22.5.2024 | Svátek má Emil


Diskuse k článku

POLITIKA: Chyba občanských demokratů

Nabyl jsem přesvědčení, že předseda ODS usiluje o projekt, který definitivně pohřbí českou pravici. Impulsem byla i reakce TOP 09 na Vánoční projev prezidenta MIloše Zemana.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Kříž 29.12.2020 15:30

VKml byl do ODS vyslán taťkou VKst. VKml coby pátá kolona měl přispět k likvidaci ODS zevnitř a dobře, že se ho ODS zbavila. Naopak mám ODS za zlé, že kreaturu Novotného nevyhodili. A Novotný není sám, od koho by se ODS měla distancovat.Copak Fiala nevidí, že ti lidé mu přinášejí jen minusové body?

J. Vlček 29.12.2020 13:45

Zajímavý postřeh, pane Podracký.

Také bych rád věřil tomu, že je dost členů ODS, kteří tíhnou k myšlenkám VKml, ale každopádně mezi těmi, kteří mají ve straně rozhodující vliv, je takových málo na to, aby dokázali stranu v tomto směru ovlivňovat.

Důkazem toho je vyloučení VKml z ODS, zatímco nechutné stvoření Novotných si ve straně hýčkají v očekávání, že jim svojí prostořekostí přivodí volební preference. Já doufám, že více hlasů slušných lidí odpudí, než hlasů lidí, jako je on sám, přivodí.

Trikoloře držím samozřejmě palce. [>-]

V. Petr 29.12.2020 13:41

Myslím, že volič ODS skousne spíše koalici s ANO než s TOP 09!

V. Čermák 29.12.2020 13:17

R^

V. Podracký 29.12.2020 11:56

Myslím si, že polovina členů ODS inklinuje k mladému Klausovi. Fiala to ví a proto bere Trikolóře její argumenty a zabraňuje tím rozštěpení ODS. Trikolóra tím dělá dobrou práci, byť třeba na to sama doplatí..

P. Milan 29.12.2020 11:40

Náš volební systém si tu chybu přímo vynucuje.

Kéž bychom měli většinový. V jedné komoře (asi PS) jednokolový, Senát už dvoukolový má.

M. Malovec 29.12.2020 11:31

S lidovci je to taky vošajslich, ale máte pravdu, s lidovci by se to dalo skousnout. Jinak ODS ave.

B. Michal 29.12.2020 11:17

ODS ji zavedla dočasně a zákon o zrušení SH zrušila ČSSD+ANO. Takže posledních ~8 let to jde za nimi, že zrušili paragraf o zrušení SH.

L. Novák 29.12.2020 10:32

Tak s TOP 09 ne a s lidovci ano? ;-D Marnost nad marnost. Je jasné, že volby vyhraje Bureš a ODS bude vymýšlet nevolitelné koalice...

Takže mám další důvod nevolit nikoho, pokud se nestane zázrak. Ale po protirouškové masáži veřejnosti, kterou tady opozice ;-O synchronně předváděla svou hloupost a nekompetentnost, na zázraky nevěřím.

F. Kusák 29.12.2020 10:20

ODS jí nezrušila, ta jí zavedla. Zrušilo ji ANO a ODS se přidala, aby, dejme tomu, napravila, co zpackala.

F. Kusák 29.12.2020 10:17

A jaké si myslíte, že jsou důvody tohoto stavu. Mám rodinu na Tchaj-wanu a nevím, zda-li by u nás lidé akceptovali tak drastická a nekompromisní opatření. Tam to prostě vyhlásí a platí to pro všechny včetně opozice. Ano jiný kraj jiný mrav, ale jsou, podle mě, jen tři způsoby, tj. nechat to být, tvrdá a nekompromisní opatření nebo dobrá vakcinace, a ta teprve začala. Vyberte si než začnete kritizovat.

F. Kusák 29.12.2020 10:08

Já nevím, těžko říci, ale myslím si, že AB je příliš prounijní, protože ji ke svému podnikání potřebuje (to neříkám jako kritiku, ale jako fakt, a v EU není jediný), takže bude pro něj spojení s Okamurou dost tvrdý oříšek. Mě se spíš zda, že se chce Babiš úplně stáhnout z politiky nebo aspoň z předsednictví a věnovat se byznysu. Ani bych mu to neměl za zlé a národ bude ještě vzpomínat na úspěšného premiéra.

Ale to tak bohužel bývá, to potkalo mnoho úspěšných politiků.

D. Müller 29.12.2020 10:04

Sám dobře víte, že patříme na špičku zemí s nejvyšším počtem nakažených a bohužel i největším počtem úmrtí. Fakt si myslíte, že by to někdo dělal ještě hůře? A to nemluvím o ekonomických ztrátách.

J. Vlček 29.12.2020 9:37

Dobře vyjádřeno. R^

F. Navrátil 29.12.2020 9:22

Vzhledem k tomu, že TOP 09 je strana vlezdobruselská, vítačská, genderistická a klimagreténská, slušelo by jí spojenectví s Piráty. Jsou to dvě strany s velmi podobnými prioritami, jen používají rozdílnou rétoriku. Pro ODS bohužel představuje TOP 09 mlýnský kámen na krku před vstupem do volebního rybníka.

P. Čech 29.12.2020 9:15

Já si myslím, a je to jen moje hypotéza, že po volbách dostane Babiš s Okamurou rozum a že se do sněmovny volně prosoutěží zaké Trikolóra. Tato tři občanská hnutí by mohla dodáhnout i na ústavní většinu a konečně poslat politické strany (všechny) tam, kam již dávno patří. Na politický hřbitov. Následovat by konečně mohl kvalitní zákon o obecném referendu s obecně závaznými výsledky. A potom již bude jen na občanech, jaký systém si zde vybudují. Já jen doufám že takový, jaký mají občané ve Švýcarsku.

F. Kusák 29.12.2020 9:13

Jo, s tím, co říkáte, souhlasím.

V. Mokrý 29.12.2020 9:09

No, vedle Ratha, by měl už dávno sedět nejen Klaus, ale i Ruml s mnoha dalšími.

F. Kusák 29.12.2020 9:09

To, že klesají preference ANO, je možná pravda, nevím a průzkumům se nedá věřit. Ale ani bych se nedivil, protože jak se zdá, tak za vše může Andrej Babiš. Ale, že by to nějak posilovalo opozici, tak o tom silně pochybuji. Nebo jsme přesvědčeni, že by opozice zvládala situaci s covidem lépe. Jestli si to někdo myslí, tak ať to tady řekne včetně srozumitelných argumentů. Lze předpokládat, že po volbách bude vládnout velká opoziční koalice. Jsem zvědav, jak bude zvládat problémy s oživením ekonomiky, s energetikou, s dopravou atd. atd.

J. Vlček 29.12.2020 8:49

Vy jste byl agentem? ;-D

J. Vlček 29.12.2020 8:46

R^

P. Kmoníček 29.12.2020 8:45

Za bolševika jsme o takto neinformovaných jedincích okamžitě věděli, že neposlouchají Svobodnou Evropu a informace získávají jen z Rudého práva.

J. Nevrkla 29.12.2020 8:32

ODS bych mohl pochválit za zrušení superhrube mzdy, pokud by navrhla konkrétní snížení státních výdajů odpovídající snížení daňových příjmů.

P. Čech 29.12.2020 8:31

Ve standardním pojetí česká pravice nikdy neexistovala a to již od roku 1918.

P. Čech 29.12.2020 8:30

Že by přání otcem myšlenky?

P. Čech 29.12.2020 8:29

Ona se ta trapná trojkoalice chce rozejít ihned po volbách. Tak to aspoň avizovala dopředu. Jde v podstatě jen o to, aby KDUČSL a TOP 09 nevypadly ze sněmovny. Je to klasický podvod na voličích, nic jiného. Já jen doufám, že to voliči vidí a že se podle toho i zachovají. Zachovají tak, že ta trojkoalice nedostane pořebný počet 15% hlasů.

O. Uživatel 29.12.2020 8:27

Uživatel požádal o vymazání
P. Čech 29.12.2020 8:25

Ale dá, zejména u nás. Zde se pomocí lží vládne vždy, všude a stále. Je to dáno politickým systémem, který je na lžích (rozuměj volné soutěži politických stran) postaven. Kdo toto nevidí a nebo nechce vidět, toho přinejmenším lituji.

V. Mokrý 29.12.2020 8:25

Vona ani neexistovala.

P. Čech 29.12.2020 8:22

"„Když pan Zeman kritizuje opozici, je to znak, že děláme dobře svou práci".

Toto pronesla paní Pekarová-Adamová. Podle mne si však poněkud plete pojmy. Ona totiž ta opozice, kterou měla zmíněná paní na mysli nekoná práci žádnou. Tedy, pokud někdo považuje za práci prázdné žvanění. Zatím jsem totiž zejména od TOP 09 neviděl žádný konstruktivní návrh, jak cokoliv řešit. Jen samé kecy. Dlužno dodat, že paní Pekarová-Adamová v tom není sama. Významně jí v tom žvanění sekundují ODS, KDUČSL, Piráti a STAN. Pokud toto někdo považuje za práci, potom je lituji. A není tomu tak jen dnes. Od roku 1993 nekonala žádná opozice žádnou práci snad s jedinou výjimkou a to když se v zájmu státu spojila s menšinovou vládou ČSSD v t.zv. oposmlouvě. To však postavila na hlavu celý systém koalice-opozice a byla za to mnoha hlupáky kritizována.