27.6.2024 | Svátek má Ladislav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
lucina 8.3.2007 10:44

Re: síť

Bohužel většina z nás má informace jen z medií, a podle toho, co kdo čte, nebo poslouchá, ta diskuse vypadá. My (většina) nevíme, co ten Čunek vlastně napovídal, protože to je jen z doslechu, a novináři musejí říkat každý něco jiného, jinak by stačil jeden. Byla bych ráda, kdyby se celá causa vyšetřila důkladně, a byly vyvozeny patřičné důsledky včetně nákladů řízení, ale bohužel nikdy, i kdyby byl Č čistej jak lilie, už nebude úplně očistěn. Kam čert nemůže, nastrčí zhrzenou milku.

Arab. 8.3.2007 10:24

Re: PANE CARBOLE, KLEPL JSTE HLAVIČKOU O HŘEBÍČEK

Souhlas.

honza 8.3.2007 10:01

síť

Toto je jednoznačně věrohodný scénář, síť bývalých majitelů socialismu (nebyli to běžní komunisti, ale STB a s ní spojená mafie) neptřebuje pořádek a neúplatné politiky. Naopak potřebují politiky, na něž něco mají a mohou vydírat a kormidlovat kam potřebují. Pokud přijde někdo čistý, je nemanipulovatelný a tudíž se ho musí zbavit - ušpinit.

Moravanka 8.3.2007 10:00

POLITIKA: I místopředseda vlády je občan

Vazeni,

V zadne zemi s normalnim pravnim radem by policie nevzala obvineni od nezname osoby; cili hodila by ho do kose a nebylo by se cim zabyvat.Byla chyba pana Cunka ze vubec mluvil s medii, a neodkazal je na sveho pravnika, ktery by to nechal bez komentare.Tak se to dela na zapade a nase media by pak nemela o cem tlachat a musela by si vymyslet novou kauzu. Ja jen doufam, ze pan Cunek bude soudit svou zalobkyni o slusny obolus a zazene ji do bankrotu. Bude to pouceni ostatnim, aby si velmi rozmysleli, nez zajdou na policii a budou se snazit si "vyrovnat" s nekym ucty. Nebot si myslim, ze i politik ma narok na prezumpci neviny-protoze kdyby tomu tak nebylo, nesli by do politiky zadni slusni lide, protoze to neni nic prijemneho, kdyz vas media propiraji automaticky jako darebaka, pouze na anonymni udani kdejake coury ktera si chce lecit svoje komplexy.

PROKOP BUBEN 8.3.2007 9:56

Re: Re: bratře Carbole

 Nehodlám obhajovat nezkušeného a naivního Grosse, ovšem pokud by se zatočilo v příhodnou dobu s bolševickými zločinci a jejich pochopy - NEMOTALI bychom se setrvale v BLUDNÉM KRUHU....CO na to Klausovy hochštapleři......A použití naivní disidenti....

MLOK1 8.3.2007 9:54

PANE CARBOLE, KLEPL JSTE HLAVIČKOU O HŘEBÍČEK

Již dlouhou dobu si lámu hlavu, KOMU! je pan Čunek nepohodlný a PROČ!

      Díky za Váš článek. To, co píšete má logiku.

VR 8.3.2007 9:45

Re: Proti Čunkovi je organizovaná jasná kampaň

Vzpomeňte si, jak chtěl před rokem Paroubek "zahnat lidovce pod volitelnou mez".

kopec 8.3.2007 9:40

Re: Už jsem se ptal u úvodníku

ja bych doporucoval pana senatora Stetinu

XXL 8.3.2007 9:36

Re: bratře Carbole

Vlastně jste to dost dobře vystihl. Gross byl skutečně tím satanem , protože on natahal do policie a důležitých státních úřadů bývalé příslušníky STB. On to byl za jehož působnosti se nastavila účinná propojení mezi galérkou a policií a on to byl, kdo vtáhl mafii do spolupráce s výkonnou státní mocí. A na důsledky právě jeho konání teď doplácí třeba Čunek. To je třeba mít na vědomí.

ascari 8.3.2007 9:35

Re: Já s vašimi názory vcelku souhlasím,

O tom, kdy se obvinění sdělí a kdy ne rozhoduje v zásadě jeden člověk , a to státní zástupce. jaké jsou jeho pohnutky nikdo neví, ale v zásadě existuje dvojí přístup státních zástupců. První je ten, že sám pojme názor, že důkazní situace je slabá, proto dá pokyn nesdělovat, jelikož předpokládá, že by to nebylo na podání obžaloby a i kdyby ji podal, že by soud prohrál. To je případ Gross. Druhý přístup je , že i když jsou důkazy slabé a nevěrohodné, sdělí se ,podá se obžaloba a nechá se to na soudu- to je případ Čunek.Porovnání s Kubiceho správou není košer. Sám Kubice netvrdil, že J-P spáchal ty zločiny, to vyplývalo snad z nějakých poznámek členů podsvětí.Hlavním Kubiceho sdělením bylo, že ORGANIZOVANÝ ZLOČIN PRORUSTÁ DO ST´TNÍ SPRÁVY!! Ty ostatní výkřiky jsou jen mlha záměrně vypouštěná, aby byla zakryta hlavní zpráva. A nemyslím si ,že by ta hlavní zpráva nebyla pravdivá.Na veřejnost to ale uniknout nemělo, to je fakt.Nejsem si však jistý kdo na tom nese vinu.

Jirka 8.3.2007 9:31

Soudruzi lidovci,

kopete si hrob, jestli budete Čunka nadále držet. půjdete pod kytky, skončíte někde na 3 %. Je to jen otázka času. Vlastně to bude tak dobře.

ascari 8.3.2007 9:21

Ani gogol

by nevymyslel takovou taškařici.Máme tu poctivou paní, která si na den přesně vzpomněla, co se událo před pěti lety. naštěstí, protože promlčení trestného činu už viselo na vlásku. Máme to pachatele (nebo oběť), který nejdřív moc mluví,nechá se přistihnout při rozporech až nakonec konečně zmlkne na radu svého právníka.Jiná také jeho právnička tu  píše senátorům, aby zachovali jeho imunitu, přestože on sám žádá zbavení, tu se podílí na záchranné akci jakéhosi fanouška pana Čunka. Záchranná akce se ukáže být medvědí službou a to tak amatérskou, žekdyby ji opravdu Čunek organizoval, zaslouží si být vyhozen pro blbost.Jako z udělání diabetický medvědí sluha používal kdysi stejného právníka jako dotyčná korunní svědkyně, která jeho prostřednictvím po pěti letech splnila svou občanskou povinnost a vážila ze Vsetína dalekou cestu do Prahy, aby si vybrala toho jediného správného advokáta pro podání trestního oznámení. Advokátů je v ČR registrováno 12 000, takže je z podivem, že na nějakého nenarazila blíž svému bydlišti.Její partner šéfuje ve Vsetíně městskám lesům, takže až donedávna byl jeho nadřízeným ten sexuálněobtěžující padouch.No a nakonec, korunní svědkyně je podle všeho bývalá milenka, patrně odvržená, navíc sekretářka a bývalá učitelka.Jak známo zhrzená milenka nemůže být věrohodnou svědkyní a učitelka není povolání, ale diagnóza. Jisté je jen jedno, je to už tak zamotané ,že to nikdo nerozplete.

balthasar 8.3.2007 9:15

Re: Re: Carbol hledá konspirativce všude okolo, jen ne ve vlastních řadách...

Že vy ho v tý vládě furt vidíte? Nojo, utkvělý představy, ty se léčej nejhůře :o)

čtenář zdrojů 8.3.2007 9:10

bratře Carbole

kdepak jste byl, když temné síly vrtěly psem v kauze Gross. Pokud se nepletu, tak vy bratři a sestry lidovci jste byli hlavními "bojovníky za morální očistu" tehdejší Grossovy vlády. Řekl bych, že tím ocasem, který tehdy vrtěl psem, jste byli právě vy lidovci. A teď najednou taková dojemná starost o občana Čunka. Gross ale tehdy občanem asi nebyl, že? Alespoň ne podle lidovců. Byl totiž převlečeným satanem. Zatímco Čunek je oddaným křesťanem.

Saša 8.3.2007 9:01

Jen ať se drží, ogar, jen ať se drží.

V jeho situaci by odstoupení bylo přiznáním se.

Jenny 8.3.2007 8:48

Mlžení novináře

Jakto, že nejsou proti Čunkovi důkazy? Vždyť si imrvére protiřečí a lže.... To Vám pane novináři nestačí?  Mlžíte a lžete i Vy... To je na pováženou.   Člověk se selským rozumem má jv tom jasno.!!

čtenář 8.3.2007 8:43

Proti Čunkovi je organizovaná jasná kampaň

a není v ní ani tak podstatné, zdali se do něčeho namočil nebo nenamočil. Řekl bych, že výjímečně v tom nejedou Paroubek a ČSSD, spíš je to skutečně zevnitř samotné KDU, což je evidentně dosti sebevražedné počínání. Protože při sečtení hlasů KDU plus ODS by to měl Klaus v 2. prezidentském termínu ložený, není ani vyloučeno, že za tím stojí kampaň za nezvolení Klause.

Haui1 8.3.2007 8:34

Re: Carbol hledá konspirativce všude okolo, jen ne ve vlastních řadách...

Takže proč dosud neodstoupil soudruh Paroubek, prznící nezletilé holčičky?

odborar 8.3.2007 7:59

Carbol hledá konspirativce všude okolo, jen ne ve vlastních řadách...

Pokud by někdo mohl mít zájem Čunka zdiskreditovat, pak by to byli právě vrcholoví straníci v KDU-ČSL.Vždycky mě moc pobaví, když podobní dovedové rozumují nad tím, kdo chtěl odstranit pana předsedu v tak nevinné kauze, jako je korupce, že? Připadá mi to, jako by ti pánové ztratili veškerou soudnost a čím více se Čuněk bude smát drze do kamer a více mlžit, snášet argumenty postupně tahané z klobouku a vydávat je za důkazy, tím více jeho straníci i koaliční pratneři budou plácat ručičkama, poskakovat kolem pana předsedy a říkat, nevzdávej to, jsme v té korupci s Tebou.Vždyť je to lapálie, je to taková běžná korupcička, kterou dělá každý druhý. Proč kvůli tomu hned odstupovat? Vždyť je to přece v komunále i v parlamentu normální. To by museli odstoupit téměř všichni. Panu předsedovi nad tou loajalitou vlhnou oči štěstím. ,, Tak ne revanž, ty kluku Carbolská, až do něčeho spadneš ty, také tě podržím.Vždyť jsme jedna rodina, kde jena ruka druhou myje, že...";-D

nnn 8.3.2007 7:52

Re: Re: Plný souhlas

a u nás bude mít bohužel občas pravdu

Aleš 8.3.2007 7:30

Re: Plný souhlas

opravdu?

To je sice pravda, ale v těchto demokraciích také platí, že vyslovit podezření nelze tak snadno, protože i ono podléhá jistým morálním kritériím.

 p. Čunek byl obviněn z tretsného činu korupce a byla zamítnuta jeho žádost o zbavení tohoto obvinění. Co to je za blábol pane poslanče- proč ze sebe děláte takového hlupáka?

Zpochybňovat rozhodnutí orgánů činných v trestním řízení, hrát si na soudce , je smutné od politiků i novinářů  a velmi nebezpečné pro demokracii. Každá strana bude   označovat vyšetřování politiků za účelové a zmanipulované. 

V. 8.3.2007 7:29

lidovci

byli vždycky svňě...

Netřeba 8.3.2007 7:01

. . . obava senátora Štětiny . . .

je tak velká, že hlasoval proti zbavení imunity senátora Čunka. Ale koho nebo co myslel tou chobotnicí? Že by odporné podhoubí naší odporné politiky?

Jako příklad viz sice hypotetický, ale nikoliv nemožný příklad úlohy Senátu v úvodníku.

motýlek 8.3.2007 6:37

Re: Já s vašimi názory vcelku souhlasím,

R^

Netřeba 8.3.2007 6:36

Re: . . . argumenty . . .

On tedy nebyl byl 3 měsíce zástupcem starosty Vsetína a celou dobu městským zastupitelem ?

Pokud byl, tak melleš jako první nepostupný - opakovací ročník v jeslích. Pokud v těchto funkcích opravdu nebyl, omlouvám se.

loula 8.3.2007 6:15

Já s vašimi názory vcelku souhlasím,

a rád bych se zeptal. proč jste s podobnými názory nevystoupil před dvěma lety, když šéf lidovců Kalousek a spolu s ním řada poslanců ODS vedla obdobnou kampaň proti Grossovi, který nakonec nebyl policií ani obviněn a dodnes se mu nedokázal žádný podvod. Proč jste s podobnými názory nevystoupil v případě Kubiceho zprávy (řada věcí v ní citovaných jsou těžké zločiny, ať jde o vraždu nebo pedofilii, a policie, třebaže jsou tam uvedena konkrétní jména, dodnes v té věci nic nepodnikla)

Aby bylo jasno, myslím, že Gross na premierování neměl, aby bylo jasno, jsem pro to, aby se dotáhla do konce všechna podezření vyslovená ve zprávě Kubiceho a očekávám, že Topolánek v červnu vystoupí s hodnocení smlouvy s voliči, kterou před rokem uzavřel, aby bylo jasno, jsem pro to, aby se dotáhla do konce obvinění Čunka, a  jsem proto, aby se měřilo formou padni komu padni. Pokud je Čunek vinný, ať jde do basy, pokud si to sekretářka vymyslela, ať jde do basy ona. pokud se prokáží obvinění Kubiceho, ať jsou viníci do basy, pokud se prokáže, že to byly blafy, ať jde do basy Kubice.

ladik53 8.3.2007 6:03

Jak prosté

Je jasné, že někdo z těch dvou lže. Pan Čunek tvrdí, že v inkriminovaný den byl ve Zlíně celý den a paní Urbanová tvrdí, že tam byl jenom odpoledne. Je těžké zjistit jak to bylo.

Derik 8.3.2007 4:38

Re: Kdo vrtí Čunkem? No přece

Souhlas. Cunek se znemoznil sam.

MP 8.3.2007 0:57

hmm

s timhle pristupem by nam tu premieroval stale jeste Standa Gross

mell 8.3.2007 0:56

Re: Už jsem se ptal u úvodníku

Když podepíše spolupráci, tak mu dají pokoj.