14.5.2024 | Svátek má Bonifác


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Miky 14.8.2009 13:28

Re: Policejní mozek

Pokud mohu porovnat, policejní mozek si s tím vaším nestojí zase tak špatně. Jen nevím, jaký vhodný přívlastek tomu vašemu přidělit. Nejspíš "VYMAŠTĚNÝ"... :-D

LadaHaksna 13.8.2009 22:17

Policejní mozek

Řekl bych, že je to typický výplod policejního mozku. Represe, perlustrovat, sledovat, zadupat. A kdyby se to otočilo aktivně sloužit na druhé straně barikády. Extremismus je přece jen následek něčeho. Nejprve je třeba pojmenovat to něco. Že policajt ví jak někoho zmlátit, rád věřím.

LochNes 13.8.2009 14:24

Re: Hm, nešlo hlavně o to, pochválit

Pan Pecina si alespoň uvědomuje, že nemůže nechat na ministerstvu viset obraz Dzeržinského. Pan Langer ho tam viset nechal. Z toho je vidět jakou odbornost pro svou funkci Langer měl. Žádnou, pouze nastrčena figurka. Zřejmě se domníval, že co je staré je dobré, to se týká i zkušeností Dzeržinského, které také nejsou k zahození, že pane Langere? Ale i předchozí ministři si měli přečíst něco z histrorie o Felixi Dzeržinském a jeho bezohledné, šílené mafii.

Kodl 12.8.2009 23:27

Re: Kdo je to extremista?

pravda, po policajtech a vojácích se nikdy nechce, aby příliš přemýšleli nad vydanými rozkazy.:-(Obzvlášť nad takovými rozkazy, ve kterých se vrchnost brání konkurenčnímu myšlení.

Jenda 12.8.2009 23:23

Re: "Boj proti extremismu" porušuje svobodu slova

Nazhaveni se servat byvaji spis anarchisti. Pod praporem lasky a absolutni svobody.

iko 12.8.2009 22:25

Re: Jsou jen dva způsoby prevence proti extremizmu:

Je to vystizne povedane...

horduch 12.8.2009 21:21

a co extrémisté

v parlamentu ?

kevorkian 12.8.2009 21:14

Jsou jen dva způsoby prevence proti extremizmu:

Za 1) - Zasahovat proti kriminálníkům, chránit slušné lidi, neumožnit parazitování. Tento způsob prevence extremizmu by byl účinný, ale nedojde k němu.

Za 2) - Posílat do škol různé, poradce, převychovatele a politruky. Ti by mladým vysvětlovali, že jejich zkušenost neplatí, že jejich zkušenost jsou ve skutečnosti předsudky a že se musí na lidi dívat jako na individua a ne jako na příslušníky nějaké skupiny. Tento způsob nepomůže, naopak bude kontraproduktivní. Tento způsob bude zvole.

Vl 12.8.2009 20:28

Re: Přestanu kupovat cikánskou pečínku,

No možná, pokud se zaměří na lončáky, tak by to nemuselo být tak tragické.

Vl 12.8.2009 20:27

Re: Přestanu kupovat cikánskou pečínku,

Pozor, ale nelovte u kontejnerů na odpadky. U krmelce je to na pokutu.

zimmel 12.8.2009 19:30

Re: extrémismus, Zimmele, je také třeba požadavek na zdanění-zabavení majetku, údajně nelegálně nabytého.

Tedy Henry, obávám se, že jste to Vy, kdo tu blábolí. Já jsem nikdy nehoroval pro obcházení zákonů, naopak, vždy jsem je respektoval.

Jak už jsem řekl mnohokrát, líbí se mi myšlenka "superzdanění" nelegálních zisků a pokládám jí za užitečnou, smysluplnou a také realizovatelnou. To je vše. Jestli máte takové zisky doma a štvu Vás, pak vězte, že je mi to jedno.

Vaše hodnocení nekomentuji, napište něco lepšího a pošlete mi odkaz, rád si Vás přečtu..;-)

Glosator 12.8.2009 19:19

Podle názoru Hitlerova současníka F.D. Roosevelta

se Hitler dostal k moci proto, že Němci se řešení svých problémů od demokratických stran nedočkali.

Roosevelt proto považoval za svou povinnost nedopustit, aby v USA vznikla podobná situace. A řešení viděl v tom, že jeho vláda problémy řešit bude.

zimmel 12.8.2009 19:05

Re: hasit extremismus ?

Souhlasím, bez toho to nepůjde..

zimmel 12.8.2009 19:04

Re: Kdo je to extremista?

Pane Kodl, věřte nebo ne, ale já vždy bojoval jen proti obyčejným kriminálníkům, zlodějům, podvodníkům atp. A dnes nebojuji proti nikomu, jen komentuji věci, které mě zajímají.. ;-)

Ypsilon 12.8.2009 19:03

Re: "Boj proti extremismu" porušuje svobodu slova

Jsem už bohužel pamětník. Za totáče jsem absolvoval několik nepovolených koncertů skupiny Dg 307 (s Plastiky měli dost shodných rysů). A shledával bych "jisté" rozdíly mezi těmito akcemi a pochody hajlíčků nažhavených se servat.

zimmel 12.8.2009 19:00

Re: Proste policajt

Vždy mě zahřeje, když se někdo zabývá tím, po čem toužím. V tomto případě jste ovšem vedle. Policejní židle, kterou jsem opouštěl nebyla "teplá". Ani trochu. Naopak ta, co mám teď, ta je docela fajn.. ;-), takže pan Pecina se mou maličkostí myslím nebude muset nijak zabývat.

S Lukášem Jelínkem mi být v jedné rubrice nevadí, občas ho čtu .. ;-). A co Vy, premýšlel jste o nějakém speciálním chlívku pro sebe..?

zimmel 12.8.2009 18:46

Re: Proste policajt

Vaše vidiny mě docela znepokojily. Doufám že je nemíváte často a dá se to léčit.. ;-).

Pro pořádek doplním, že můj včerejší příspěvek byl o výnosech z trestné činnosti a možnostech jejich konfiskace. Ano, přiznávám, myšlenka 100% zdanění nelegálních zisků se mi líbí a plně ji podporuji. Doufám, že Vám mé doznání nezpůsobí další vidiny...;-D.

O žádné své kariéře po volbách zatím nic přesnějšího nevím, ale budu Vám velmi zavázán, když mi napíšete, kdo musí zvítězit, aby se Vaše obavy naplnily. Předem mé srdečné díky... ;-)

hafusak2 12.8.2009 18:40

Extremismus - co to je?

1. Reálné nebezpečí ze strany teroristů, kteří nás ohrožují na životě, zdraví a majetku. 2. Virtuální nebezpečí, kterým se straší, když je potřeba občanům přitáhnout uzdu. 3. Hlasité přihlašování se o svá práva, když úřady spokojeně spí. 4. Extrémním extrémismem už muže být i pouhé vybočení z řady a projev vlastního názoru odlišného od oficiální vládnoucí ideologie. Co je vlastně správně? 

zimmel 12.8.2009 18:32

Re: Hm, nešlo hlavně o to, pochválit

No o to mi fakt nešlo... :-), nemám důvod. Tohle nedělám.. ;-).

zimmel 12.8.2009 18:26

Re: protože tomu finančnímu ředitelihodlám oznámit

Dík za Vaše oznámení.Já si jen (narozdíl od Vás) pozorně přečetl Langerovu koncepci boje proti extremismu,  a měl pocit, že tam některé podstatné věci chybí a jiné jsou jen jalové povídání. Termíny plnění stanovených úkolů (na to, že mělo jít o prioritu) až někdy po vánocích. Netvářím se jako odborník na extremismus a nejsem jím, ale policejnímu řemeslu dobře rozumím a některé věci mi stály za komentář. Pokud jsem něčím nakažený, tak jen svou prostořekostí... ;-). Mějte se...:-)

jihočech 12.8.2009 17:00

raději

ODTÁHLO!!!!

12.8.2009 16:20

Re: Extremismus v České republice NENÍ problém,

vždyť ti mpolitici se chovají extrémně a vadou naší společnost také extrémně.

taky ředitel 12.8.2009 16:17

protože tomu finančnímu ředitelihodlám oznámit

ať si hledí financí, svých a poctivě vydělaných a neplete se do extremismu, neboť se tím sám stává extrémní.Když má tolik rozumu, tak proč jako f. řed. policie toto již dávno nepotřel např. v bankovnictví, financování polit. stran a pod. a nemuseli jsme tu mít dnes takový extrémní bordel.Vím , že mne bude považovat a zařazovat mezi extrémisty , ale mě to nevadí, protože můsím ,dle jeho psaní ,žít mezi samými extrémisty.Ale vždyť i on se již nakazil.

Wolmar 12.8.2009 15:14

Re: Co to je extrém? Dodržovat zákony a vyžadovat jejich dodržování, platit daně, platit pojištění,

A víš ty Jane Hnusi, že ten Havel na kterého nadáváš, nechal bývalého politického vězně a důstojníka BIS Vladimíra Hučína ve vyšetřovací vazbě a při tom věděl, že veškeré obvinění Hučína je estébácká konstrukce z iniciativy ČSSD?  Byl to Hučín, který Havlovi a Chartě 77 vyčítal, že zavinila nedokonalou selekci komunistických zločinců. Díky Havlovi si tady můžeš produkovat své přízemní postoje. Já vím, že jsi takový malý přizdisráč a kolaborant bývalého komunistického režimu, ale na Havla raději nenadávej, nebo kdyby tě dostal Hučín do rukou tak ...Rv RvRv

Glosator 12.8.2009 15:03

Re: Typický obrácený přístup

Pane bože, kde a který rok 1934 máte na mysli????

Jinak, problém je v tom, že Kanada tyto lidi NEPOVAŽUJE ZA SLUŠNÉ, ale není ochotna to přiznat. Ona se přílivu českých Cikánů brání, ačkoliv jinak imigranty dosti ochotně přijímá. Je zajímavé, že si nikdo neklade otázku proč, vždyť to je jasná "diskriinace..."

Jenda 12.8.2009 14:53

Re: Typický obrácený přístup

Bez obav, on by jim nejaky profesionalni ochrance "lidskych prav" tu cestu rad zasponzoroval, aby tim upozornil na nutnost dotaci pro zrovna jeho "verejne prospesny" spolek.

Glosator 12.8.2009 14:51

Re: Nehaste extremismus, haste kurňa jeho příčiny

K poslední větě.

Je-li tomu tak, pak ministr Židům velice škodí, protože části extrémistů vlastně svou politikou dává za pravdu.

Glosator 12.8.2009 14:47

Re: Extremismus v České republice NENÍ problém,

Jenže současná politická garnitura problém odstranit dílem NECHCE, dílem to překonává její schopnosti.

PROTO jsou extremisté všichni, kteří si vůbec dovolí říci, že problém existuje.

Glosator 12.8.2009 14:45

"Boj proti extremismu" porušuje svobodu slova

a velmi se podobá komunistickým akcím proti Plasic Peoples.

Jurajda 12.8.2009 14:26

Staňte se požárníkem!

Něco tady prej je třeba hasit!