21

Re: Až televizní reportáž?

Dokážu si představit, že jako technik neporozuměl hned právnické a ekonomické hantýrce (které mnohdy nerozumějí ani ti právníci a ekonomové) ;-P

kdokoli 22.12.2007 9:25

vystřízlivění

Vždycky jsem se bál, že bordel a zneužívání moci je na komunální úrovni mnohem horší, než na celostátní. Například zuřivý odpor komunálních politiků proti kontrole hospodaření radnic ze strany NKÚ svědčí o mnohém. A teď se to znovu potvrzuje. Něco je generálně špatně. ;-(>-

J.T. 22.12.2007 7:19

Odpovědnost

Dovolil jsem si napsat komentář už v roce 1992 (Polygon 8(92ú.

....Realista by si v této situaci musel uvědomit, že přechod od jednoho extrému (komunistický režim) k druhému (demokracie bez mezí a hranic) je tak asi to poslední, co země potřebovala,,,

Budiš 22.12.2007 10:03

Re: Odpovědnost

Demokracie není špatná a je osvědčená.U nás není demokracie, ale KOCOURKOV, který někdo nastartoval a nechal rozjet. Každý ví, kdo to nechal rozjet.Když se mu to vytýkalo s nadhledem a s jakousi arogancí odpověděl ,že je to daň za demokracii, ale i ten nejposlednější človíček ve státě věděl, že to není daň za demokracii ,ale absolutní nadutá neschopnost, cesta špatná,vedoucí k nedemokracii a k neřešitelným problémům bez uvážené vize pro budoucnost.Přes všechny nedostatky však nemusíme naříkat a zavrhovat demokracii.Stačí když si ji sami nebudeme ničit a demoktaticky se budeme chovat.Hlavně volme toho, kdo ji neničí a mějme se na pozoru před pol.demagogii.

kacir 22.12.2007 5:45

Cením si kroku Burketa ! (málo vídaný jev v naší kotlině)

R^

to co jsem viděl v TV z Třebíče je klasická ukázka arogance moci. Hlavním důvodem asi budou (jako vždy) peníze. Ta paní radní s kyselým  obličejem , ta by mohla zfleku hrát ženského Darth Vadera :-D

franta 22.12.2007 2:21

Autore

naprosto se mi nechce věřit že by se tak chovali i politici z ODS !  

kacir 22.12.2007 5:41

Re: Autore

;-D;-D;-D....dobrej rofl.

Chris Kelvin 22.12.2007 0:52

Hmmmm....

"...až donedávna jsem žil v naivní představě, že něco takového se v komunální politice dít nemůže, že tady přece nejde o tolik, aby někomu stálo za to držet se ve svém křesle za každou cenu..."

To mě případá, pane Burkete, že jste asi dosud žil na nějaké jiné planetě ;-)

Povím Vám, co vyděsilo mě: Těsně po odvysílané reportáži najednou zmiňovaní politici radikálně změnili vystupování před kamerou. Najednou to byli ti hodní, kteří sice za žádných okolností neodstoupí, ale jejich chování vůči sdělovacím prostředkům je vstřícné, jasné, přátelské. To, že nedlouho před tím na štáb ČT (po jejich legitimování) poslali městskou policii s odůvodněním, že oni můžou, když ji řídí, bylo jaksi zapomenuto. Nedávno se na obrazovkách objevil jiný politicky činný člověk, pan Doležel, tuším bývalý poradce Grosse. Když ho zhaftli poliši, plazil jazyk a neskutečně se ztrapnil. Nastává soud a najednou je tady uhlazený elegán v dlouhém kabátě, který si dělá doktorát z jakési společenské vědy a s těmi obviněními přeci nemá nic společného.

Čím dál tím víc mě to utvrzuje v poznání, že na naší politické scéně jsou politici zcela druhořadí, bez ohledu na barvu stranického dresu. Jsou to jen jakési loutky řízené jakýmisi mocnými, kteří ihned dodají tým mediálních poradců, když je potřeba zažehlit průser. A loutky se poslušně klanějí. Ale své posty vlastně ani opustit nemohou, protože by nesplatili své závazky těm, kteří jim na tyto posty pomohli.

Mmchdm, nikdo nepochybuje např. o tom, jaký grázlík byl zastřelený podnikatel Mrázek. Napadá vás ale, kdo je ten, kdo si jeho vraždu objednal? Jak mocné a nebezpečné osoby stojí v pozadí, obecenstvu zatím neviditelné......?

mik 22.12.2007 0:10

Bohužel, toto je až příliš pravdivé

Osmnáct let po revoluci mě stěží někdo může uchlácholit tím, že naše demokracie je ještě mladá a doba, kdy se bude při selhání odstupovat z funkce, jako je tomu na západ od našich hranic, časem přijde. Naopak se mi zdá, že se tomuto cíli spíše vzdalujeme.

Nespavec 22.12.2007 0:51

Re: Bohužel, toto je až příliš pravdivé

Nadarmo se neříká, že "Ryba smrdí od Prahy".

billis 22.12.2007 5:36

Re: Re: Bohužel, toto je až příliš pravdivé

Smrdi v cely tydlety tkz. republice. Pry "pravni stat":-D