Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
POLITIKA: Jízdné zdarma
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Malý Aston 27.3.2008 11:53Já souhlasím,poslanci musí jezdit zadarmo v dopravních prostředcích! Já s tím poslancem i všemi ostatními souhlasím.Když budou jezdit zadarmo,možná je i osobně potkáme.Ale v tom případě se musí ihned zrušit placení jejich,tedy našich automobilů které platíme z našich a ne jejich daní,zrušit ihned všechny paušály podle místa bydliště. Naprosto odmítám aby z mých daní jsem jim něco platil,když podle zákona mohou jezdit zadarmo. |
Jura Jurax 27.3.2008 11:46No jo, když ti poslancové i senátoři jsou takové socky ... |
PAVEL 27.3.2008 11:33Vážený pane Zielenec, nemusím Vás,...... ale ohledně bezplatného používéní dopravy poslanci s Vámi souhlasím. Profesor Jičínský, je kapitola sma pro sebe, tak jako pan Rychetský. |
jirka.s. 27.3.2008 11:11"Ale spíš než napomínat náměstkyni Reedovou by si pan profesor měl tuto větu opakovat, když se dívá do zrcadla. " A kteréže věty soudruha Jičínského máte konkrétně na mysli? Třeba tyhle? Socialistické právo a zákonnost v lidově demokratickém Československu, Rudé právo 1956, autor Zdeněk Jičínský Vládnoucí dělnická třída odnímá pomocí socialistického práva nepřátelským elementům různá práva a svobody, kterých by mohly využívat k působení na pracující vrstvy, k boji proti socialismu. Zbytky svržené buržoazie jsou zbaveny možnosti legálně politicky působit, je jim zakázáno se politicky organizovat, konat schůze, vydávat vlastní tisk a podobně. Socialistické právo otevřeně prohlašuje, že politická práva a svobody slouží pracujícím, nikoliv však buržoazii. V socialistickém státě veškerá činnost státních orgánů, tedy i právotvorná činnost socialistického státu, zejména zákonodárství, jsou určovány silou diktatury proletariátu, komunistickou stranou |
NP 27.3.2008 11:54Re: "Ale spíš než napomínat náměstkyni Reedovou by si pan profesor měl tuto větu opakovat, když se dívá do zrcadla. " Až vám dojde materiál na tapetování tak se ozvěte. Pošlu vám literaturu od autorů u kterých byste předpokládal, že slovo socialismus nevypustili z huby. |
jirka.s. 27.3.2008 11:59Re: Re: "Ale spíš než napomínat náměstkyni Reedovou by si pan profesor měl tuto větu opakovat, když se dívá do zrcadla. " Klidně se předveďte! Připomínání zhovadilostí současných politiků není nikdy dost! |
Kačka 27.3.2008 18:15Re: A co jste vypisoval vy? A co jste za socíku vypisoval vy, Jirko sirko? Takoví jako vy teď vykřikují, protože mají máslo na palici. |
jirka.s. 27.3.2008 18:23Re: Re: A co jste vypisoval vy? Docela by mne zajímalo, co ty, vodní drůbeži, můžeš tak vědět o mé "spisovatelské" činnosti za socíku a o mém másle! P.S.: Myslíš, že když si přimaluješ plovací blány, že přestaneš trousit slepičince? |
Kačka 27.3.2008 19:49Re: Re: Re: A co jste vypisoval vy? O tom nevím nic, ale projevujete se jako ten, kdo má máslo na palici a chce to překřičet sprostotama. |
Beldor 27.3.2008 10:40hmm... Rekl bych ze je to hlavne nejvetsi problem dnesni spolecnosti.Vezme se nejaky problem na ktery takrikajic "sere pes" a nikoho nezajima s nulovou dulezitosti a zacne se par mesicu pretrasat v novinach aby nahodou nezbyl cas na dulezite veci.Tady opravdu nekoho zajima ze poslanci muzou jezdit v metru zadarmo?????pochybuji.. |
Šerlok Homeless 27.3.2008 10:50Re: hmm... Pochybivat můžete, ale například mne to zajímá. |
Beldor 27.3.2008 10:53Re: Re: hmm... Mno to je pravda vzhledem k tomu jaky maji v nasi zemi naklad bulvarni noviny tak verim ze se najde par set tisic blbu kteri kvuli tomu opravdu spat nebudou...ale ja mluvim o normalnich lidech |
Šerlok Homeless 27.3.2008 18:37Re: Re: Re: hmm... A o tom, co je normální, rozhodujete samozřejmě Vy, že? |
Puťák 27.3.2008 10:28p. Zieleniec Tu vodu a to víno vážený p. Europoslanec káže již od doby kdy zodpovídal za celé hospodaření ODS, pak prasklo odkud peníze byly a aby to někdo odnesl byl to jeho podřízený Novák. K tomu účast na Sarajevu a hned je tu jeho profil. A dnes?. jenom zachování teplého místečka v Bruselu a pokračování wíkendových návštěv Prahy se všemy příplatky za to ,že ještě vůbec žije. Vaše příspěvky i můj, nestojí za to abychom se p. Europoslancem zabývali nebo nebo vedli diskuze. |
Oskar 27.3.2008 10:04Je vás škoda pro Brusel. Pokud jste působil na české politické scéně tak jsem s vámi neněl shodnou politickou orientaci,ale vážil jsem si vaší serioznosti. Zejména v období sponzorů a "Sarajeva". Jasně jste k tomu dal najevo svůj postoj a toho jsem si vážil. ODS by potřebovala nějaké nové "zemetřesení" , aby byli odejiti politici typu pánů Macka,Čermáka. Pak by snad mohla tomuto státu něco dát. Již dlouho jen kořistí. 20 let si utahujem opasky a kde je výsledek? 20 let po válce se psal rok 65 a jisti si pamatujete,že to byla ekonomicky i kulturně nejlepší doba naší historie. Zkracovala se pracovní doba,ceny byly stálé a lidé měli jistoty právní i sociální. Co mají dnes? |
Ivan Nový 27.3.2008 10:43Co mají dnes? Šanci býti sebou samými. |
Michael 27.3.2008 11:23Re: Je vás škoda pro Brusel. Oskare,Vy jste byl bud okresním tajemníkem a nebo dělnický profesor na VÚML.Vaše chápání kultury reprezentované Pavlem Liškou,ekonomika s papírky jejichž hodnota se měnila ve Hřensku v tapety na WC byla světová.Skvělé bylo hlavně to,že v ulici bylo jedno auto (pohoda parkování)a člověk se nemusel dřít s plným vozíkem nákupu z obchodního centra. |
Jura Jurax 27.3.2008 11:56Re: Je vás škoda pro Brusel. 20 let po válce se psal rok 65 a jisti si pamatujete,že to byla ekonomicky i kulturně nejlepší doba naší historie. Zkracovala se pracovní doba,ceny byly stálé a lidé měli jistoty právní i sociální. Jojo - a vzdálený ujec kulak byl už čtyři roky doma z kriminálu - odseděl si deset, protože agitační úderku svazáků, co ho přemlouvala ke vstupu do JZD, naházel do hnoje a soudruha tajemníka ohrožoval vidlemi ... a ještě ke všemu byl bývalý partyzán spolupracující s brigádou majora Murzina ... ... a babička měla tři stovky důchodu, protože nebyla nikdy zaměstnána - pracovala v hospodářství, které ovšem dědovi sebrali ... a nikdy, ani po sametu, ty svině komunistické nevrátily ... |
lukavak 27.3.2008 21:27Re: Je vás škoda pro Brusel. OSKARE,svěrací kazajku pro vás seženu, platím odvoz do Bohnic. Nikam jinam nepatříte,soudruhu!Je to neodkladné!! |
lucina(pes) 27.3.2008 10:03prkotina místo důležitých věcí kolik těch poslanců a senátorů jste kdo kdy viděl v tramvaji? Nejvýš někdo kolem Malostraňáku nějakého jejich čičmundu, už podržtaškové sockou nejezdí. Kdo by jezdil, kdyby měl na to nejezdit? Jejich nemravnost nespočívá v tramvajenkách, ale v imunitě, ve výhodách nepřímých, jako nedůsledné trestání zneužití inside informations a neetického chování obecně. No b´ože, tak si koupí tramvajenku, to nikoho nepoloží, stejně jako ty statisíce obyčejných lidí, kteří jezdí do práce denně, a ten DP to rozhodně nevytrhne. V Rimini jsem zažila v městském autobusu revizi jízdenek - tři carrabinieri, u každého vchodu jeden, řidič neotevřel dveře, dokud nebyli všichni zkontrolováni. Samozřejmě, že tam nebyl jediný bezdomovec a jediný černý pasažér. |
MS 27.3.2008 11:17Re: prkotina místo důležitých věcí Jejich nemravnost spočívá i v maličkostech. Jestli mají dopravu zdarma, tak proč fasují nemalé peníze na dopravu?. Jestli mají dotované obědy v parlamentu, tak proč ruší stravenky? |
jan kočí 27.3.2008 16:38Re: Re: prkotina místo důležitých věcí Nemají žádné dotované obědy,ale obědy jejichž ceny jsou bez zisku. Pro hostinského... |
Milan 27.3.2008 10:00A co má..... potom dělat zaměstnanec,který denně musí cestovat za prací tř.30km ?Nedostane na dopravu ani korunu a všechno si musí platit ze svého platu.Oni mají desítky tisíc na dopravu a nic neplatí!!!! |
Jura Jurax 27.3.2008 11:57Re: A co má..... No jo, všichni občané jsou si rovni, ale někteří jsou si rovnější ... dřív se to říkalo o soudruhách |
honzak 27.3.2008 12:27Re: A co má..... nejen platit ze svého, ale tyto PROKAZATELNÉ náklady nemůže dát jako náklady do daní.... |
NP 27.3.2008 9:39Víno a voda. Pan europoslanec má pravdu. A´t si Jičínský cvakne na tyči a Vlček mu to proplatí. Pan europoslanec to dělá nemlich tak. Nejlevnější letenka do Bruselu stojí 12.500 Kč. Zaplatí to Evropská komise. Přece to nebude pan europoslanec přenášet na soukromníky. A kdo, že platí ty evropské struktury ? Netřeba bádat. Já si platím dopravu z vlastní kapsy. Až tak bude činit pan europoslanec ať příjde kázat. |
Stenly 27.3.2008 9:32A co jste udělal pro zrušení privilegií Vy pane Zieleniec? |
libero 27.3.2008 9:16Jeden z mnoha nesmyslů, nejspíš ani moc nevyužívaný. Že soudruhům i pánům vadí až teď...... |
gerontusinza 27.3.2008 9:07Jasný a zcela oprávněný požadavek..... pánové budují kapitalismus socialistickými výdobytky..... |
jirka.s. 27.3.2008 11:03Re: Jasný a zcela oprávněný požadavek..... No, a to je přece tvoje parketa, ne, gerontosaure? |