12.5.2024 | Svátek má Pankrác


Diskuse k článku

POLITIKA: Andrej B. kontra Andrej B.

Položte mi na stůl seznam všech zásadních politických, ekonomických, osobních a jiných prohřešků českého premiéra (zdůrazňuji zásadních, ne ptákoviny á la Čapí hnízdo) a jsem si jist, že v něm najdu pár výhrad, kvůli nimž nebudu s Andrejem Babišem souhlasit, kdy mu budu hlasem byť jen pouhého řadového občana oponovat a kvůli čemu bych se za volební plentou musel rozmýšlet, zda ANO ještě ano čili nic.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Čech 5.9.2021 8:41

Já si myslím, že to není " jenom tragické nedorozumění dvou v rámci jedné rodiny nešťastných lidí". Je to důsledek existence čl. 5 naší navýsost špatné ústavy. K té volné soutěži politických stran jsou totiž zneužívány, jinak normálními lidmi obvykle zakrývané skutečnosti, které nikdy a nikomu nic dobrého nepřinesly. Všechno je to normálním lidem odporný hnus! Celá volná soutěž politických stran se tak stává odpornou a hnusnou. Její aktéři, zejména ti z politických stran se v jejím rámci stávají rovněž odpornými a hnusnými. Odpornou a hnusnou se tím stává celá politika, která v Ćeské republice vládne.

J. Urban 5.9.2021 10:21

No, Ústava... on systém je jedna vec, co z nej udelaji lidi, je druha vec. Slusny clovek dokaze byt slusny v kazdem systemu. Babisovi a jemu podobnym se darilo za komancu a dari se jim zase. Proc? Protoze takove "politiky" lide proste chteji. Chteli Gottwalda, pak chteli Dubceka, ted holt chteji Babise.

V. Klepetko 5.9.2021 10:35

Hlavně tu nechceme ministra spravedlnosti Andreje Babiše mladšího ve vládě Pekariové - Adamové, nebo jak se ta divná kreatura vlastně jmenuje :-)

J. Kašpárek 5.9.2021 10:54

pane Klepetko, Vy jste zvrhlý člověk....

J. Vlček 5.9.2021 11:19

Pane Kašpárku, pan Klepetko je naopak velmi vnímavý a seriózní člověk, narozdíl od vás, normálního kašpárka. ;-D

V. Klepetko 5.9.2021 12:40

Kvůli tomu, že je mi mladšího Babiše líto a že nerozumím lidem, kterým na něm samotném vůbec nezáleží a chtějí ho jen využít, a po volbách zůstane sám i s tou hroznou nemocí, a ať si třeba hodí mašli?

Že by z něj někdo opravdu chtěl mít ministra spravedlnosti, nebo Feriho za ministra pro rovné příležitosti ve vládě PekariPirátoStánu si ve skutečnosti nemyslím, to byla nadsázka :-)

V. Pavelka 5.9.2021 11:14

Von Braun , Byl raketový odborník v Německu i v USA ! Babiš uměl byznys za komančů a potvrdil to i za kapitalismu ! Babiš prostě umí , proto ho volím i mnoho jiných nechce, aby nám velelo hejno zpovykaných vyhladovělých komunálních břídilů ,kteří se neštítí ničeho, aby se dostali k lizu, schovávajících se za hodnoty které ani nepřečtou !

P. Čech 5.9.2021 11:18

Těch slušných lidí je v politice opravdu velmi málo. Srovnávat Babiše s Gottwaldem či Dubčekem je opravdu vrchol. Jakkoliv mu vyčítám jeho členství ve zločinecké KSČ, rozhodně nezradil svou zemi jako Dubček, který podepsal Moskevské protokoly a zasloužil se tím o 21 let trvající přítomnost sovětských vojsk v ČSSR. Slušný člověk může být slušným v systému ale nikoliv v politice. To je opravdu výjimka. Slušnému člověku totiž přítomnost v politice znechutí ostatní neslušní politici, kterých je u nás v této naprostá většina. Mají-li tito v rukou článek 5 ústavy, je to o to horší. Ten článek totiž veškeré špatnosti jen vyvolává a předjímá. Je šitý na míru právě těm špatným politikům z neméně špatných politických stran. A o tom to všechno je.

J. Urban 5.9.2021 11:29

Nesrovnavam. Jen pisu, koho lide chteji. Nemuzu za to, koho lide chteji (vraha, vlastizradce, podvodnika...).;-D

P. Čech 5.9.2021 12:19

Tomu "podvodníkovi" dosud žádný soud žádné podvody neprokázal a neodsoudil jej. Pokud se chceme prohlašovat veřejně za právní stát, musíme se podle toho i chovat.

J. Urban 5.9.2021 13:16

Ani vrahovi vrazdy, ani vlastizradci vlastizradu...

V. Klepetko 5.9.2021 8:31

Dobrý článek... Není ale o politice, ale spíše lidské zlobě a o tom, jak nenávist zaslepuje. Vždyť ty skety zneužívají v politickém boji nemocného schizofrenika a je jim úplně jedno, že ho tím mohou zabít! A až se nedej Bože tomu postiženému vyhecovanému chudákovi opravdu stane nějaké neštěstí, co myslíte, kdo to si to nejen politicky šeredně odskáče?

Být Klusákem, Kalouskem nebo tou počmáranou topkrasavou, tak mám velký strach z toho, že juniorovi ještě před volbami v hlavě zase přecvakne nějaké kolečko... Jen aby nezačal zase někde u dálnice vykrikovat že je Barack Obama a že má u sebe bombu, nebo aby mu po vysazení prášků nepraskla nějaká cévka... To by "švédského psychologa", ochutnávače vín a organizátora turistických zájezdů Karla Kaufnera hned zabásli a broučel by až do úplné ztráty své fašistické "bělosti" , a juniorovi noví přátelé by měli na krku soudní žaloby ze Švýcarska a nedoplatili by se do konce svých mizerných životů!

Znám spoustu slušných voličů SPOLU a PirStanu, pro které je tak ostudné a okaté zneužívání nemocného člověka v politickém boji za hranou. Pojďme soutěžit o to, kdo má lepší program pro lidi, nějakým normálnějším způsobem!

V. Klepetko 5.9.2021 8:36

Oprava - "bručel" by. Bručel by až by zčernal :-)

P. Čech 5.9.2021 8:48

Máte pravdu, ale jedno jste, doufám že ne záměrně, zamlčel. Zmínit se o tom, odkud konkrétně ona lidská zloba a nenávist prýští. Podle mne vyvěrá z čl. 5 naší ústavy. Konkrétně z té volné soutěže politických stran, která nemá daná žádná pravidla a dovoluje dokonce i nelidské počínání zejména politikům politických stran a novinářům, kteří vše šíří. Jde o opravdu nelidský způsob získávání politických bodů, o obecně odsouzeníhodnou činnost těch, kdo se k takovým projevům propůjčují a kterým z toho plynou peníze od politických stran.

V. Klepetko 5.9.2021 10:13

Nejsem si jistý, že když nahradíme volnou soutěž politických stran volnou soutěží individualit, tak se míra té zloby a nenavisti nějak zmenší...

No a když tu volnou soutěž (i se vší tou špínou) úplně odstraníte, tak nám tu vznikne systém, který bude vůči postiženým lidem jako junior chovat mnohem méně milosrdně, než ta demokracie...

A té zloby by nebylo, kdyby po ní nebyla mezi voliči určitého typu poptávka - můžeme si za to vlastně sami!

politici nám jen zrcadlí naši vlastní bídu. Jany Václavíkové, Kašpárkové, Jirkovští, Pelantové a Kolářové jsou tu mezi námi, a dokud se nám je nepodaří trochu zcivilizovat, mrzáci budou i nadále zneužíváni v politickém boji a pravda a láska nezvítězí. Na druhou stranu nevím, jestli by to byla nějaká výhra :-)

P. Čech 5.9.2021 11:29

Zdsá se, že se mýlíte v jedné zásadní věci. U nás totiž žádná demokracie neexistuje. Demokracie totiž je "demos kratos" - vláda občanů či, chcete-li, jejich přímo volených zástupců. Rozhodně ne vláda politických stran či hnutí. O dění v demokratickém státě musí rozhodovat občané a nebo ve zcela konkrétních oblastech jejich většinově a přímo volení zástupci. Pokud tomu tak je, ani potom se občané nesmí vzdávat svého konečného slova ve věcech, týkajících se jejich většiny. Musí k tomu mít ve svých rukou instituty referenda či všeobčanského hlasování tak, jako tomu je v jediné demokratické zemi na světě a to ve Švýcarsku. U nás jde o klasickou diktaturu menšiny - členů a příznivců politických stran a hnutí. Ani jeden z těchto politických subjektů, jichž je dokonce více než 150 nepředstavuje vůli většiny občanů. A proto jakákoliv vláda takovýchto politických subjektů není demokratická. Ani být nemůže. A výsledkem také nemůže být demokratický stát.

V. Klepetko 5.9.2021 12:29

No, já si myslím, že nečisté metody politického boje se můžou vyskytovat v každém politickém systému, kde probíhá soutěž o hlasy voličů... Kde je soutěž, tam se vždy najdou lidé, kteří porušují pravidla a kteří zneužívají handicapované a neváhají srazit slepce na přechodu, když to nějak poškodí "soupeře"...

Nebyl by snad osud juniora v nějaké nacistické diktatuře zpečetěn?

A neprobíhá snad soutěž o hlasy voličů ve Švýcarsku stejně tak jako i v ČR, ať už jsou si způsoby řízení věci veřejných v těchto zemích jakkoliv nepodobné? Ostatně, obětí těch hnusných manipulací je švýcarský občan - Andrej ml. - a švýcarská demokracie se dost možná bude bránit! Nebyl bych překvapen, kdyby si Švýcaři zažádali Interpol o vydání mezinárodního zatykače na toho švédského "psychologa" Pekarové - Adamové, kvůli tomu že svými lžiposudky ohrožuje zdraví o život občana Švýcarské konfederace!

P. Čech 5.9.2021 12:49

"Kde je soutěž, tam se vždy najdou lidé, kteří porušují pravidla"

To sice máte pravdu, ale to by ona "pravidla" musela existovat. V případě čl.5 ústavy nejsou žádná pravidla volné soutěže stanovena a to nejen v ústavě, ale ani v žádném souvicícím zákonu. Ta soutěž je naprosto volná a každý si v rámci ní může dělat co chce. A navíc, není nikde stanoveno, kde konkrétně ta volná soutěž nesmí probíhat. Zde mám na mysli senát, poslaneckou sněmovnu a zasedání vlády. To jsou místa, kde ta volná soutěž jen paralyzuje činnost státu tak, že senátoři, poslanci a členové vlády místo toho, aby se věnovali řízení státu, neustále a průběžně volně soutěží a tím činnost státu téměř zcela umrtvují. Nejsem proti soutěži jako takové ale proti volné soutěži bez jakýchkoliv stanovených pravidel.

V. Klepetko 5.9.2021 16:10

Dobrá, ale vždyť snad existují i jakási morální pravidla, něco jako "dobré mravy", a ty by snad měly platit univerzálně, v dnešní ČR i ve Švýcarsku?

Třeba takový pan Gazdík ze STANU to vidí:

„Moji příbuzní, naši příbuzní, ničí příbuzní nepatří do politiky. To je něco, co může tu politiku dlouhodobě poškodit,“ varoval Gazdík s tím, že on může říkat prakticky cokoliv o svých politických oponentech, ale nesmí říct ani jedno necitlivé slovo o příslušnících rodin politiků. "Tak je to správné" - řekl dnes v OVM.

V každé partaji se najdou čerti i andělé, sexuální predátoři typu Feri, morální zrůdy jako Pekarová - Adamová, zneužívající psychiatrii a postižené lidi v politice, ale i takoví odvážní lidé jako ten Gazdík, kteří veřejně řeknou, že je to chucpe - tahat invalidní příbuzné svých politických oponentů do předvolebního boje - a ještě k tomu s pomocí svých "dvorních" cvokařů pro jistotu až ze Švédska!

V. Pavelka 5.9.2021 11:34

Článek 5, je v tom nevině .

P. Čech 5.9.2021 12:52

Článek 5 ústavy je základním předpisem, z nejž vyplývají naprosto všechny nepravosti, které se u nás dějí.

V. Pavelka 5.9.2021 12:12

Zahlédl jsem Kalouska v různých pořadech , Tohle má být Křestan ? Trousí bobky nenávisti a smradí po Praze proti Babišovi , kde to jde !

M. Bernatová 5.9.2021 19:27

Ne, to není křesťan, jen se za něj vydává. Ostatně, není sám. Hrdě se k něčem hlásit, ale svými skutky to popírat může jen člověk ducha mdlého.

J. Kašpárek 4.9.2021 21:36

velká část zdejších přispěvatelů mne fakt baví;-D. Jestliže jsem předpovídal, že AB sn. se po konfliktu se svým synem stane ještě více populárním, protože mu jeho syn "ubližuje" ( jako mu ubližují všichni na celém světě), pak se tak opravdu stalo! Moudrý pan Svěrák řekl, že Češi nějak zblbli. A má pravdu. Němci totálně zblbli také ve 30.letech. Jenže Češi zblbli ve 40. a teď znovu. A to jsme se pyšnili jakej jsme vzdělanej a chytrej národ...Rv

R. Pelant 4.9.2021 22:49

Souhlas, dá se to tak říct.

Je potřeb si uvědomit, že Češi si vlastně už pár století nevládnou. Snad kromě 1. republiky? Jsou zvyklí, že mají vládu, která není naše nebo je pod mocenským vlivem... Jejich přirozená reakce je být proti.

Hnutí ANO se podařilo vytvořit obraz otloukánka, ve kterém se Češi vidí. Který jde právě proti mocenským vlivům (demoblok). Chrání nás proti umělcům a aktivistům.

To samé Zeman. Jeho urážení všeho civilizovaného vyvolává vlnu agrese od „lepšolidů“ - umělců, aktivistů, demokratů. A tím získává srdce lidu, který tyto skupiny nenávidí.

Zemanovi a Aňákům vlastně stačilo jenom vyprovokovat „lepšolidy“ k agresi.. Popularitu zajistil efekt nepřítel nepřítele.

J. Urban 5.9.2021 10:23

Nj. Ted nam vladne Slovak. Po volbach se k nemu mozna prida Japonec. A vetsina naroda bude uspokojena.;-D

V. Bok 5.9.2021 10:59

No a co? Vy byste volil Taiwance? Důležitý je vztah k zemi, kde žije a je jeho domovem. V čemž mohou byt obs docela příkladem. Kazdy z nas ma minulost, že

J. Vlček 5.9.2021 7:44

Pane Kašpárku, pokud jste předpovídal to o čem píšete, předpovídal jste správně. Neboť hon na AB ml., jaký předvedli investigativci Slonková s Kubíkem, byl novinářským hyenismem, který s novinařinou jako takovou nemá nic společného.

Zrovna tak "moudrý" pan Svěrák předváděl svoji moudrost na setkáních "MICHPRDů", že většinu Čechů zarazilo jeho vystupování a pomysleli si právem, že pan Svěrák patrně stářím zblbnul, skáče-li na špek nedostudovanému faráři Minářovi, který se nakonec s vybranou sbírkou peněz jednoduše vytratil ze scény a nechal MICHPRDy na holičkách.

O tom, že Němci opakovaně zblbli a zapříčinili dvě světové katastrofy, přičemž se zasloužili i o tu poslední, způsobenou otevřením náruče nelegální imigraci z celého světa do Evropy, není pochyb.

Češi, narozdíl od nich, poučeni z let komunistického vládnutí, si zachovávají zdravý rozum a cit, proti jakémukoli blbnutí západu, který zkušenosti s komunismem nemá, ale zato rád v tomto směru experimentuje. ;-)

V. Pavelka 5.9.2021 10:42

Máme demokracii . Ale taky emigranty , kteří se po převratu vrátili . Moravec , Hutka atd. kteří zde šíří jakousi nenaplněnou nenávist a zavádějí tady západní Liberálsocialismus v různých institucích kam se protlačili a Drží pospolu s Bruselem a domácími stranami si přihřát politickou polévku , a celkem nezakrývají agresivní náturu celého snažení ! Bude více Demokracie a jaké se ptám jestli porazí Babiše ?!

Z. Lapil 5.9.2021 18:28

Zas na ty Němce neházejte úplně všechno. Úplně první střílel Srb, následovalo RU, pak "musel" následovat nějaký spojenec Srbska (Rusko???)... Dál bych spekuloval už příliš nehorázně, ale hledat to nebudu, páč vyrážím nakupovat a poté k tchánovi na fotbal ;-D.