Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
POLITIKA: Bursík chce Pražanům zakázat jejich auta
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
A. Trick 30.7.2019 11:06Re: Čeho je moc, toho je příliš Hlupáčku, tak proč se už auty přes Karlův most nejezdí? |
J. Lepka 30.7.2019 11:28Re: Čeho je moc, toho je příliš Běžte se tam podívat chytráčku, poměrně rychle pochopíte. |
A. Trick 30.7.2019 12:10Re: Čeho je moc, toho je příliš Lepko, Vy jste nic nepochopil, nic se nenaučil. Tak jako se dřív jezdilo přes Karlův most a nejezdí, tak se přestane jezdit auty do centra. Už jste to pochopil Lepko? Nebo potřebujete podrobnější vysvětlení? |
J. Lepka 30.7.2019 15:34Re: Čeho je moc, toho je příliš Už jste se byl na Karlově mostě aspoň podívat, když tak plamenně tepete své kritiky? |
J. Pšenička Ing. 30.7.2019 7:34Myslím, že i z autentického Bursíkova textu je naprosto jasné, že to je ničemné zelené hovado, které se usilovně snaží ničit občanům život. |
R. Langer 30.7.2019 8:06Re: Myslím, že i z autentického Bursíkova textu Přesto mu je schopných spousta lidí naletět, jako těm komoušům. |
J. Svoboda 30.7.2019 8:45Re: Myslím, že i z autentického Bursíkova textu A přitom my pražáci toužíme po každodeníích zácpách a pořádném smogu, který si s našením užíváme :o) Pěkný den. |
R. Langer 30.7.2019 8:53Re: Myslím, že i z autentického Bursíkova textu Mluvte laskavě za sebe, a po čem VY toužíte je čistě VAŠE věc. |
J. Svoboda 30.7.2019 8:56Re: Myslím, že i z autentického Bursíkova textu Plédujete za Bursíka :o) Pěkný den. |
R. Langer 30.7.2019 9:12Re: Myslím, že i z autentického Bursíkova textu A trefil jsem dobře, jak vidím, postižená husa zakejhala. :-D |
J. Pšenička Ing. 30.7.2019 10:39Re: Myslím, že i z autentického Bursíkova textu Svobodo, z vašeho příspěvku přímo čouhá špatně skrývaný ekologický terorismus. |
J. Lepka 30.7.2019 9:27Re: Myslím, že i z autentického Bursíkova textu Dobře si pamatuji na zhoupnuté prognózy volebních preferencí, na které dost naivků naletělo a pomohlo mu skutečně se dostat do parlamentu. Důsledky budeme v platbách za mlno pociťovat ještě dlouho. A tenhleten MAŠÍBL bude zase volně hlásat své bludy, místo aby si pokojně stříhal metr v cele bez kliky. |
R. Langer 30.7.2019 9:54Re: Myslím, že i z autentického Bursíkova textu Přesně! |
E. Pawlica 30.7.2019 7:01Nehodlám dělat Bursíkovi advokáta, leč ... ... zajímalo by mne přesné znění Bursíkova výroku že do roku 2030 budou Pražané muset používat elektromobily a kde a kdy se Bursík takto vyjádřil. Jinak jde opravdu o poplašnou zprávu, jejímž autorem je ale autor komentáře. BTW: zaujalo mne Mládkovo tvrzení, že ježdění elektromobily bude mít dopady na zvýšená opotřebení silnic. Už jen dovětek, že je ÚDAJNĚ prokázali nizozemští vědci, Mládkovu důvěryhodnost značně relativizuje a dodává jeho zprávám stejnou váhu, jako může mít třeba žvást, že Bursík chce zavřít pražská krematoria, protože čoudí do okolí ... |
M. Klas 30.7.2019 7:05Re: Nehodlám dělat Bursíkovi advokáta, leč ... Google to našel za zlomek sekundy: https://www.irozhlas.cz/zpravy-domov/praha-martin-bursik-klimaticka-zmena-krize-emise-co2_1907280705_och |
E. Pawlica 30.7.2019 7:27Ano, děkuji Mistr demagogie, převraceč faktů a kovaný šiřitel poplašných zpráv Rudolf Mládek sděluje jako hotový fakt informaci, že „Pražané (jenom Pražané?!) si budou muset podle Martina Bursíka do roku 2030 pořídit pouze elektromobily a svá stará auta už dále nepoužívat“. Bursíkův výrok zní ale takto: „Praha nebude ostrov s elektromobily, kdy by všude jinde jezdily spalovací motory. Vše bude výsledkem mnoha konzultací. Cílem by mělo být, aby město regulovalo a zpoplatnilo vjezd do centra pro spalovací motory.“ Jedna věc je meritum Mládkovy poplašné zpráva o Bursíkově direktivním záměru, druhá je pouhý záměr dosáhnout určitého cíle, relativizovaného přitom větou o mnoha konzultacích. Pouhé porovnání těchto dvou vět samo o sobě stačí, že Bursíkovi opravdu nemusím dělat advokáta a že tím, kdo šíří poplašné zprávy, je Rudolf Mládek. |
E. Pawlica 30.7.2019 7:33Re: Nehodlám dělat Bursíkovi advokáta, leč ... Zdroj s výsledky údajného bádání údajných vědců o údajných dopadech na zvýšené opotřebení silnic (patrně v důsledku ježdění elektromobily) se tu už asi neobjeví ani od samotného mystifikátora Mládka. |
R. Langer 30.7.2019 8:09Re: Nehodlám dělat Bursíkovi advokáta, leč ... Elektromobily jsou podstatně těžší než vozy pouze se spalovacím motorem, a z toho plyne automaticky i větší opotřebení silnic, není potřeba v tom hledat nějakou tajuplnou záhadu. |
R. Langer 30.7.2019 8:16Re: Nehodlám dělat Bursíkovi advokáta, leč ... ... tedy to není ani nějaká mystifikace, ale prostá realita. |
E. Pawlica 30.7.2019 8:23Re: Nehodlám dělat Bursíkovi advokáta, leč ... Pane Langere, logicky by tomu tak mělo být, ale pokud Mládek užije výraz ÚDAJNĚ, pak jde o zprávu "non testatur" čili neověřenou. Důsledně vzato jde o NT - "ente" čili novinářskou kachnu ... |
R. Langer 30.7.2019 8:27Re: Nehodlám dělat Bursíkovi advokáta, leč ... To není žádná kachna, těžší vozy prostě vozovku opotřebovávají více. Nic víc, a nic míň. |
J. Svoboda 30.7.2019 8:43Re: Nehodlám dělat Bursíkovi advokáta, leč ... Jste si jistý, že elektromobily jsou významě těžší, než auta se spalovacím motorem? Koukám na web a je to 0 až 10% ... on v nich není blok motoru, převodovka, palivo a místo toho konstrukčně jednoduchý elektromotor a baterie. Pěkný den. |
R. Langer 30.7.2019 9:09Re: Nehodlám dělat Bursíkovi advokáta, leč ... Já tedy když se podívám na hmotnost Tesly S, nejrozšířenějšího auta na baterky s trochu normálním dojezdem, a na hmotnost VW Passat v provedení kombíka s nejmenší motorizací, tak vidím rozdíl půl tuny, což dělá 25 % celkové hmotnosti, nikoliv 0 až 10 procent. O nákupních taškách ba benzín ani nemluvě. Z čeho jste vycházel vy? Chápu že Nissan Leaf má taky cca 1500 kg, ale dojezd je jenom 160 km, takže to určitě nebude jediné auto v rodině. Je potreba srovnávat srovnatelné. |
J. Svoboda 30.7.2019 10:40Re: Nehodlám dělat Bursíkovi advokáta, leč ... Porovnávám porovnatelné a ne největší s průměrem. Pak ta čísla sedí. Pěkný den. |
R. Langer 30.7.2019 17:06Re: Nehodlám dělat Bursíkovi advokáta, leč ... Tak co porovnáváte konkrétně, já jsem to uvedl u dvou nejrozšířenějších elektromobilů, vy u ničeho. Tak se pochlapte. |
J. Lepka 30.7.2019 9:34Re: Nehodlám dělat Bursíkovi advokáta, leč ... a dojezd 30km. Ono ve fyzice vždy platí něco za něco, ovšem to pouze humanitně vzdělaní apoštolové změn jaksi nejsou schopni pochopit, matematika je pro ně fuj a jakoukoliv fyzikální disciplínu spojují s jadernou energetikou, které ovšem nerozumí a z hlediska předběžné opatrnosti zavrhují ( v souvislosti s předběžnou opatrností je namístě vyslovit podiv nad tím, že ještě nevymřeli, když pohlavní styk je tak rizikový z hlediska šíření smrtelných chorob.) |
E. Pawlica 30.7.2019 8:18Re: Nehodlám dělat Bursíkovi advokáta, leč ... V tom případě stačí Česku eliminovat tento pseudoproblém důsledným vážením kamionů a jejich povinností jezdit na dvě nebo tři nápravy, nikoliv jen na jednu, jak se to často děje. Přičemž je mi zcela zřejmé, že v Nizozemí, kde si svých dálnic nepochybně považují víc (a peníze, vybrané z mýta investují do dálnic a nikoliv do pofidérních sociálních dávek a pošahaných dotací na biopaliva a výstavbu pekárenských linek) vnímají tento problém citlivěji. Přitom při cenách našich dálnic by to mělo být spíš naopak právě u nás ... |
R. Langer 30.7.2019 8:28Re: Nehodlám dělat Bursíkovi advokáta, leč ... Zbytečné úvahy. Těžší vozy prostě vozovku zatěžují více. |
E. Pawlica 30.7.2019 9:54Re: Nehodlám dělat Bursíkovi advokáta, leč ... Jak prosté - není třeba uvažovat, stačí plácnou nepodloženou informaci, on už se toho někdo chytí. A je vymalováno ... Naštěstí vývoj v bateriích vaše řeči nezastaví, jinak by lidé kvůli bateriím dnes mobily místo po kapsách nosili v nějakých zpevněných kufřících, že ... |
R. Langer 30.7.2019 10:05Re: Nehodlám dělat Bursíkovi advokáta, leč ... Co je prosím nepodloženého na jednoduchém tvrzení, že těžší automobil zatěžuje vozovku více než lehčí automobil. Co na tomto tvrzení chcete prosím rozporovat? A "vývoj baterií"? K smíchu, za 100 let se neposunul prakticky NIKAM. :-P Však si to za pár let ještě povíme, až začnou odcházet ty zazraky ze současných elektromobilů, na to se hrozně těším. :-P |