28.6.2024 | Svátek má Lubomír


Diskuse k článku

POLITIKA: Hokus-pokus ODS

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Pavel 25.10.2006 13:26

Re: Soudruh Jičínský a Milda!

Ještě horší, že je profesorem na UK - přes ústavní právo (sic!). 16 let po roce 1989 przní další generaci právníků (Y). To je šílená ostuda;-( 

KR 53 25.10.2006 13:20

Re: Klaus jedná jako trhovec, kterému jde jen o vlastní zisk

Bláhovče "demokrate"... Velká koalice je nefunkční nesmysl. Žádná ze stran by neprosadila vůbec nic, navzájem by si smetaly zákony se stolu, reformy by byly v nedohlednu. Vláda s přeběhlíkem je to samé a budeme-li čekat na vyčerpání dalších dvou pokusů, spolkne parlament za půl roku miliardy, než se dojde ke skutečnosti zřejmé už dnes, že bez předčasných voleb to nepůjde... V tomto okamžiku pro mě začíná ústava znamenat pouhý cár hodně drahého papíru a kdokoli její znění striktně vyžaduje když i slepec by viděl nesmyslnost tohoto počínání, je člověkem který tomuto státu hodlá co nejvíc uškodit.

jirka.s. 25.10.2006 12:14

Re: Re: Re: Re: Názory p. Jičínského za komančů

Chlapče! Ty už jsi natolik vylízaný, že nejenže nejsi schopen pochopit význam psaného někým jiným, tvá demence je už natolik pokročilá, že už nejsi schopen pochopit ani to , co napíšeš sám. Podle tebe je tedy výjimkou 12 ze třinácti. Kromě jiného, mohl bys nám všem vyjímečným sdělit (obracím se na tebe jako na odborníka v této vědecké disciplíně), jak se takové ho*no dostává do hlavy? Soudruh Jelínek zřejmě založil v Lidovém domě při své Masarykově dělnické akademii i katedru chirurgie, kde se vyučuje jediný předmět a to trepanace lebky. A ty jsi byl, halamo, evidentně jejich prvním pokusným králíkem. Nepodařilo se jim ale tu tvou kebuli dokonale uzavřít a tak smrdí pořád po celém širém okolí.

Vojta 25.10.2006 12:07

Pan Jičínský

píše, že ústava předpokládá, že se všichni chovají normálně. Podle něho coby starého bolševika je normální upírání slovoby slova, zavírání země železnou oponou, uzurpace veškeré moci jednou stranou, ničení kvalitních životů statisíců lidí díky dokonalé síti donašečů, soudní  vraždy, střílení na hranicích atd. To je podle bolševika Jičínského normální, protože i s jeho souhlasem se tohle vše dělo. Bylo by tedy dobře, aby NP přestal jeho články zveřejňovat, protože Jičínského bolševizmus neumožňuje brát jeho názory za relevantní a hodné seriózní diskuze.

milan007 25.10.2006 12:05

takhle vypadá právo, podle soudruha Jičínského

Základy teorie státu a práva, rok 1954, autor Zdeněk Jičínský

kapitola 6: Mechanismus socialistického státu: Základní rozdíl v třídní podstatě buržoazního státu povolaného k udržování panství buržoazie, k potlačování dělnické třídy a pracujících mas a státu socialistického, jehož činnost směřuje k likvidaci vykořisťovatelských tříd určuje i zcela jiný vztah proletariátu k existujícímu státnímu aparátu. Buržoazie v buržoazní revoluci neničí starý státní aparát, ale přejímá jej, přizpůsobuje novým cílům a úkolům a dále jej posiluje. Proletariát nemůže převzít buržoazní státní aparát, ale musí jej rozbít, zničit a na jeho troskách vybudovat státní aparát zcela nový.

Socialistické právo a zákonnost v lidově demokratickém Československu - Rudé právo 1956, autor Zdeněk JičínskýBuržoazní právo a s ním i licoměrná zvetšelá buržoazní ideologie o nadtřídním právu je odklizena na smetiště dějin proletářskou revolucí, v níž se vytváří nové, revoluční proletářské právo, které otevřeně prohlašuje, že je právem proletářským, usilujícím o likvidaci nepřátelských tříd.- Rudé právo 1956, Zdeněk Jičínský

Vládnoucí dělnická třída odnímá pomocí socialistického práva nepřátelským elementům různá práva a svobody, kterých by mohly využívat k působení na pracující vrstvy, k boji proti socialismu. Zbytky svržené buržoazie jsou zbaveny možnosti legálně politicky působit, je jim zakázáno se politicky organizovat, konat schůze, vydávat vlastní tisk a podobně. Socialistické právo otevřeně prohlašuje, že politická práva a svobody slouží pracujícím, nikoliv však buržoazii.. Socialistické právo a zákonnost v lidově demokratickém Československu, Rudé právo 1956, autor Zdeněk JičínskýV socialistickém státě veškerá činnost státních orgánů, tedy i právotvorná činnost socialistického státu, zejména zákonodárství, jsou určovány silou diktatury proletariátu, komunistickou stranou

vládík 25.10.2006 11:50

Možná

U kvalifikované většiny možná není souhlas prezidenta třeba.  U případného rozhodnutí prosté většiny je jakási "prezidenstka pojitka" proti účelovosti vhodná. A důrozně žádám: neposuzujte zákon podle současné politické situace a současného obsazení funkcí. To odborník nedělá, to už byste mohl vědět.

ignorant 25.10.2006 11:47

Re: Klaus jedná jako trhovec, kterému jde jen o vlastní zisk

Já to spíš vidím, že podobně by jednal i v případě vítězství lidovců. Hlavním účelem je zabránit paroubkovské chamradi vládnout spolu s komunisty.

JJ 25.10.2006 11:42

No, snad uz nikdy nebudete mit prilezitost

doplnovat Ustavu o vedouci ulohu strany.

Byvali papalasi jako Vy akorat skodi CR. Novym kouskum se nenaucite a ty stare uz privedli CR jednou na pokraj zhrouceni.

Venkovan 25.10.2006 11:41

Podle nastavených parvidel

nelze komentovat.Článek byl určen pro Právo pro jiný okruh čtenářů.

penzista 25.10.2006 11:40

Stále nedovedu pochopit proč

jsou zde neustále uveřejňovány výlevy starého zatrpklého bolševika přebírané z oranžovo-rudého Práva. To už opravdu nemáte vlastní autory?

Vendelín 25.10.2006 11:25

Re: Re: Soudruh Jičínský a Milda!

Za bolševika,když ses nikam nedostal,šel jsi k policajtům jako vyšetřovatel a JUDr byl za tři roky doma.

Jura Jurax 25.10.2006 11:03

Vystiženo přesně již v upotávce článku

Ústava předpokládá, že všichni aktéři parlamentního dění se chovají normálně.

Nojo, a zejména úplně normálně se chová pan expremiér Paroubek a socanové obecně - on je vůbec takový normální, až skoro normalizační ... :-/

demokrat 25.10.2006 11:03

Klaus jedná jako trhovec, kterému jde jen o vlastní zisk

Jičínský má pravdu. Slušné od Klause by bylo, aby se vyčerpaly všechny tři pokusy k sestavení vlády, a aby hledal nestranně, bez ohledu na stranické zájmy jednotlivých partají. Takhle jedná jako šejdíř v zájmu jedné strany, at to stojí co to stojí.

No...Jičínský... 25.10.2006 10:12

Jo, jo. Navíc mu zdrh Pohanka a tak už nemá ani stovku!

Konečně se našel soudný člověk a hne se tahle země z žumpy páně Paroubkovy...aneb Pohanka a Pohanková kaše zdravé jsou....:-);-);-P

bru 25.10.2006 10:02

Re: Re: Re: Re: Názory p. Jičínského za komančů

Tvrdíku,Tvrdíku,ty výplody skutečně odpovídají tvé inteligenci. Jenom nevím proč se ukrýváš za nick Halama? To už jsi takový halama?Pozdravuj ostatní členstvo u počítačů v Lidovém domě.

bru 25.10.2006 9:48

Re: Re: Zprávy ze ZOO Dvůr Králové n.L. :

Halamo, omyl - přesně tak reaguje každý,kdo má aspoň trochu inteligence a úsudku,kdo nemá mozek vymytý rudou ideologií. Halamo,sbohem,pozdravujte v čističce.

ptch 25.10.2006 9:47

Re: Proč řve ten, kdo to zavinil svou "prací"?

... pihu má třeba Cindy Crawford,  ... to co's měl na mysli, je bradavice jako prase:-)

Jan Daniel 25.10.2006 9:46

zombie zase boduje

Už jsem se lekl, že nás starokomunista dneska neoblaží svými ústavněprávními rozumy.

ptch 25.10.2006 9:45

Re: Re: To jsou ale bláboly s.Jičinský,co?

...takový šmejdi nic než dehonestování nezaslouží. Zatímco komunista Jičínský psal do Rudého práva o novém, socialistickém právu, otec mého kamaráda (letec z Anglie) seděl v Jáchymově a makal v uranovém dole (původně dostal provaz). Pak zemřel na rakovinu.

AŤ SE NIKDO NEOPOVAŽUJE TVRDIT, ŽE ZA TO JIČÍNSKÝ NEMŮŽE.

bru 25.10.2006 9:44

Re: Re: To jsou ale bláboly s.Jičinský,co?

Leo : mňau,mňau, mňau............

bru 25.10.2006 9:43

Re: SSoudruh Jičinský se opět vyzvracel do klávesnice?!?!?!

mělo se to raději vzít motorovou pilou.........pak by ani Jičínský neslintal do NP

No...Jičínský... 25.10.2006 9:31

Proč řve ten, kdo to zavinil svou "prací"?

Kdyby laskavě vytvořil za ty nemalé platy ústavu, která by nebyla zmetek, nemusel tu dnes řvát a mohla by tu být slušná společnost, slušní polotici a nemuseli bychom se dívat na pitomce s pihou ...!!!!:-/;-P

Jirka 25.10.2006 9:18

Ústava znesnadňuje vývoj společnosti

Kdyby někdo uspořádal anketu, jestli máme dobrou ústavu, myslím, že by výsledek byl jednoznačně záporný právě kvůli nemožnosti řešit krizové situace.

To by pana či soudruha Jičínského jistě potěšilo, neboť do ní vložil všemožné pojistky proti normálnímu vývoji. Kdyby si 100% lidí přálo předčasné volby, tak nebudou, máme přece ústavu!

0007 25.10.2006 9:10

Re: Soudruh Jičínský a Milda!

Je pro mě dosud nevysvětlitelným tajemstvím, kde vzal s. Jičínský vysokoškolský diplom, když nás neustále přesvědčuje o své inteligenci. Můj pes se projevuje lépe, má však dobrý rodokmen a je cvičený.

conqueror 25.10.2006 9:06

Re: Re: Zprávy ze ZOO Dvůr Králové n.L. :

Prohrané volby s vámi dělají neuvěřitelné věci. Váše zuřivost mě naplňuje radostí. Jenom pozor na tlak, nezapomeňte na pravidelné kontroly.Kdyby jste si ublížil co bychom si bez vašich intelektuálně povadlých a vzteklých výkřiků počali?

Malý Aston 25.10.2006 9:05

Soudruh Jičínský a Milda!

Soudruh Jičínský byl a zůstane komoušem,o tom není žádných pochybností.jeho články jsou tak tupé a hloupé,že se dokonce ani Major Milda a jiní nepokouší ho hájit.Dokonce i mladí rudoši a mladí socani mlčí.Takže se skutečně můžeme na soudruha Jičínského vykašlat,je to starý komouš který vzpomíná na mladá léta ve své rodné  straně.

0007 25.10.2006 9:04

SSoudruh Jičinský se opět vyzvracel do klávesnice?!?!?!

Co ústava určitě nepředpokládala, je to, že 16 let po "revoluci" nám budou žgryndat komunisti do života. Holt "revoluce" neměla být sametová, ale smirkpapírová.

Haui1 25.10.2006 9:02

Re: Re: Re: Re: Názory p. Jičínského za komančů

Aspoň že vy zde oplýváte jiskřivým intelektem:-/

brok 25.10.2006 9:01

ústava je produkt pana Jičínského a je to od první do poslední stránky paskvil

Vždycky jsem zastával názor, že by bylo daleko jednodušší zrušit všechny bolševické zákony a zavést a modernizovat zákony první republiky. Podobně jsem přesvědčen, že by bylo výhodnější vzít za základ české ústavy ústavu pr vní republiky a tu modernizovat, než novým poměrům přizpůsobovat socialistickou ústav pánů Jičínského a spol. Odvolávat se na (jen trochu modernizovanou) bolševickou ústavu je pitomost. Mimo jiné je tu už precedens z r. 1998, kdy taková "neústavní dohoda" pánům bolševikům vyhovovala. Pane Jičínský, zastyďte se trochu a zůstaňte už doma. Mimochodem několik středně schopných překladatelů by patrně dalo českému státu kvalitnější zákony, než celý český parlament.

Ladislav N. 25.10.2006 8:57

Re: "...a vy máte nějaký důkaz, že by ze strany ČSSD byla snaha porušit ústavu?"

Ano. Rozhodnutí Ústavního soudu ČR (několikrát) a spor o "regulaci nájemného" a la KSČSSD, Za který bude platit Český stát možná desítky miliard Kč na odškodném...