30.4.2024 | Svátek má Blahoslav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
milkom 20.9.2007 14:17

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Globální oteplování

Jestli vás to opravdu zajímá vložte do vyhledávače řetězec - Science DYE-3 DNA - z nalezených zdrojů si můžete pečlivě vybrat ty, které považujete za seriózní.

gerontusinza 20.9.2007 15:25

A co takhle zDravý rozum pane METELKO Re: Re: Re: Re: Re: Re: Globální oteplování

a přiznání že 100 let záznamů (ještě ke všemu v mnoha případech nesystematických) je něco co z globálního hlediska je doba naprosto o ničem nevypovídající. Sakra úroto o tom |Klaus zcela oprávněně pochybuje, nikoli o GO ale o vašich zévěrech, tedy nejen o vašicch... Ale o tom to je, závěry na základě informací které ještě informacemi nejsou. Doporučuji se závěry počkat minimálně tisíc let a jen sbírat údaje a velice,velice  opatrně se vyjadřovat....... O tom to je nikoli o tom co kdopřečetl a nasbíral. O tom že ledové podmínky ve Wedelově moři byly před více jak stodvaceti lety takové, že objevil velkou barieru pomocí plachetních lodí, také nejsou známkou toho že tenkrát bylo oteplení vyšší. Protoi si myslím že současné závěry o tzv oteplování planety jsou silně ovlivněny subjektivními dohady, lapidárně řečeno Výmysly!!Totálními!!

Štváč 20.9.2007 8:24

Ekonom ? To snad ne

Pravě, že Klause jako ekonoma neuznává nikdo /mimo Uzbekistán, Azerbajdžán/, tak se snaží vlichotit problémem oteplování, který není tak hmatatelně dokazovatelný. Proč se nevrátí ke svým socialistickým teoriím o ekonomice. Jeho zoufalé působení /spíš nic nedělání/ v 90. letech, by si zasloužilo trochu vzpomínek a pozornosti. To by se ale mohl urazit a to si přece většina národa, oklamaného tímto intrikánem, nepřeje.

Rudolf 20.9.2007 14:05

Re: Ekonom ? To snad ne

Štváč, náš přední ekonom, přednášející na řadě světových univerzit, obložený čestnými doktoráty od hlavy až po paty.....

A nebo jen občas páchnoucí lejno?

klobouk 20.9.2007 8:17

uznavany ekonom ...

tady prehanite ne?

Jarda 20.9.2007 7:20

Je Klaus ústavní problém

Autore tohoto blábolu, přečti si prosím tě o čem Klaus diskutuje, rozhodně to není o globálním oteplování. Jseš úplně mimo mísu.

tomas pansky 20.9.2007 6:47

... psovi predhozena kost ...

Zda se mi, ze nam prezident predhodil kost, a my, jako poslusni ratlici, jsme se na ni vrhli, abychom ji prezvykali. Ale uz nas nenapadlo se podivat, proc nam ji predhodil... Je realitou, ze se blizi prezidentske volby. Mel by se prezident profilovat na tematech jako restituce majetku, kriminalita, lobovani v politice, ziskavani energie, ... to by pro neho asi nebylo dobre. Tady by mohl slapnout vedle ci do neceho. Proto se profiluje na tematu, ktere je celkem neutralni z hlediska domaci politiky. A z hlediska zahranicni politiky? Tady bastime to, co nam nase noviny predhodi. Z podobnych clanku, jako tento na Psu, by se nam mohlo zdat, ze je Klaus ve svete uznavanou kapacitou na oteplovani. Jenze tomu tak neni. Ona ruka ruku myje. Ze ho nekdo nekam pozve - budiz, protoze se to hodi. Ale je skutecne kapacitou na oteplovani? Je pouze jeden z mnoha, kteri se k tomu vyjadruji (a v jeho pripade je to uhybny manevr, protoze se momentalne k nicemu zasadnimu doma vyjadrovat nechce)....

Tino 20.9.2007 4:21

Autor Klause nečetl!

 Pokud by autor přečetl Klausovu knihu - Modrá, nikoli zelená planeta - pak by jistě chápal, že Klaus musí pokračovat ve svém boji proti zneužívání vědy politickými dobrodruhy. Jeho argumentace je jasná a srozumitelná. Mediální útoky značně zkreslují Klausova slova a to vždy a zásadně. Všichni zarytí zelení aktivisté - enviromentalisté tvrdošíjně napadají Klause, že neuznává vědecké fakta. To však zdaleka není pravda, vlastně je to účelová lež!

 Můžeme se dočíst od příznivců Zelených pouze zkreslené formulace a nikdy přesnou citaci Klause. Proč asi?! Těžko by totiž mohli polemizovat s fakty, které on uvedl a s jeho oprávněnýmy vývody. Klaus má totiž pravdu, ať se nám to líbí nebo ne! A pravdu je třeba tvrdošíjně hájit a právě to Klaus dělá, ikdyby měl stát proti všem!!!

malstoka 20.9.2007 5:37

Re: Autor Klause nečetl!

R^R^R^R^R^

Ašek 20.9.2007 7:38

Re: Autor Klause nečetl!

Už se těším až na Bursika a jeho přatelé prasknou jejich ekokšefty.Bude zajimavé tak za dva roky spočitat kolik utracejí a spoří.Pan Klaus bude proti nim učiněný žebrak.;-)

fox 20.9.2007 8:30

Re: Autor Klause nečetl!

Souhlas!!!!!Klaus vždy stál na svém,zaplať Bůh.

kol 20.9.2007 10:31

Re: Re: Autor Klause nečetl!

Na svém zarputile stojí i berani a ti jdou třeba i proti zdi!;-D

Joen 20.9.2007 8:41

Re: Autor Klause nečetl!

Taky souhlas, stoprocentní! Hájit pravdu a bojovat za svobodu sice zní jako vyčpělé fráze, ale jen do té doby, než zjistíme, že ta svoboda jaksi zmizela a pravdu jaksi nikdo radši neříká ... a toho bych se dožít nechtěl!

Kotec 20.9.2007 8:59

Re: Autor Klause nečetl!

Tak to já klidně polemizovat budu, zatím jsem sice přečetl jen 38 stran (dá se to číst fakt jen po kouskách), ale už tak jsem tam našel docela dost citací, se kterými zásadně nesouhlasím.

Stanislav 20.9.2007 9:58

Re: Re: Autor Klause nečetl!

Tak hurá do toho ... těším se na Vaše argumenty ... ;-)

Emp 20.9.2007 10:02

Re: Re: Autor Klause nečetl!

můžete dát příklady sem, pane Kotecký. Diskuse musí být a třeba jde jen o nepochopení z jedné či druhé strany... ;-)

Ivan Nový 20.9.2007 9:08

Re: Autor Klause nečetl!

R^R^R^

Emp 20.9.2007 9:55

Re: Autor Klause nečetl!

R^

janabok 20.9.2007 10:41

Re: Autor Klause nečetl!

R^...

Ona ta hrůza 20.9.2007 14:39

Re: Autor Klause nečetl!

  už přichází ze všech stran. Snaze člověka pokoušejícího se uvažovat logicky a objektivně rozumí málokdo. Běžná reakce je osobní útok a útočníci bez náznaku schopnosti reflexe jsou upřímně přesvědčeni, že jediná pravda je to, co jim napovídají jejich zmanipulované emoce. S ubývajícím technickým vzděláním se bude stav zhoršovat a při pohledu na pana presidenta člověka napadá, má-li smysl prodlužovat agonii – protože dokud všichni ti uvědomělí a korektní nepřivedou svět zugrunt, opravdové zlepšení nebude možné.

 

 už přichází ze všech stran. Snaze člověka pokoušejícího se uvažovat logicky a objektivně rozumí málokdo. Běžná reakce je osobní útok a útočníci bez náznaku schopnosti reflexe jsou upřímně přesvědčeni, že jediná pravda je to, co jim napovídají jejich zmanipulované emoce. S ubývajícím technickým vzděláním se bude stav zhoršovat a při pohledu na pana presidenta člověka napadá, má-li smysl prodlužovat agonii – protože dokud všichni ti uvědomělí a korektní nepřivedou svět zugrunt, opravdové zlepšení nebude možné.

 

Ona ta hrůza 20.9.2007 14:42

Re: Re: Autor Klause nečetl!

vloženo dvakrát nikoli úmyslem ani omylem vkládajícího

Viktor 20.9.2007 4:06

článek jr zmatený

jak obsahem, tak formou vyjadřování, v podstatě nic neozřejmuje, je celkem zbytečným pokusem zvládnout téma.

martin TT 20.9.2007 5:53

Re: článek jr zmatený

komentář je zmatený jak obsahem, tak formou vyjadřování, v podstatě nic neozřejmuje, je celkem zbytečným pokusem zvládnout téma.

QIUDO 20.9.2007 7:23

Re: Re: článek jr zmatený

a osel martin nemá co říci a zase hýká a hýká......

martin TT 20.9.2007 9:06

Re: Re: Re: článek jr zmatený

naučil jsem se cizím řečem, abys tomu QUIDO rozuměl.

Joska 20.9.2007 1:01

Závěru článku autora nerozumím

ale to jestli bude Klaus na nějakém fóru obhajovat svůj vlastní názor mi nepřipadá vůbec nijak hříšné. Jako svobodný člověk ( byť prezident) si může tvrdit co chce. Diskuse je vždy inspirativní a potřebná. Nikdy by mne nenapadlo, že by to mělo být bráno jako závazný postoj naší republiky k věci.

Stanislav 20.9.2007 1:03

Re: Závěru článku autora nerozumím

Když spousta ničemů to tak chápe ... plus někteří to chápou správně, ale chtějí si na rýpání do Klause získat politické body u tupější části voličstva ... tož asi tak ...

gerontusinza 20.9.2007 9:35

Zcela mimořádně souhlasímRe: Re: Závěru článku autora nerozumím

R^

Historik 20.9.2007 0:26

Ústavní soud ČR nechť rozhodne, jak je to s globálním ochlazováním či oteplováním

Dobrým zvykem v ČR se stalo obracet se na soudy úplně se vším. Nechť tedy Nejvyšší soud či Ústavní soud rozhodne, zda prezident Klaus má či nemá pravdu. Mohli bychom se tak dovědět opět zcela nejkvalifikovaněji, zda nynější prezident Klaus se mýlí či nikoli v otázkách klimatu.

kocour 20.9.2007 2:19

Re: Ústavní soud ČR nechť rozhodne, jak je to s globálním ochlazováním či oteplováním

A nemohl by Ústavní soud rovnou zařídít, aby zítra nepršelo? :-)