Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
POLITIKA: Milovníci slev ať rejdí v řetězcích!
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
J. Janotová 18.1.2022 22:27Jo, je to marný, lidi neumí myslet |
J. Janotová 18.1.2022 22:23Jo, s tím počítám, lze tomu do jisté míry zabránit výběrem pojišťovny a typu pojištění a nedala bych do takového pojištění vše..... . Ale ta státní zlodějna se "započitatelnou částkou", ze které není úniku mě se*e neuvěřitelně Vám současný systém vyhovuje a proč? |
J. Prikner 18.1.2022 21:28Z naspořené částky je dobře živá pojišťovna, inflace to každoročně výsosne %inflace a tobě zbyde ohlodaný zbytek. Pořád spoříš a na účtě máš stàle stejné h...o. |
V. Církva 18.1.2022 21:20No pravda je že rušení EET při současném zdražení jízdného chudým - starším a studentům a slibu snížení plánovaného deficitu lze zdůvodnit jen jako pravicová demagogie. Jinými slovy, od pravicové vlády to lze čekat, ale jinak to teď nic nepřinese. EET sice asi není řešením jak omezit významné toky okrádání státu, ale každá koruna se počítá. Nikdo nebrání Fialovi chytat s donem Pablem ty skutečné neplatiče a vykrádače státní pokladny. Že by se pár soukromníků zachránilo tím, že se zruší EET? Pochybuji. |
J. Kalina 18.1.2022 21:06Jsem důchodce, tedy ve střetu zájmů a jezdím z Prahy Posázavským Pacifikem na chajdu párkrát za měsíc. Prohlašuji, že už nikdy nedám svůj hlas těm co ty slevy zruší. A to ne za to, že by mne to položilo, ale za ty kecy co jsou kolem toho. Veškerá doprava je dotovaná a můžeme sledovat "každoroční" dohadování s dopravci o jak vysoké dotace z rozpočtů půjde a kolik a jakých linek se bude provozovat. Ještě jsem nejel vlakem ani busem, aby si nebylo možno sednout a to včetně těch jedoucích zadarmo. Jezdí pořád ty samé spoje a v těch večerních žlutých banánech (3 vozy) jedu já, ještě někdo, průvodčí a strojvedoucí. Kdyby tyto spoje byly zcela zdarma pro všechny, nemusel by tam být průvodčí a ušetřilo by se za mzdu více než že se vybere 10-20 korun. To nemluvím o tom kolik stojí ten vlak a jeho údržba. také by mne zajímalo, jak se prokazuje že se převáží dotovaný cestující a kolik se za něj inkasuje a zda se v tom nešvindluje, nemluvě, že i toto sledování něco stojí. Prostě jezdit zadarmo se VYPLATÍ !!!! HLAVNĚ PROVOZOVATELI. |
P. Diviš 18.1.2022 20:42Je to marný, je to marný, je to marný ...Lenin to neřekl, tak to tak není! :-P |
P. Diviš 18.1.2022 20:40A teď o Karkulce ... |
P. Diviš 18.1.2022 20:40Ty mzdy už to někde dosahují, tam, kde si to firma může dovolit. Byl jste zvyklý a šťastný v kolonii sovětů, tak vám to asi zůstalo dodnes. |
P. Diviš 18.1.2022 20:38Česká soběstačnost byla naprostá fikce a pokud chcete vyrábět a prodávat někomu jinému, než členům RVHP, tak to bez kapitálu na rozvoj firmy nejde. Legislativa Eu je holá ostuda, ale o té jsem nic nepsal. |
M. Malovec 18.1.2022 18:23Měli jsme banky, lteré Čechům nepůjčovaly. |
M. Malovec 18.1.2022 18:21Už vím, kde jsem to viděl růžolícího prof. Fialu. Po boku Šebestové na Déčku. |
P. Jiří 18.1.2022 18:16Kdybys nepsal takové kraviny podobně jako Polesný či Mach bez Šebestové bych si o tebe neopřel ani klacek. |
V. Mokrý 18.1.2022 17:21
|
J. John 18.1.2022 17:09Mikrobusy na spojích PID jezdí. Viděl jsem je např. v Mělníku. V den, kdy se předpokládá menší počet cestujících, jezdil menší bus. Jel jsme na stejné lince třemi velikostmi mikro/busů. |
J. Pokoutný 18.1.2022 16:54V divokých devadesátkách jezdily spoje s nízkou obsazeností i mikrobusy. Proč to dnes nejde? Nějaké pravidlo ála "bus nad 50km musí mít WC"? |
L. Beneš 18.1.2022 16:52Také byly kdysi berně. |
Z. Lapil 18.1.2022 16:43Spíš než Kocourkov je to nedůslednost: Jezdí jednotné ČD, ale platí se - k mému překvapení, v každém kraji zvlášť. Nestátní linky tady nevidím jako podstatné, ti buď jezdí ve své režii (pár vlaků - zdaleka ne všechny - mezi Prahou a Brnem/Vídní/Bratislavou a podobně Praha - Ostrava). V dobách počítačů by neměl být problém vysledovat poměr kilometrů najetých na ten paušál a dopravce podělit. Protože in-kartu kontrolují elektronicky a nejen že systém ví, že jsem si jednotlivě doplatil 1. třídu, ale onehdy jsem dokonce skrze tu kartu platil jízdné spolucestujícím a karta "to věděla" taky. Čístě "píp" - jo, jízdenku máte všichni, přeju příjemnou cestu. Jestli dobře sleduju Severočeský kraj, tak tamější vedení má něco proti ČD; v posledních letech až překvapivě hodně vlaků přešlo pod Arrivu, případně pod Regiojet. Osobně jsem zvědavý, jak dopadne neustále slibované "jednotné" jízdné. Osobně jezdím s ČD na celostátní paušál a za několik málo let mi zrušili stovky kilometrů použitelných tratí; teď naposledy Kolín - Lysá n.L. - Ústí n. L. Abych jen neremcal: nevím, jestli to ještě existuje, ale regionální jízdenka, snad LibNet, nám už před nějakým časem dovolila jet za denní paušál na výlet z Frýdlantu přes Liberec a Zittau úzkokolejkou až do Kurort Oybin a zpět. Na místě asi tři(???) hodiny výlet na místní pískovcové věže a cestou zpátky vyhlídka z radniční věže a kavárna v Zittau. Doplňte zlatomodrobílé počasí den před Silvestrem a záviďte . |
J. Janotová 18.1.2022 16:18Protože zákon. Vyživovací povinnost... |
J. Janotová 18.1.2022 16:15Ale nebudou, rodiče si zase požádají o dafku |
J. Janotová 18.1.2022 16:12Jednoduše, spořím si u pojišťovny, které do toho stát nekecá (ani tím že nad určitou výši platu se mi započítaná částka drasticky krátí), dostanu důchod podle uspořené sumy. |
J. Karvaiová 18.1.2022 16:07Takže ty chudší děti budou opět před výplatou dávek doma 2-3 dny, protože rodiče už nebudou mít na jízdné. Tak tomu bylo před zavedením slev. |
J. Jurax 18.1.2022 16:06
|
J. John 18.1.2022 16:04I poloprázdný poj musí jzdit. Jinak se lidé nedostanou kam potřebují a přestanou užívat mhd. Je v tom zpětná vazba. Tak sem s nějakým rozumným návrhem! |
J. Janotová 18.1.2022 16:03"Viz starosti Jihomoravského a Zlínského kraje (a tuším ještě jednoho nebo dvou), aby jim vlakem nejezdili lidi s jízdenkami zakoupenými v jiném kraji.". Tak to už je Kocourkov na n-tou V Severočeském kraji to řeší tak, že ruší linky. Do vsi, kde má bratr chalupu se teď lze dostat jen odpoledne kolem 15 hod. a z ní ráno kolem 1/2 šesté ráno. Původně tam zajížděly 2 linky, ta co jezdila častěji už tam nezajíždí. Nejbližší ves, kam se lze dostat autobusem je asi 7-8 km "příjemné" procházky.... Malotřídka byla zrušena již před lety s tím, že děti přece můžou do sousední vsi jezdit autobusem.... Když příbuzní kdysi dávno chalupu kupovali jezdil 1 autobusový spoj i v sobotu ....Sbíral lidi pro nějaký nepřetržitý provoz, který už pochopitelně dávno není. |
L. Beneš 18.1.2022 15:52Tady si tedy nebylo nic. Jen poušť. |
L. Beneš 18.1.2022 15:46Když si tedy tykáme, tak si trhni pedálem. |
J. Černý 18.1.2022 15:34
|
J. Černý 18.1.2022 15:33Proč vás nevzali do vlády, takového vynálezce |
J. Černý 18.1.2022 15:28Zapominate na své pitomosti, máte strach, aby se tu nezdražila práce. |
J. Černý 18.1.2022 15:23Neni pravda. S daněmi si hospodář stát podle své uvahy. Se zdravotnim pojištěním hospodaří zdravotni pojišťovny. S odvody na důchody hospodaří ČSSZ, ale vláda to v rozporu s povahou věci drží v rozpočtu. Jak podle vás vypadá skutečné pojištění na důchod ? |