5.5.2024 | Svátek má Klaudie


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
janoryna 6.11.2009 12:39

jsem pro lisabonskou smlouvu. ale

pan prezident se svými prohlášeními připomíná nebožtíka Emila Háchu, Edvarda Beneše či Ludvíka Svobodu. s tím jedním rozdílem, že současnému panu prezidentovi nestály pod oknem tanky s nabitými kanóny a nepochodovala železná pěst dělnické třídy. pan prezident měl a má právo s LS nesouhlasit. ale v daném případě tedy měl odstoupit. když někomu podepíšu směnku, tak jsme za hlupáka, když začnu tvrdit, že jsem podepsat nechtěl a dluh vlastně neexistuje. 

ok 6.11.2009 12:32

demokracie

Může prezident svévolně změnit něco, co odsouhlasily demokraticky zvolená poslanecká sněmovna a senát? Může britská královna svévolně změnit něco, co odsouhlasila britská dolní a horní sněmovna?

Prosím o odpověď ;-D;-D;-D

Sid 6.11.2009 13:04

Re: demokracie

President to menit nemusi. Muze to ale nepodepsat.

Stejne jako s manzelstvim. Nemusi rici: "Ano".

harry 6.11.2009 13:54

Re: demokracie

ano, ale pak se musi prestehovat zpet do sve garsonky a vratit darky, ktere od sve snoubenky dostal a prevzit zpet darky, ktere sve snoubence daroval... a zacit si prat fusekle sam v lavoru.... atd... vsechno sam, sam sam, sam.....

Karlos 6.11.2009 11:44

Autore, jste vedle,

protože Ústavní soud Klausovi podpis de facto nařídil! Nikdo teď nemůže nic namítat, protože jednal v souladu s nařízením Ústavního soudu. Zodpovědný je soud, ne Klaus. Co kdyby na Klause někdo podal žalobu pro velezradu? Kdo by byl odsouzen? Ústavní soudci, kteří mu ten podpis nařídili nebo Klaus sám? Schválně by mě to zajímalo.

Xaver 82.117 6.11.2009 11:50

Mám dotaz:

Může prezident svévolně změnit něco, co odsouhlasily demokraticky zvolená poslanecká sněmovna a senát?

Jinak Klaus nic, on muzikant...taky mohl odstoupit, to by byla férovka. Ale na tu on nemá.

Vidlák 6.11.2009 12:21

Re: Mám dotaz:

Odstoupit? Aby tam byl během týdne instalován profesor Švejnar? To by se vám líbilo... Tůdle!

ok 6.11.2009 12:37

Re: Mám dotaz:

Nikdo by neměl podepisovat něco, s čím nesouhlasí. Toje základ římského práva. Pokud Klaus nesouhlasil, měl odstoupit. Podpisem deklaruje svůj osobní souhlas, proto se smlouvy podepisují.

Já jsem také dal výpověď v jedné firmě poté, co jsem byl nucen podepsat něco, s čím jsem nesouhlasil. Klaus by mohl mít stejnou odvahu, ne?

brblal 6.11.2009 14:36

Re: Mám dotaz:

Ty víš už dopředu,kdo by tam zasedl?Možná že by přišla znovu vyhrůžka od Ička,že někdo půjde bručet.

yorik 6.11.2009 12:07

Re: Autore, jste vedle,

Od rána do večera tu melou o tom, že je Klaus obyčejný notář a musí podepsat všechno a hned. Když vyčerpá všechny " opravné prostředky" než podepíše, tak je také zle. Klaus vymohl " Výjimku" která bude ještě doceněna. Byla podepsána jen proto, že se evropská i naše politická elita už klepe na eurokoryta. Nepotřebných politiků, kterým se nechce do hrobu je plná Evropa. Dokud udrží pero a moč, budou Bruselu sloužit do roztrhání těla. Samozřejmě jen, pokud se o Brusel  nějak zaslouží. :-/

Xaver 82.117 6.11.2009 12:10

Klaus rozhodně není obyčejný notář.

Mohl po rozhodnutí US nepodepsat a odstoupit. A kandidovat do EU za stranu NE EU.

mira 6.11.2009 12:49

Re: Klaus rozhodně není obyčejný notář.

Ne mohl, ale měl!!!

Jedinec, který dobrou pětinu svých projevů věnuje opěvováním vlastní "konzistence", by neměl sebe a ostatní takto ztrapňovat.

Xaver 82.117 6.11.2009 16:13

Jo...

Xaver 82.117 6.11.2009 11:40

Vážený autore

Neberte věřícím jejich bohy. To je prostě jen taková Klausova "nevýhra", nebo dokonce opoziční smlouva s Evropou....;-)

miki 6.11.2009 11:53

Re: Vážený autore

máš recht, neberte věřícím jejich bohy sedící v Buselu

Xaver 82.117 6.11.2009 11:55

Znáte někoho takového konkrétně?

Kdo čeká, že mu z Bruselu přiletí holubi do huby a nastene ráj na zemi?

miki 6.11.2009 11:58

Re: Znáte někoho takového konkrétně?

většina věřících...

Xaver 82.117 6.11.2009 12:04

Který to jsou?

Křesťani jsou věřící, ale ne v EU...;-D

hanebnej panchart 6.11.2009 21:54

Re: Znáte někoho takového konkrétně?

opravdu?

xxxKubeš 6.11.2009 11:31

Autor

své myšlení má silně ovlivněno nenávistí k VK. Mimo jiné za nehoráznou pitomost považuji jeho tvrzení, že Hácha (byť jen částečně) měl odpovědnost za to, co se u nás dělo. Kdyby nebylo Háchy, to "dění" by u nás bylo v každém případě horší.

Xaver 82.117 6.11.2009 11:52

Chápete rozdíl mezi kritičností a nenávistí?

Vypadá to, že kdo nemyslí jako vy, jde proti vám...;-) Jinak Háchu bych do toho netahal. On neříkal, že něco nepodepíše a šel do toho s tím, že si za to zaplatí. Souhlasím s tím, že by to mohlo být ASI horší...

vládík 6.11.2009 11:26

Trefný rozbor dlouhodobého Klausova divadelnictví (uspokojujícího jen

jeho ego).

R^;-(

Jack Bruce 6.11.2009 11:20

Komu z vas

Komu z vas by se chtelo z prezidentskeho uradu zpatky do proseckeho panelaku?Musim se priznat, ze jsem si V.K. pri jeho petibodoveho prohlaseni uzival. Muselo to pro nej byt silena potupa. Myslim, ze se teprve ted mame na co tesit. Inza z panelaku na takovou potupu nezapomene!

JH 6.11.2009 11:49

Proč by šel Ing. Klaus do proseckého paneláku?

Udělejme ho prezidentem EU a uvidíte jak se "konzistentně" změní jeho názory !  :-)))))))))))))))) tuto funkci ještě neměl a tajemník OSN není dnes nic moc. Tedy kromě peněz.

Xaver 82.117 6.11.2009 11:53

Jo to by byla jiná... :-)

Třeba ho tam Angláni protlačej...;-)

novaz 6.11.2009 11:10

liška na vinici

Ani Edvard, ani Emil, nýbrž Václav, který se nechce vzdát světel ramp, televizních kamer, fanfár z Libuše a prezidentského platu. Zde jeho zásadovost končí.

vládík 6.11.2009 11:27

Re: liška na vinici

R^  bohužel (tedy: pokud někdy nějaké zásady kromě principu JÁ měl).

Gardnes 6.11.2009 11:06

Souhlas

Princiopiálně mám stejný názor, prezident když zvolil podpis místo odstoupení, si měl komentář odpustit, protože se dostal do stejného postavení s Háchou. Vůbec mi nevadí jeho obstrukce na hranici přijatelností, protože jako jeden z velmi mála státníků svým postojem ukázal na početné kontroverce, kterými je LS prošpikována. Jde o nevolenou vládu, jelikož se může po jmenování národními státy stát ideově jednostranným orgánem i se značným rozporem k orientaci národních států. Velká moc komisařů s jejich podřízenými dává nekontrolovatelnou moc byrokracii i s jejím navýšením. Nesmyslný je prezident i ministr zahraničí a diskutovat lze o rozšíření oblastí bez práva veta. Na druhé straně je jasné, že uplatňovat toto právo téměř na vše by z EU učinilo z EU neakceschopné monstrum. V zásadě je třeba netlačit na pilu s cílem federalizace, jelikož evropanství je stále jen chiméra některých státníků, ale není obsahem myšlení občanů. Tlak bude vytvářet protitlak, zvláště když bude podložen argumenty proti direktivnímu řízení. EU parlament musí mít širší pravomoci a odpovědnost.

Xaver 82.117 6.11.2009 12:19

Klaus neměl postavení Háchy

Klaus kritizoval, obstruoval a nakonec podepsal. Hácha do toho šel s tím, že to bude jeho oběť. Jinak jak už jem sdělil, mohl po rozhodnutí US nepodepsat a odstoupit. To by bylo fér...

JM 6.11.2009 10:51

VLÁDA,VLÁDNÍ MINISTRANTI, POBLITICI A POBLITIČTÍ POBLEMTÁTOŘI SEŽRALI KALOUSOVI UDIČKU I S NAVIJÁKEM A NEBO BYLI AKTÉREM HANEBNÉHO DIVIDLA.

VLÁDA,VLÁDNÍ MINISTRANTI, POBLITICI A POBLITIČTÍ POBLEMTÁTOŘI SEŽRALI KALOUSOVI UDIČKU I S NAVIJÁKEM A NEBO BYLI AKTÉREM HANEBNÉHO DIVIDLA.     Ve kterém Kalous  jeho pážátka pod klakou hlídacích mopslíků prasekracie vyloučili možnost nápravy bezpráví ze zákonů, trpěných českými osobami a občany, před €vropským soudním dvorem.     Například nedotknutelnost zákonů, kterými  Kalous privatizací společností a družstev posvětil jejich ukradení vlastníkům komunistickým  znárodněním!      KALOUS POSVĚTIL PRIVATIZACEMI KOMUNISTICKÉ ZLOČINY ZNÁRODNĚNÍ společností v podílovém vlastnictví osob a československých občanů.     Pro příklad Neználkům a Pitomýrům: majetek komunisty znárodněné Šarcumberské pily byl restituován Karlu Schwarzenbergovi.  Z majetku sousední komunisty znárodněné pily ve vlastnictví členů Hospodářského družstva v Trhovkách bylo restituováno vlastníkům prd a pila byla zahrnuta do privatizovaného majetku Státních lesů nebo Okresního průmyslového podniku (Písek?).