1.6.2024 | Svátek má Laura


Diskuse k článku

POLITIKA: A kdyby Franta nebo Pepík skočili z okna?

Tak prý v otázce našeho vyhoštění ruských diplomatů jde především o podporu Velké Británie a dalších zemí, protože jsou to naši spojenci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
K. Janyška 2.4.2018 10:22

Re: Dobře napsáno, ale připomínku mám.

Hlosta, vy jste se asi zblázmil, ne ? Dzp.

K. Janyška 2.4.2018 9:19

Já věřím, že Rusové.

Těch pro ně charakteristických případů je za desítky let více, než dost... Dzp.

P. Hlosta 2.4.2018 9:48

Re: Já věřím, že Rusové.

U vás to sedí! Vy si nevidíte ani na špičku nosu.

K. Janyška 2.4.2018 10:22

Re: Já věřím, že Rusové.

Já ne, ale kompozitivní teorie vidí i do vašeho rudého zkaženého já... Dzp.

S. Netzer 2.4.2018 10:52

Re: Já věřím, že Rusové.

Co ta kompostovka všechno neumí! Dokonce i vidí!

K. Janyška 2.4.2018 20:37

Re: Já věřím, že Rusové.

Ano. Od toho je. Fréderik Bastiat: Co je vidět a co není vidět.

Například... Dzp.

J. Lepka 2.4.2018 16:43

Re: Já věřím, že Rusové.

Takhle veřejně se chlubit vlastní neznalostí historie a neochotou ji nastudovat hraničí se sektářskou zaslepeností, pane Hlosto.

P. Lenc 2.4.2018 8:45

No,

jistý český sexuolog svého času na otázku nevěra řekl-zatloukat, zatloukat, zatloukat.A Rusové toto pravidlo dovedli k dokonalosti.Obvinění Česka při známé příchylnosti Zemana k Rusku je ze strany Putina šlápnutí do pořádného lejna.Nakonec, Litviněnko budiž nám příkladem.O počtech ruských "diplomatů" na území ČR mohou zastánci elaborátů o nevinné a mírumilovné a vždy pravdivé politice Ruské federace také psát své dlouhé články.A mohou začít Gruzií,Krymem, východní Ukrajinou.Pobaltí je mimo jenom proto, že jsou členy NATA.A pokud budou operovat "argumentem", že jim tato území "patří odjakživa", tak se zeptám na Kurily,20% Finska, Besarábii, východní Prusko.

J. Schwarz 2.4.2018 8:39

Ona ta obhajoba

tím, že "Pepa a Franta to udělali taky" není až tak nelogická. Zaprvé pokud něco udělá víc lidí dá se čekat, že sankce uvalená na jednotlivce bude mírnější, zadruhé pokud Pepa s Frantou něco podobného udělali dřív a obešlo se to bez sankce, není od věci to připomenout coby precedent. Takže reakce rodičů stran skoku z okna úplně nesedí / ikdyž moje babička to takhle říkala taky /.

V. Heidlerová 2.4.2018 7:11

Tak je to vždycky....

Vždy se najde nějaký pisálek, který předloží rádoby originální náhled na problém, v tomto případě "Frantík a Pepík", rozmělní podstatu problému a nahlodá ve čtenářích podezření, že to bylo jinak. VB a její tajné služby určitě nejsou tak pitomé, aby se bez důkazů vrhly na nevinné škůdce, o nichž teď zcela zřejmě vycházejí najevo jejich početné a nadměrná zastoupení a praktiky, přemnožení na tzv. nepřátelských územích. Historie činů a trestání nepohodlných je doménou "říše zla", a nikdo mne nepřesvědčí, že to byl někdo jiný než SSSR, nyní Rusko. Pod pláštíkem volání po spravedlivém přístupu a přísném vyšetření a zjevení všech faktů se skrývají ti, kteří zapomněli nebo nestačili se poučit, co za režim v Rusku vládne. Je to nechutné od Čechů a Češek, jimž se v r.1968 sovětskou okupací dostalo malému národu poučení, kdo je pánem v půlce Evropy. Samozřejmě, že to nebude autorka článku, které VB předloží na zlatém tácu vyšetřená fakta, ale zcela jisté je, že VB má už dost zkušeností i dokladů o působení ruských tajných služeb ve své ostrovní říši. Nepochybuju ani na vteřinu, že manipulantem s novičokem, ať byl z příkazu Moskvy vyroben kdekoli, že to byl vyslanec Ruska, chcete-li Kremlu. Škoda nevyužít "vhodných" prostředků, se kterými se seznámili již v mládí členové KGB, později čelní představitelé dnešního Ruska. Proč máme v ČR tolik nadbytečných "diplomatů" RF?? To by měla autorka objasnit.

R. Gramblička 2.4.2018 8:04

Re: Tak je to vždycky....

VB určitě nemá pitomé sprav. služby, ty ale nemají vliv na chod státu a jeho politiku, bohužel pitomých politiků se tam najde dostatek, namátkou Johnson, dělající ze sebe šaška.

Mám silný dojem, že různí pisálkové vám vadí hlavně proto, že narušují vaši víru ve vámi preferovaný scénář vývoje.

V. Heidlerová 2.4.2018 9:23

Re: Tak je to vždycky....

Prosím, nepředjímejte, co narušuje moji víru, to je zcela obvyklé u všech oponentů a tudíž to platí i o Vás. Nevyznám se v anglické politice, ale spíš bych skromně podotkla, že těch šašků v nejvyšších funkcí my, jako malá země, máme mnohem víc než VB, třeba celé osazenstvo Hradu. Británie jako vyspělá demokracie si s problémem poradí lépe, než co nám předložila autorka článku.

R. Gramblička 2.4.2018 9:42

Re: Tak je to vždycky....

s politickou vyspělostí VB bych si iluze nedělal. Nezabránila tam státním orgánům ignorovat a krýt obchod s lidmi a zneužívání lidí. Parchantů v politice je tam stejně, jen mají vyspělejší metody, jak přecházet voličům přes rozum

R. Gramblička 2.4.2018 9:45

Re: Tak je to vždycky....

oprava: zneužívání dětí

R. Gramblička 2.4.2018 8:07

Re: Tak je to vždycky....

a před lidmi, co od začátku kauzy "Nepochybují ani na vteřinu, že..." se mám na pozoru

V. Heidlerová 2.4.2018 9:24

Re: Tak je to vždycky....

Ano, je dobré být ostražitý, důvěřovat, ale prověřovat, jak již dávno říkal president-vrah KG. Činíte správně.

R. Gramblička 2.4.2018 9:44

Re: Tak je to vždycky....

To činím. Co říkal nějaký KG, patrně Kléma, je zcela irelevantní

R. Fiala 2.4.2018 15:26

Re: Tak je to vždycky....

Paní VH je věřící, věří v naše euroatlantické spojence a ochránce. Možná věří i, že ten útok na zpronevěřilého krajana nařídil přímo Putin snad jako výstrahu na prahu další šestiletky své vlády. Tím se bohužel podobá věřícím komunistům či nacistům. Ještě se měla opřít do těch nesolidárních Rakušanů či Slováků. O naivitě její víry svědčí mj. i to, že se ptá proč tu bylo tolik ruských "diplomatů" (asi proto, že jsme otevřená demokratická země dodržující mezinárodní úmluvy a pravidla). A nezeptá se koho víc poškodí vypoví-li Rusko stejný počet našich řekněme diplomatů. Nebo proč okamžitě nepřestaneme dovážet ruský plyn a ropu. Či do třetice koho víc poškodí odmítnou-li naši biatlonisté startovat na finále SP v Ťumeni na protest proti státem řízenému ruskému dopingu. A nakonec koho myslí tím VB? Asi ne Veřejnou bezpečnost ale Británii, která už dávno není zas tak velká, že se sama raději označuje jako United Kingdom.

J. Babička 2.4.2018 6:46

poznámka

Nejste sama s hájením ruských zájmů. Jak napsal Neff "S rozhodnutím ministra Pelikána je nespokojen samozvaný advokát

ruských zájmů Zeman a samozřejmě i komunisté. Ti už ze zvyku lnou k

Rusku, třebaže to není komunistická diktatura, nýbrž oligarchická

diktatura miliardářů a popů."

P. Dvořák 2.4.2018 8:29

Re: poznámka

Na rozdíl od obamovsko-clintonovského, demokratického, křesťansko-muslimského think-tanku.

Tak jste to myslel?

J. Kanioková 2.4.2018 20:02

:)))))))))))))

M. Košťál 2.4.2018 6:23

Jsou tu jisté zkušenosti

Rusko mívá ve zvyku vysílat vrahy do vzdáleného zahraničí, zejména pokud má pocit, že zamýšlené oběti jaksi spadají pod jeho jurisdikci, ať jsou kdekoliv. Litviněnko, Trockij, Bulhar Markov atd. Nakonec v tom se právě Rusko liší od mnoha jiných říší, které kdy poznal svět. Ne v tom vraždění, ale v té nedůtklivosti vůči všem, kdo se rozhodnou matičku Rus opustit. Ve světě bývá zvykem dávat si pozor na to, kdo do země vstupuje, což má logiku. Rusové tuto bdělost obohatili o sledování těch, kdo odcházejí. Železná opona nebyla ani tak důsledkem paranoie komunistické, jako spíš samoděržavné. Už Thomas de Quincey v Útěku tatarského kmene nádherně vylíčil neuvěřitelný příběh národa Kalmyků, násilně usídleného na březích Volhy. Kalmykové se v na počátku šedesátých let 18. století rozhodli z Ruské říše uprchnout na východ. Nějakých půl milionu lidí prchalo přes celou Střední Asii s Ruským vojskem v patách, pálícím ze všech děl, až ke hranicím Číny, kde dotírající Rusy zahnala císařská armáda. Tatarům pak bylo dovoleno usídlit se v pohraničním kraji, kde jejich zoufalý útěk skončil.

Neumím přesně popsat řetězec úvah který kohosi přivedl k rozhodnutí, že agenta Skripala je třeba zabít, že je třeba to udělat právě teď a tímto způsobem. Ale ani v nejmenším nepochybuji o tom, že tím, kdo vydal příslušný rozkaz, byl představitel ruské státní moci.

V. Heidlerová 2.4.2018 7:13

Re: Jsou tu jisté zkušenosti

Naprostý souhlas, napsal jste výborně.

R. Gramblička 2.4.2018 8:08

Re: Jsou tu jisté zkušenosti

o to větší důvod využít zlou reputaci Ruska a použít ji proti němu

P. Grigar 2.4.2018 9:07

Re: Jsou tu jisté zkušenosti

..jsou tu jisté zkušenosti z dob nedávno minulých, kdy jsme při každém náznaku problému s hubou otevřenou čekali, až co nám k tomu sdělí sovětští akademikové.

Poměry se změnily jen mírně - huba stále otevřená, jen nám do ní dělají akademikové jiní, onačejší..

Poslední odstavec vašeho příspěvku beru jako prohlášení víry ve věci neposkvrněného početí..neumím si představit, jak k tomu mohlo dojít, ale věřím a nepochybuji !

M. Košťál 2.4.2018 9:26

Re: Jsou tu jisté zkušenosti

žádná vira v neposkvrněné početí! možností jsou mraky a je mi celkem jedno, kdo a proč to vymyslel zrovna takhle. Jak jsem řekl: zkušenosti říkají, že takhle "pracuje" Rusko. Když to chodí, plave, lítá a kváká jako kachna, je sice teoreticky možný, že je za tím nějakej fikanej myslivec s robotickou vábničkou, ale já na fikaný myslivce nevěřím.

R. Gramblička 2.4.2018 10:14

Re: Jsou tu jisté zkušenosti

možností jsou mraky, je vám to prý jedno, ale přesto vůbec nepochybujete odkud fouká vítr, aha :-P

Přestaňte psát blbosti a nebudete mít důvod se z nich trapně vykrucovat

P. Grigar 2.4.2018 13:19

Re: Jsou tu jisté zkušenosti

...kachna, Anas(L.) rod obsahující kolem 50 druhů. Kterou z nich máte tedy na mysli? Totéž platí pro "novičok".

Voni sou hlava, pane vachmajsrt...

M. Košťál 2.4.2018 14:30

Re: Jsou tu jisté zkušenosti

Kterou mám na mysli? Kteroukoliv! Jich mnogo!

J. Kovaříček 2.4.2018 5:40

Kdo co ví?

Že za tím chemickým útokem stojí někdo z Ruska je pravděpodobné, ale důkazy tu zatím nejsou. Bývalo zvykem v Anglii, že platila zásada presumce neviny a ta je v tomto případě hrubě porušena. Rusko je sice vedeno kágebákem Putinem, ale přecejen rozdíl od Brežněva tu je. To odsouzení bez důkazů není dobrým svědectvím pro západ, je to jen okázalá ukázka anglosaské arogance. Zatím jim to procházelo, ale jeví se, že éra té anglosaské arogance brzy skončí. Tato společnost se rozkládá zevnitř. Co bude následovat ví jen Alláh.