29.5.2024 | Svátek má Maxmilián, Maxim


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Starý J. 27.11.2007 11:03

Re: Re: Re: Ano, Topolánek je prázdneja falešnej a navíc blbej!

...Ti ani neví kdo se za těmi jmený zkrývá,Topolánek?Čunek?Zahradil?Nečas?Kalousek?Kdo to je ? Fotbalisti?Nebo někdo z "Vyvolených"?Nebo nějací rapeři?....

Když už, tak už Skrývá a ne Zkrývá, ale to není podstatné! Hlavně, že víme, co se skrývá za jmény Paroubek, Filip, Zaorálek, Sobotka, Rath, Hašek.....Tam to víme naprosto přesně! Právě proto je překvapivé, že 17 let po revoluci po nich zase značná část populace zoufale touží!

jurist 27.11.2007 10:59

Re: Víme, nevíme za čí peníze jíte, pane Petříku?

to spíš Qui bono?

F. Čech 27.11.2007 10:59

Re: Re: Souhlasím s Vámi, pane Petříku ! Dokoce se domnívám, že byl Topolánek na posledním samitu EU uplacen příslibem nějaké funkce v EU po skončení jeho mandátu !!! Dzp.

KIajane, vy jste z gruntu hodný nezištný a poctivý člověk. Vaše oddanost  Klausovi je dojemná. Poklonkujete ale nafoukanému narcistnímu troubovi a ted už dokonce blbnete tak, že reagujete na svůj vlastní článek.

F. Čech 27.11.2007 10:56

Ubohý blábol zastydlého národního obrozence a skalního klausofila

Kam si myslíte milý naivní nacionalistický troubo Petříku, že může vést snaha našeho pidistátu o jakousi izolaci od EU? Co touto izolací sleduje Klaus je jasné. Chce být na svém dvorku jediným kohoutem a hlídá si své miniteritorium. Ale o co jde vám vy šovinistický tajtrlíku? V éře globalizace je celý svět jednou globální vesnicí a snaha o nějaké nacionalistické vymezování je naprosto směšná!  Naši suverenitu nám navíc nikdo nebere. Tu nám sebrali napřed Němci a pak Rusové a jedinou zárukou naší svébytné existence je NATO a EU! A kde jste byl v době kdy nás po 42 let zotročovali Rusové? A kde byl váš idol soudruh Profesorisimus??? Drželi jste huby, seděli jste oba hezky v teplíčku a poklonkovali ruským okupantům abyste mohli jezdit na Západ, což normální lidé nemohli. Tak držte hubu i dnes. A nesrovnávejte situaci z Mnichovem. To už je vrchol sprosťáctví!

Starý J. 27.11.2007 10:53

Re: Re: Mily pane Petriku,

Mě by zajímalo, kam eurohujeři na to přesvědčení chodí? Nepředpokládám, že by se někdo z nich s tím euroúředníkem setkal a jednal s ním o nějakém svém problému a své potřebě a tedy zjistil, že s ním ten euroúředník jedná lépe, než ten náš z magistrátu. A politici - jen se podívejte na Falbra, Ransdorfa, Bobošíkovou a hlavně toho druhého socana - teď mně vypadlo jméno? Co je na nich lepšího? Vždyť jsou odkojeni naší politickou scénou. Co lepšího je na Poseltovi a té vnuččce Musoliniho?

Kouzelné klišé, kouzelná víra, že konečně přijdou Mesiáši a naše problémy za nás elegantně vyřeší. Připomíná mně to snahy některých našich novinářů a velikánů a taky idealistů, že zakládáním nových a nových stran u nás (Naděje, Cesta změny, ED....)se konečně i zde najde ten Mesiáš, ideální a tolik nepodobný nám všem!

Kajan 27.11.2007 10:20

Re: Souhlasím s Vámi, pane Petříku ! Dokoce se domnívám, že byl Topolánek na posledním samitu EU uplacen příslibem nějaké funkce v EU po skončení jeho mandátu !!! Dzp.

Taková drzost, jako je porušení usnesení kongresu, už mu musela stát za to !!! Dzp.

Kajan 27.11.2007 10:18

Souhlasím s Vámi, pane Petříku ! Dokoce se domnívám, že byl Topolánek na posledním samitu EU uplacen příslibem nějaké funkce v EU po skončení jeho mandátu !!! Dzp.

Jihočech 27.11.2007 10:10

Re: Mily pane Petriku,

"Ti bruselsti urednici jsou jaksi lepe vychovani nez nasi o politicich ani nemluve." Tento argument mě vždycky pobaví. Takže bruselský úředník může teoreticky dělat mnohem větší lumpárny než ten český, ale když je plyně a s úsměvem ochotně vysvětlí ve čtyřech jazycích, tak je všechno ok? Myslíš řitním otvorem?   

miki 27.11.2007 10:03

Re: Mily pane Petriku,

pro každého živočicha je naprosto nepostradatelné a užitečné žít a příslušet ke smečce (tlupě, kmeni, národu). Najdou se samozřejmě jednotlivci  (tzv. světoobčané), kterým to nic neříká, ale valná většina lidí na světě prostě pocit sounáležitosti s nějakou "tlupou" geneticky k žití potřebuje.

Trotl 27.11.2007 10:02

Safra,

ty komentáře se většinou nedají ani číst. Něco konkrétního, kromě dehonestace autora by nebylo?

Louka 27.11.2007 9:56

Víme, nevíme za čí peníze jíte, pane Petříku?

Brojit proti tomu, abychom se stali "protektorátem" Bruselu ve chvíli, kdy hrozí, že nás i s celou východní Evropou do 10 let znovu spolkne Rusko, to je skutečně pozoruhodný intelektuální výkon.

Kdopak byli Vaši učitelé, pane Petříku? Quo vadis?

Gonzales 27.11.2007 9:48

Re: emocionální výkřik

Petřík si myslí, že je hodně naparavo. Rétorikou rozhodně konzervativní není

delilah 27.11.2007 9:35

Mily pane Petriku,

na rozdil od vas se domnivam, ze uz davnomely byt zalozeny spojene staty Evropeske na stejnem federalnim usporadani jako josu USA.Navic se domnivam, ze narodni zajmy jsou podobne ne-li stejne u vsech evropskych obcanu.A , abych nazapomel, i ti bruselsti urednici jsou jaksi lepe vychovani nez nasi o politicich ani nemluve.

Apropo, mohl by mi nekdo srozumitelne vysvetlit, co je to ten cesky narodni zajem?

walter 27.11.2007 9:22

zbytečný článek,

ať se mi to líbí nebo ne, očekávám postupný zánik národních států v Evropě. Se mnou už nikdo nehne, ale u mladých je vidět touha opustit rodnou hroudu a jít tam, kde se budou mít lépe. Promíchávání populace pak z nezávislých států udělá regiony. Vnější tlak a hrozby též přispějí k vytvoření superstátu EVROPA.

Nejsem tímto vývojem nadšen, ale asi nic jiného nezbývá...

Vlastimil 27.11.2007 9:21

Kdo je ten Petřík?

Při čtení článku jsem stále hledal, z jaké pozice autor na p. Topolánka útočí. Je z extrémní pravice nebo z extrémní levice? Je to dlouholetý zuřivý odpůrce ODS nebo její hořce zklamaný příznivec? Konec konců oba tyto extrémy nakonec vyznívají podobnými hysterickými výkřiky. Zřejmě je celá Evropa zaslepená a dobrovolně leze do "chomoutu superstátu" a jediný člověk, který to vnímá a vidí je pan Petřík. Také doporučuji autorovi zklidnit hormony.    

miki 27.11.2007 9:04

jó Petříku

 život je už takovej a semele i tebe: v mládí anarchista, ve stáří dvorní rada, jak se říkávalo za C a K. Na Topolánka nasazuješ zbytečně, být tak zásadový si může dovolit náčelník beduínského kmene uprostřed pouště, ale určitě ne nevýznamný politik nevýznamného státu uprostřed Evropy. Takže zklidni hormon, po letech na to sám přijdeš.  

MOON 27.11.2007 8:55

Re: Re: Ano, Topolánek je prázdneja falešnej a navíc blbej!

Stále častěji se cítím jako před dvaceti lety ,škoda jen ,že ve vstahu k politice.Čr již neposlouchám vůbec,TV sleduji jen sport,noviny nečtu.Osmička se blíží, asi mne čeká zase nějaké překvapení. A dnešní mladí .... ?Ti ani neví kdo se za těmi jmený zkrývá,Topolánek?Čunek?Zahradil?Nečas?Kalousek?Kdo to je ? Fotbalisti?Nebo někdo z "Vyvolených"?Nebo nějací rapeři?;-DHezký den MOON

Schumacher 27.11.2007 8:54

Ano.

Cítím to stejně. Klaus měl pravdu. Klaus má pravdu.

Klaudius 27.11.2007 8:52

emocionální výkřik

Po přečtení článku jsem si položil otázku, kdo je to ten Petřík. Ladislav N mě nasměeoval a v tom linku je odpověď  - mladík. Spíše by se dalo předpokládat levicovost, jemu však nestačí mladí konzervativci, vyděluje se ještě více doprava. Jeho mládí odpovídá i argumentační schopnost. Jde jen emocionální výkřik, silná slova (protektorát, vlastizrada, nový Mnichov). Chybí jakékoliv zdůvodnění anebo návrh, jak zabránit přijetí evropské smlouvy.Myslí si pan Petřík, že jiná politická reprezentace by  po odstoupení premišra přijetí zabránila? Nevím to jistě, ale nebyl návrh evropské smlouvy poslán k analýze ústavnímu soudu?

Sitting Bull 27.11.2007 8:50

Re: Re: Ano, Topolánek je prázdneja falešnej a navíc blbej!

..  nicotnost Vašeho příspěvku je mimo moje rozlišovaí schopnosti ....

Ivan R. 27.11.2007 8:48

Má to někdo starosti

Pane Petříku, žasnu nad tím, jaké máte starosti. Brojit proti tomu, abychom se stali "protektorátem" Bruselu ve chvíli, kdy to vypadá, že nás i s celou východní Evropou do 10 let znovu spolkne Rusko, to je skutečně pozoruhodný výkon. Pevně věřím, že až se to stane, budete se radovat, že nová železná opoma spadla (opět) na západ od nás a oddělila nás od těch zlotřilých Evropanů. Nuže, vzhůru do náruče ruského medvěda. Ten nám jistě rád ponechá zdání suverenity, až bude znovu budovat ten svůj "sojuz něrušimyj respublik svobodnych.":-/

čtenář zdrojů 27.11.2007 8:36

Re: Tentokrát o nás s námi

spíš bych to nazval: "o nás bez Petříka". ;-D

On je ten Petřík dost sebestřednej (viz odkaz,který uvádí Ladislav N.):-/

Kajan 27.11.2007 8:32

Ano, pane Petříku, cítím to úplně stejně !!! Dzp.

Mr. SkyFish 27.11.2007 8:16

Tak tak

;-PR^

vlasta 232 27.11.2007 7:55

Re: Ano, Topolánek je prázdneja falešnej a navíc blbej!

Ubohost Vašeho příspěvku je nebetyčná!!  Ubohost článku přímo kosmická!!!!

EM 27.11.2007 7:51

Re: Tak bych řekl

Že ODS měla minimálně ve dvou volebních programech (při posledních do PS a do europarlamentu) závazek "nepředávat žádné další kompetence do Bruselu" je prostě fakt. Tomu se, tuším, říkávalo zrada na voličích. A že "reformní smlouva" není žádná běžná mezistátní smlouva, jak se veřejnosti snaží namluvit pánové Zahradil a Vondra, je taky fakt. Tomu se říkávalo, tuším, lež. A pro jistotu má tuto "neoeuroústavu" ratifikovat jenom vláda. V referendu je přece jenom určitý prvek nepředvidatelnosti, tak proč to riskovat, že ? A ještě to pan Zahradil obhajuje...

třetí 27.11.2007 7:38

Re: Ano, Topolánek je prázdneja falešnej a navíc blbej!

Krize systému se projevuje mimo jiné tím, že se do čela stran dostávají málo inteligentní lidé, jako Jakeš, Topolánek, Čunek. Blíží se rychle zase osmička na konci letopočtu a už je to cítit ve vzduchu.

jepice 27.11.2007 7:13

Tentokrát o nás s námi

to je opravdu smutné.;-D;-D;-D

Honza 27.11.2007 6:57

Topolánek je pro někoho prázdneja falešnej a navíc blbej! a Vyhrál několikeré volby,

 začal realizovat některé potřebné reformy, 

strejda 27.11.2007 1:14

Re: Tak bych řekl

Jistě, už se doslechl, že v Mnichově byla okleštěna suverenita ČR. Rozbití republiky a zabrání třetiny území se dnes říká okleštěná suverenita. Co si s takovým člověkem počít, když moc rozumu nepobral a fakta ho nezajímají. To má být budoucnost ODS? Zlatý Klaus a Topolánek!