26.6.2024 | Svátek má Adriana


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Jan Misun 22.9.2006 15:26

Lži, pomluvy a pomluvy

Pane Wágnere, Váš článek si přečetla spousta lidí. Vy přitom v textu úmyslně lžete a dopouštíte se dezinformací. Výsledkem Vašeho psaní tedy je, že velké množství lidí získá nepravdivé informace, ze kterých si pak utváří vlastní názor a ten poté předávají dál. Přispíváte tak k šíření lží a nepravd v naší společnosti. Jistě, řeknete si, že tohle dnes dělá 95% novinářů. Ale jen proto to musíte dělat i Vy?

Opíráte se o článek Jana Kovalíka z Respektu. Ten je ovšem zcela lživý a žalovatelný.

Humanisté organizují projekt Adopce na dálku a díky tomuto projektu jdou do Afriky od adoptivních rodičů peníze například na školní vybavení pro děti. S panem Kovalíkem se ale ptáte, zda adoptivní rodiče "zárověň nepřispívají na pořádání akcí jako byly ony antirakeťácké pochody a zda tedy neplatí ze svých peněženek humanisty a další bolševické spolky". Proč se takto ptáte?? A stěžujete si že nebyly předloženy přesvědčivé důkazy, které by Vaše tvrzení vyvracely. Budu teď tedy chvíli mluvit Vaším jazykem. Takže se ptám. Nejste pedofilní nekrofil?? Nepředložil jste žádný přesvědčivý důkaz, že jím nejste.

Na závěr píšete "Nuže, nyní je podstata hnutí tzv. humanistů mnohem jasnější ...".

Cože? Z čeho je Vám ta podstata jasnější?? Kde jste předložil nějaký fakt?? Pouze odkazujete na již napsané lživé pomluvy a přidáváte k nim svoje. Pro informaci - Jsem odpůrce komunismu. O současném systému si myslím, že naši společnost ničí stejnou silou jako před lety komunismus. Považuji se za humanistu. V humanistickém hnutí mám přátele a vím o nich že jsou to lidé s dobrým srdcem, kteří obětují svůj čas a síly pro spoustu ušlechtilých projektů. R^

helena 20.9.2006 14:11

Re: Re: Presvedcte se o urovni p.Wagnera sami, viz nize

Pro: Bedrich

takhle podle vas vypada demokracie? Prave v tomhle je problem: kdo nesdili stejny nazor jako vy ma ji do p....? Ikdyz se pouzivaji jina slova a jine formy je to zase a jen totalitni mysleni....

richtig 20.9.2006 12:28

Pro mika

Podle tve logiky kazdy, kdo neblaboli bolsevicke lzi, je automaticky pravicak. Spis bych rekl, ze si [Wagner] zachoval jeste zbytky zdraveho rozumu.

Mily Miku, je to presne naopak: Kdo ma nejake argumenty proti zakladne, je podle tebe (a vetsiny ostatnich pravicaku) automaticky bolsevik. Srovnej si to v hlave.

Bedřich 20.9.2006 12:25

Re: Presvedcte se o urovni p.Wagnera sami, viz nize

Lepší reakce, než napsal p. Wagner se nedala napsat. R^

Prostě tyto lidi poslat do p....e a dál se s nimi nebavit. V čem je problém?

helena 20.9.2006 12:05

Presvedcte se o urovni p.Wagnera sami, viz nize

Nize uvedeny mail zaslal p.Wagner iniciative Ne zakladnam jako reakci na clanek, ktery zaslala do redakce (radobyobjektivniho) Neviditelneho psa. Clanek je uveden na nezakladnam . cz Posudte sami: =========== Hlavička původní zprávy ======== Odesílatel: Jiri Wagner <wag@volny.cz>

> Příjemce: Ne základnám <info@nezakladnam.cz>

> Předmět: CT 1 a protiraketová základna: jedna vlastovka jaro nedelá

> Datum: 7. srpna 2006, 0:17:38 ============= Začátek původní zprávy ========== Vzhledem k tomu, že vaše prohlášení obsahují naprosto lživé informace (dá-li se výmysl považovat za informaci, leda snad o mentální úrovni jeho autora), žádám vás, abyste redakci Neviditelného psa přestali obtěžovat svými - komunisty psanými - bláboly. Stručně řečeno, jděte se svými demagogiemi do p * r d * e le (= za kamarády do ulice Politických vězňů) a přestaňte obtěžovat slušné lidi. Jiří Wagner redaktor

J. Pašek 19.9.2006 23:43

Nevím o čem je tvůj 1. odstavec a obsahu 2. odstavci rozumím . . .

a velice jsem toho dobře vědom.  Jak jsem vždy psal, já USA základny v ČR nechci. Když ano, tak v Polsku . . . .

Co si myslíš o mně coby emigrantovi není důležité. Příště ale ovládej tvoje emoce, když komunikuješ se svými spoluobčany kteří neskáčou jak pískáš, jako jsi tady napadnul pana Wagnera. Ten emigrant není . . . . doporučuji ti číst Haló noviny. Měl by jsi vědět co tvůj nepřítel píše a myslí si . . . . v některých krajích 18% blbečků volilo pro KSČM a máte je nalezlé v Senátu a EU Bruselu . . . . 

fakír 19.9.2006 22:30

Pašku

Nevím co já mám společného s Haló Novinami. Já je nepíši, nevydávám a na rozdíl od vás je nečtu. Asi proto já vám vykám a vy mě tykáte. Ono je to spíš osobní viďte, nejde o rakety.

A k článku. Mě je Humanistická či jiná strana ukradená ale bráním a bránit budu její právo na demokratickou existenci stejně jako její právo na projevy nesouhlasu  s  politikou právě vládnoucí strany. Na rozdíl od vás  jsem zažíval na vlastní kůži co to znamená nesouhlasit s politikou totalitního státu a přestože nejsem takový hrdina jako dnešní internetoví komunistobijci své jsem si užil a nebylo to moc příjemné. Také si velice dobře pamatuji jak Rudé právo mluvilo o tom jak poctiví občané platí ze svých peněz "kriminální živly a obhájce emigrantských kruhů". Mám k tomu averzi na celý život. Pojem záměrně dehonestující Antirakeťáci pane Pašku platí pro 83% obyvatel téhle země. A připadá mi stejně pitomý jako pojem antikomunista opět oblíbený v Rudém Právu.

A ještě něco. Poznámka, spíš než pro vás, tak pro ostatní emigranty pokud toto čtou, protože vy pane Pašku pokud vím nikdy žádnou diskuzi nevedete a cizí názory a priori odmítáte natož, abyste se nad nimi zamyslel: Otázka raket a cizích vojáků je pro obyvatele ČR velice citlivá. Způsob jakým je prosazovaná je naprosto hloupý. Demokratická diskuze veškerá žádná. Jen příkaz ze zhora. Zatím se podařilo vyvolat největší odmítavé postoje k USA od pádu komunismu.  A  díky panu Vondrovi i k chartistům a k emigrantům v USA. Pro mnohé tady jste jen  kolaboranti  co na nás posílají okupanty. Mě osobně je to velmi líto. Což mi věřit můžete nebo nemusíte. Ale je to tak. Pokud se ty rakety prosadí takovým způsobem jakým se to děje nebude to vítězství ani USA ani pravice ale jen extrémistů. Navíc je k celé záležitosti ohledně základen připojen aspekt diskuze o referendu které by mělo být jedním z nástrojů občanů proti rozhodnutím naprosto neodvolatelných a beztresných politiků. Asi tak.

George 19.9.2006 21:51

Hodně silných slov a trochu málo faktů...

Osobní stanovisko mnoha mých známých a mne samotného k americké základně v ČR nemá s pravicí nebo levicí vůbec nic společného. 

Každý publicista, který chce potlačit otevřenou diskuzi s maximální účastí občanů, odborníků a také politických stran , v níž bude veřejnost velmi důkladně seznámena se všemi aspekty/ pokud nejsou tajné, což uznávám /,  jen nahrává situaci, kdy převaha našich občanů bude ovlivněna přímočarostí nátlaku. Každy tlak budí protitlak a bylo by moudré nejdřív reálně informovat lidi.

Proti komu se budeme chránit ? Proti Iránu, Pakistánu, Číně, Severní Koreji + desetitisícům potencionálních atentátníků ? Proč  USA nelikviduje narůstající nebezpečí např. z Iránu podobně jako postupovalo v Iráku ? Klesl počet odpůrců západu po válce v Iráku ? Kdo může podat informace o stanovisku Ruska k celkové situaci ? Kdo dodává všechny ty zbraně hnutím a státům včetně slušivých uniforem a dostatku střeliva ? Já to nevím, takže nevím přesně, kdo je můj nepřítel, koho bude ten radar hlídat. Ale rád bych to věděl.

Kobylka Lajda 19.9.2006 20:25

Re: V každém národě se najde určitý počet hlupáků.

R^R^R^

Kobylka Lajda 19.9.2006 20:11

Re: Pane Wágnere

My si především vychutnáváme tvoji přitroublost. A běž si za maminou zachrastit zbraní!;-D;-D

Kobylka Lajda 19.9.2006 20:06

Re: Re: Vy voleRe: Re: Pane Wágnere

On je tak už zmatený, že  mně napsal totéž, ačkoliv z mé strany o tom nebyla řeč. Už trpí samomluvou. To je ze zatrpklosti - když je někdo celý život komouš a mohl točit s lidmi, jak se mu zachtělo, tak teď musí mít notnou dávku agresivity, že už nikdy nebude po jeho. Moskva daleko, SSSR už neexistuje, nikdo nepřispěchá na pomoc. Doma ho stará posadí k netu, aby byl od senila pokoj, nebo mu utne nějakou po papuli, tož se nediv, že se odreagovává. Já mu posílám smejlíky smejlíkovaté(úsměvné) a on takhle?:-(:-(Rv

Článek pana Wágnera je zajímavý,  dobrý a obsahuje pro mne nové cenné informace.

Kobylka Lajda 19.9.2006 19:54

Re: Re: Re: Proč jsem proti základně.

Gerontovi ustřelí jeho trpajzlíka teroristická raketa, potom bude prosit USA, aby mu ho transplatovaly!;-D;-D

Kobylka Lajda 19.9.2006 19:51

Re: Pane Wagnere,

Obdivuji rozsah tvého myšlení i starostí. To je jako bys napsal, že hlavní město Solnohrad je Solnohrad. To je jako by si děcka hrála na slovní fotbal - mánkote, je vůbec možné, že se dospělý chlap zabývá takovými pičovinami?8-oRv

Kobylka Lajda 19.9.2006 19:46

Re: Jo ty úhledné obce se sakra napracovaly jak píšete..Re: Re: Re: Wagnere, dekuji, ale mekne ti nejen mozek

Já jsem koňské, žádné vepřové ani hovězí. Lepší pomník mně, než vám, protože pomník BLBOSTI si asi neobjedná žádné město nebo víska. Že je blbost dědičná - souhlasím - na vás to sedí jako ulité. Místo námahy, kterou věnoval otec do vašeho početí, měl raději nasekat 1000 sáhů dřeva, bylo by to užitečnější. Nestarej se o moje pohlaví a nepokoušej se omezovat moje občanská práva.Ty jsi tak blbý, že ani nevíš, že kůň není hovězí! Otcové mých dětí (podle plemenné knihy) jsou velmi spokojení, jsem čistokrevná, není proč se zaměřovat na nějaké odchylky od normálu. Zato ty jsi úchyl, kterého medicína nezachrání. Ale piš dál, protože by tu nebyla taková sranda. Jen se zamýšlím, proč už nejsi vyvezen do zahraničí - tím myslím ty voly, co posílal sv. Václav do Němec. Šup tam s tebou - ale spíš na východ!;-D;-D;-D

Kobylka Lajda 19.9.2006 19:35

Re: Re: ještě bychom mohli požádat EU

Ty popleto! Založ nadaci nebo nějaký fond a shromažďuj peníze na stavění mešit a můžeš na ně chodit i vyzpěvovat na minaretu.  Já na islámu žádnou slušnou tvář  neznám a mám zájem aby mohamedánů bylo v ČR a Evropě co nejméně. Izraele si vážím, udělal z pouště kvetoucí a prosperující zem. Je přirozené, že ji brání. Go, Izrael, go!VV

Vodník 19.9.2006 19:34

Re: Re: Re: Re: nesmyslný článek

Zlatá slova! Do kamene tesat!

Kobylka Lajda 19.9.2006 19:31

Re: Re: Re: nesmyslný článek

Ale my všichni tady jsme tak trochu demagogové. Než se naučíme demokracii, to potrvá!! 8-o

ZW 19.9.2006 19:30

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Aristoteles i Lobačevský by se divili...

A to, že se systém budoucí protiraketové obrany NATO bude projednávat na nadcházejícím summitu v Rize, to jste neslyšel? Ale proč čekat na nějaké blbé NATO, když můžeme upatlat takovou pěknou dvoustrannou smlouvu, že?

Kobylka Lajda 19.9.2006 19:29

Re: Re: Re: Jistě, proto taky Vondra šílí, ale aby vystoupil že takové blbce on zastupovat nebude, to ne. Re: Re: Ne raketové základně na našem území.

Však já si ho hlídám a dávám mu cenné rady. Je to můj favorit, ale asi opravdu je zbytečné mu něco vysvětlovat. Ale já to beru jako strašnou srandu, protože komu není shůry dáno, bývá často humorným terčem pro čtenáře. Já vždy řehtám na celou stáj!;-D Ale zase nemíním blbosti vyklízet pole.

ZW 19.9.2006 19:24

Re: Re: nesmyslný článek

Ten článek není ani tak totalitní, jako spíš demagogický. I když by rád vyvolal dojem "jednotného" a apriorního souhlasu.

ZW 19.9.2006 19:21

Re: Re: Re: Fakíre, pan Wágner a NP si je vědom výhod demokracie . . .

Šak nemusí, máme demokracii, ne?

ZW 19.9.2006 19:20

Re: Madam, v mém předešlém komentáři a také minulých jsem napsal, že jsem proti . . .

Reagoval jsem na formulaci "určitě tam najdeš tvému oku líbezné anti-USA sentimenty".

A nejsem ani madam...

Kobylka Lajda 19.9.2006 19:16

Re: Tak tedy podle 80% národa

Dej se k Svědkům Jehovovým, ti také nechtějí bránit svou vlast! Ale těm levičákům ty ušetřené prachy dej, kdo má pořád to jejich kvákání poslouchat§ Já uý ovšem ty světlé zítřky prožila, tak chci být raději chráněna americkými raketami. Howgh!;-D

Kobylka Lajda 19.9.2006 19:12

Re: tak vám nevím, pane wagner, proč vedete takovou kampaň

Racku, dávej bacha, ať Ti teroristická raketa neustřelí ocas. Ty bys tu základnu měl podporovat, co je racek bez ocasu?;-D

Kobylka Lajda 19.9.2006 19:10

Re: nesmyslný článek

Demokracii ti chválím, ale nevím, v čem je článek p. Wagnera  totalitní. Já mám na to čuch, a nezdá se mi to. Nutnost obrany našeho civilizačního okruhu bude stále naléhavější, proto se zřízením raketové základny souhlasím. Aspoň budu mít klid při žraní sena.;-D;-D

čtenář 19.9.2006 18:49

Re: Re: Fakíre, pan Wágner a NP si je vědom výhod demokracie . . .

A proč má pan Pašek souhlasně přikyvovat s vámi ?! ;-D

čtenář 19.9.2006 18:46

Re: Re: Tak tedy podle 80% národa. Ano tak bys měl respektovat jeho důvody, proč sse základnami nesouhlasí ! 1/

P.Kajzar - nový Benedek. :-D

jirka.s. 19.9.2006 18:41

Re: Re: Proč jsem proti základně.

Těžko s takovýmto prostým argumentem uspějete mezi takovými dementy jako je geront, který prostě nedá a nedá toho svého trpajzlíka na své zahrádce.

čtenář 19.9.2006 18:41

Re: Re: Re: Re: Re: Aristoteles i Lobačevský by se divili...

Především ČR vůbec není schopna plnit své závazky vyplývající z příslušnosti k NATO. Škrty  na MO znamenají neschopnost provést transformaci armády, která je nekompatibilní s armádami ostatních členských států. Ve výzbroji jsou samé "exoty" (Grippen), nákupy dalších se plánují (Pandur).

Mimochodem USA jsou nejdůležitějším členem NATO. Ovšem toho si netřeba všímat. A že evropské země nemají a ani nebudou mít žádný systém adekvátní nabízené základně to je také zcela zanedbatelný fakt. No konečně stát, jehož armáda ani jednou nevystřelila na obranu územní integrity státu .......... Svým způsobem se bavím. ;-D

J.G. Pašek 19.9.2006 18:38

Madam, v mém předešlém komentáři a také minulých jsem napsal, že jsem proti . . .

USA základně v ČR . . . . a také jsem tam napsal, že si přeji, aby byla v Polsku . . . . nechci, aby se moje daně utrácely v ČR.

Já jsem reagoval na nejapný komentář Fakíra, který hudroval na pana Wágnera kterého posílal na Kubu . . . . . a z čeho se Fakírovi dělá nevolno . . . .