28.6.2024 | Svátek má Lubomír


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Hanka S. 31.8.2006 10:32

Když se vzepře pěchota

Milí členové a příznivci ČSSD, doufám, že jste si dobře všimli, že jste považováni za pěchotu, jejímž úkolem je jít na zteč a vybojovat pro své velitele vítězství (a případně při tom hrdinsky padnout). Pokud se vzepře pěchota v opravdické armádě a dokonce třeba během války, je z toho polní soud a hrozí zastřelení. Myslíte si pane Jelínku, že by měl bratr Kalousek dát pár vzbouřenců zastřelit, aby si to ti ostatní setsakramentsky rozmysleli a drželi radši hubu a krok?

Dušan 31.8.2006 10:31

Na soudruha Jelínka by se hodil starý vtip pana Renčína

s textem "postavte vedle něho krabičku zápalek, abybylo vidět, jak velký je to blbec". Jdu se vyzvracet.

Šedovous 31.8.2006 10:28

".....Nepřehánějte!!! Právo a noviny? To snad ne....."

Už jste informoval pana prezidenta, KAM to vlastně tak často píše !?NE !?

Lumpe, ty si neplníš své občanské povinnosti.....nechat prezidenta takhle tápat...

BuBu 31.8.2006 10:24

Re: Souhlasím se soudruhem Jelínkem!

R^;-D;-D;-D

BuBu 31.8.2006 10:22

Re: Re: Třetí . . . to není sprosťáctví . . .

. . . ani neúcta - to je dobře míněná rada ! Kdyby mne totiž soudruh bratr poslechl . . . nemusel by teď vypadat jako neobolševický Trol, který obhajuje socialisticko-bolševické prasárny a hnusárny !

No... 31.8.2006 10:17

Jakým právem urážíte řadové členy ? Hulváte !

Pokud Vám drahý pane ještě nikdo nerozšlapal ksicht, tak jenom proto, že si nehodlá špinit boty o takový ksindl . Členové politických stran mají právo požadovat po svém vedení tu svou správnou politiku. ČSSD má výjimku, tam musí všichni jednotně držet zobák a poslouchat, ale to je jejich věc a jejich blbost, do toho se těm blbečkům nepleťme.  Vy hodláte zřejmě implementovat totéž do jiných stran, tytéž stupidní zvyklosti a tutéž tupou poslušnost. Jděte do až TAM, neVážený pane : Ihned . A nezapomeňte za sebou zatáhnout Paroubkovo slipy, při cestě do jeho tlusté p..... !. Ježíš, Vy dovedete člověka nasštvat !!!;-O(Y)

Malý Aston 31.8.2006 10:16

Souhlasím se soudruhem Jelínkem!

Ano,je to přesně tak jak píše. Já jsem to tady psal a všichni bolševici mi pořád nadávali.Soudruh Jelínek,poradce všech a pro všechny to konečně napsal natvrdo. Je lepší,když politická strana má malou členskou základnu a nejlépe je na tom ta strana,která nemá žádnou ale jen pořádného vůdce.A ještě musí vůdce sedět v Praze,protože na venkově jsou jen volové,kteří nechápou genialitu těch,kteří v Praze sedí. To je případ naší ČSSD. Žádní členové jen placení pracovníci sekretariátů a placení  občané,kteří nám nadávají tady na internetu. Taková strana může vše.Nemusí se nikoho ptát,nemusí se radit a nikomu se nezodpovídá. Delegátka na nějaký sjezd,není problém,placených socáků je spousta,vždy se někdo rád podívá do Prahy. A já pořád nevěděl,proč členové ČSSD neprotestují,proč jim nevadí,že jsou porušovány jejich usnesení,že s KSČM ani slovo,žádná podpora. Jim nevadí,že poslanci ČSSD se stali majetkem Paroubka a nemusí chodit do parlamentu,hlasuje jen Paroubek. A tak souhlasím se soudruhem Jelínkem,má to z první ruky od Zaorálka a Tvrdíka. ČSSD nemá žádné členy a proto je soudruh Paroubek tak geniální.

třetí 31.8.2006 10:14

Re: Re: Re: třetí,

Ani nemusíte psát, koho jste volil.

jirka.s. 31.8.2006 10:08

Re: Re: Jelínku

A v Ruandě Burundi letos vzroste  HDP o 0,68%.

jirka.s. 31.8.2006 10:07

Re: Re: Soudruhu Jelínku,

A v Ruandě Burundi letos vzroste HDP o 0,68%.

jirka.s. 31.8.2006 10:06

Re: Re: Lukáš Klement Poraděnko . . .

A v Ruandě Burundi letos vzroste HDP o 0,68%.

technik 31.8.2006 10:03

soudruhu Jelínku

Protože u Vás o žádné názory, které by měly jen minimální nekomunistickou věrohodnost nejde, lze na Vás vztáhnout jen to první trefné označení z Vámi citované věty Miloše Zemana.  

jirka.s. 31.8.2006 10:03

Re: Re: Nezbývá než konstatovat :

A v Ruandě Burundi letos vzroste HDP o 0,68%.

huhu 31.8.2006 9:57

demokratický centralismus

soudruh Paroubek v čssd dokončil přechod k "demokratickému centrallismu" který teoreticky i prakticky tak dobře zná z dob NF kdy se s ČSS koukal ze zadku vedoucí úloze ksč. A je jen žalostnou ukázkou jeho paranoii a zbabělosti 74 "poslanců" čssd to co předvedli při volbě předsedy sněmovny. V čssd po tom co předvádí Paroubek již slušný člověk určitě není a lze oprávněně mluvit o ksčssd. A k referendu ? Tím by byly k řešení současné situace předčasné volby. Svůj skutečný vztah k přímé demokracii, předvádí jejich odmítáním ksčssd právě ted.

jirka.s. 31.8.2006 9:56

Re: Re: Blb L.Jelínek

A v Ruandě Burundi letos vzroste HDP o 0,68%.

jirka.s. 31.8.2006 9:51

Re: Re: třetí,

Mladý nejsem ( nějaké ty zkušenosti mám i s estébáky a hlavně s komouši) a i přesto nebo spíše právě proto tvrdím, že komouši jsou sv*ně a vrazi a Paroubek je zakomplexovaný, hnusný, odporný shluk buněk s napoleonským komplexem. A protože se mi toto vyjádření zdá ještě až moc slušné, dodávám ........... (každý slušný člověk ať si doplní dle svého gusta.)

jirka.s. 31.8.2006 9:42

Re: Blábol

Nepřehánějte!!! Právo a noviny? To snad ne.

jirka.s. 31.8.2006 9:39

Re: A že předseda musí mít partaj pod kontrolou!

Ale kdo to má pořád poslouchat?

Luc 31.8.2006 9:36

Autocenzura obcas neuskodi...

Ja myslim ze hlavni problem tkvi v tom, ze pan magist Jelinek je krmen, ci prinejmensim dokrmovan (coby poradce politickych spicek CSSD) ze stranicke pokladny. Vyzaduje to notnou davku drzosti a bezpaternosti, publikovat v takovem pripade podobne clanky at uz online ci v tisku (tento myslim vysel v Pravu, ze). A kdyz uz nema sam autor dostatek sebereflexe, aby udrzel svoji zpolitizovanou grafomanii na uzde, meli by ji na uzde drzet prislusne redakce, pripadne by mely podobne clanky viditelne oznacovat logem "politicka inzerce", aby bylo jasne odkud vitr vane.

Ale mozna ze se strachuji zbytecne. Jestli se CSSD podari nejakym fantastickym trikem nakonec sestavit a protlacit rudou vladu, dockame se tak jako tak novely tiskoveho zakona a o cenzuru bude dobre postarano. Pak uz budou do novin psat pouze poradci, namestci a clenove politbyr.

třetí 31.8.2006 9:32

Re: Re: Re: Nezbývá než konstatovat :

Ne, já jen počítám neslušné lidi.

třetí 31.8.2006 9:30

Re: třetí,

Ne, pana Jelínka neobdivuji a ani s ním mnohdy nesouhlasím. Jen jsem si všiml, že většina pisatelů nadávek je voličem ODS. A neumím si to vysvětlit. A vidím to i kolem sebe, mladí lidé bez zkušeností sprostě nadávají na Paroubka, na komunisty a velebí ODS. Nějak tomu fakt nerozumím.

šakal 31.8.2006 9:26

...Vynikající!

;-D

Saša 31.8.2006 9:25

A že předseda musí mít partaj pod kontrolou!

Také myslím, že nejhorší by bylo socdemáky umlčet. Jen ať své zvrácené představy správného uspořádání společnosti ventilují co nejčastěji.

Saša 31.8.2006 9:21

Politickou stranu coby svou pěchotu mají jen diktátoři.

Hitler měl svou NSDAP, Stalin svou VKS(b), Saddám Husajn svou BAAS a Paroubek má svou ČSSD.

Diktátorům vždy dělá potíže pochopit, že jiné politické strany nejsou pěchotou jejich předsedy. A diví se, když předseda jiné strany nechce vyjednávat sám, ale přizve si k tomu další straníky...

A když se ukáže, že nějaká strana je skutečně demokratickým uskupením rovnoprávných lidí, nikoli paravojenskou jednotkou ve vlastnictví diktátora, komentují to slovy "neměl stranu pod kontrolou".

Všichni, kdo nechtějí být pod cizí kontrolou, by se tedy měli pečlivě zamyslit, jaké politiky a jaké politické strany podporovat. ČSSD to určitě není.

Honza 31.8.2006 9:10

třetí,

vy opravdu obdivujete Jelínka a jeho ponoukání k činění podrazů, veletočů a sviňáren v politice? To co Jelínek hlásí, slušní lidé skutečně, věřte mi, považují za neodpustitelné všivárny. Když někdo v mém okolí se chová podobným způsobem, co je pro Jelínka normální, myslím si o něm, že je lidské prase a mám se před ním napozoru.

A co vy třetí

ok 31.8.2006 9:09

Re: Re: jelinku, jelinku

A dokonce se vam to rymuje ;-D to by mohlo zlidovet R^

Honza 31.8.2006 9:09

Re: Re: Soudruhu Jelínku,

vy opravdu obdivujete Jelínka a jeho ponoukání k činění podrazů, veletočů a sviňáren v politice? To co Jelínek hlásí, slušní lidé skutečně, věřte mi, považují za neodpustitelné všivárny. Když někdo v mém okolí se chová podobným způsobem, co je pro Jelínka normální, myslím si o něm, že je lidské prase a mám se před ním napozoru.

A co vy třetí

Honza 31.8.2006 9:08

Re: Re: Lukáš Klement Poraděnko . . .

vy opravdu obdivujete Jelínka a jeho ponoukání k činění podrazů, veletočů a sviňáren v politice? To co Jelínek hlásí, slušní lidé skutečně, věřte mi, považují za neodpustitelné všivárny. Když někdo v mém okolí se chová podobným způsobem, co je pro Jelínka normální, myslím si o něm, že je lidské prase a mám se před ním napozoru.

A co vy třetí

Honza 31.8.2006 9:07

Heleďte třetí

vy opravdu obdivujete Jelínka a jeho ponoukání k činění podrazů, veletočů a sviňáren v politice? To co Jelínek hlásí, slušní lidé skutečně, věřte mi, považují za neodpustitelné všivárny. Když někdo v mém okolí se chová podobným způsobem, co je pro Jelínka normální, myslím si o něm, že je lidské prase a mám se před ním napozoru.

A co vy třetí.

Brabcak 31.8.2006 9:01

Re: Re: Soudruhu Jelínku,

Dotaz. Proč by někdo měl být slušný vůči Paroubkovi, který každého (pokud s ním bezvýhradně nesouhlasí) na potkání uráží? Jak hlásí Dudley Smith ve filmu L.A. Přísně tajné: Reciprocita je základem každého vztahu. Takže žádné hulvátství. Pouze odpovídající reakce na Paroubkovu mediální strategii.