3.5.2024 | Svátek má Alexej


Diskuse k článku

POLITIKA: Česká chucpe

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
bumm 3.1.2008 19:32

vorl

kukl 

Kamjdu 2.1.2008 23:05

Jděte do prčic s tím svým chucpe.

Místo aby s těma všivákama z minulého režimu ODS zatočila, měla na to času dost, a těm méně provinilým např. snížila přiměřeně důchody a ty prostředky rozdělila postiženým, tlačila na zrušení KSČM, tak si vymýšlí nějaký ústav, jako že to teď budou dělat vědecky...? Je to pakáž lotrovská ta ODS (zvláštní klon KSČ), tváří se před veřejností jako že je proti totalitě, přitom je ona sama totalitou a utrácí tak další společné prostředky za zbytečný ústav a připravuje teplá místečka pro své lidi. 

čtenář 2.1.2008 13:25

Předseda ústavního

soudu je Rychetský, ten jistě musel pomáhat Jičinskému sepisovat tu skvělou federální ústavu z r. 1968, jejiž opravdovou aplikací se nám rozpadlo Československo. Takže uvidíme, zda staré vztahy stále fungují.

hroch 2.1.2008 10:40

Pozdě ......

te´d už jsou to jen vyhozené peníze....... moc byla řádně předána, ekonomika je ve správných rukou, stopy jsou zahlazeny ..... a teď začneme ...... ty rozhodující: Pepu Dvořáka, Vencu Neckáře, .. Jarka Nohavicu a pod........... ti nepodstatní zůstanou nepotrestáni, stopy jsou zameteny: pracov. aparátu KSČ,  důstojníci STB, kapitáni průmyslu.........

legionczech@seznam.cz 2.1.2008 10:51

Re: Pozdě ......

Ale ty jsi mě špatně pochopil.Já jsem nemyslel trestat příslušníky STB.Tato složka,pokud nebyla prohlášena za zločineckou organizaci zůstává tím samým co MOSAD,KGB,SAVAK,CIA a já nevím ještě jaká tajná služba. Všechny tajné služby dělají jen to co jim vládnoucí garnitura přikáže či dovolí.Tajné služby dělaly,dělají a budou dělat věci,které porušují zákon.Bylo by jen zajímavé kolik dnešních komunistobijců pochází s rodin ,kteřé se na tom všem podíleli.A co se týče jmen ,které uvádíš ,kde máš Bohdalku?Pamatuj si ,že mezi umělci bylo 90% kolaborantů a to za všech režimů.Proto se dnes směju,když čtu jejich bláboly.

legionczech@seznam.cz 2.1.2008 10:34

Adler má špatnou paměť

Petr Adler ve svém příspěvku píše ,že se má Český národ stydět.Mám pocit,že to za prvé zavání kolektivní vinou a za druhé by se jistě Petru Adlerovi nelíbilo,kdybych se já začal zamýšlet nad tím kdo ,kdy ,jak a proč přivedl na svět politickou hydru zvanou židobolševismus.Kdybych přemýšlel jako sionista Adler ,musel bych napsat Židovský národe styď se.Naštěstí tak nepřemýšlím, protože mám dost přátel židovského původu,kteří jsou slušní lidé  a nemají se sionistickými útoky byť jen slovními ,proti ostatním národům nic společného.Já osobně jsem pro vznik zmíněné instituce,ale za předpokladu,že zločiny spáchané v tomto období,budou provázeny jmény zločinců,kteří se na nich podíleli.Myslím,že bychom se podivili,kolik rodičů a prarodičů dnešních mocných se na nich podílelo.

karach 2.1.2008 15:06

Re: Adler má špatnou paměť

Naprostý souhlas. K tomuto tématu doporučuji paměti bývalého rezidenta NKVD v roce 1944 - 1948 v ČR Anatolije Granovského "Byl jsem agentem NKVD", které vyšly i česky. V nich jsou uvedena konkrétní jména řady českých agentů, které osobně řídil či znal jejich identitu.

BH 1.1.2008 12:10

Osudová chyba

Osudová chyba byla v tom, že jsme ty svině minimálně nezakázali...... Nejsme jako oni..., taky jsem to říkal, dnes si říkámk, jak jsem byl blbej....

kanuk 2.1.2008 7:45

Re: Osudová chyba

Naučte se počítat. Kdyby nebylo KSČ, byla by dnes u vesla ČSSD.

J.G. Pašek 31.12.2007 20:24

Pane Adlere, jen pište dál . . . .

A tan Ústav založen musí být, už kvůli těm 57 sviiním v Parlamentu a velkým rudým hubám komentářům . . . . . kteří zase konají hon na čarodejnice jako byl 1948 a 1977 . . . . 

strejda 31.12.2007 20:39

Re: Pane Adlere, jen pište dál . . . .

Kdo je honák, kdo je honěný a co je cílem?

doktor 31.12.2007 21:12

Re: Pane Adlere, jen pište dál . . . .

To mne tedy, J.G.Pašku, udivujete. Mluvíte a myslíte tady jako štamgast  pražské hospody 4. cenové skupiny, a mimo jiné směšujete rok 1948, kdy šlo o životy, s rokem 1977, kdy se bez většího ohrožení ozvali salonní kritici ne komunismu, ale jen některých stránek Husákova režimu. Předvedl jste, oč vlastně jde myšlenkovým otcům Ústavu pro zkoumání totalit: potlačit skutečné bojovníky proti režimu v padesátých letech, a preferovat ty chudinky husákovské. Falšování dějin v zájmu boje o koryta. Typicky české.

kanuk 2.1.2008 7:48

Re: Pane Adlere, jen pište dál . . . .

Hlavním úkolem Ústavu pro vyšetřování zločinů diktatur, či jak se to má jmenovat, bude uklidit bezpečně materiály, které by některým lidem, zejména politikům, mohly být nepříjemné.

Šerlok Homeless 31.12.2007 19:11

Autore, Jičínský to myslí smrtelně vážně!

Stačí si přečíst pár jeho příspěvků zde na psu. Je to komunistická vykopávka.Rv

strejda 31.12.2007 18:52

Bývalí

Bývalí komunisté ať se necpou do politiky (vyjma KSČM, to je jejich hrouda) a bývalí agenti STB ať se necpou do médií a hlavně, ať nám neradí co je a co není chucpe. Drzost některých agentů je neuvěřitelná a jejich moralizování otřesné. Co oni vědí o morálce? Za koho kopou dnes? Na koho dnes donášejí?

bohuš 31.12.2007 20:42

Re: Bejvale

Za koho kopeš ty?

strejda 31.12.2007 21:12

Re: Re: Bejvale

Já jsem vždy kopal, kopu a těch pár let ještě budu kopat za sebe. Není to lehké, ale myslím, že je to správné. Za koho kopete vy?

Oponent 31.12.2007 18:44

Ale, ale ...

... styďte se Vy, pane Adlere, za hloupé nedemokratické, totalitní žvásty. Totalita znamená, že si osobujete patent na pravdu a že upíráte právo mít jiný názor než Vy jiným lidem. Je to ve Vašem provedení prostě hnus.

Šerlok Homeless 31.12.2007 19:15

Re: Ale, ale ...

A to se právě dělo za komunistů. Od roku 1945 (ne od r.48) až do roku 89. Do nesouhlasil s komunisty, byl odevšad odstrkován. Děti byly šikanovány a některé školy byly pro ně uzavřeny.

Autor Vám - na rozdíl od komunistů v letech 1945-1989 neupírá právo. Pouze označuje lež jako lež, což je ovšem zase jeho právo, do roku 1989 nám upírané.(Y)

Oponent 31.12.2007 19:38

Re: Re: Ale, ale ...

Je to jinak: .... Autor osočuje profesora Jičínského i dalších 46 poslanců, aniž se by jen náznakem pokusil o seriozní diskuzi, aniž by se pokusil dáti nějaké protiargumenty. Pouze konstatuje, jací jsou ti, co podali ústavní stížnost špatní. A v tom spatřuji onu nedemokratičnost. ...... A já nesouhlasím zejména s podmínkami, za nichž tento Ústav vznikl. V čele má být člověk, který je tiskem označován za historika. Ve skutečnosti tento člověk historii nestudovat a žádné seriozní vědecké historické práce nepublikoval. Navíc má na činnost tohoto Ústavu dohlížet(!!) zvláštní rada, do jejíhož čela byla jmenována paní Kavalírová. Domnívám se, že seriozní vědci nepotřebují nad sebou nějaký dohled. A tyto okolnosti ve mě vzbuzují důvodné podezření, že se nebude jednat o Ústav vědecký, ale o politickou instituci, konající na objednávku současných mocných.

Šerlok Homeless 31.12.2007 20:25

Re: Re: Re: Ale, ale ...

Stačí si pamatovat a porovnat s tím, co Jičínský a spol tvrdí. Diskutovat s lháři?

strejda 31.12.2007 20:45

Re: Re: Re: Re: Ale, ale ...

Vždy je lepší diskutovat než střílet. A i lhářům je nutné dokázat, že jsou lháři. Svět není černobílý a není ani plochý, ani pravolevý. U minulosti jde především o to, poznat příčiny jevů a událostí a podle poznání se pak špatné cestě vyhnout. Viz. I.válka - těžké a neúnosné reparace poraženým a neúčast USA na dalším dění. II.válka - reparace únosné a vstup USA do světové politiky. A Evropa je 60 let bez velké války. Skvělé!

Šerlok Homeless 31.12.2007 21:10

Re: Re: Re: Re: Re: Ale, ale ...

Adler nestřílí. Adler nazývá sprostou a drzou lež slovem "chucpe".

strejda 31.12.2007 21:22

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ale, ale ...

To je pravda, nestřílí. Také jsem neměl na mysli Adlera. U něj je velký problém. Myslím si, že by se bývalí udavavači a spolupracovníci STB měli dobrovolně vzdát politického působení na veřejnost. Je úplně jedno za koho kopou. Z Cibulkových seznamů jich pár znám a myslím, že je to nutné. A je úplně jedno jak se natřeli a jakou story vyprávějí. Je to JEJICH příběh. Pokud se jim nedokáže nějaká vina ať si žijí podle svého. Ale nikdy - s vinou i bez ní - nelezou do politiky, nekomentují a neradí. Na příklad Bohdalová spolupráci podepsala. Je to vynikající kerečka a proto si ji vážím, neznám okolnosti jejího života. Kdyby ale podepisovala nějaké petice, takové nebo makové, bylo by to špatné. Z morálního hlediska. Jaké má právo agent STB kritizovat Čechy? Žádné, vždyť dobrovolně patřil k udavačům. Jinak ať si žije podle svého a píše třba o hudbě. Tam mu mohu věřit. V politických otázkách nikdy. nevím, kde je zase jeho podpis a jak je honorován.

Šerlok Homeless 31.12.2007 21:30

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ale, ale ...

A Adler byl jako agent StB? Jestli to dobře chápu, tak v tomhle článku nekritizuje Čechy, ale voliče rudých (ať už z KSČM nebo z ČSSD). A i já doufám, že se chytnou za nos.

strejda 1.1.2008 0:20

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ale, ale ...

Český národe, že se nestydíš.

Vy si opravdu, ale opravdu myslíte, že český národ jsou jen komunisté? Já ne!

Šerlok Homeless 1.1.2008 12:18

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ale, ale ...

V tomhle punktu to Adler přehnal, to Vám dávám za pravdu. Já se za Jičínského a spol. stydět nemusím, ježto jsem je nevolil. Správně mělo být ne "Český národe, že se nestydíš", ale "Jičínský a rudá bando, že se nestydíte" a "Jejich voliči, chytněte se za nos".

bumm 3.1.2008 19:23

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ale, ale ...

<a href="http://www.ct24.cz/.filedefault/1199363058_Jakl2.pdf" target="_blank"><b>po&#232;t&#236;te si</b></a>

bumm 3.1.2008 19:20

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ale, ale ...

<A HREF="www.google.de" TARGET="_blank">kukl</A>