27.6.2024 | Svátek má Ladislav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
clay 3.11.2007 9:52

Re: Re: Zase ty novinářské kydy... (dokončení)

ta zubařka byla na mateřské dovolené debílku8-o

clay 3.11.2007 9:49

zničit krtka

Já myslím, že se ho všichni lekli, i té jeho náhlé obliby. Nabízel řešení, nezabývejme se na tomto místě, jak reálně možné bylo, kolem kterého až dosud všechny politické reprezentace našlapovaly s velkým respektem. Byla tu najednou obava, a opět se zde nemusíme zabývat otázkou, do jaké míry oprávněná, z "lepenizace" české politické scény. To bude jedna z hlavních příčin politické objednávky "Něco na něj najděte, jedno co"

clay 3.11.2007 9:47

Re: Re: Re: Re: Fuj

Rumcajsi Rumcajsi, co je vám platné, že žijete v Austrálii, poznal jste život, když tak neinformovaně melete. Čunkovi vyměřili dávky v roce 1998 za rozhodné období 1996 kdy neměl na účtech ani vindru...Čunek má jediný problém, vysvětlit, kde vzal ty peníze

Honza42 3.11.2007 9:44

Jestliže pro sociální dávky jezdí lidé v Mrecedesech, je to neomluvitelné svinstvo politiků.

Furt nechápete, že v naší zemi NEJSOU sociální dávky určené chudým. Nárok na státní peníze má kdekdo. Stavební spoření, penzijní připojištění, dotace (dokonce i do průmyslu). Co říci na to, že podnikatel dostane 10 milionů dotaci a v témže roce dá 10 milionů jako sponzorský dar třeba do hokeje? Musíte se smířit s tím, že kdo má na účtě třeba miliardu, tak pokud mu úroky nedají na životní minimum, bere dávky. Svinstvo to je. Ale musíte si jít stěžovat do parlamentu

Mimochodem, ti svatí politici co se tak pouštěli do Čunka jezdí často zdarma přiděleným autem s řidičem a přitom berou náhrady za dopravu.

Helena 3.11.2007 9:18

Re: Re: Zase ty vaše kydy...

Tyhle udaje totiz mely byt uz DAVNO venku.

Helena 3.11.2007 9:17

Re: diví se mi někdo, proč nenávidím ty pisálky?

Bezcharakterni hovado je jedine Cunek, popripade Gross, ktery si jako predseda vlady s fantastickym prijmem, dovoli bez skrupuli vysvetlit financni kotrmelce, tim , ze si pujcil od nejakeho stryce , ktery v te dobe pobiral duchod. Skandalni pro mne. O tom, ze je mu nekdy vrati, nebo si ^zacal setril a by mu je co nejdriv vratil, nikdy nedoslo. Ani tohle se nesnazil rici. Ale nakupoval dalsi pozemky. ;-€

vládík 3.11.2007 9:15

Re: Zase ty vaše kydy...

Máte pravdu v tom, že údaje pustil ven někdo, kdo měl zájem Čunka utopit. A vůbec si nejsem jist, že to musela být ČSSD (ovšem v žádném případě to nevylučuji). Např mnoho vlivných lidí v KDU-ČSL ho taky mělo rádo jako osinu. 

Ale tím správnost vaší úvahy končí. Sociální dávky jsou určeny pro potřebné.  Kdo žádá, musí např. nejdřív prodat (a projíst) chatu. Prostě chtít ode mne pomoc, když má v kase milión je nestoudnost. A na tu dojel. Je to nestoudnost bez ohledu na to, jakými metodami (nestoudnými) ta nestoudnost vyšla najevo.

Von 3.11.2007 9:13

Re: Zase ty novinářské kydy...

Ladislave - dnes jste mne zklamal - zaměňujete příčinu a následek. Na člověka, který NIC neprovedl se prostě NIC nedá vytáhnout. Vím, že řeknete, že kdo chce psa bít, hůl si vždycky najde - ale zde se ta hůl ani nemusí hledat! V tom je ten VTIP! Jinak se to samozřejmě vztahuje možná na každého druhého /možná i prvního!/ našeho "politika"! 

Helena 3.11.2007 9:13

Re: Zase ty novinářské kydy... (dokončení)

Jaksi me neni jiste, jestli tu zuarku kritizujete nebo omlouvate.

Predstava, ze si na zapade zubarka pri zarizovani soukrome praxe, jejiz manzel je zamestnan na 100% chodi pro socialni davky je pro i tak mne uzasna. Zarny priklad toho jak se daji legalne a zasluzne pobirat davky. Ty co nemaji majetek, praxi ani manzela(-ku) pracujiciho na 100% jsou podvodnici , kdyz si pro ty davky prijdou. Jenom natahovat ruce, co?

Kiper 3.11.2007 9:10

Re: Re: Zase ty novinářské kydy... (dokončení)

Vy si taky jako Paroubek myslíte, že půjčky se nemusí vracet. Většinou s komentáři pana Párala souhlasím,  ale tentokrát se veze na populistické vlně.

Divící se 3.11.2007 8:43

Re: Zase ty novinářské kydy... (dokončení)

Omyl: Sociální dávky jsou určeny jen  pro potřebné a současně pro nemajetné! Jinak jde o zneužívání !!! A jestliže si pro sociální dávky jezdí, obrazně řečeno, lidé v mercedesech, pak je to neomluvitelné svinstvo !!! A zubní lékařka - ta si může na vybavení ordinace půjčit, za nějaký rok to má zpátky. Zubaři, jak je všeobecně známo, nejsou žádní chudáci.

Milena 3.11.2007 8:11

Re: Re: Re: Re: Fuj

Čunek nemohl brát podporu v nezaměstnanosri, protože normálně pracoval.  Měl ale jako 90% dalších rodin nárok na přídavky na děti, protože při čtyřech dětech a manželce na mateřské určitě příjmy na jednoho člena rodiny nepřevyšvaly předepsaný x-násobek životního minima. A jeho žena měla nárojk na rodičovský příspěvek, jako každá žena (bez ohledu na příjmy, bez ohledu na majetek), která doma pečuje o malé dítě. A pokud jde o podpru v nezaměstnanosti, ta je pouze krátkodobá (několik měsíců)  a odvíjí se procentuální částkou z přechozího platu. Tudíž čím jste bohatší, tím větší podporu dostanete. Opět bez ohledu na úspory či majetek. Od toho si ostatně platíte povinné sociální pojištění. Teprve člověk, který si po několik měsíců práci nenajde, bude dostávat sociální dávky pouze na dorovnání životního minima, a teprve v této chvíli začne být pro přiznání těchto dávek rozhodující výše jeho majetku.

Ladislav N. 3.11.2007 8:10

Zase ty novinářské kydy... (dokončení)

A ještě osobní poznámku k autorovi. Jestliže se Pavel Páral věnuje ekonomické problematice, neměl by se pozastavovat nad skutečností, že např. zubní lékař(ka) po otevření soukromé praxe a nutných investicích s tím spojených nějakou dobu (i několik let) vykazuje nízký čistý roční příjem. Dále rozvádět to nebudu, každému soudnému člověku orientovanému v daňové problematice by to mělo být jasné na první pohled. Panu Páralovi zřejmě nikoli. Hlavně že naplácal mnoho vět, za něž dostal zaplaceno....Rv

Ladislav N. 3.11.2007 8:10

Zase ty novinářské kydy...

Je třeba nejprve říci, že Čunek "dojel" na neustálé politicky motivované útoky, především  opozice. Paroubkově rudému klanu je dobrá každá špinavost a spekulace, kterou novinářské hyeny vypustí do éteru, a nikoho už nezajímá, že se prakticky nic z veřejně  vznesených obvinění neprokázalo.

Různé sociální dávky od státu brala v době, kdy měla pobírat  příspěvky i Čunkova rodina, nejméně polovina občanů či domácností, v nichž žijí. Proč by je nemohl (s počtem dětí, které má) pobírat taky?

Kecy o milionech, které Čunkovi prošly údajně rukama, jsou stále jenom novinářské žvásty, dokud není jasné, o jaké peníze přesně šlo a jaký byl jejich režim z hlediska příjmů Čunkovy rodiny. To, že odnesu do banky deset milionů, ještě neznamená, že jsou moje, že je možno je započítat do příjmů mé domácnosti v daňovém přiznání.

Vyčítat Čunkovi, že byl příjemcem sociálních dávek, by mělo smysl, pokud by v ČR sociální platby přijímali jen a pouze skutečně velmi chudí lidé, kteří se navíc nemohou postarat sami o sebe kvůli nějakému vážnému (např zdravotnímu) handicapu. Pokud dávky přijímá kdekdo, a navíc o podporu svého "sociálně regulovaného" bydlení veřejně a systematicky usiluje "expert ČSSD na bytovou politiku" JUDr Stanislav KŘEČEK s celou partají (ČSSD+KSČ(M)) a nikdo jej nevyzývá, aby s ostudou odstoupil ze všech politických funkcí a šel se věnovat svému byznysu naplno, je naprostým nesmyslem vyčítat Čunkovi s několikačlennou rodinou sociální příjem od státu.

Fafa 3.11.2007 7:44

Marve;

pokud nekdo ma v bance 3 miliony korun, tak by aspon teoreticky mel mit prijem z investic, ne?

Bohata 3.11.2007 7:13

Re: Jsem prostý,

občan ale ,sprostota jakéhosi Párala je na soudní žalobu.Parafrázovat se dá skoru každé jméno .Jméno Páral také.U zabíjaček bývá i párání zvířete. Grázle!!

Kiri 3.11.2007 6:42

Re: Re: Re: Re: Fuj

Co´s měl z češtiny, ty Svicare? Hajdy zpět do obecné ! !

Rumcajs 3.11.2007 4:45

Re: Re: Re: Fuj

Ziju jiz 20 let  v Australii, ale zatim jsem se nesetkal s tim, ze by tu nekdo dostal nezamestnaneckou podporu a mel v bance 50 tisic $.  Vlada si to totiz proveri. No ale co se da cekat o KOCOURKOVSKE vlady.(Y)

Mard 3.11.2007 4:44

Re: Vychcanost?

Když o dané věci víš prd, tak se nediv že něco nemůžeš pochopit. Před novelou zákona o sociální podpoře se dávky pobíraly na základě nízkého příjmu (to i dnes) a člověk mohl mít jakýkoliv majetek (to je již změnilo). Proto Čunek zcela v souladu s tehdejšími zákony pobíral sociální dávky, protože měli v rodině malý příjem (méně než 1,3 životního minima na osobu a děti). Takže věřím že kontrola byla a že vše bylo shledáno v souladu se zákony. Čunek se zachoval jako amorální podčlověk, který bral dávky, i když je nepotřeboval, neb měl peníze. To bohužel bylo v souladu se zákonem v té době a zneužívalo toho hodně lidí, kteří měli vily a rodinné domy a pobírali dávky.

Nikl 3.11.2007 4:41

Re: Re: Re: Fuj

Kdyz uz priznal tech par milionu, kdo vi kolik jich ale ma jeste ve Svicarskych bankach;-)

Pegas 3.11.2007 3:59

Jsem prostý,

jednoduchý člověk. Věřím, že pan Čunek měl nárok na sociální dávky, že si svou poctivou prací ušetřil miliony, že v životě nevzal korunu úplatků,a  že omylem měl dvě občanky. Ale když poslouchám jeho řadu vysvětlení,lišících se jedno od druhého a vidím jeho kroucení před televizní kamerou, modlím se, Bože, ochraňuj nás před takovýmito katolíky!

marv 3.11.2007 3:47

Re: Re: Fuj

Majetek jeden až tři milióny má většina Čechů - např. ve formě rodinného domku, družstevního bytu apod. Samozřejmě až na socky, co všechno hned prožerou a propijou. A říkat těmto lidem milionáři je opravdu přehnané. Tohle označení bych nechal třeba těm, co mají více než $1,000,000, tj. přes 20 miliónů Kč. A sociální příspěvky se počítají ne podle majetku, ale podle příjmů, a je to tak správné. Má snad být někdo, kdo šetří, za to potrestán, když přijde o práci a má mu být upřen sociální příspěvek v nezaměstnanosti?

Nostradamus 3.11.2007 2:10

Re: Fuj

Nevedel jsem, ze muze nekdo pobirat socialni prispevek a pritom byt "milionar"Rv

Nostradamus 3.11.2007 2:06

Vychcanost?

Nemuzu pochopit, jak nekdo v takovehle pozici mohl v minulosti pobirat socialni podporu. Co pak to nikdo nekontroluje? No to je ale "kocourkov".:-/

Stachanov 3.11.2007 1:42

čunek by to možná ustál, ale ne po Grossovi

bylo potřeba hodit lidem něčí hlavu

clay 3.11.2007 1:10

diví se mi někdo, proč nenávidím ty pisálky?

...Nejspíše se dozvíme, že si je u něj schoval Rostislav Rod, aby měl rezervu, až si náhodou o pár měsíců později k němu skočí půjčit strýček Vik milion pro Stáníka Grosse, který zrovna kupuje byt na Barrandově...

jste bezcharakterní hovado, pane Párale

Milena 3.11.2007 1:03

Fuj

Pane Párale, když už o něčem chcete psát a někoho urážet, tak si aspoň zjistěte fakta. Paní Čunková nebyla v inkriminované době "zubař na mizině", ale žena na mateřské dovolené. Jako taková měla nárok na rodičovský příspěvek bez ohledu na to, kolik miliónů měl Čunek v bance. Stejně tak pro přiznání přídavků na děti nehraje výše úspor žádnou roli. Vy, pokud máte děti, tak taky něco uspoříte, nebo ne? Zodpovědný člověk většinou spoří (na bydlení, na vzdělání dětí), nezodpovědný vše utratí a pak se pohoršuje, proč má někdo na kontě milióny. Měla jsem vás za celkem inteligentního novináře, ale v poslední době je to už nejméně podruhé, co jste napsal neskutečný, hloupý, urážlivý  blábol. Jako užitečný idiot teď naskakujete na trapnou kampaň, kterou rozjeli aktivisté z ČT.

Mell 3.11.2007 0:40

Jak to vidíte pane Páral?

Pane Páral, přečetl jsem si váš článek a docela vás lituji. Čecháček, co si hraje na novináře, co si vybere lehký žánr, nekrolog lynčem popraveného zločince a místo, aby se seznámil s podstatou celé kauzy, tak narychlo sesmolí pár frází a narážek, které kolují mezi podobnými rádobynovináři po Praze. Pokuste se, (pokud jste ve své občanské nenávisti ještě schopen), zamyslet nad možností, že zločinec Čunek žádný úplatek nevzal  a že soc. dávky (dětské přídavky) bral v souladu se zákonem, (tak jako to dělala většina senátorů a poslanců). Pokud pan Čunek bude dál bojovat a očistí se, jste schopen se mu pak omluvit nebo budete jako běžný čecháček, co si léčí své komplexy omlouvat svá slova tím starým estebáckým, "kdyby ho pořádně zmlátili, však on by se k něčemu přiznal".

AeroKarel 3.11.2007 0:35

Ano, tak nějak.

Poznamenat k těm zabíjačkám, že se svině pořád cuká, by už byl přílišný expresionismus.