11.5.2024 | Svátek má Svatava


Diskuse k článku

POLITIKA: Konec srandy. Ministerstvo pravdy přichází

České Ministerstvo pravdy zatím nemá 3 000 místností nad zemí, nýbrž „jen“ kolem 20 zaměstnanců. Ovšem zbytek zase tak daleko od předlohy není.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
R. Brzák 16.1.2017 12:59

Re: hádejte, kdo je největším odborníkem na svobodu jedince?

A samozřejmě, na svobodu a odpovědnost je odborníkem svobodný a odpovědný jedinec...

P. Han 16.1.2017 16:13

Re: hádejte, kdo je největším odborníkem na svobodu jedince?

Hledání, kdo je zodpovědný za článek, se kterým nesouhlasíte? Koukám, že už máte k té cenzuře slušně našlápnuto.

M. Pivoda 16.1.2017 17:21

Dojde zde k přejmenování na Pohádkový blog Ondřeje Neffa

Vy zase zřejmě souhlasíte s tím, aby dospělí lidé byli na Nevididelném psovi krmeni zlomyslnými pohádkami. Mně se to nelíbí.

A srovnejte zlomyslnou pohádku Šichtářové z listopadu 2015 (pochopitelně uveřejněnou na Institutu Václava Klause) s nedávným oficiálním prohlášením firmy Volkswagen v prosinci 2016:

https://www.theguardian.com/environment/2016/nov/22/vw-shifts-focus-to-electric-cars-with-us-expansion-plan

Prostě P.F. Druckerův postřeh, že ekonomové neví nic, až se zpožděním dvaceti let, je velmi trefný. Buď nic neví nebo plodí pohádky. A v Česku pod vedením dnes zneuznaného bankovního úředníka Klause.

Takže nchci žádnou cenzuru, pouze férový přístup ke čtenářům. Řkněte to čtenářům přímo: Zde čtěte pohádkový blog Ondřeje Neffa (dřívější Neviditelný pes).

P. Han 16.1.2017 17:31

Re: Dojde zde k přejmenování na Pohádkový blog Ondřeje Neffa

Ano, chcete třídit příspěvky, aby vyhovovaly pouze vaší Jediné Pravdě. Že jsou tu publikovány nejrůznější názory, vás nezajímá. Vy chcete, aby tu byly jen ty vaše.

J. Jurax 16.1.2017 23:18

Re: Dojde zde k přejmenování na Pohádkový blog Ondřeje Neffa

No, zlomyslné pohádky - promiňte, Vy tady taky semtam publikujete "zlomyslné" pohádky o umělé inteligenci (Vy je to za pohádky jistě nemáte, natož zlomyslné) - a jedni s Vámi souhlasí, jiní si dovolí mít jiný názor. No a?

A poslední odstavec - víte, v reakci na některé Vaše názory zde publikované v diskuzích - nic ve zlém, prosím - by někdo taky mohl žádat ˇpouze férový přístup ke čtenářům. Řekněte to čtenářům přímo: Zde čtěte pohádkový blog Ondřeje Neffa (dřívější Neviditelný pes), když publikujete toho Pivodu". Jistě byste se cítil dotčen, nicméně jiní mohou mít i tento názor :-)

Koneckonců - napište článek o umělé inteligenci a Vašich názorech - Aston Vám ho grátis zveřejní.

J. Jurax 16.1.2017 23:27

Re: Dojde zde k přejmenování na Pohádkový blog Ondřeje Neffa

"Prostě P.F. Druckerův postřeh, že ekonomové neví nic, až se zpožděním dvaceti let, je velmi trefný."

Možná, neposoudím. Vy jistě nejste ekonom, nebo ano? Jakou vlastně máte profesi, smím-li se zeptat? Zkoušel jsem gůgl, ale jistě nejlíp víte, co tam o Vás je ...

J. Jurax 16.1.2017 23:10

Re: hádejte, kdo je největším odborníkem na svobodu jedince?

Ne znak geniality, ale názoru. Vy nemáte názor? Na cokoliv? Podělte se o něj s námi jako paní Šichtařová - aspoň se taky pobavíme jako nad jejími články. A celkem často s ní lze souhlasit.

M. Prokop 16.1.2017 13:52

Re: Vznikl zbytečný článkek Šichtářové. O Úřadu se teprve uvidí.

Dobře, že jste to připomněl. Paní Šichtařová napsala naprostou pravdu.

J. Jurax 16.1.2017 23:07

Vznikl zbytečný článkek Šichtářové. O Úřadu se teprve uvidí.

No, a ten Vámi citovaný závěr článku nelze než pochválit a zatleskat mu.

Ale Vy, když už jej zde citujete, patrně máte diplomaticky řečeno výhrady, není-liž pravda? Jaké?

M. Pivoda 17.1.2017 11:54

Výhrady

https://www.theguardian.com/environment/2016/nov/22/vw-shifts-focus-to-electric-cars-with-us-expansion-plan

M. Hoblík 16.1.2017 11:26

Vznikl zbytečný úřad!

Babiš má vždycky pravdu, tak co je tu k řešení?

M. Prokop 16.1.2017 11:35

Re: Vznikl zbytečný úřad!

Bureš má vždy dotaci. Co je pravda, to ani neví.

R. Brzák 16.1.2017 12:28

Re: Vznikl zbytečný úřad!

Ovšemže ví, co je pravda. Ovšem ta jeho. Jiná ale ani není...než právě vždy ta moje pravda...otázka je, zda chci nad sebou někoho, kdo bude mít tu svou pravdu a dle ní bude rozhodovat o mém životě...

J. Pražák 16.1.2017 10:34

Obdobné už tu bylo...

Dne 11. září 1940 pronesl Joseph Goebbels projev o „spolupráci v Nové Evropě“. Stalo se tak při poznávací cestě 34 vybraných aktivistických českých novinářů a kulturních pracovníků v Berlíně. Mimo jiné jim sdělil:

„V žádném případě si nesmíte myslet, že my, pokud zavádíme v Evropě jistý proces pořádku, to děláme proto, abychom jednotlivým národům zkrátili život. Podle mého názoru se musí pojem svobody nějakého národa uvést do souladu se skutečnostmi, před kterými dnes stojíme, a s jednoduchými otázkami účelnosti. Tak jako v rodině nemůže mít jeden její člen právo rušit trvale svou sobeckostí její vnitřní mír, tak nemůže ani jednotlivý národ v Evropě mít natrvalo možnost stavět se proti všeobecnému procesu pořádku.“ (J.J. Duffack, Goebbels, Praha 2002, s. 52-60; Projev říšského ministra dr. Goebbelse k českým kulturním pracovníkům, České slovo 13. září 1940)

A. Alda 16.1.2017 14:17

Ano.

Je třeba stále to připomínat.

P. Harabaska 16.1.2017 9:59

K dovedení celého "projektu" (dnes je projektem

cokoli od záměru natočit šlágr po postavení latrýny na zahradě) k vrcholu dokonalosti již chybí jen po vzoru 1. a 2. vatikánského koncilu vyhlásit dogma neomylnosti nového Úřadu. Veřejnost takový závěr jistě ráda vezme na vědomí a bude se jím řídit. Pracovníci Úřadu by pak měli být viditelně onačeni vhodným odznakem, jemuž budiž vzdávána náležitá pocta.

K. Tejkal 16.1.2017 9:58

Protiproud

Až "ministerstvo pravdy" označí například Hájkův protiproud za informační žumpu, kterou skutečně je, smeknu. Ale obávám se, že tohle si nikdo z těch ouřadů netroufne.

I. Schlägel 16.1.2017 12:36

Re: Protiproud

To by bylo nepřijatelné zevšeobecňování a to se nesmí ;-)

A. Alda 16.1.2017 14:22

Jakmile pornoherec Janda vydal seznam údajně

proruských webů, zabránili Lidovky i Neviditelný pes, aby kdokoli v komentářích na nějaký článek z těchto webů odkázal.

A zhruba takto může fungovat i to ministerstvo pravdy, jen to bude "posvěcené" státem a tedy účinnější.

J. Jelínek 16.1.2017 9:11

To jsou všechno jenom kecy

Proti propagandě se lze bránit (pokud tedy ta vůle bránit se existuje) jen stejnými, lépe však razantnějšími prostředky. Demokracie je pro demokraty, ne pro džihádisty,nácky nebo komouše.

Na ně neplatí ono slavné- nesouhlasím s vašimi názory, ale budu bojovat o to, abyste je směl i nadále hlásat. Na ně platí jen jen jedno-klackem přes tlamu. Klidně si tomu klacku říkejme třeba Ministerstvo pravdy, neboť co po jméně... Už jen to, že nejvíc kvičí náš soudruh prezident, je dobrý signál, ať si třeba pukne, tajtrdlík.

B. Chalupa 16.1.2017 9:35

Re: To jsou všechno jenom kecy

ten klacek není klacek ale molitanový proutek, pokud tedy jde o skutečné řešení a obranu. Ta skutečná obrana před blbostmi je vzdělanost a zkušenost. A hlavně to je o věrohodnosti a legitimitě těch, kteří své pravdy "vyslovují".

Hybridní hrozba, kampaň? Proti ní se dá použít pouze hybridní protiútok a na to máme příslušné složky a kapacity, nikoliv pouhých, ani nevím podle čeho vybraných, 20 jedinců.

I. Schlägel 16.1.2017 12:39

Re: To jsou všechno jenom kecy

Jinými slovy, s dezinformací budeme bojovat tak, že ji necháme žít v kotlince vlastním životem a jako formu protiúderu zvolíme založení "zpravodajského" portálu třeba v ruštině a budeme zásobovat hoaxy nebohý ruský lid? Takhle jste ten hybridní protiútok myslel?

J. Jelínek 16.1.2017 15:53

Re: To jsou všechno jenom kecy

Ano, je to jedna z možností, pokud se to bude dělat inteligentně, proč ne. Pokud by to probíhalo na úrovni současných ruských trollů, potom běda. Co třeba založit stránku proti-protiproud a tam reagovat konkrétně a kvalifikovaně na aktuálně tam uveřejňované bláboly? Bojím se však, zda by to příslušný úřeedník zvládl.

P. Lenc 16.1.2017 9:41

Re: To jsou všechno jenom kecy

Bože vy jste nechápající ignorant.A tím, že jste do toho zatáhl Zemana, jste ze sebe udělal tajtrdlíka sám.

P. Harabaska 16.1.2017 9:51

Re: To jsou všechno jenom kecy

Ano, chtěl jsem si právě položit otázku, že je-li pan Zeman tajtrdlík, co je pak pan Jelínek? Napadá mě celá řada vhodných výrazů, pan Jelínek si jistě sám nějaký vhodný pro sebe vybere.

J. Jelínek 16.1.2017 10:52

Re: To jsou všechno jenom kecy

No tak sem s těmi výrazy, ať si vyberu.

P. Han 16.1.2017 11:00

Re: To jsou všechno jenom kecy

Užitečný idiot vyhovuje?

J. Jelínek 16.1.2017 11:07

Re: To jsou všechno jenom kecy

Že bych byl na stejné úrovni se soudruhem prezidentem, potažmo s celým IVK ? Příliš mě fandíte pane Hane.

P. Han 16.1.2017 11:09

Re: To jsou všechno jenom kecy

Aha, takže neužitečný.

K. Frauknecht 16.1.2017 11:47

Re: To jsou všechno jenom kecy

:-)))