29.5.2024 | Svátek má Maxmilián, Maxim


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Lidka 23.1.2006 14:39

Re: PANE NEFF, MATE TOTO ZAPOTREBI???

Frantíku jsi hlupák,když se ti něco nelíbí,tak přejdi jinam,máš dost možností.Neff je inteligentní člověk,ví co dělá,nemusíš mu radit.Někdy si ho poslechni v rozhlase.
JJ 23.1.2006 14:10

Re: Re: Re: Zač nás pánbůh testá Štěpánkem?

1. myslim, ze Klaus je ve svych postojich konsistentni. Nezacal se chovat jinak, Paroubkovi akorat zacal vadite jho postoj k ustave EU, kterou dostal za ukol od stranickych kolegu z EU prosadit. A od te doby je podle Paroubka VK ...
2. Emmerova dostala politicke zadani, tkere znemoznovalo jakekoliv reseni zdravotnictvi (ne vice penez, ne spoluucast, ne znarodneni).
3. Uctenky se nejprve zavedly a pak se ukazalo, ze to byla hloupost.presne jak bylo predem upozornovano. Tak prisel zachrance Paroubek a jednoduse je zrusil. To, ze to byla jeho strana, ktera zmatek vyvolala, no nic, snad to bude priste lepsi
4. Paroubek predem rozhodl o razantnim zasahu, protoze si myslel, ze se to bude libit. (viz vypoved Bublana pro Senat CR). Policie pak plnila stranicky ukol (srovnejt napriklad s podobnou akci na Slovensku, ci na sklonku leta).
5. Kraus, podporovany Paroubkem byl mfdnes pristizen pri PRIME lzi. Tvrdil, ze o pozadi sveho partnera nic nevedel, ale pritom za nej intervenoval u spravce konkurzni podstaty. To prasklo v pondeli odpoledne, jeste vecer odstoupil (tezko rict, na jakych podminkach odstupu se s Paroubkem domluvil). Stejne odstupoval Gross. Paroubek ma prostredky jak tyto stranicke kolegy kryt, vymenou za jejich zmizeni ze sceny.
 
 
Frantik 23.1.2006 14:04

Re: Bože. zlikviduj už Štěpánka!

Souhlas!
Frantik 23.1.2006 14:03

Re: Výborně pane Štěpánku a díky.

Z pusobeni pana Stepanka v RRTV by vznikl daleko zajimavejsi komiks, to mi verte.
JJ 23.1.2006 14:01

Re: O těch palech a nepalech je to vcelku pravdivé,

Arbitraz projela CSSd. Lze jenom doufat, ze to bylou "pouze" nekompetentnosti.
Frantik 23.1.2006 14:00

Re: díky za článek...

cSSd se musi akorat smat, protoze existence jako Stepanek v ODS jsou pro ne jedine plusem.
Frantik 23.1.2006 13:58

PANE NEFF, MATE TOTO ZAPOTREBI???

Pane Neff, skutecne vam tohle stoji za to? Publikovat ranni stolici pana Stepanka? To si neuvedomujete, do jake spiny tim NP pada?
JJ 23.1.2006 13:43

Bohuzel populismus je to nejmensi, co Paroubkovi vycitat

 
To, ze lze obcanum CR do oci
To, ze je v koalici s komunisty
To, ze pomalu omezuje svobodu medii a zavadi totalitu
To, ze kasle na zakony a slusnost
 
To je daleko zavaznejsi nez "nepevnost v nazorech"
Žulový Aston 23.1.2006 12:55

Re: díky za článek...

Díky za článek, zase přibyly preference pro ČSSD. Zůstaň s námi, Petře. Díky.
franta 23.1.2006 12:47

Re: No, to se ale dalo napsat jednou větou:

Asi se chová pragmaticky, jak nám pořád radíte !
franta 23.1.2006 12:46

Re: Re: díky takovým štěpánkům

Tak pro voliče ODS neplatí "jsme jako oni"? Pal ! A proč tedy pořád vyčítají Havlovi, že kdysi řekl : "Nejsme jako oni" ? Nepal ! Zřejmě vám nezáleží na tom, CO se říká, ale KDO to říká. Typický komunistický třídní pohled.
tatina 23.1.2006 12:30

Re: Dušane, zdá se, že vy pálíte hodně hloupě. Nebo vám to moc nepálí.

Můj neboštík děda mě vždy učil chápat politiku jako službu lidu.Co mě však nejvíce utkvělo v paměti a tím se řídím,a nadále i řídit budu,je tato rada-"Bláznovi dej vodu a ukaž mu cestu,chytrého pozvi dál a ucti ho svým nejlepším vínem".Přijmy i Ty dědovu radu.
vORDA 23.1.2006 12:27

Re: Re: Re: Všímavý Štěpánek.

Ještě bych váš výstižný příspěvěk doplnil: Fůra lidí (sebe nevyjímaje) se vykecala, pár politiků ze sebe udělalo blby.
 
vORDA 23.1.2006 12:23

Re: vORDO, asi máte pravdu, že veřejnost uvítá Paroubkův hribiánský propagandistický způsob vládnutí.

Brát rozum do hrsti je v jeho případě zbytečné. Jakmile zjistí, že roste odpor protože významná část občanů "vzala rozum do hrsti", okamžitě změní způsob jednání. On je prostě pragmatik až za hrob. Opakuji, všimněte si, že vždy nastřelí, pak následuje oprava - a body od většiny jsou doma... Pokud vám to vadí, pak nepatříte k většině, tudíž věci nebudou přesně podle vašich představ, ale to je demokracie.
janabok 23.1.2006 12:22

díky za článek...

nezaškodí občas zvednout novobolševikovi tlak...
třeba ho klepne a zase bude na světě radostněji...
Iva jiná 23.1.2006 12:19

Re: Štěpánek asi štvě hodně lidí, sympatizantů přerozdělování a oblbování.

připomíná mi to :" bliká!, nebliká!"
bara 23.1.2006 12:17

Re: Štěpánek asi štvě hodně lidí, sympatizantů přerozdělování a oblbování.

Podstaný je výsledek, Žany ...
bara 23.1.2006 12:16

Re: Re: Všímavý Štěpánek.

Já mám pocit, že výsledkem té technopárty je, že technaři dostali přes hubu, Paroubek s Bublanem dostali přes hubu, krom jednoho policisty se nikomu v podstatě nic nestalo a technaři si dnes mohou pořádat své party bez větších problémů.  Je na tom něco špatného ? 
hradní kocour 23.1.2006 12:01

No, to se ale dalo napsat jednou větou:

Paroubek je oportunista každým coulem a vždycky dělal, dělá a bude dělat to, co mu v dané chvíli přinese největší prospěch.
JM 23.1.2006 11:55

Re: Všímavý Štěpánek.

No. Takže výsledkem např. takové techno párty je, že 1) techaři dostali přes hubu 2) P. je hrdina, že se jich zastal 3) nic, to je všechno 8|
ururu 23.1.2006 11:51

Re: A těch 10 mld prohraných v arbitráži si Polanskí může napsat na svůj účet.

nedokazala to, co rikate o CSSD - pravda je, ze vlada CSSD se k vysledku arbitraze prihlasila, tedy to, jak rikate, "schvalne prohrala".
a zadani si vazena Kreckova komise stanovila tak, aby problem de facto nevyresila.
Honza 23.1.2006 11:34

A těch 10 mld prohraných v arbitráži si Polanskí může napsat na svůj účet.

Ale je pořád hodně volů, kteří zaslepeně budou tvrdit cosi o vině RRTV nad prohranou arbitráží o 10 mld, přestože parlamentní vyšetřovací komise jasně prokázala, že vinu za prohru nese vláda ČSSD.
Hloupý je, že člověk, který umí číst a psát, nechce tyto fakta pochopit. Vždyť ta tisícovka vytažená z kapsy každého z nás musí vadit voličům celého politického spektra.
Zřejmě rozum je pořád krátký nad zaslepeností.
Honza 23.1.2006 11:26

vORDO, asi máte pravdu, že veřejnost uvítá Paroubkův hribiánský propagandistický způsob vládnutí.

A jistě tento způsob Paroubkovi přinese spousty politickýchbodů.
Proto vemte rozum do hrsti, nebo BŮH S NÁMI.
Honza 23.1.2006 11:22

Dušane, zdá se, že vy pálíte hodně hloupě. Nebo vám to moc nepálí.

Štěpánek narozdíl od vás zkonstatoval jasné a nezpochybnitelné události a počiny vrcholného politika.
Vy jste s prominutím vyblil jenom hodně jednoduché zatím nikým důkazně nezdokladované fámy a historky.
Lidka 23.1.2006 11:20

Re: ŠTĚOÁNKU ODPAL -

Zapomněl jste jistě na poradce Paroubka Doležela,otázka je,proč se o něm přestalo mluvit,že by vyšší zásah?
Lidka 23.1.2006 11:19

názor

Pane Polanský,kdo chce psa bíti,hůl se najde a tak vy si vzpomínáte na prohřešky ODS okamžitě,jak někdo kritizuje vaše oblíbené socialisty.Můžu připomenout další nepořádky a ztrátovosti socialistů,ale na to jednou dojde,buďte si jist.Za všechny by stačilo připomenout nucenou správu IPB,což nás přišlo na 120 miliard Kč,arbitráž s Nomurou-40 miliard Kč.Chcete další ?
vORDA 23.1.2006 11:17

Všímavý Štěpánek.

Ani slovíčko z příkladů panem Štěpánkem nelze zpochybnit. Má úplnou pravdu. Jenom pan Štěpánek buď nepochopil, nebo nemůže přenést přes srdce, že tím Paroubek vlastně dělá průzkum veřejného mínění a všechna rozhodnutí dělá v podstatě až potom. Takto nikdo z jeho předchůdců "nefungoval". A tak si může volič vybrat. Ten, co chce samorozhodujícího neomylného vůdce asi bude Paroubkovi spílat pro údajnou ohebnost a nerozhodnost, no a ti zbylí mohou být rádi, že se věci řeší v rozsáhlé několikadenní diskusi, čili demokraticky. Průzkumy naznačují, že Paroubkem praktikovaný způsob řízení bude většinou veřejnosti vítán.
Honza 23.1.2006 11:12

Štěpánek asi štvě hodně lidí, sympatizantů přerozdělování a oblbování.

Hlavně štvě tu část potencionálního voličstva SocKomu. Je to pochopitelný, protože ve svém článku velmi přesně popsal způsob Paroubkova vládnutí. PalNepal je naprosto geniální příměr.
Švrk 23.1.2006 10:54

Re: Zač nás pánbůh testá Štěpánkem?

Milí diskutýři, zkuste psovi poslat nějaký svůj výplod. Kecá se, kritizuje se, to je v pořádku, ale pokud někdo napíše nějakou trochu kvalitní (aspoň jako P.Štěpánek probůh) snůšku okomentovaných faktů, nebo nedej bože úvahu, NP to jistě publikuje ....(nebo se mýlím?). Pokud neotiskne, můžeme řvát, že do NP píše kdekdo ale  kvalitu neotiskuje! 
Dušan Polanský 23.1.2006 10:52

O těch palech a nepalech je to vcelku pravdivé,

jenomže kolik to stálo daňového poplatníka není vyčísleno. To když pálila ODS v době svého vládnutí to byly alespoň střely, každá nás stála desítky miliard. A těch ran to bylo. Je fakt, že ODS umí střílet líp. I Vy jste coby člen RRTV palil dobře. 10 miliard. Paroubkovi prkotiny: Kraus, CzechTek apod. to jsou spíš kauzy do Dikobrazu.