26.6.2024 | Svátek má Adriana


Diskuse k článku

POLITIKA: Dráždit Rusa bosou nohou (2)

Odstranění Koněvovy sochy v době koronaviru mediálně poněkud zapadá. Naštěstí. Ale ono se zase vynoří. Národy mají paměť delší než sloni. Viz naše zaťatost vůči katolické církvi a Habsburkům.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Khail 17.4.2020 10:38

Opět nemístná poznámka, p. Zadák se ptá na Putina. Doufám, že aspoň víte o koho jde a že to není ani Němec ani Američan. Já vím, máte toho moc, musíte držet pozice za každou cenu. :)

P. Khail 17.4.2020 10:34

Nic pokoutního v tom nebylo, rozhodla o tom rada a to ještě před současnou karanténou. Že k tomu situaci využili bylo velmi rozumné, střety odpůrců a příznivců nejsou nic žádoucího. Vedení Prahy 6 vzešlo z voleb, stejně jako premiér nebo prezident.

Š. Hašek 17.4.2020 10:33

Jste vedle!

Pokud mě paměť neopustila, tak Rudá Armáda eliminovala největší počet vojáků protivníka. Tak co s tím uděláte? "Držet v šachu" a nebo rovnout zabíjet nepřítele? Fak si myslím, že to druhé. Ty "mírumilovné" německé gaunery všeho věku nelituji.

A USA si velice dobře spočítaly, kolik chlapců z Minesoty by ztratila "o rok dříve". Tak nechali krvácet SSSR, včetně "spálené země" při ústupu německých vojsk.

A opět na závěr: Lidice, Oradour, Treblinku si vymyslel Stalin?

Stran kulaků na území SSSR jsem dobře obeznámen.

P. Jášek 17.4.2020 10:30

...malý, jenom si to odhlasovali zastupitelé zvolení mimo Národní frontu. Brnkačka.

P. Khail 17.4.2020 10:30

Šiklová je asi tak stejně kariérní bolševička jako autor. Ale chápu, máte toho hodně a zjišťovat skutečnosti vám dělá potíže.

P. Jášek 17.4.2020 10:25

To nejde, ti bojovali proti předchůdcům Vladimira Vladimiroviče Ljubimého a dokonce, jak píšou české rusofilcky, s židem Masaříkem vyvolali v Rusku židobolševický převrat za emerické peníze a až Velký Otec Národů Stááálin opět pozvedl Ruský národ blíže k Boží milosti.

Kontrolní otázka:

S kým to tedy táhl ten Koněv když ve 20. letech vybíjel rolníky co nechtěli do kolchozu?

Víte, že v Rusku se opět používá termín "běločech"?

F. Grossmann 17.4.2020 10:25

Líbí se mi, že autor na podporu svých argumentů vytáhl i husity z 15. století.

Š. Hašek 17.4.2020 10:24

Mně, připadá, že k tomu inklinujete Vy.

Rovněž bych zde připomenul, že vygenerovat geniálního Vůdce, který bude posléze někde (no, v hlavním městě Tisícileté Říše, že) sovětským vojákem polit benzínem ...... to o nějaké velké inteligenci nehovoří.

Něchtěl bych být příslušníkem národa, který má na rukou krev celé Evropy (!!!), a který se zas naparuje. A Kolář stojí v pozoru.

Stalin si hlídal svoje kulaky, Hitler plynoval občany od Řecka po Francii. Atd., atd.

I. Pávek 17.4.2020 10:23

Tak jo, já blb a vůl co píše kraviny ještě se více zesměšním. Každá říše a každý stát od starověku po dnešek sleduje své cíle, má své zájmy které někam vedou. USA mají svoje cíle, svoje zájmy. Angláni? Taky, jinak by nedobývali kolonie. Frantíci? Jak by smet. Španělé? Portugalci? Nizozemci? Turci? Belgičani? Co ti napáchali v Africe. Němci? no ti se ztopořili pozdě, svět už byl rozporcován, rozkraden a všude pijavice. Japonsko? Chtělo taky sousto. Chtělo vyrvat to, co jiní drželi v zubech. Čína? Ta taky má své zájmy, své cíle. To je zřejmé. Rusko? No to přece né. To nemá přece nárok na nějaké své zájmy, na své cíle, na svou obranu, na svoji existenci. To my máme zájmy na něm. Je to jen obrovský kus planety, kde jsou pro nás důležité suroviny, životní prostor a žijí ta podlidé bez nároků na cokoliv. Už Petr 1 Veliký ukázal, že to tak nebude a Rusko má taky své zájmy a cíle a má na to se prosadit. A kdo mu v tom chtěl bránit, tak od té doby vždy pohořel. Každý si staví kolem domu plot a co nejdál od domu. I to Česko má hranice no a snad i zájmy a cíle. Cheche samozřejmě úměrné své velikosti a důležitosti. No tak proč na sebe ve své ,,důležitosti" alespoň neupozornit přestěhování památníku a postavením sloupu. No medvěd zařval. A jen aby ještě po čichu poznal Slovany.

J. Fridrich 17.4.2020 10:18

Ano, chcete také poplácat ? Musíte k vašim rusomilkám a soudruhům z KSČM..

P. Jášek 17.4.2020 10:16

Tak podle příznivců maršála Koněva to není pravda, protože všichni z nich vědí, že válka v Čechách skončila 30. dubna, protože ti "ušáci" naprosto zbytečně bombardovali plzeňskou Škodovku. Která v té době už přece vyráběla pro osvobozené Československo. ;-)

Dále vědí, že Ferdinand žádné festungy nechtěl budovat, neboť pouze utíkal k ušákům do zajetí.

Takže si napřed musíte sladit noty!

Já vím, že píšu blbosti, ale mě se celá ta diskuze o Koněvovi jako blbost jeví. Ono se totiž Rusákům někdy to SSSR hodí a potom nehodí!

Největší Rus pro ně je Gruzínský zločinec Džugašvili a na největším náměstím Moskvy mají pořád hrobku toho Čuvaše co ukradl cizí jméno, nechal zavraždit cara a zničil ruské impérium za německé peníze. U zdi sídla ruských carů mají pochované zločince a na věži Vykupitelově mají bolševickou hvězdu. Tak co je tedy pro Rusy svaté?

Š. Hašek 17.4.2020 10:15

Taky tam hoďte něco o Německu a USA.

Mám rád ty jednostranné zapálence jako jsteVy. To je jak pondělní politické školení mužstva, tam taky bylo všecko z jedné strany. Všecko.

Tady i jeden exot napsal, že Koněv vraždil hlavně vlastní vojáky. Možná postavil i Auschwitz a mrknul se do Lidic!

Dokonce střílel na německé chlapce!!!! Tedy oni byli v mundůru, ale je to jedno, ve Vašem případě.

Š. Hašek 17.4.2020 10:07

Tak budete konečně spokojen. Dítka budou stát u pomníků zrádců SSSR, bojovníků za Hitlera. Nesoudím ty vojáky, ale Kolář je Pavka Morozov. Ani mu to nedocvakne, mlaďoš, po tatínkovi

Tedy, jaký je rozdíl mezi "Husákovem", Plzní .... a dnešním "Kolářovem"??? Žádný!!! Tedy fakt úspěch.

J. Fridrich 17.4.2020 10:02

Souhlas pane Mayer. Píšete - " že pomníky padlých jsou pro Rusy svaté " - a neměli by jim být tedy SVATÉ i pomníky našich padlých legionářů na jejich území ? Jak se o ně starají, to víme - tedy někteří..

Š. Hašek 17.4.2020 10:01

Souhlas.

1. Pozorujete, že největšími antikomunisty jsou třeba Štětina, Šiklová, Pavel ...... sami kariérní bolševici? Dělají stále to, co se kdys naučili!

2. Rusko si to přebere, orel much nelapá ..... až tam zas budu, bude jen delší povídání/vysvětlování večer někde kolem řeky Barguzin.

3. Kolář je gauner, ještě se chlubí, že v době epidemie bourá pomníky a "brání ČR před ruskou invazí"! A čistí mozky studentkám na filosofii, gender a eko ......

A. Renjascu 17.4.2020 10:00

Problém je, že rodina pana Vlka i pan Vlk sám byli stalinismem a komunismem výrazně poškození a zažili dost utrpení a to dává jeho názorům přece jen jinou váhu než nám, kteří mudrujeme z pohodlí svého pokoje.

R. Langer 17.4.2020 9:58

Tak jste se poplácali po zádech, co? :-D

R. Langer 17.4.2020 9:57

Vsak já bych dnes chtěl vidět ten Stalinův pomník na Letné. A potom by jenom stačilo sledovat, kdo tam nosí věnce. Oni by se tím zřejmě ještě chlubili... :-D

S. Landa 17.4.2020 9:56

Pokud by posléze Rusáci, jak je jejich zvykem, začali zásobovat Němce surovinami, mohl být opravdu problém, ale spíš jen v délce konfliktu.

Že by spojenci vyhráli, není pochyb.

J. Fridrich 17.4.2020 9:55

No, buďme spravedlivý a objektivní - i on má někdy světlejší den.. Možná jen chvilku..

I. Schlägel 17.4.2020 9:54

Přesně.

S. Landa 17.4.2020 9:51

Viděl jste někdy nějaký Vlkův článek, který by vypadal, že je jeho autor při smyslech? Já ještě ne...

O. Mayer 17.4.2020 9:45

.. píšete že pomníky padlých jsou pro Rusy svaté (což tedy a propos platí pro většinu civilizovaných národů). Teď ale ještě jenom, proč by ty padlé měl zastupovat zrovna Koněv (odhadoval bych, že díky své typicky sovětské taktice má na triku více svých padlých vojáků, než by jich jinak zabili Němci) Předpokládám, že kdyby se jednalo o památník padlých vojáků Rudé armády, neřekl by nikdo ani popel. Ostatně něco podobného by na stejném místě údajně mělo vzniknout a navíc mám dojem, že podobných pomníků není u nás zrovna málo (např. u jednoho takového jsem kdysi v Plzni musel stát čestnou stráž a to do města před rokem 68 nevstoupila noha sovětského vojáka- a tento co vím dodnes stojí)

J. Fridrich 17.4.2020 9:45

Toto nemohl napsat s. Vlk střízlivý a při smyslech, když napsal - " Diskutujete-li o odstraněné soše maršála Koněva z Prahy 6, neobtěžujete Rusy, ale i nás nějakými řečičkami o zločinech stalinismu (který stál i mého otce život). A nevymlouvejte se na ně. Žvanění, jak jeli Sověti na Prahu už zbytečně, jsou jen žvanění." -

Je to s námi vážné, soudruzi - velmi vážné.. K „ vojákovi „ Šojguovi a dalším rusákům se nyní přidala rozhodující síla na ochranu lidumilného maršála Koněva..

" Komunistická strana Zimbabwe kritizuje Prahu kvůli Koněvovi. Komunistická strana Čech a Moravy zveřejnila prohlášení zimbabwských soudruhů. Tisková zpráva obsahuje mimo jiné bizarní obraty jako „odstraňování vojenského pamětiště“ a „redukce československého lidu“." - Je opravdu dojemné, jak se o nás naši černí soudruzi z afrického Zimbabwe hezky STARAJÍ.. Jeden kolega vtipně napsal - " Soudruh Šojgu vodečky popil, okurčičku zakousnul, podumal a, sokolík jasný, nápad dostal. I vypravil se za babou Jagou, aby moudrou řeč s ní vedl. Hovořili den, hovořili dva a třetí den takto se uradili: Všechny zavřít! Až zčernaj!" -

Soudruh Šojgu, Putinův ministr války se Západem nám pošle naše řádně zvolené vedení našeho hlavního města Prahy na 5 roků do u nich nezrušených GULAGŮ za odstranění sochy jejich krvavého vojáka Koněva.. Ta jeho socha má být nahrazena - a správně, pomníkem osvoboditelům... Holt jsme si mysleli, že jsme samostatný a suverénní stát, ale soudruzi z lidové Číny a Velcí bratři z Ruska nás zkouší vyvést z našeho omylu..

S. Landa 17.4.2020 9:45

Koukám, že pán je odborník...

:-)

A. Renjascu 17.4.2020 9:43

Děkuji pane Vlku za zveřejněné informace, které osvětluje mnoho věcí týkající se konce 2 ww na našem území. Také se mi zdál náhle objevený altruismus u Vlasovců poněkud podezřelý. Odstranění sochy taktéž považuji za kontroverzní protože:

1) nevěřím na antikomunismus objevený 30 let od revoluce. Připadá mi to spíše jako účelové a populistické gesto a lidi s těmito motivy určitě podporovat nechci.

2) Domnívám se, že k jednání, které může mít mezinárodní přesah by mělo mít rozhodující slovo min. ministr zahraničí popř. premiér či prezident. Bez této možnosti se může stát, že si brzy uděláme nepřátele z kde koho.

3) Sundání sochy nebylo transparentní a k výběru spřátelené firmy byl zneužít nouzový stav Cena 275.000'- Kč, uložení sochy v soukromém depozitáři cca 12.000'- Kč měsíčně, tj. 108.000'- Kč jen do konce roku, které zaplatí daňový poplatník. Vše do rukou spřátelené firmy hlavních aktérů. To se to utrácí, když nám lidi půjčujou.

P. Han 17.4.2020 9:42

Proč by toho měl litovat? Vy mi přijdete trochu jako debil.

P. Han 17.4.2020 9:40

Dal jste toho moc. To Zadák v hlavě neudrží.

T. Kočí 17.4.2020 9:38

Nepsal jste to se Semelovou, hlupáku? Kdyby Němci včas nekapitulovali, na Berlín by spadl fat man.

P. Han 17.4.2020 9:38

"A taková drobnost : pozemek pod pomníkem Koněva nepatří Praze 6." A to někdo tvrdí? Vlastník je Hlavní město Praha, svěřenou správu nemovitostí vykonává Městská část Praha 6.