2.6.2024 | Svátek má Jarmil


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Starý J. 22.1.2008 17:25

Arne

....A tak obetuje sobe vlastni socialni principy (podporu rodiny) za restituci at to stoji co to stoji (zadluzeni statu, ktere v minulosti kritizovali). Pak se neni co divit, ze jim to volici spocitaji.....

Mám dojem, že restiuce se má platit 60 let (snad se proboha nemýlím). Pochybuji proto, že necelých 5 miliard každý rok (když loni ušetřili ministři 80 miliard do rezervních fondů) dokáže republiku tak zadlužit, jako předvedl Sobotka za 4 roky svého hospodaření, kdy zatnul každý rok sekeru kolem sta miliard a navíc naprosto vyluxoval všechny rezervní fondy i ty, ze kterých byly nasmlouvány stavby dálnice!

Starý J. 22.1.2008 17:03

Otřesné byly včerejší Události - komentáře s Drtinovou.

Veřejnoprávní ČT každý den a ČT24 několikrát za den, si zvou do besed příznivce Švejnarova klanu, kteří doslova a do písmene uřvou toho jednoho, kdo z klanu není a chce volit Klause. Přesto, že vedení KDU-ČSL většinou odhlasovalo doporučení (ne příkaz), volit Klause a každý v KDU může volit podle svého přesvědčení a svědomí, bylo to včera naprosto zpochybněno a veřejně byla vyzývaná členská základna, aby svrhla celé vedení (až na Macka) KDU-ČSL a bylo vydáno jednotné nařízení volit Švejnara. Také za KDU-ČSL nechodí na tyto debaty nikdo jiný z vedení, je zván jen velice arogantní Macek, nebo Šojdrová - spojenci Paroubka. Jako rázný požadavek a vzbouření členstva byli uvádění právě Luxová a Halík(nevím proč vůbec ten, mám dojem, že rozhodně není členem KDU-ČSL a vyhrožovat a varovat členy mu nepřísluší. Ostatně Luxová je jen obyčejnou členkou a nevím, proč by vedení před ní mělo padat na zadek.

Hašek a Macek , kteří spolu s Drtinovou nepustili téměř Sobotku z ODS a Filipa ke slovu, udávali tón a napadali především Sobotku ze všech možných a nemožných pozic. Je pravděpodobně veliké štěstí, že Macek nemá mnoho spojenců v rebelii, jinak by za pomoci ČSSD skutečně zlikvidoval celé vedení KDU-ČSL.

Ano, v KDU se opravdu neustále mlátí levé a středové křídlo. Pokud se KDU chce stát stejnou Paroubkovou  onucí, jako byli za jeho premierování, kdy sloužili jen jako kamufláž demokratické koalice a Paroubek si odhlasovával zákony s KSČM, naprosto bez ohledu na koaliční partnery, nechť tedy jsou. Dnes v koalici s ODS si, ač mají málo poslanců, prosadí, co je jim libo. Topolánek se bohužel podřídil (aby udržel koalici) jakémukoli přání koaličních partnerů. Hloupej Čunek se pověsil na svého atentátníka Paroubka, aniž si zřejmě spočítal, kdo za jeho pronásledováním stojí. Nebo snad věří, že ho Paroubek ze šlamastyky vytáhne? Možná ano, své šibaly vždy ochránil.

 

Petr 22.1.2008 17:03

Re: Místo pro KDU-ČSL na politické scéně

Tato strana od r. 1918 neopustila vládní křesla- o peníze a moc jí nejde v první řadě, proto vlastní i dne s největší pěnězovody, které jí "velkoryse" přenechala ODS. Amorální strana kázající  venkovu morálku-ha ha.

jOSEF 22.1.2008 16:55

Re: nezkušený

ABSOLUTNÍ SOUHLAS

Tino 22.1.2008 16:54

Re: Místo pro KDU-ČSL na politické scéně

 Chtělo by to prostě víc makat v té jejich straně a ne čekat co jim Čunek zajistí. Přijdou mi jako loď v bouři, kdy posádka chrápe v podpalubí a kapitán s kormidelníkem se to snaží vytrhnout namísto aby devítiocasou kočkou vyhnala ty lenochy na palubu. :-)

Tino 22.1.2008 16:49

Re: Autor píše

 Ono to totiž poslední dobu vypadá, jako kdyby KDU-ČSL měla dva-tři lidi ve straně. Tak musejí vytahovat na světlo co se dá  významějšího z členské základny. :-)

portwyn 22.1.2008 16:44

Místo pro KDU-ČSL na politické scéně

beze sporu je. Může nabídnout středový konzervativismus - hodnotový konzervativismus zákonitě osloví jiné voliče, než politický liberalismus Zelených (kombinovaný s direktivními metodami v ekonomice). Může pokračovat v profilaci jako strana venkova, což není tak úplně hloupé - halasné pražáctví ODS nemusí vyhovovat každému a nechat venkov komunistům taky není zrovna moudré. Může nabídnout volbu lidem, kteří nejsou spokojeni se zaměřením jak ODS, tak ČSSD výlučně na peníze a jejich distribuci ve společnosti a přitom nechtějí volit podivný slepenec Zelených.

Jenom nevím, jestli k podpoře konzervativních hodnot najdou současní lidovci dostatek morálních sil :-/

Starý J. 22.1.2008 16:43

Re: nezkušený

Nedělám sám hrubky! ...Kristus!

Starý J. 22.1.2008 16:42

Re: Autor píše

oprava - neuvěřitelná hrubka - nemíní....Proč já to po sobě před odesláním nečtu?

Starý J. 22.1.2008 16:40

Autor píše

....Levicové křídlo křesťanských demokratů, kam bych řadil i paní Věru Luxovou...

Nemyslím si to. Paní Luxová zřejmě není ani levicové, ani pravicové křídlo strany, paní Luxová není nic, jak ostatně včera prohlásila, nemýní se politicky angažovat. Paní Luxová byla jen zneužita socialisty  spíše asi Pravdou a láskou a jako vdova po zboštěném manželovi měla vystoupit na jejich stranu. Celé její prohlášení je evidentně účelové a domluvené. Jak sama prohlásila, neměla v úmyslu, aby se prohlášení dostalo mimo půdu KDU-ČSL, to za ni udělali ti, kteří ji o prohlášení požádali. 

Chris Kelvin 22.1.2008 16:38

Re: Re: Když už studujete tu politilogii...

A Vy máte taky ve všem jasno 8-o

kurbet 22.1.2008 16:28

nezkušený

Je vidět,že autor článku p.Slánička je ještě student a historické zkušennosti mu uníkaji.Jinak by jen ztěží mohl napsat větší -s prominutím-volovinu,že lidovci jsou největší hrází v boji proti komunismu.Tak tomu nebylo v minulosti a není tomu tak ani teď.LIdovci jsou VŽDY připravený věrně naslouchat a sloužit tam,kde se můžou "přiživovat" na moci.Stačí se podívat jenom do moderní postsametové historie.Nechyběli ani v jedné vládě,ať pravé,či levé.Korýtko je jím bližší,než Ježiš Krystus.A nikdy jinak,Ámen.

Tino 22.1.2008 15:48

A ještě o potřebě vzrůstu počtu věřících.

 Je velký rozdíl mezi věřícím (např.)pekařem a nevěřícím. Věřící pekař totiž neplivne ze zlosti do těsta, natož se do něj vymočit. Nevěřící pekař ale ze zlosti tohle dokáže. Věřící(skutečně věřící) má práci jako motlitbu k Bohu. Svou prací, její kvalitou se Bohu zodpovídá. Nemůže proto ze své podstaty víry odvádět schválně špatnou práci. Není to však jen o práci, je to i o ostatním životě. Věřící soused vás neokrade, nezmlátí, nepodvede. Prostě nemůže, byl by to pro něho těžký hřích.

 PROTO je třeba vzrůst počtu věřících! Je to v zájmu celé společnosti. Je jen škoda, že křesťanská výchova, podpora víry státem a zastoupení politickou stranou věřících křesťanů jsou tak slaboučké, až neviditelné.

 Uvažte vy odpůrci víry - materialisté: Ke kterému pekaři raději půjdete pro pečivo a chléb? K věřícímu, který není špinavosti schopen anebo nevěřícímu, kterému jste jako bližní ukradení, pro kterého platí že co oči nevidí - srdce nebolí?

sváťa 22.1.2008 15:47

Re: Paní Luxová-jedni druhých břemena nesme. Pan Kasal-nevaž se odvaž se.

Pokud si pamatuji, pan professor po presidentské volbě se hrdě hlásil k HUSITŮM !!!

sváťa 22.1.2008 15:36

Re: MÁM ZA TO

na restaurace (a jídelny) je Jyrka odporník !!!

Tino 22.1.2008 15:24

Je to prastarý problém KDU-ČSL.

 Problém téhle politické strany vznikl vlastně až spojením Křesťanských demokratů s Lidovci. Pak začala neprogramovost a ideová zmatenost vedení KDU-ČSL. Lidovci totiž už ze své podstaty potírají konzervativismus ve sloučené straně a konzervativismus Křesťanských demokratů oslabuje levicovost Lidovců.

 Jejich sloučením vznikl bezbarvý obsah, ani levý a ani pravý. Mohl by být dojem, že to je právě ta středovost, žel Bohu není. Je to jen neustálá třenice v názorech a řevnivost ikdyž utajovaná. Vyplývá z toho i neschopnost mít přehledné vize a čelní představitele s jasnou podporou základny.

 Bůh ochraňuj ODS před možným sloučením s takovou nevyhraněnou stranou. Do kytek by šly všechny tři strany a ne jen dvě. Pak v republice by bylo hned jasno kdo má jít na Hrad i kdo bude premiér i koho jediného možno volit. A nebyla by to ani ČSSD!

Bobo 22.1.2008 15:12

Re: Politika se stále mění

No vlastně. Čunek už funguje, jako svatý obrázek. Ještě Čunkovi vytesat sochu a denně mu na palec zapálit svíčku. Jsem věřící, ale ne hlupák.

derik 22.1.2008 14:49

Je smutne kdyz clenove konzervativni strany

podporuji Paroubka v jeho usili stat se velkym vudcem levice. To uz zapomneli na jeho povolebni projev?

Jura Jurax 22.1.2008 14:11

Re: Re: Pohled na KDU-CSL

Nikoliv nutně - je tam nepříznivě vysoký poměr vlčáků na jedno koryto. Pomněte třeba Bursíka, kdeže mu to až pšenka konečně vykvetla!

Jura Jurax 22.1.2008 14:08

Re: Re: Re: Jasná cesta

Jojo - máte za to, že jde-li počet věřících limitně k nule, že i úroveň morálky jde nutně tamtéž? Nářky na morálku byly psány už klínovým písmem Sumerů ...  račte snad soudit, že nevěřící a neznaboh je nutně nemorální?

TGM by se určitě lecčemus divil - narodil se cca před jedeapůl stoletím, vlak, opakovačka a telegraf byly výkřikem techniky, motor s vnitřním spalováním, automobil, letadlo, ba i řiditelná vzducholoď, žárovka a dynamit byly ještě jen jedno z možností budoucnosti ... bodejť by se nedivil :-D

Jak myslíte, že to bylo s morálkou v dobách, kdy země království českého byly dokonale promořeny horoucí křesťanskou vírou pravou? Historie a třeba knihy smolné Vás poučí - lumpů světských i církevních bylo vždy dostatek. Snad i víc než dnes.

Jura Jurax 22.1.2008 13:56

Re: Re: Paradox

No, šli s nimi 21 let. Tak proč ne teď? Pamatujete relativně nedávný Kalouskův veletoč?

Koryta nepáchnou a voličové pochopí, že ku větší slávě Boží je třeba obcovat i s ďáblem. Položí holt důraz na sociálno, pomoc ubohým etc. a půjde to i ideologicky.

František 22.1.2008 13:54

Michale, snahu máte, ale lidovcům asi nepomůžete

to říkám tehdy, když jsem se podíval na diskusní příspěvky

Jura Jurax 22.1.2008 13:52

Re: Když už studujete tu politilogii...

Nelze - uprostřed budou lidovci a přichýlí se vždy k té straně, co je u koryta.

František 22.1.2008 13:51

Re: Re: U Lidovců jde o koryta!

Ano, ten Sládek vám asi chybí a jemu nikdy o koryto nešlo, pane Koryto.

Jura Jurax 22.1.2008 13:49

Re: Paní Luxová-jedni druhých břemena nesme. Pan Kasal-nevaž se odvaž se.

Probůh - víra Vám zatemňuje mozek.

To dnešním představitelům církve nehrozí o to je jejich mlčení tragičtější která církev? Je jich víc.

Církve mají kecat jenom do věcí víry, neboť jsou toliko servisními organizacemi pro věřící křesťany svého typu. Že si někdy - najmě církev katolická - osobují více, je naprosto nepřípustné. Stejně tak jako do politiky a života občanů nekecá třeba svaz zahrádkářů.

A zaměňujete egoismus s důrazem na vlastní síly, na postarání se o sebe sama.

absolutní egoismus za nejhorší zlo civilizace - toť vpravdě objevné :-D ono abslutní takměř cokoliv včetně víry či lásky je potenciálním zdrojem zla :-D

František 22.1.2008 13:48

Re: Pohled na KDU-CSL

Jen bych dodal: kdo chce dělat kariéru (mít koryto), jde raději do větší strany

František 22.1.2008 13:46

Re: Re: Jasná cesta

Ano, inklinuje to skutečně k nule jako celá naše morálka. I TGM by se dnes všemu jen divil. Pouze ta drahota nás z toho nevyléčí - to si myslím já, velká naivka a trochu věřící.

František 22.1.2008 13:40

Politika se stále mění

V politice nelze předvídat vůbec nic, lze pouze dopředu tušit, ale i to může být ošemetné.

Lidovce neboli KDU-ČSL drží při životě věřící, a to především z Moravy. Pokud tu bude ještě nějaká křesťanská víra, já myslím tu pravou víru jako je u pana Jiřího Čunka, ale ne pouze náznak křesťanských myšlenek, jak to vidíme u mnohých politiků také u lidovců, tak to bude politická strana s jasným akcentem. Nejsem žádný klerikál, ale tato politická strana je opravdu založena na těch lidech, kteří se pravidelně navzájem vidí u kostela.

František 22.1.2008 13:31

Re: Paradox

Kdo tvrdí, že lidovci půjdou s komunisty - tak to je prvotřídní hlupák!

Jura Jurax 22.1.2008 13:28

Re: Re: Paní Luxová-jedni druhých břemena nesme. Pan Kasal-nevaž se odvaž se.

R^R^R^