1.6.2024 | Svátek má Laura


Diskuse k článku

POLITIKA: Hejtman Hašek a Noční vlci

Hejtman Jihomoravského kraje a předseda Asociace krajů České republiky sociální demokrat Michal Hašek na svém profilu na facebooku napsal v úterý 3. května, cituji doslova.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Harabaska 6.5.2016 10:02

Re: Hašek - velkomožné blahorodí pro ruskou gubernii Čechie

Sprostota vašeho vyjádření je neuvěřitelná. Jistě nepatříte mezi ty nejstarší, a tak věřte, že život vám dá ještě dost příležitostí, abyste pochopil to, co svojí sprostotou chcete ve svém svědomí přehlušit.

V. Čermák 6.5.2016 10:02

Re: Každý Stalin má svého Berju

A každý Kalousek svého Schwarzenberga. Tak dělá.

V. Čermák 6.5.2016 10:01

Re: Hejtman Hašek a motorkáři

Na Krymu se opravdu nic nedělo, jen pokojné referendum a rychlé připojení Rusů k Rusku. To Majdanisti tam nestihli dorazit, totálně rozvrátit infrastrukuru a pomordovat desetitisíce Krymanů-Rusů, proto se tam nic nedělo. A proto ten kvikot, jako když nakopnou husu a to i ze strany USA, které ztratily již téměř jistou vojenskou základnu.

P. Švejnoch 6.5.2016 9:55

Re: Články tohoto druhu jen popularizují Rusko

ad 1) S kým máte tu čest, Strýčku Oskare, se lze dočíst za dvojtečkou u slova "autor"

ad 2) Nám" je míněno jako zestručnění obratu "nám, ostatním čtenářům této diskuze"

ad 3) Nežádal jsem Vás o "něco dobrého". Tázal jsem se, co je podstatou sdělení Vašeho, poněkud nesouvislého, příspěvku. Teď vidím, že to byl dotaz zbytečný, protože zmatenost a z ní vyplývající absence souvislostí není chybou Vašich příspěvků, nýbrž jejich vlastností.

Děkuji za objasnění... ;-)

P. Rajman 6.5.2016 9:45

Každý Stalin má svého Berju

a každý Zeman svého Haška. Tak dělá.

K. Frauknecht 6.5.2016 9:44

Re: hejtman hašek

:-)))

K. Luboš 6.5.2016 9:36

Re: Hašek - velkomožné blahorodí pro ruskou gubernii Čechie

Pane, Malečku, ujišťují Vás, že Putinovi je celá střední Evropa úplně ukradená! Ale Američanům je v podstatě kradená taky. To víte, příliš malé a příliš bezvýznamné země... Jediný, kdo chce střední Evropu ovládat a jí diktovat, je samozřejmě Brusel! A teď krátký test, jestli jste vše dobře pochopil:

1) Název „pomazánkové máslo“ Čechům zakázala:

a) Moskva b) Brusel (Správná odpověď: b)

2) Kvóty na imigranty si vynucuje:

a) Moskva b) Brusel (Správná odpověď: b)

K. Luboš 6.5.2016 9:27

Re: Bezpochyby příznaky postupujícího stáří spojené

Není úplně pravdo, že se po roce 1948 o naší armádě na Západě nepsalo. Je ale pravda, že se více psalo o té na Východě. No a dnes je to obráceně. Kdyby oslavy konce WW2 sledoval nějaký mimozemšťan, tak by hlavně na základě plzeňské aktivity usoudil, že ČSR osvobodila US Army.

K. Frauknecht 6.5.2016 9:26

Re: celkem zbytečné

Ano.

Š. Hašek 6.5.2016 9:25

Re: celkem zbytečné

Krom posledních dvou vět též souhlas.

Odlehčeně - "hejtman se aspoň nebojí toho gangu", co se vo něm furt mluví a Hvížďala ani nespí. Deset silných mašin, deset turistů, pomníky padlým ve druhé válce - a eurohodnotáři mají psotníček!!

Počet motorek jsem nějak odhadl, ale doufám, že Stropnický je sleduje motorizovanou/pancéřovou jednotkou. U motorGANGU (a vod Putina) jeden nikdá neví. Zamknu, pro sichr, na noc všechno tuplovaně.

P. Maleček 6.5.2016 9:21

Hašek - velkomožné blahorodí pro ruskou gubernii Čechie

To už i Hvížďala věří tomu, že tady jde o nějaké nešťastníky, kteří padli v mele konce světové války, kdy už víc šlo o ovládnutí střední Evropy než o jakousi pofidérní svobodu?

Stejně jako tenkrát nejde o úctu k lidským životům. Jde především o moc ve střední Evropě, no a ruský expanzní nacionalismus, reprezentovaný Putinem, si přes tyhle prý motorkáře, ve skutečnosti své agenty, testuje reakci střední Evropy vůči jeho snaze opět tento prostor silově a mocensky ovládnout.

No a jak vidno i mezi předními politiky ČR jsou už i ti, co už teď preventivně lezou Rusku do zádi.Jak nám předvádí Zeman a v tomto případě jeho fámulus Hašek. Z jejich pohledu se není co divit. Však ona funkce velkomožného blahorodí pro ruskou gubernii zvanou Čechia nebude k zahození, že Hašku?

K. Luboš 6.5.2016 9:21

Re: hejtman hašek

Jsme svobodná země a svobodní lidé, takže ať si každý slaví kde chce a s kým chce! Někdo slaví konec války v Plzni, no a někdo v Brně.

Š. Hašek 6.5.2016 9:18

Re: Ale, ale!

Zkusím si najít čas. Děkuji.

Š. Hašek 6.5.2016 9:17

Re: hejtman hašek

Tak teď jste to občanům neznalým, tak nějak teple lidsky, ale i jaksi po odborně ideové stránce konečně vysvětlil. Za sebe děkuji.

Jen si dejte majzla na malá písmenka a interpunkci. Ono to pak špatně vypadá, když to tady čte i vzdělaná "elita od brusele".

K. Luboš 6.5.2016 9:16

Noční vlci mně nechávají...

...úplně v klidu, protože přijedou a zase odjedou... Daleko větším bezpečnostním rizikem pro CZ jsou všechny ta různá hnutí, neziskovky, všichni ti aktivisté často placeni ze zahraničí. Ale nikdo neví, čí zájmy zastupují, koho podpoří nebo proti komu se obrátí. A nikdo také neví, kdo je vlastně platí a za co je vlastně platí. A to mají přístup do vrcholové politiky!

K. Frauknecht 6.5.2016 9:13

Re: Máte pravdu,

jen zbývá doplnit drobnost: do toho nesvobodného impéria jsme si vlezli sami a v podstatě dobrovolně.

A naše povaha "papežštější než Papež" dovedla republiku tam, kde byla. Rus neobjížděl statkáře a nekolektivizoval, nezakládal LM, nedonášel na souseda.....

P. Harabaska 6.5.2016 9:12

Re: Ale, ale!

Doporučuji knihu z pera plukovníka Butchera pobočníka generála D. Eisenhovera "Tři roky s Eisenhoverem". Tam je podrobně popisováno váhání s otevřením fronty na Západě.

J. Ptáček 6.5.2016 9:10

Re: Hejtman Hašek a motorkáři

Diskriminovaní občané Krymu - to jste si asi vymyslel. Bouřlivé to bylo bylo na Majdynu, pak taky na východě Ukrajiny. Ale na Krymu se nedělo nic. Říkáte spravedlivé referendum. Tedy jakákoli část suverénního státu může uspořádat referendum o odtržení a připojení k jinému státu. A co byste řekl tomu, kdyby třeba znojemský okres uspořádal referendum o odtržení od Česka a připojení k Rakousku (ostatně už s nimi hrají hokejovou ligu) s kladným výsledkem. Pak byste s jejich odtržením od republiky beze zbytku souhlasil? A ani stát Česko by do toho neměl co mluvit?

Š. Hašek 6.5.2016 9:09

Re: Jeden by nevěřil

Stojí za zmínku, i jen pár motorek a pomník z druhé války. Protože všudečuchačům ruské propagandy všude, hledačům "evropských hodnot" i mezi muslimy docházejí argumenty. Vše se hodí! Možná, že na pomníky padlých sovětských (tedy stalinských) vojáků se budou přitesávat vysvětlivky ve stylu "Hitler to nemyslel tak zle/Stalin si začal".

A vůbec Putin ...... ani nemluvě. "Putinovy jedy" jsou přece i v konzervě šprotů od Petrohradu. Říkala Jourová.

Zvláště, když Solana mluví ve stylu "Maďarsko za plot" a předseda zahraničního výboru (Schw.) se štítí jednoduchého pojmu "občan České republiky"! Tedy těch osmdesáti procent "Halíkových rakovinových"!

Dějou se věci.

P. Harabaska 6.5.2016 9:07

Re: Bezpochyby příznaky postupujícího stáří spojené

Ano. Rudá armáda byla vybavena také americkými džípy. Byly dodány v rámci Lend-lease-programu. A po válce byly Sov. svazem zaplaceny. Podobně byly zaplaceny Československem i spodky a tkaničky do bot českých letců stíhačů, kteří jako součást RAF bojovali za Velkou Británii s německou Luftwaffe.

J. Růžička 6.5.2016 9:07

hejtman hašek

je úplně stejný proruský ovád a ruský šváb jako to ožralé neštěstí na pražském hradě

J. Fleiszner 6.5.2016 9:03

Re: celkem zbytečné

Souhlas

J. Fleiszner 6.5.2016 9:02

Re: Květen je dlouhý

Mohl tam jít kdykoli a jen idiot na něj útočí, že tam byl v momentě, kdy tam byl někdo z Ruska. Hledáte hůl a ani to vám nejde. Chybí argumenty.

V. Bartl 6.5.2016 9:02

celkem zbytečné

také se tomu říká zástupný problém.

Motorkáři mají na drahé motorky, na drahý benzin, a tak si na jaře chtějí otevřít sezonu. Že to spojili s návštěvou padlých vojáků? No, a co na tom? Kdyby s návštěvou čehokoli jiného, vždycky by se našel nějaký kritik. A pan-soudruh Hašek, ať si chodí kam chce, třeba do prdele. Tam by se vyjímal nejlépe.

J. Fleiszner 6.5.2016 8:58

Stačí najít kudy tečou

EU zakáže název RUSKÁ ZMRZLINA protože je to propaganda Putina a podporuje obsazení Krymu.

Nebuďme blbci a nehrajme tuhle nesmyslnou a uměle vyvolávanou "válku" mezi Ruskem a zbytkem světa. Státy, které nejvíce propagovaly sankce proti Rusku s ním zároveň mají nejsilnější obchodní styky a stále je rozvíjejí. Výsledkem je, že mi se připravíme o Ruské trhy, které zaberou právě ty státy, které nás do sankcí tlačily.

To je ukázka toho, že nejde o nenávist vůči Rusku nebo Putinově politice na Ukrajině, ale vždy jde o peníze. Stačí najít kudy tečou.

Š. Hašek 6.5.2016 8:55

Re: 3000 padlých američanů,170 000 rusů.

Neberu Vám Váš dnešní dojem, resp. zkušenost po letech komunismu (jasně tehdy na pokyn Stalina).

Já jen si pamatuji, co říkali všichni pamětníci května 1945 a samozřejmě let 1938-1945 - Stalin nás osvobodil. Osvobodil. Mimochodem dnešní modernismus "dobyl", slovník vykládá jako variantu po předchozí obraně. Nevšiml jsem si, že by se někdo tehdy v Evropě bránil Stalinovi- tedy krom Hitlera a národa německého. Německo bylo dobyto (nikoliv jen Stalinem). Praha byla osvobozena. Co bylo potom, jest jiná.

Připomínáte mi tímto blekotání/nápady Schwarzenberga, který by dnes po padesátiletech (od kávy) poslal presidenta Beneše do Haagu. Že jako hodným Němcům v roce 1946 málo poděkoval za jejich předchozí šestiletou" péči o blaho ČSR".

Š. Hašek 6.5.2016 8:39

Ale, ale!

I soudruhovi Hvížďalovi leží na srdci výlet několika motorkářů! Ale jsou z Ruska - špatně! Dostali vízum i přes nějaký emerický seznam - špatně! Novodobý tisk se u nás drží "odborného " výrazu "motorkářský gang" - asi dobře! Nějak divné. Řekl bych b-bé.

A pokud někdo je dnes posedlý přepisováním historie (jakože Stalin přijel do Berlína jen tak, "bez toho předchozího děje" - tedy plánu si CCCP zotročit (plus jako maličkost i Slovany "od Olomouce", zbytek pak možno podřezat/zplynovat), může si položit otázku: Proč USA nevstoupily do bojů v Evropě třeba o rok dříve? No, protože čekaly, "až jak se bude situace vyvíjet". No nic. To se teď teoretizuje (u kávy/na Klinice/u Šiklové doma), že?

Já jen, že se tady třeba už nějaký čas poflakuje milion a půl neidentifikovaných tzv. běženců a Anděla Šílená/Solana se s nima imrvére fotí. A hloupě kváká. Hašek se nemůže fotografovat s deseti motorkama u pomníku z druhé světové?? No, nemůže, protože Nora a Halík se můžou zbláznit. Hvížďala se Štětinou, jako správní komunisté též připojí "hluboká zamyšlení". Zkráceno. Nejsem příbuzný. Socany jsem nikdy nevolil.

P. Selinger 6.5.2016 8:38

Květen je dlouhý

mohl tam jít jindy a sám.....

J. Švarda 6.5.2016 8:35

Re: Hejtman Hašek a motorkáři

Souhlasím s tím, že hejtman Jihomoravského kraje podpořil památku padlých vojáků. Skandalizování je pod úrovní politiků i občanů.

J. Švarda 6.5.2016 8:32

Re: Bezpochyby příznaky postupujícího stáří spojené

Plzeň osvobodili američané, ale když se od roku 1948 nepsalo o západním odboji, tak půjdeme ode zdi ke zdi a teď zase čtyřicetlet budeme zamlčovat tu druhou stranu.Jen poznámka k upřesnění, i Rudá armáda byla vybavena americkými Jeepy v rámci pomoci USA rusům.