14.5.2024 | Svátek má Bonifác


Diskuse k článku

POLITIKA: Je Zeman velezrádce?

Prezident slibuje věrnost České republice a že bude zachovávat (dodržovat) Ústavu a zákony. Evidentně slib porušuje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Š. Hašek 24.1.2019 11:38

Re: Myslím, že se Zemanem je toho už dost.

Já myslím, že nikoliv.

Vzpomínám na matikářku na ZDŠ, občas nám naznačila, že nemáme tolik myslet. Možná každý volič myslí jinak.

A. Alda 24.1.2019 11:37

Ano.

Napsal jste do dobře. Ale je to houby platné, protože antizemanovcům nejde o právo a pravdu. Jde jim jen o likvidaci Zemana, protože si myslí, že po něm usedne na Hrad někdo, koho považují za svého. Ale neusedne. Volit budou stejní lidé, kteří tam poslali Zemana.

A. Alda 24.1.2019 11:34

Cílem je samozřejmě isolovat presidenta,

aby nemohl s nikým o ničem mluvit, protože každý rozhovor je ovlivňováním.

Výsledkem ovšem bude ještě větší isolace soudců, kteří se už s nikým mimo justici nebudou moci bavit, aby neupadli do podezření, že se nechali někým ovlivnit.

Soudci na rozdíl od presidenta nejsou totiž voleni lidem.

Š. Hašek 24.1.2019 11:33

Re: Naprostý souhlas, už aby někdo podal žalobu

Velmi miloučké!

Teď šup ke stolu a koncipovat tu žalobu. Zmínil jste i nějaké kšefty stran Lán.

Nechci Vám radit, ale raději to diktujte povolanějším, Váš mateřský jazyk je dosti ubohý a hlavně jednoduchý. Možná byste staršího soudce Rychetského oslovil "Ty bolševická nulo!".

Š. Hašek 24.1.2019 11:28

Re: Tak případ je jasný, co chcete řešit?

A co Vy si představujete pod slovem normální.

Tuhle jsem zahlédl inzerát, že Lány, sakumprdum, jsou na prodej. Takže asi máte (občas) pravdu. Byl tam i seznam porculánu po Masarykovi.

L. Machala 24.1.2019 11:28

Re: Panu Zemanovi jste všichni k smíchu,

Horší by z protikandidátů snad mohl být jen Hannig, i alfa-gorilák Richard by nepochybně vykonával presidentský úřad mnohem lépe nežli ten lihupropadlý tlučhuba z Hradu.

Š. Hašek 24.1.2019 11:25

Re: Zeman je předčasně starý šíbr a komunistický ubožák

Hodně citové, až hysterické. Zajímavé pojmy. Zkuste si chvilku myslet, že neurčujete běh světa jen Vy. Jinak to s Vámi brzy flákne.

Až pane Flenere vyjdete z domu, vězte, že kolem sebe všude máte každého druhého jako dementa (který volil jinak než Vy, nenechal si poradit). Od řidiče autobusu až po zubaře, ti zas často mívají rádi třeba koblihy. A nejezděte na blbý venkov.

L. Machala 24.1.2019 11:24

Re: Jestli je velezrádce

Klaus měl dvě možnosti, aby si zachoval morální kredit - mohl nepodepsat a odstoupit, nebo mohl podepsat a odstoupit. Obojí by bylo důstojné, on ale jen kušnil a sehrál tajtrdlíkovské divadlo, pak podepsal a úřadu se dále držel, však víte jako co.

Š. Hašek 24.1.2019 11:19

Re: Ze Zemana je obyčejný blb,

Pane Fridrichu,

za mé školní docházky i propadlík věděl, že "se má vyslyšet i druhá strana". Doučte se to.

Pokud někdo chce být tahán za nos vyprávěnkami pana Baxy, já mu v tom nebráním. Všelikým ústním sdělením přikládám pro začátek vždy "hodnotu sdělení domovnice". Samozřejmě, pokud se nejedná o osobní dojem, názor, ..... tam není pochyb o autentičnosti. Jak to vidíte Vy???

J. Richter 24.1.2019 10:46

Re: Nevím jestli velezrádce

Lepších bylo hodně, ale protože volební právo má i ta primitivní většina, mezi kterou patříš, nemůže v této zemi slušný a inteligentní člověk vyhrát přímou volbu.

J. Richter 24.1.2019 10:43

Re: Ze Zemana je obyčejný blb,

Stojí ti za to, oponovat bolševické lůze?

P. Flener 24.1.2019 10:43

Zeman je předčasně starý šíbr a komunistický ubožák

Celý život jen hnil a fyzicky nic nedělal, takže se žrádlem, nepohybem a chlastem dost zničil. V jeho věku člověk totiž ještě není v podstatě starý, když má rozumnou životosprávu a pohyb. Jinak je Zeman jen šíbr, který je zvyklý na komunistické praktiky a podrazy - v tom prostředí se celý život pohyboval a dnes v něm mentálně setrvává. Je to pro něj železná košile! Je tragické, že odrůda jménem Zeman byla primitivními a nevzdělanými voliči zvolena na hrad. Chybou přitom ale je, že polovina voličů k volbám nešla, a je jasné, že to nebyli zarytí primitivní Zemanovi příznivci, ale spíše ti, kteří by ho bývali nevolili. Tak by prostě nemohl vyhrát. I ta neúčast ve volbách je však trestuhodná a ti, kteří k volbám nešli jsou svým způsobem také primitivové. Volba prezidenta je tak důležitá, že by měla být zavedena povinná volební účast.

J. Richter 24.1.2019 10:42

Tak případ je jasný, co chcete řešit?

Normální člověk uznávající principy demokratického státu se osype a oklepe hnusem nad jednáním státního úředníka, který se rozhodl, že rozkrade kompletně přes prostředníky celé Lány včetně okolí a bude ovlivňovat justici a bolševická lůza a závistivá sebranka frustrátů ho za to bude vynášet do nebe, to přece bylo od začátku jasné.

M. Valenta 24.1.2019 10:41

Re: Ze Zemana je obyčejný blb,

A právě proto pane Langře, abychom příště neměli tento problém v obráceném gardu, je třeba zvolit někoho, kdy bude sice někdo z nás spokojenější, ale ten druhý nebude mít potřebu volit taková slova.

J. Fridrich 24.1.2019 10:40

Re: Ze Zemana je obyčejný blb,

To se vám moc nepovedlo, víte ? Říci např. že všichni zmrzlináři šidí a kradou je dost hloupé, že..

J. Richter 24.1.2019 10:39

Re: Naprostý souhlas, už aby někdo podal žalobu

Miluješ tu uslintanou hradní ruskou fusekli, viď ty bolševická nulo?

J. Richter 24.1.2019 10:38

Re: Vážený pane,

Toto je též velmi hloupý příspěvek. Nicméně se zastáváte té ruské hradní onuce a budete podobnou lůzou za něj adorován. I když je debilní. Oboje, příspěvek i lůza.

J. Richter 24.1.2019 10:37

Re: Je to ještě horší

Toto je mimořádně debilní pokus o vtipný příspěvek.

R. Langer 24.1.2019 10:34

Re: Nevím jestli velezrádce

Hm, jenom je smutné, že nikdo lepší se mezi oponenty nenašel. Ale rozhodně máte v dalších volbách naději. ;-)

R. Langer 24.1.2019 10:32

Re: Ze Zemana je obyčejný blb,

Jo jo, jeden Baxa povídal. A určitě ctí pravdu, to je u našich soudců obzvlášť vyhlášená vlastnost. :-D

R. Langer 24.1.2019 10:29

Re: Je to jinak

Asi tak.

R. Langer 24.1.2019 10:28

Re: Ze Zemana je obyčejný blb,

Vidím že se nemůžete dočkat, až bude prezidentem úplně jiný blb, co? :-D

J. Fridrich 24.1.2019 10:27

Re: Ze Zemana je obyčejný blb,

„Baxa: Já vám dám funkci, vy mně rozhodnutí, nabízel mi Zeman“

Výborně, Josef Baxa promluvil pravdu o té partě kolem Zemana - Mynář, rusofil Nejedlý, Ovčáček. Z těchto lidí musí být slušnému člověku nevolno..

R. Langer 24.1.2019 10:27

Re: Ze Zemana je obyčejný blb,

Ano, nejste schopen ignorovat svého prezidenta. No to je ale dobře, když je to váš prezident. :-D

R. Langer 24.1.2019 10:24

Re: Naprostý souhlas, už aby někdo podal žalobu

Podejte, jen podejte. Už delší dobu se nikdo totálně neztrapnil. :-D

R. Langer 24.1.2019 10:23

Re: Jestli je velezrádce

No to víte, Klaus byl velezrádce, když nechtěl podepsat LS, a teď je velezrádce, že podepsal LS. Z toho plyne, že velezrádce je každý a vždycky, takže je to normální stav a nijak bych to nehrotil. :-D

P. Lenc 24.1.2019 10:20

On ten Miloš

nevím proč, je jak fabrika na střelivo, jejíž výrobky se dodávají nepřátelům.A s inteligencí to opravdu nemá nic společného

K. Janyška 24.1.2019 9:56

Re: Myslím, že se Zemanem je toho už dost.

Myslím, že jeho počínání opravdu naplňuje představy o cvokovi, zločinci a vlastizrádci...Dzp.

J. Ptáček 24.1.2019 9:52

Prezidentův stud

Současník Kristův, Lucius Seneca, filozof a spisovatel, kterého nestačili ukřižovat, takže Krista hodně přežil, řekl: "Co nezakazuje zákon, zakazuje stud". Diskuze, zda prezident porušil zákon nebo dokonce Ústavu, na niž přísahal, má význam, bez ohledu na to na čí straně je pravda. Ale ovlivňovat nestranný soud mně připadá hanebné a nehodné kohokoliv, natož prezidenta. Aby bylo jasno, mluvím jen a jen za sebe, někdo toto jeho chování jistě rád ocení. Že se nestydí třeba prezidentův kancléř mě nepřekvapuje. Dokáže se ale stydět ten Nejvyšší? Nebo to zase spraví nějaký laciný bonmot?

M. Valenta 24.1.2019 9:41

Re: Ze Zemana je obyčejný blb,

Vždyť to píšu pane Hašku, přesto děkuji za upřesnění. Blb prezidentem, to opravdu není obyčejná situace.