25.5.2024 | Svátek má Viola


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
penzista 25.11.2006 11:43

Ten Jelínek už píše kdekam

a pes mu to pravidelně uveřejňuje. Asi lepší autory nemá. Rv

Richard 24.11.2006 21:30

Není to doba, kdo nepřeje rerormním vládám!

Jsou to socani a komouši. A, žel, i část lidovců (možná všichni) a zelených.

drbydrby 24.11.2006 20:17

Perla

Tuhle jsem viděl v televizi ten seriál o TANKU, ti čtyři evidentně nic nepsali, že by ten pes???

huhu 24.11.2006 20:06

jaké refromy pokud je ve sněmovně 100:100

žádná vláda nemůže dělat reformy, pokud ksčssd má 100 hlasů ve sněmovně. Vždyť ods není schopna ve sněmovně zastavit ani zákoník práce ..

StandaT 24.11.2006 17:16

socialismus

To nechápu. Tvrdíte tady, že bankovní socialismus stál tolik a tolik mld. Když k tomu připočteme finanční rozval pořád ještě sicialistického zdravotnictví a lítající miliardy v socialisticky regulovaném bydlení, pak nerozumím tomu, proč ten drahý socialismus pořád chcete restaurovat?8-o8-o8-o

(a to nepočítám, co stojí socialisticky nastavený sociální stát)

MOLL 24.11.2006 14:39

!

Sociální demokraté jsou ze své podstaty proudem pokrokovým, liberálním, reformistickým. To může napsat jen někdo kdo podstatě nerozumí. (Nebo nechce)

Martin 24.11.2006 14:53

Re: !

nesouhlasi s tim jen nekdo, kdo ma mozek vymyty propagandou a pohybuje se v cernobilem svete kde pravice=dobro, levice=zlo /je to jako za bolsana jen tehdy cernobile bylo naopak/

StandaT 24.11.2006 15:01

Re: Re: !

učebnicové pravdy se životem jaksi míjejí, zejména s Paroubkovým přístupem ;-D

BuBu 24.11.2006 16:00

Re: Martine, formuluj přesně !

Nikdo neříká, že : Pravice = dobro a Levice = zlo ! Socialismus a komunismus = ZLO ! To, že Paroubek bere komunisty "za své" . . . tak to znamená, že i On je to ZLO, neboť mu (rádoby sociálnímu demokratovi) nevadí fakt, že bolševici jsou pořár jedni a titíž !!!!

Martin 24.11.2006 16:19

Re: Re: Martine, formuluj přesně !

nebere je za sve, instrumentalne je vyuziva a snazi se jim odcerpat volice

stejne tak je vyuzival klaus ci chtel vyuzit v dobe kalouskova skoku topolanek /tehdy rikal ze bude jednat i s kscm jen aby udrzel mensinovou vladu do voleb/ a snazil se je vyuzit pri volbe sefa ps

jirka.s. 24.11.2006 16:51

Re: Re: Re: Martine, formuluj přesně !

Soudruh Vízek s jiným nickem?

StandaT 24.11.2006 17:08

pochybuji

Vízek, se na rozdíl od místních vlevo se pohybujících, nikdy neskrýval do anonymity.

Taky měl rád bold. Ke konci už boldoval prakticky všechno.

Vašek 24.11.2006 14:18

Další "genyjální" výpotek

z té cisterny co o sobě tvrdí, že myslí?

HanaHrusa 24.11.2006 14:18

Nostalgie

Ještě mě nezklamal jediný článek pana Jelínka, připomínají mi semináře věd.komunismu.

Bruno 24.11.2006 13:27

S tou privatizací

bank už je to únavné. Dodnes mám před očima tiskovku po zasedání vlády, kdy Lux řekl, že vláda schválila privatizaci bank, ale on a KDU si to rozmysleli než došli na chodbu k mikrofonům. O Wagnerovi a jeho vydírání už se tady někdo zmínil.

Výtka, že to měl Klaus udělat hned je nesmyslná, vůbec by se nerozjela ani malá privatizace, podnikatelské úvěry by byly nedostupné. Tím nezpochydňuji, že jich hodně bylo rozkradeno, ale to byla nutná daň. Zlodějny napáchané v pozdější privatizaci za vlád ČSSD jsou v poměru k privatizovanému majetku několinásobně vyšší.

Dnes soukromé banky sice dají kdejakému hejhulovi spořebitelský úvěr, ale úvěr na podnikatelský záměr, to je martyrium. A kdo si uvědomuje, že nesplacené spotřebitelské úvěry banka zaplácne právě z peněz slušných podnikatelů a střadatelů? Banka tuneluje prostřednictvím jedné skupiny občanů  druhou. O televizi zabavenou v exekuci jistě banka nestojí.

demokrat 24.11.2006 14:13

Re: S tou privatizací

Když se to spočítá nominálně, tak za Klause se stát odíral mnohem více, než za socanů. Stačí např. 100 miliard na topných olejích díky Kočárníkovi a spol., banky se zadlužili v tomto období, když rozdávaly úvěry, které nikdo nsplácel... Ale bylo z čeho brát, takže dluh viditelně tak nenarůstal.

Martin 24.11.2006 14:52

Re: S tou privatizací

1.5 bilionu je odhad ztrat ceskeho hospodarstvi za Klausovych vlad /tydenik Euro z minuleho mesice/

jsem zvedav jak vycislite ze CSSD zpusobila vetsi :) a nebo jen lzete ?

emil 24.11.2006 15:45

Re: Re: S tou privatizací

Martine, bohužel lžeš Ty. Přečti si to pořádně. Pak se podívej, jak byl zatížen dluhy státní rozpočet za Klause, podívej se jak je po osmiletém působení géniů oranžovo rudé vlády vysoký. To úplně stačí.

Bruno 24.11.2006 15:57

Re: Re: S tou privatizací

Naučit se číst, to je základ. V poměru k objemu privatizovaného majetku toho ČSSD ulila neznámo kam mnohem víc. Ten odhad ztrát se už tolikrát měnil, že to nemá cenu komentovat, jen "ekonom samouk" Sobotka musel uznat, že náklady na transformaci byly nižší než předpokládali a zdaleka nedosahují ani poloviny celkového zadlužení země.

demokrat 24.11.2006 12:26

radši evoluce než "reformy"

Jako obyčejný občan mám z těch reforem obavy. Politici rozprodali za hubičku veškerý státní majetek  a zbytek rozkradli a zjistili, že není z čeho financovat chod státu a veřejné služby a "reformou" hledají zdroje v našich kapsách. A proto by výsledkem refoem mělo být přímé placení u lékaře, škol, placení si na důchod do soukromých penzijních fondů..... A kolečko se uzavře, protože v těchto penzijních fondech budou opět sedět tito politici a budou krást znovu, takže v důchodu bychom mohli zjistit, že nic nedostaneme, ačkoliv jsme platili celý život. A navíc, když vidím ty osoby , kteří jsou protaginisti těchto "reforem" - zkrachovalého podnikatele Topolánka, troubu Bendla, Béma, který podporuje podvodníky (viz starosta Prahy 5), ustrašeného Nečase, soudruha Tlustého s jeho fantasmagorickými koncepty (viz rovná soc. dávka), tak bude lepší evoluce v podání zlodějských socanů.

AeroKarel 24.11.2006 22:07

Re: radši evoluce než "reformy"

Pro upřesnění, ty reformy znamenají, že budete o svých penězích více rozhodovat sám. Ta vaše "evoluce" znamená, že peníze povinně odevzdáte šibalům. Pro mne podstatný rozdíl!

Honza Urban 24.11.2006 10:43

Soudruh Jelínek lže

Tentokrát jsem blábol s. Jelínka ani nedočetl, protože mě zřejmá lež zdvihla ze židle. Privatizaci bank blokovali socani. Kdo si pamatuje, že tehdejší rozpočet prošel jen díky Wágnerovi, tak taky ví, že to podmínil, že privatizace bank bude probíhat jen se souhlasem sněmovny, takže vlastně nebude. Zeman banky zprivatizoval rychle po svém zvolení proti svým slibům právě proto, že mu nic jiného nezbývalo a protože byly před krachem. Takže Jelínku nelži. ;-€;-O(Y)

StandaT 24.11.2006 12:14

Re: Soudruh Jelínek lže

U soudruha Jelínka již chodím rovnou na diskusi, článek ignoruji. Ani již necítím potřebu se vyjadřovat k tomu, co píše, maximálně poškádlím nějakého zjankovatělce, co je mimo realitu.

Pro mě se Jeliínek propracoval až do pozice irelevantního ideologa (=žvanila). :-/

Žulový Aston 24.11.2006 13:58

Re: Re: Soudruh Jelínek lže

Ano, souhlasím, nečtu to, ale rád k tomu diskutuji......svatá prostoto...vy náš škádlile, vy filuto...piště viacej, budě riť..

StandaT 24.11.2006 14:19

Re: Re: Re: Soudruh Jelínek lže

nediskutuji K TOMU za to mi Jelínek skutečně nestojí. A že prudím ty, co neumí číst? Ser* tě, co?;-D;-D;-D 

S blbečky z diskusí není možno mít slitování, utopili by nás ve vlastních strač*ách;-€

gossip 24.11.2006 18:32

Re: Re: Soudruh Jelínek lže

Jen pockej az bude predsedou KSCSSD.To bude tepr toco!

Martin 24.11.2006 14:50

lzete vy

privatizace bank nebyla vubec ani ve stadiu pripravy, prectete si dnes co ods rika kolik casu potrebujeme na privatizaci abyste si sam uvedomil jak kecate /a to pomijim ze wagner byl z cssd vyrazen/

socialisticke bankovnictvi klause je obecne uznavany fakt a nerika ho jen jelinek ale vsichni v analyzach 90. let

emil 24.11.2006 15:49

Re: lzete vy

Nezapomeň ale říct, že všichni stejně blbí jako Ty a Jelínek. Opravdoví analytici říkali něco docela jiného. Martine, přes svoji nenávist nevidíšpravdu a lžeš. Nakonec lež byla vždy největším socanským argumentem.

Malý Aston 24.11.2006 9:34

Soudruh Jelínek nebo je to soudruh Paroubek?

Není možné,aby jak předpokládám vzdělaný občan,který je ředitelem nějaké školy byl takový debil.Jaký ředitel,taková škola a vyučovací předměty.Takže to není Jelínek ale píše to s velkou láskou sám velký vůdce.Co nám to bla,bla vlastně říká.Všechno je výborné,všechno je dobře řízeno a když bude klid na práci a Světový mír,není ničeho třeba řešit,evoluce to zařídí.Nejsou třeba volby,občané tomu nerozumí,není potřeba střídat politické strany u vlády,ČSSD je nejlepší a lepší ani nemůže být.Ono tu volovinu včera řekl šklebící se,nikdy nikde nepracující představitel socáků soudruh Sobotka "Nové volby to je nepřetržitá volební kampaň a není klid na práci."Jenže pravda je ta,že se socáci i Paroubek nových voleb bojí,je otázka zda máme zájem mít ve vedení státu zbabělce,kteří se bojí své vítězství jak říká soudruh Paroubek obhájit.Když je všichni milují včetně Filipa,tak se nemusí bát a určitě vyhrají.

Vašek 24.11.2006 14:41

Re: Soudruh Jelínek nebo je to soudruh Paroubek?

Nesouhlasím! To, že má někdo doma vysokoškolský diplom (může mít klidně i naměřeno vysoké IQ) není zárukou toho, že dotyčný není blbec. Otázkou také je, kdy a na jaké škole diplom získal. Tohoto soudruha bych tipoval na vokovickou Sorbonu.