23.5.2024 | Svátek má Vladimír


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
gerontusinza 28.3.2007 15:01

Nikoli, tobylo jen proto aby mě nevygumovali Re: Re: Nechci být impertinentní, ale doporučuji více p tom mluvit s lidmi než číst Blesk, Šíp, atd......Re: Re: Chápu já i Jan.Re: Re: Re: Nevim, jak moc je CSSD na krizovatce, ale vcera se opet potvrdilo

Jinak MUDr. Ratha si vážím jako odborníka a schopného člověka. Samozřejmě nýmand (většinou ani nic nemá ale má "názor") nesnese schopného člověka se slušnou vyjadřovací schopností a kde může, tak jej aspoň poplive. Jenom je zajímavé, že to většinou bývají slouhové t´ěch největších zlodějů v této zemi. Inu na rozdíl od Ratha (který nekradl ani neprivatizoval na rodíl od MACKA ) se jevý Julínek sice jako opožděné dítě, ale navýšení cen léků výrobců odkýval, no a my to tedy zaplatíme. I když jsou to ceny tak říkajíc nekřesťanské. Proč ne, když máme takové ministry.  ;-(:-/

brabus 28.3.2007 16:33

Re: Nikoli, tobylo jen proto aby mě nevygumovali Re: Re: Nechci být impertinentní, ale doporučuji více p tom mluvit s lidmi než číst Blesk, Šíp, atd......Re: Re: Chápu já i Jan.Re: Re: Re: Nevim, jak moc je CSSD na krizovatce, ale vcera se opet potvr

Problém je v tom, že Macka zatím NIKDO NIKDY argumentačně nepřeválcoval. Ani Rath, tak alespoň pourážel jeho rodinu, pak se nemůže divit, že dostal pohlavek. Rath i Macek jsou stejný egoistický osoby. A s tím tunelem si nemají vůbec co vyčítat, protože peníze z inzerce v časopisu Tempus Medical se do dneška nenašly. A to je časopisk, který byl v cela pod kontrolou tandemu Klimovičová-Rath. Můžeme ještě přidat pronájem kanceláře tomuto časopisu v domě, který patří Rathovi. To co kritizujete u ODS, tak to Vám u ČSSD nevadíRv

Yurri 28.3.2007 14:34

Re: Re: Chápu já i Jan.Re: Re: Re: Nevim, jak moc je CSSD na krizovatce, ale vcera se opet potvrdilo,

R^R^R^

petr 28.3.2007 8:06

moc je CSSD na krizovatce,

Neztrapňuj se soudruhu, Vaše nenávistná retorika proti všemu co není parub se již přežila  a neletí ani u hloupého levicového obyvatelstva;-D

Mirku, jsi jednička..R^

Jan 28.3.2007 8:13

Re: moc je CSSD na krizovatce,

Ano, Mirek je jednicka (chybi mi tu obrazek vztyceneho prostrednicku) pro stejne a vetsi hlupaky, nez je on sam. A protoze ma Mirek IQ 60, tak to o necem vypovida.

brabus 28.3.2007 9:14

Re: Re: moc je CSSD na krizovatce,

Když jsem viděl v pátek v televizi Paroubka při rozhovoru na ČT. Jeho upocené čelo, povolená kravata atd, tak se mi zvedl žaludek. Krásně to popsal na internetu Macek. Jestli tohle má být Váš vzor reprezentata ČR, tak se už opravdu nedívím, že je v této republice tolik sociálních narkomanůRv(Y) 

mirek 28.3.2007 10:25

Re: Nevim, jak moc je CSSD na krizovatce, ale vcera se opet potvrdilo,

Mám pocit, že celá diskuze pod tímto příspěvkem je neskutečně stupidní a když si k tomu přidám stejně stupidní novinářské otázky a články, ani se Topolánkovi nedivím - v zájmu duševního zdraví bych asi taky poslal polovinu těch lidí do pr...e

p_m 28.3.2007 11:48

Re: Nevim, jak moc je CSSD na krizovatce, ale vcera se opet potvrdilo,

Óóó, jak typicky socanské. Někde je kritizován vaše modla Paroubek, tak než abyste dali argumenty na jeho obranu, reagujete stylem "a vy zase mlátíte černochy".

Ladislav N. 28.3.2007 2:07

Zbytečně mnoho slov...

Než vymřou generace se zapozdřeným komunistickým myšlením a postoji, uplyne ještě mnoho let. Spekulovat o tom, že dnešní "hvězdná" garnitura v ČSSD by něco byla ochotna (neřku-li schopna) "modernizovat", mi připadá úsměvná. Současný problém ČSSD je Paroubek a jeho komunistický spolek. Členové ČSSD by jej zvolili ještě s vyšším podílem, než samotný sjezd partaje. Tak jakápak modernizace... Rv;-D

Vlali 28.3.2007 0:42

ono to straně práce taky trvalo

Směrovat levicovou partaj blíže středu je sakra práce. V Anglii to trvalo 50 let než se zbavili levého (u nás komunistického) vlivu odborových svazů. A Paroubek rozhodně není Blair. Vono se to časem podá. Například ten Urban se mi zdá celkem přijatelný.

Vasekpasek 28.3.2007 0:45

Re: ono to straně práce taky trvalo

Jestli jste tou stranou práce myslel naší ČSSD, tak se hrubě mýlíte. ČSSD je stranouo sociálních dávek

Vlali 28.3.2007 0:50

Re: Re: ono to straně práce taky trvalo

Dovolil jsem si přeložit labour party. Jen pro vaši informaci většinu soc dávek zavedl jakýsi Klaus (nevýznamný politik z počátku 90 tých let).

PetrH 28.3.2007 8:50

Re: Re: Re: ono to straně práce taky trvalo

Jo, to se budoval kompletně nový sociální systém, ten bolševický byl nepoužitelný. A celkem nevýznamně se na tom podílel nevýznamný ministr financí či nevýznamný premiér. Zatímco vy, významný trouba, jste se kromě pindů nezmohl na nic.

Haui1 28.3.2007 7:53

Re: Re: ono to straně práce taky trvalo

ČSSD jako Česká strana sociálních dávek? To je dobrý, mohu tu vaši myšlenku šířit dále bez poplatků pro svaz OSA? :-D

Vasekpasek 28.3.2007 8:07

Re: Re: Re: ono to straně práce taky trvalo

Ale jo, to bych, myslím, mohl povolit. Osvěta je osvěta;-)

Ladislav N. 28.3.2007 1:39

Re: ono to straně práce taky trvalo...

Komunisti vymřou, mladých komunistů už bude míň... a o to víc bude Zelených... ;-D A ČSSD si vystačí se svou asociální demagogií. Strana práce? Ha, ha, ha, stačí se na ně podívat, na "pracanty"... ;-P

Krkavec 28.3.2007 4:39

Re: Re: ono to straně práce taky trvalo...

Jestliže strana ČSSD je taková jak píšete tak modroptáci jsou převlečení komanči o tom se ví už dávno, protože se né podniká ale pod touto roužkou se rozkrádá okrádá a to vehementně. Tak jaký je rozdíl??????

mil 28.3.2007 5:37

Re: Re: Re: ono to straně práce taky trvalo...

Krkavče, ž a š mají mezi sebou další dvě klávesy, takže se asi nejedná o překlep, že? A vzhledm k tomu, že zjevně nejste příznivcem ODS, s kteroupak partají asi sympatizujete?

J. Mach 28.3.2007 8:51

Re: Re: Re: Re: ono to straně práce taky trvalo...

oni sockomouši mají o hodně větší problémy s pravopisem, než zbývající, normální část populace.

PetrH 28.3.2007 9:05

Re: Re: Re: Re: Re: ono to straně práce taky trvalo...

Odtud také radikální změny pravopisu v 70. letech, aby to soudruhům nedělalo potíže... no a vidíte, stejně to nestačilo!;-D

petr 28.3.2007 8:08

Re: Re: Re: ono to straně práce taky trvalo...

krkavče krkavče, TY jsi ale zabedněnej..;-D