23.6.2024 | Svátek má Zdeňka


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Jura Jurax 15.9.2008 14:44

Re: Re: Jura Jurax

Hm, Pájo, a z čeho v inkriminovaném textu soudíte, že se sebechválím? :-P 

Jinak odpověděl už Sunny pomalu líp než já?

jk-jiny 15.9.2008 12:05

"kdyby věděli, co budeme dělat, nikdy by nás nevolili"

Nezvýšíme spoluúčast ve zdravotnictví, důchodcům 1000,-Kc, navýšíme rozpočet vysokých škol... Autor byměl vyndat břevno z oka Topolánkova a pak teprve hledat smítka u Paroubka.

Petr 15.9.2008 11:48

Česko JE PRORUSKÉ

Studiem diskuzních fór na Internetu jsem došel k závěru, že 80%  českých občanů nemá větší přání, než se stát součástí Ruské federace a vyhlásit válku USA.  Pokud jsou Internetové diskuze reprezentativní, tak drtivá většina českých občanů žije ve strašlivé bídě, do které je uvrha Topolánkova ODS, která kolaboruje s nejbestiálnějším masovým vrahem světových dějin, G.W. Bushem za účelem podlého boje protyi mírumilovnému komunismu a islámu. Ráj na zemi nám zajistí až plodná spolupráce Vladimíra Putina, Jiřího Paroubka, Vojtěcha Filipa, Jakuba Patočky, Hugo Cháveze, Raúla Castra, Chu Ťin-tchao, Kim Čong-ila a Usámy bin Ládina.

Jura Jurax 15.9.2008 12:11

Re: Česko JE PRORUSKÉ

;-D;-D;-DR^

toogood 15.9.2008 12:11

Re: Česko JE PRORUSKÉ - ABSOLUTELY

Naprosto souhlasim, jen doplnim, ze zbylych 20%  je toho nazoru, ze vsichni soucasni politici (zejmena ovsem ti cesti) jsou verbez a korytari a po spravedlive defenestraci by meli byt vymeneni za nove. Osobne se obavam, ze i ti nejtissi, nejplassi z tech novych (tj. ti, kteri v parlamentu nemluvi a pred medii se skryvaji) si v ocich tech 20% dobrou povest neudrzi dele nez 6 mesicu, kdy budou i oni zrali k defenestraci.

Kajda 15.9.2008 12:17

Re: Re: Česko JE PRORUSKÉ - ABSOLUTELY

;-D;-D;-D

Rudolph 15.9.2008 12:22

Re: Česko JE PRORUSKÉ

Nerozčilujte se, nebo Rusáci budou mít radost, že ztrácíme nervy. Já s vámi souhlasím. Pouze bych si dovolil podle svých profesionálních zkušeností, že vámi pozorované vysoké procento zblblých diskutérů je ovlivněno vyspělými a záměrnými technologiemi. Dokonce bych si troufnul tipnout si tady na Psovi, které nicky se zabývají profesionálně astroturfingem. Jako českou specialitu tady pozoruji i amatérský astroturfing, mám podezření, že se ho pokouší páchat z ryzího nadšení Svaz komunistické mládeže, nebo někdo podobný.

Říct jaké je u nás reálné % nepoučitelných rusofilů je tedy obtížné. A víte co? Já to raději ani nechci vědět.

wandy 15.9.2008 12:46

Re: Re: Česko JE PRORUSKÉ

co je to astroturfing? Promiňte senilnímu starci tuto neznalost.

Jura Jurax 15.9.2008 14:46

Re: Re: Re: Česko JE PRORUSKÉ

Google praví Termín astroturfing, hojně diskutovaný na zahraničních PR blozích, by se dal česky volně přeložit jako „nekalé PR“ nebo „podvodná kampaň“ či „falešná propaganda“.

http://www.mediaguru.cz/blogy/pr-denicky/astroturfing-je-va-travnik-opravdu-zelen.html

wandy 15.9.2008 15:39

Re: Re: Re: Re: Česko JE PRORUSKÉ

díky:-)

Pája 45 15.9.2008 13:21

Re: PETR

Studiem diskuzních fór na Internetu jsem došel k závěru, že 80%  českých občanů nemá větší přání, než se stát součástí USA a vyhlásit válku Ruské federaci.  Pokud jsou Internetové diskuze reprezentativní, tak drtivá většina českých občanů žije v blahobytu, díky Topolánkově ODS, která spolupracuje s nejgeniálnějším mírotvůrcem světových dějin, G.W. Bushem za účelem boje proti komunismu a islámu a tím nám zajistí RÁJ NA ZEMI. Pomůže nám proti spolupráci Vladimíra Putina, Jiřího Paroubka, Vojtěcha Filipa, Jakuba Patočky, Hugo Cháveze, Raúla Castra, Chu Ťin-tchao, Kim Čong-ila a Usámy bin Ládina, usilujících o zničení světa.

Co tomu říkáš, "petře", není to také "pravda", jako ta tvoje. Ono je třeba se zamyslet a nejenom papouškovat, klvaňovat nebo jinak demagogicky zvracet. 

Hrdlička. 15.9.2008 14:40

Re: Česko JE PRORUSKÉ

Je to smutné ale pravdivé.

LV 15.9.2008 11:35

oranžové bilboardy

Viděl jsem na vlastní (nevěřící) oči na oranžovém bilboardu i tuto větu: ZABRÁNÍME ZDRAŽOVÁNÍ. A všem zde nenávistně pomekávajícím socánkům chci položit otázku: JAK???

To jako zavedete přídělový systém?? Nebo jak jinak chcete ovlivnit ceny v globalizovaném světě? Že by "levnější" ropou od soudruha Cháveze? Nebo snad tak, že snížíte spotřební (nebo jinou) daň u toho či onoho zboží? Protože je to komodita "základní", "nezbytná" a "důležitá"? Nu ale to byste zas museli zvýšit daň jinde, že ano? Neb jinak je ve financích díra jak hrom a vaši milí narkomani sociálních (i jiných) dávek by mohli remcat, že.

Nu, asi se zadlužíme, ne? Však Vaši voliči to dělají taky. Půjčka na ůhradu splátek, to je to pravé, osvědčené řešení. A státní dluh se neplatí, jak již předloni řekl Veliký, Jediný, Neomylný.. Skuste mi to vysvětlit. Jak "ZABRÁNÍTE  ZDRAŽOVÁNÍ" ?? Moc rád se poučím.

Slava 15.9.2008 11:41

Re: oranžové bilboardy

Právě že státní dluh soc.dem platila, ten, který nadělala ODS. Zdražování se dá částečně zabránit poměrně snadno, mechanismy jsou uvedeny v každé učebnici ekonomie. Nebuďte  líný a přečtěte si je. Jenže vy se poučit nechcete, řada věcí je natolik evidentních, že je vidí i slepý.

Kajda 15.9.2008 11:57

Re: Re: oranžové bilboardy

Jenže vy se poučit nechcete, řada věcí je natolik evidentních, že je vidí i slepý.

Ne slepý, ale zaslepený oranžovorudou rétorikou. Soc.dem. státní dluh platila?;-D Vždyť panko velkomožný Jyrka pravil, že se státní dluhy neplatí8-o. A pokud se týká státních dluhů všeobecně, pak jich nejvíce nasekala právě ČSSD, ať už to bylo pastelkovné, porodné či podobné populistické nesmysly, případně prohrané arbitráže, neboť, dle mínění vrcholných sociálnědemokratických představitelů, náš pupek světa (rozuměj ČR) přece jen tak někdo nezažaluje;-D;-D;-D

Slava 15.9.2008 12:21

Re: Re: Re: oranžové bilboardy

Z toho, co píšete, je vidět, že o struktuře státního dluhu víte houby, jen opakujete poučky vypracované PR ODS. A arbitráže? Ty jsou VŠECHNY dílem ODS. Nejvíc jste mě rozesmál tím citátem Jyrky, tohle nikdy nikdo neřekl, ta teze o splácení státního dluhu zněla úplně jinak. Chápu ovšem, že pro primitivy vašeho kalibru je to moc složité.

Kajda 15.9.2008 12:32

Re: Re: Re: Re: oranžové bilboardy

A arbitráže? Ty jsou VŠECHNY dílem ODS

NOVA, IPB-NOMURA, DIAG HUMAN atd. Kdopak byl u vlády, když byla podána arbitráž na ČR na ochranu investic v TV NOVA a kdopak pravil, že nějaký americký právník nemůže nikdy vyhrát arbitráž na Českou rebpublikou, a proto se nikdo ani pořádně nazabýval zpracováním podkladů pro arbitrážní řízení? Za vlády koho byla násilným mafiánským způsobem zlikvidována IPB a její majetek byl předán za cenu 1,- Kč ČSOB s tím, že stát garantuje dluhy vzniklé za IPB? Kdopak nám to zvrzal arbitráž s DIAG HUMAN, protože byly diletantsky připraveny podklady stejně jako u NOVY?

Slava 15.9.2008 12:38

Re: Re: Re: Re: Re: oranžové bilboardy

Ano, všechny tyto arbitráže jsou dílem ODS, jen nechápu, že nechápete, že tím, co jste napsal, potvrzujete to, co říkám.

Kajda 15.9.2008 12:47

Re: Re: Re: Re: Re: Re: oranžové bilboardy

Nikoliv, že jsou dílem ODS, ale dílem ČSSD. Pokud Železný porušil pravidla, měl mu Zeman zatrhnout tipec a ne se vysmívat případné arbitráži. K IPB se vláda ČSSD také zachovala hodně nestandardně, s tím ODS také neměla co do činění. U DIAG HUMAN se blbě vyžvejknul tehdejší ministr zdravotnictví Bojar, ale to nemění nic na tom, že vlády ČSSD nechaly tento problém díky své liknavosti dojít až k těmto koncům.  

Slava 15.9.2008 13:07

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: oranžové bilboardy

Nemá smysl diskutovat s někým, kdo odmítá vidět fakta. Zeman nikomu nemohl zatnout tipec, protože Železný porušill pravidla za Klausových vlád. Problém arbitráže s DIAG HUMAN byl hlavně v tom, že Stráský souhlasil s arbitráží za daných podmínek, a to na radu náměstka Dvouletého. Vy ovšem budete tvrdit, že socdem. může i za rozpad římského impéria.

sokol 15.9.2008 12:51

Re: Re: Re: Re: Re: Re: oranžové bilboardy

Pane  "slavo",

Vy si zřejmě myslíte, že když budete stejnou hovadinu opakovat 100x, že se z ní stane pravda?

S Vámi nemá smysl diskutovat, jen mi to nedalo....

Kajda 15.9.2008 12:56

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: oranžové bilboardy

To máte pravdu. Případně vás nazve primitivem a pod.

Slava 15.9.2008 13:08

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: oranžové bilboardy

V tomto případě nelze jinak, je mi líto.

Slava 15.9.2008 13:10

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: oranžové bilboardy

Sokole, s vám nikdo nediskutuje, tak se do toho nepleťte. Tím spíš, že ty stokrát opakované hovadiny opakujete sám po sto prvé.

Slava 15.9.2008 12:41

Re: Re: Re: Re: Re: oranžové bilboardy

Jo, a když se ptáte, arbitráž s DIAG HUMAN zvrzal jmenovitě především  ministr Stráský za ODS spolu s Alešem Dvouletým, dalším výkvětem mozkového trustu pravice.

Sunny 15.9.2008 13:01

Re: Re: Re: Re: oranžové bilboardy

Nu, pane, nemáte pravdu. Ekonomický specialista pan Paroubek doslova v jisté předvolební debatě řekl, že státní dluh se neplatí, jen úroky z něj... Pochopte, prosím, zděšení nás obyčejných lidí, kteří považujeme za samozřejmé a správné své dluhy platit včetně sjednaných úroků.

Babča 15.9.2008 14:13

Re: Re: Re: Re: oranžové bilboardy

No, nárůst deficitu státního rozpočtu za vlády ČSSD a snaha o jeho snížení po jejím pádu se dá dohledat docela snadno...

toogood 15.9.2008 12:16

Statni rozpocty!

Podivejte se na schodky statnich rozpotu za posledni 2 roky a srovnejte se schodky za pana ministra financi Sobotky. Zejmena potom tendenci rustu ci poklesu v prubehu let. Neni k tomu moc co dodat.

Jura Jurax 15.9.2008 12:28

Re: oranžové bilboardy

Nerozčilujte se. ČSSD cílí na blbé - a u těch tento slogan spolehlivě zabere. S tím nic nenaděláte.

Slava 15.9.2008 12:35

Re: Re: oranžové bilboardy

ODS zase cílí na zlblé - u těch slogany spolehlivě zaberou také. S tím se, jako sám dokazujete, opravdu nedá nic dělat.