1.5.2024 | Svátek práce


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
R. Houška 22.10.2010 10:34

Jen co se tu někdo otře o historickou úlohu současného

hradního pána při rozkradení toho, co nestačili rozkrást nebo zničit komunisté, diskuze se podezřele zastaví, dokonce i Janyška nechá argumenty bez svých, obvykle demagogických reakcí.

K. Janyška 22.10.2010 10:43

Re: Jen co se tu někdo otře o historickou úlohu současného

Ťululum ! Dzp.

R. Houška 22.10.2010 10:47

Re: Jen co se tu někdo otře o historickou úlohu současného

Pane, tohle je ubohé i od Vás...

M. Prokop 22.10.2010 14:41

Re: Jen co se tu někdo otře o historickou úlohu současného

To jste si tedy mohl ušetřit hloupou demagogii i vy.

S. Trkola 22.10.2010 10:34

karel-smichov

S článkem 100% souhlas !!

J. Jílek 22.10.2010 9:25

Symbolem prorůstání politiky a byznysu byl a je VK

http://trololo.blog.cz/1010/symbolem-prorustani-byznysu-a-politiky-je-klaus-oponuje-topolanek-aneb-luky-klaus-volkl-morris

J. Jílek 22.10.2010 9:26

Re: Symbolem prorůstání politiky a byznysu byl a je VK

http://trololo.blog.cz/1010/panpresor-to-rikal

P. Čech 22.10.2010 8:52

Krátkozraký pohled.

 Věci, které autor vyčítá ODS, lze bez uzardění aplikovat na všechny politické strany. Není to soumrak ODS, ale soumrak všech politických stran, soumrak celého systému. Jistě, vlivní politici budou dále dělat vše pro to, aby zůstala zachována nezasloužená moc politických stran nad občany země. Nic jiného se od nich očekávat nedá. Daří se jim to však den ode dne méně. Ke změně systému musí dojít zákonitě. Jde jen o to jakým způsobem. Politici a politické strany, stejně jako kdykoliv v minulosti vedou zemi bohužel k nové revoluci.

K. Janyška 22.10.2010 8:58

Re: Krátkozraký pohled.

Jiný představitelný agregátor poltických názorů, než politické strany, neexistuje ! Dzp.

P. Čech 22.10.2010 9:08

Re: Krátkozraký pohled.

Ale existuje, pouze Vy jej nevidíte. Je to občan. Občan, který při existenci většinového volebního systému za podpory zákona o všeobecném referendu si sám dokáže v demokratickém státě vládnout (viz Švýcarsko).

R. Houška 22.10.2010 9:45

Re: Krátkozraký pohled.

No jo, ale v takové společnosti musí každý prokázat co umí, a podle toho se má, to je pro určitý typ přísavek přímo vražedná představa. Občan tu má podle nich být 1x za čtyři roky, a pak zmizet pod zem, aby měli ti vyvolení "klid na práci".

P. Čech 22.10.2010 10:28

Re: Krátkozraký pohled.

Myslím že silně devastujete pojem "práce".jINAK OVŠEM MÁTE PRAVDU.

K. Janyška 22.10.2010 10:32

Re: Krátkozraký pohled.

Jeden občan ? To Vám ulítlo, ne ? Nechcete mít sněmovnu z 200 jednotlivých občanů, že ne ? Dzp.

P. Čech 22.10.2010 18:12

Re: Krátkozraký pohled.

Nenapsal jsem "jeden občan". V daném případě je občan číslo pomnožné. Nicméně sněmovna, složená z určitého počtu (200 je zbytečně moc) jednotlivých zástupců je základem skutečné zastupitelské demokracie. Tito jednotliví zastupitelé samozřejmě mohou tvořit ve sněmovně kluby, voleni však mají být jednotlivě.

M. Prokop 22.10.2010 14:43

Re: Krátkozraký pohled.

On to i píše, že se to týká i jiných stran, to je správně.

Jen nějak nevydýchal odstranění v závěru už dokonale vyblázněného Topolánka.

P. Kylchap 22.10.2010 8:17

Kubera

to měl v Teplicích velmi jednoduché. Proti němu kandidoval místní oranžový mafián, podvodník, tlučhuba, manipulátor, exvekslák a Paroubkův kámoš Benda.

Dopadl stejně jako modří kmotři jinde.

K. Janyška 22.10.2010 8:44

Re: Kubera

Kubera je primátorem pošesté !  Kdepak byl Benda tehdy ?  Kubera je velmi důvěryhodný, chytrý a vtipný ! A skutečně pravicový ! V tom je to ! Dzp.

F. Doušek 22.10.2010 8:53

Re: Kubera

Benda, to je ten, kterého společně s Paroubkem 4 roky vyšetřovala chorvatská policie pro podezření z nájemní vraždy?

R. Houška 22.10.2010 9:28

Re: Kubera

Do roku 2006 byl Kuberovým náměstkem pro ekonomiku, takový malý ekvivalent Paroubka v Praze. V té době si "nakoupil" od města hezkou řádku nemovitostí. Vy si v ODS už ani nepamatujete, kdy a jak jste se paktovali s "levičáky"?

V. Bok 22.10.2010 10:30

Re: Kubera

No jo, Kajane, Kubera. Holt bejvalej Komunista. No jo.

M. Trhlík 22.10.2010 14:06

Re: Kubera

Že v Teplicích zvítězila ODS,je skutečně zásluhou obratnosti pana Kubery,než jeho pravicových stoupenců.Prosadil ve  městě řadu věcí,které občané Teplic dokáží ocenit a odměnit hlasy pro ODS.On opravdu v Teplicích nemá rovnoceného protivníka z jiné strany.

K. Janyška 22.10.2010 8:02

Kajan

Autore, kdo Vám z ODS tak hrozně šlápl na kuří očičko ?! Dzp.

R. Houška 22.10.2010 8:22

Re: Kajan

Janyško, Vám neotevře oči, ani když bude ODS dostávat 7,59% hlasů, a bude se třást, aby to nakonec stačilo k přelezení té 5% hranice. Kdybyste byl opravdu pravicově myslící člověk, tak byste v té Vaší mafiány ovládané partaji konečně začal něco dělat na podporu Petra Nečase, místo toho, abyste tu podle bolševického hesla "kdo nejde s námi, jde proti nám", navážel do lidí, kterým současné poměry vadí.

K. Janyška 22.10.2010 9:02

Re: Kajan

http://virtually.cz/?art=7978

Mýlíte se, pfíteli ! Dzp.

R. Houška 22.10.2010 9:36

Re: Kajan

2004, to už je dost dávno. Co děláte a píšete na jeho podporu teď, když na druhé straně barikády stojí lidé jako Dlouhý, Oulický, Novák, Řápková, Bém, Janoušek, Hrdlička, a celá vedení organizací v Jižních Čechách, Liberci, Karlových Varech, Chomutově,...? Ze svého okolí (Karlovarsko), znám pouze jediného výše postaveného člena ODS, o kterém můžu říct, že je to slušný člověk, co nekrade.

J. Jílek 22.10.2010 9:07

Re: Kajan

pravicově myslící člověk nebude dvacet let finančně přisát na cecík politické strany jako Kajan/Janyška nebo Mach na podnik se 100% státní účastí....

R. Houška 22.10.2010 9:38

Re: Kajan

A jsme u jádra pudla.

M. Franková 22.10.2010 8:26

Re: Kajan

Tady snad probůh nejde o to, kdo komu na co šláp!!Že je ODS v prů.....u, to snad nevidí jen slepý nebo někdo hooooooooodně naivní. A lhát si do kapsy nemá smysl. ODS se řítí po skluzavce od památné velké koaly se Zemanovou ČSSD.Už tam jí přestala věřit velká část nejen členů,ale hlavně voličů.A že se nedokázala ubránit korupčníkům a bratříčkování na všech stupních, to celý ten sešup dolů jen umocňuje.

K. Janyška 22.10.2010 8:59

Re: Kajan

Momentální stav ODS je výsledkem řádění Mirka Topolánka !   Dzp.

J. Jílek 22.10.2010 9:16

Re: Kajan

jo, to on "zavinil" nevítězství Klause v roce 1996 a další dvě porážky Václava Klause, zatímco za Topola následovalo 11 vítězství na různých úrovních....vaz mu zlomili až stupidní hejtmani, kteří odmítli ve volbách obhájit Julínkovu zdravotní reformu s poukazem na to, že si "nenechají od centra mluvit do JEJICH kampaně" a nechali tak iniciativu populismu čssd....Když jste vy a další "otcové zakladatelé" Topolánka popravili, měla ještě ODS více než 30% preferencí a preference jí před volbami stoupaly od ledna 2009. Proto přišlo Sarajevo II....ne proto, že se Topol koupe nahý nebo klidně kamarádí s cikány a teplými...ale proto, protože šla ODS nahoru a s tím i šance Topola, že opět ustojí, že mu mydlíte celou dobu schody...