9.5.2024 | Svátek má Ctibor


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
JJ 20.1.2009 16:49

Pane Krecek, co meli delat lidi, kdyz jim socani stopli

leky na roztrousenou sklerozu? tam neslo o 30 korun, proste si to z vlastniho dovolit nemohli.

Ci ti, kterym Rath odlozil operaci, protoze chtel setrit? Odlozenim si pouze pujcil, urokem bylo utrpeni lidi cekajici minimalne o mesic dele.

Tonda 20.1.2009 15:59

Regulační poplatky

Pane Křečku, souhlasím s Vámi. Z ostatních příspěvků čiší jen nenávist a odpor k problémům obyčejných lidí. Jsem v důchodu a těším se poměrnému zdraví, ale i tak je těch 30korun za měsíc tolik, že se mně někdy protáčí panenky. Ale tak to chodí, Sytý hladovému nevěří.

Gonzales 20.1.2009 16:03

Re: Regulační poplatky

Tak já nevím, buď se těšíte poměrnému zdraví (a pak není 30Kč váš problém), nebo jste churav a pak je možné věřit, že se vám, jak píšete protáčí panenky. Ale obě věci logicky nejde spojit. 

tak ještě jednou strécu...;-D

Starý J. 20.1.2009 17:02

Re: Regulační poplatky

R^R^R^ Naprosto přesné!

H.K. 20.1.2009 16:16

Re: Regulační poplatky

Já jsem taky důchodce. Důchod mám průměrný. Věděl jsem, že pokud mne Bůh nepovolá, tak budu v jednou v důchodu. Ušetřil jsem si nějakou korunu. Souhlasím s  tím, aby se poplatky platily. Můžeme jim říkat regulační nebo solidární s těžce nemocnými, kteří potřebují nákladnou nebo dlouhodobou léčbu.

Herakleitos 20.1.2009 17:00

Re: Regulační poplatky

Ty jsi Modrý !kolaborant,!

Starý J. 20.1.2009 17:04

Re: Regulační poplatky

Napíšu Vám Herakleite stejně: Ty jsi rudý!kolaborant!

Jste spokojen s kvalitou diskuze?

Herakleitos 20.1.2009 18:37

Re: Regulační poplatky

Máš to u mne starochu!

Ladislav N 20.1.2009 18:38

Re: ad blb Herakleitos

Vždyť vidíte, co je to za duševního invalidu...

H.K. 20.1.2009 20:20

Re: Regulační poplatky

Pane Herakleitos IP: 77.48.237 díky. Od Vás je to skutečné pohlazení. Na věcnou didkusi nemáte v hlavě to,  čemu se říká mozek.

Fido 20.1.2009 16:48

Re: Regulační poplatky

I mě se protáčí panenky nad nad tou stupiditou vyměnit svobodu za diktatůru ČSSD-tou třicetikorunou to začíná a Kim - In - Paroubkem konče.

penzista 20.1.2009 16:54

Re: Regulační poplatky

Je mi 78 let. Jsem chronicky nemocný a tak chodím pravidelně na kontroly jednou za čtvrt roku ke čtyřem lékařům, což představuje 120 Kč čtvrtletně a tedy 480Kč za rok, takže nic světoborného. U léků je to 300Kč čtvrletně, takže 1200Kč ročně celkem 1680Kč ročně, takže to vychází v průměru 140Kč za měsíc, což je podstatně méně než zaplatím za televizi a rozhlas, které téměř neposlouchám, a které mi na rozdíl od lékařské péče spíše zdraví ničí. Takže, milý soudruhu Tondo, pokud vydáte tolik třicetikorun za měsíc, potom musíte být nemocemi úplně prolezlý. Jinak by mě zajímalo, kolik utratíte měsíčně za pivo a cigarety.

Herakleitos 20.1.2009 17:01

Re: Regulační poplatky

I vám penzisto bude hůř!:-D

Starý J. 20.1.2009 17:07

Re: Regulační poplatky

Jenže onen naříkající Tonda tvrdil, že se těší poměrně dobrému zdraví! A ne, že je mu zle!

Takže tomu "I vám penzisto bude hůř" jaksi nerozumím!

Tupý 20.1.2009 17:13

Re: Regulační poplatky

Nic nového-že by důchodcům věkem začínalo být lépe a lépe-to není normální.Pane Herakleitos-mohu se zeptat-kam se mám přestěhovat-v které zemi je stejná zdravotní péče za 30Kč poplatky nebo méně?Já si totiž myslím,že dlouhodobě tato úroveň nelze jinak,než s poplatky udržet-ale jsem jen hloupý člověk.

MGM 20.1.2009 17:37

Re: Regulační poplatky

"I vám penzisto bude hůř" - To už zase vyhrožujete MUDrRathem? Ten se zapsal výrokem o bolesti pacientů.

Blanche 20.1.2009 15:35

Co prodaji priste?

Sklari, kterych jsou jiz tisice, nedostali za ODVEDENOU praci zaplaceno. Z ceho tito lide maji poplatky ci doplatky uhradit? Babo /Filippiova/ rad.

brabus 20.1.2009 15:40

Re: Co prodaji priste?

A za to může jako stát, že nedostali za práci zaplaceno???8-o Pracovali u soukromého subjektu, tak ať sednou do autobusu  a jedou vymlátit okna jednatelovi společnosti;-) P.S. Poplatky můžou doplatit, až nastoupí do další práce.:-/

Herakleitos 20.1.2009 15:50

Re: Co prodaji priste?

Stát má člověka chránit. Dostává zaplaceno v daních.!

Fafa 20.1.2009 15:52

Herakleite,

dobre, stat jim pokytne moznost soudit se s majitelem a stat jim po dobu nezamestnanosti poskytne podporu a zaplati za ne napriklad zdravotni pojisteni. Co jineho byste navrhoval? Treba aby stat vyplatil v plne vysi neproplacenou mzdu?

Herakleitos 20.1.2009 16:57

Re: Herakleite,

Teď jste mě na s ral! Stát by měl zabezpečit, aby pracovněprávní spory byly řešeny ihned a ne za několik let!Stát když se dozví (Úřady práce) porušení předpisů, tak má tvrdě postihovat ! Nesmí dopustit běžné dosavadní tunelování a v zápětí zakládání tím samým subjektem další firmu. A vaše poslední věta je nesmysl, protože stát (UP) mzdy propouštěným vyplácí! Ach jo to je džungle.!

Fafa 20.1.2009 17:07

Herakleite,

nenechte vztek cloumat Vasim majestatem. Firma krachuje a ma neproplacene zavazky. To je sice smutne a pro postizene muze byt i tragicke, ale stat tezko muze donutit zkrachovanou firmu, aby prednostne porplatila zavazky vuci zamestnancum. Pokud jde o trestni postihy zatrunelovani a trestni postihy za nedodrzeni smluvnich zavazku, tak to v ramci trestniho rizeni bude jednak chvili trvat a jednak to postizenym sklarum moc bnepomuze. Ti potrebuji propklatit mzdu a ne dostat jednatele do kriminalu.

Takze se vracime k puvodni otazce, co pro ne muze (financne) stat udelat? Celkem jasne muze vyplatit podporu v nezamestnanosti, pripadne dalsi socialni davky a zaplatit zdravotni pojisteni. Ale tezko muze prevzit vsechny zavazky zkrachovane firmy a vyplatit chybejici platy (vcetne pripadnych premii) v plne vysi. Co navrhujete Vy? A myslim prakticky, ne v rovine obecnych proklamaci typu "Nepripustit bankrot".    

Fafa 20.1.2009 17:10

Re: Herakleite,

Omlouvam se, odklepl jsem prispevek driv nez jsem opravil preklepy.

Tupý 20.1.2009 17:15

Re: Co prodaji priste?

Oni nedostanou podporu v nezaměstnanosti??

Tupý 20.1.2009 17:14

Re: Co prodaji priste?

Já si vybírám,když jdu k zaměstnavateki-jak je solidní.Jestli-že krachuje-tak je lepší včas odejít a nečekat na zázraky.

Iva 20.1.2009 15:34

Pane Křečku,

V té televizi jsem to viděla. Ale to je jedna velká lež.!!!!Za jeden lék je poplatek 30,--Kč- tak kolik by asi za 900,--Kč musela mít léků!!Jak takový Paní zřejmě brala léky pro celé přibuzenstvo a známe;-O;-O.Televize ji na to skočila.Je to opravdu nehorázné, že na toto mohou lidi skočit.!!

Herakleitos 20.1.2009 15:52

Re: Pane Křečku,

Ano pro příbuzenstvo, pro panelák atde. Ale za 900,- to stojí!;-D

woka 20.1.2009 15:55

Re: Pane Křečku,

Ivo, panu Křečkovi to raději spočítejte - je to 3O druhů léků - jinak to nepochopí. On si evidentně svoje prášky na hlavu zapomíná brát...

Kalina 20.1.2009 15:30

Křečku nelžete!

Ta paní v televizi hovořila o 90 Kč

Detox 20.1.2009 17:51

Re: Křečku nelžete!

Pravě jsem si to pustil z archivu paní řekla: zaplatila jsem 900Kč na poplatcích a 1500Kč doplatků,dohromady 2400Kč.

Je to blbost,ale daleko pozoruhodnější  je ,že redaktoři Primy takovou hovadinu pustí do zpráv

a pan Křeček ji s radostí opakuje.