18.5.2024 | Svátek má Nataša


Diskuse k článku

POLITIKA: A co trojky z chování?

Když sociální demokraté překonali odpor k vládnutí s trestně stíhaným předsedou vlády, političtí pidižvíci, kteří stále ještě nedokáží unést volební neúspěch, přišli o potěšení z překážení ustavení koaliční vlády.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Papež 27.7.2018 18:33

Jemelik chce asi byt Babisovym ministrem. Leze Babisovi do zadku a to je nejvhodnější předpoklad pro ministrování.

P. Papež 27.7.2018 18:31

M ministrem by měl být člověk s velkými znalostmi z oboru, se svým názorem na věc a hodně publikujici. Babisovi ministri na zkoušku bez znalosti je velká ubohost současného systému. Babis řekl, že když to Malé nepůjde, tak ji výměni. To znamená, když bude chtít něco jiného než Babis, bude vyměněna. Předběhly ji ale králíči bobky.

V. Heidlerová 27.7.2018 14:58

Stejně tak lze předpokládat,

že dávný agent STB s "drobnými" prohřešky z minulosti, již dávno prozřel a vyspěl do správné polohy a že je již schopen výkonu ledasjaké vysoké funkce v demokratickém systému. Diplomová práce a přístup k ní je bohužel do jisté míry i odrazem charakteru autora. Taková skvrna je nesmazatelná - a nevím co s tím má do činění opozice. Jedno se však prokázalo neomylně - jaké to máme ve vládě odborníků odborníky na nečestnost, podvod a bezcharakternost. Tyto vlastnosti během života většinou zůstávají trvalé, byť i maskované. Udávají totiž hodnoty, jimiž se nový ministr (ministryně) budou ve funkci řídit. S článkem nesouhlasím.

M. Vondráček 27.7.2018 14:52

copak diplomka

Ale trestně stíhaný premiér, to je panečku nářez :-)

P. Harabaska 27.7.2018 12:29

Autor velmi prozíravě předpokládal, že po diplomových

pracích těch druhých, přijde na řadu zkoumání plagiátorství v případě diplomové práce premiéra Babiše. Potvrzuje to zprávička, že v Bratislavě lze dnes nalézt již jen záznam o titulu jeho "diplomky", práce sama již není k nalezení. Jistě by Babišova bratislavská alma mater mohla podat svědectví, kdo se v jejích archivech Babišovu práci snažil nalézt. To jméno nebo ta jména by byla jistě velmi zajímavá.

P. Krešňák 27.7.2018 12:02

Vážený pane Jemelíku...

... než takovouto vládu tak raději žádnou. Jak pan Babiš s ČSSD vládne již víme. Člověk který nedrží sliby je podvodník. Tak jen pár příkladů, sliboval snížení daní (snížení množství financí které skončí ve státním rozpočtu z našich kapes) v minulém volebním období a nic z toho nesplnil, sliboval snížit počet úředníků státu a zase nic. To o čem píšete je pěkná hovadina, oba ministři mohli zůstat ve svých funkcích, stačilo aby je Babiš nenechal skončit. Takže to, že snad někdo si na vládu toho hovada Babiše zasedl je naprostá volovina. Vidím, že občas to ujede i Vám. Krešňák

P. Harabaska 27.7.2018 12:36

Re: Vážený pane Jemelíku...

Hovadiny píšete vy, pane Krešňáku. Zkoumáte, jaké sliby komu dal Babiš, a necháváte nepovšimnuty sliby, které dali, když eventuálně byli "u vesla", ti, kteří dnes Babiše kádrují, a jak ty sliby byly splněny. Běžný obrázek tzv. slepičí slepoty u osvícených kritiků vybraných politiků. Podle fotografie máte jako já hodně šedivých vlasů. A já také hodně pamatuji, ale nevzpomínám si, že byste byl kdy takto veřejně kritizoval nesplnění slibů vašich předpokládaných politických favoritů. A že těch nesplněných slibů různých politiků již bylo!

V. Braun 27.7.2018 15:00

Re: Vážený pane Jemelíku...

Takže vlastně prašť jako Babiš, všecko jedno, slibuje "prostě to zařídíme" a v praxi skutek utek, kde je ten rozdíl proti "zavedeným" stranám?

A ještě jedna poznámka k článku, jeden z odstoupivších ministrů byl z ČSSD, nějak jsem si nevšiml, že by čssd byla vítezná, jak uvádí titulek článku.

M. Krutý 27.7.2018 11:30

tak už i Vy, pane Jemelíku?

Vím, že to bude zavánět oním nenáviděným elitářstvím, ale tolerance české společnosti vůči šlendriánu, korupci, nezodpovědnosti a podvodům všeho ražení je obrovská.

Míso křiku, kdo má právo koho "lustrovat", bychom měli začít skutečně vážně trvat na věcech, které jsou opravdu důležité, tzn. například: kdo podvádí, nemá v politice co dělat. A plagiátorství v diplomce prostě podvodem je, ať si o tom myslí kdokoli cokoli.

Já podvodníky ve vládě nechci a nechci tam ani vyčůránky, kteří na oko vyvedou svůj majetek do fondu, přesto jej fakticky kontrolují a po ukončení politické kariéry se k němu vrátí, aniž by jim to bránilo vykřikovat, že žádný konflikt zájmů přes 2 mld dotací ročně neexistuje.

J. Lepka 27.7.2018 10:49

Koukám, pane Spravedlivý,

jak rezignujete na právo, spravedlnost a morálku pro prosazení Vyšší pravdy. Zřejmě vám uniká základní premisa demokratického světa : politici jsou pod drobnohledem své morální integrity a pokud jejich Ego nepochopí tento proces, musí se jim důkladně připomenout, ony reakce typu Účelovka a Kampáň, žel ( pro vás a zřejmě i vašeho chlebodárce) na zvrácenosti jejich chápání světa nic nezmění. Jo a váš pokus o humor v podobě trojky z chování kulhá na levou zadní, k té jste totiž mohl přijít jak slepý k houslím, což se o zfalšované diplomce dá tvrdit jen v intoxikaci koblihami.

R. Mayer 27.7.2018 10:32

Analýza prací analyzátorů

Už někdo analyzoval práce těch samozvaných analyzátorů, kteří zdá se s potěšením, vynášejí své suverénní soudy? Ani ne tak co do opisování, ale co do kvality a užitečnosti tématu a co tedy nového ta práce přinesla.

Opisovat se jistě nemá. Dovolím si otázku. Kdybych byl býval před 50 lety ve své diplomce napsal, že "rotace rotace rovná se gradient divergence minus Laplace" bez uvedení zdroje, bylo by to považováno za plagiátorství? Informace pro hnidopichy: Nic takového jsem nenapsal, ta diplomka byla o něčem jiném.

M. Malovec 27.7.2018 9:53

Není, pane Jemelíku

podvod a krádež, byť žvýkačky v obchodě dospělým člověkem, známkou jeho, řekněme zvláštního charakteru? Ukradl jste jako dospělý někdy žvýkačku? Mávl bych rukou u bezvýznamné osoby, jako jsem třeba já, ale nemávnu rukou u ministra české vlády. Ti, kdo to omlouvají se řadí do stejné sorty spoluobčanů.

P. Harabaska 27.7.2018 12:45

Re: Není, pane Jemelíku

Vztahuje se, pane Malovče, vaše pohoršení nad krádeží v obchodě také na krádež rohlíků? A vztahuje se také na de facto krádež veřejných prostředků, má-li podobu zneužívání služebního automobilu a čerpání pohonných hmot k tíži veřejných prostředků synem významné političky, která si dělala svého času čáku na post ministerského předsedy? Jak malé či malicherné, pane Malovče, že jsem nezaznamenal váš pohoršený protest v popsaném případě?! A neargumentujte eventuálně porovnáním krádeže za koruny, za desetitisíce korun nebo za miliardu korun. Krádež je krádeží bez ohledu na její velikost. A ta je obvykle dána jen vhodností poskytnuté příležitosti k ní.

M. Těhanová 27.7.2018 9:48

Víte, pane Jemelíku,

pokud posloucháte projevy některých politiků a víte, že mají VŠ, tak nutně musíte začít přemýšlet, jak takový blbe.c , který umí mluvit jen frázemi, tu VŠ mohl udělat. A tak to zkoumáte.

Pokud vám A.Babiš nevadí, vypovídá to i o vaší mentální výbavě. Např. charakter je naprosto nedůležitá věc, že ANO.

P. Klíma 27.7.2018 9:18

Správný článek. Andrej Babiš byl zvolen lidem, a ten

se nedělí na "lepší" a "horší".

Což je pro nadutou "uměleckou" šmíru zjevně novinka.

M. Malovec 27.7.2018 10:03

Re: Správný článek. Andrej Babiš byl zvolen lidem, a ten

Ale dělí, jsem lepší než třeba ti, co sedí v kriminále. Vy ne?

Z. Lapil 27.7.2018 12:32

Re: Správný článek. Andrej Babiš byl zvolen lidem, a ten

V čem? :-)

A možná ještě důležitější: pro koho?

J. Lepka 27.7.2018 10:53

Re: Správný článek. Andrej Babiš byl zvolen lidem, a ten

Asi jste se pokusil oprášit ten rozdíl mezi Lidem a lidmi z pověstného bolševického vtipu : Lid sice buduje rozvinutou socialistickou společnost, ale lidi na to se.ou!

T. Urbanec 27.7.2018 12:37

Re: Správný článek. Andrej Babiš byl zvolen lidem, a ten

Vážený pane,

vládu Lidu, jak píšete jsme tu měli. Mě se po ní nestýská, a vám? A pokud mluvíte, o tom, že ANO bylo zvoleno lidem, potom bych rád podotkl, že ten Váš lid je 29% zúčastněných voličů, což není ani 1/3 volících. Pokud pak vezmu v potaz, že volilo necelých 70% lidí, potom ANO volilo pouze 20% oprávněných voličů. To je 1/5 lidí. Takže 20% lidí z Lidu je těch oprávněných dirigovat těch 80% zbývajících.

????

Jsou to prosté počty.

P. Harabaska 27.7.2018 12:54

Re: Správný článek. Andrej Babiš byl zvolen lidem, a ten

Vážený pane, předpokládejme, že dle vašeho výpočtu ona 1/5 lidí, tedy 20% z Lidu, zvolilo např. oblíbeného pana Drahoše prezidentem, byl by oprávněn ten pán, který tak pružně změnil stanovisko např. k imigraci, k převzetí prezidentského úřadu? A co kdyby ten zlomek lidí či procenta z Lidu hlasů získal pan Ing. Kalousek, byl by oprávněn dirigovat těch 80% zbývajících? Ještě dnes mám uschovanou onu věhlasnou Kalouskovu složenku na Kč 124 tisíc představujících můj údajný podíl na sekyře, kterou zatnuly i ty vlády, v nichž pan Kalousek seděl? Byl on oprávněn posílat takové složenky? Jste jistě slušný pán, takže jděte. Jděte až tam. Pryč!

P. Lenc 27.7.2018 8:53

Pokud bude

pokračovat naprosto nesmyslná honba za titulem, tak budou tyto žabomyší války pokračovat.A že toho využívá část opozice? A taková ČSSD nevyužívala kdejaké možnosti napadat vládu a ministry když byla v opozici?Pláčete pane Jemelíku na opravdu špatném hrobě.

A. Alda 27.7.2018 8:52

Tentokrát s Vámi vůbec nesouhlasím.

Každá diplomová práce začíná čestným prohlášením, že ji uchazeč napsal sám a že použitou literaturu uvedl a všechny citace řádně označil.

Ukáže-li se toto čestné prohlášení nepravdivým, ztratil autor svou čest.

A bezectný člověk nemá ve vládě co dělat.

A na nutnosti králíkům v králíkárně větrat nic objevného nevidím. Toto zjištění rozhodně přínosem pro resort justice není a nebude.

P. Kubáč 27.7.2018 8:51

Mně se tohle divadlo líbí.

Podle mně se autor mýlí v samotném principu.

Kdo nutil politické papaláše, aby v rámci boje s konkurenčními politickými papaláši prohlásili vysokoškolský titul za zásadní vlastnost každého ministra.

A když už to učinili kdo je nutil studovat "vysokou školu rozkračovací" ve Sládkovičove ( nebo v jiné díře )

A když už i to učini kdo je nutil psát rychlo - diplomku metodou CTRL-Cizí CTRL-Vlastní.

Jinými slovy kdyby byli vnitřně poctiví ( jak by se od nich žádalo ) problémy by neměli.

A. Alda 27.7.2018 8:53

Ano.

Ta vnitřní poctivost tam prostě chybí.

L. Písařík 27.7.2018 8:39

Přínos té práce

je v tom, že diplomantka spočítala množství králičích bobků za rok, což nikdo před ní neučinil a tak se obecné znalosti o králíkovi opět rozšířily. A zemědělci mohou vypočítat, kolik králíků potřebují k vyhnojení 1 ha pole. Tak proč ji peskovat?

V. Student 27.7.2018 8:28

Já souhlasím, ale.

Souhlasím, že politická opozice poukazuje na údajné morální i jiné poklesky druhých takovým způsobem, že to vyvolává oprávněné otázky stran jejich vlastní morálky. I s tím, že v podobě opajcnutých diplomek našli zlatý důl, tedy bič.

Nicméně úroveň vysokoškolských prací mě irituje už delší dobu, a to i těch neopajcnutých. Jestli to hoši opsali, citace neuvedli, nebo naopak uváděli citace aby měli dostatek literatury, ovšem v textu nic, tak je to vítaná příležitost na tu úroveň prací se už konečně podívat, a vedoucí těch prací, odpovědné za kvalitu, trošku mediálně vyzpovídat, a klidně z nich i blbce udělat, co to pustili do oběhu za paskvil.

Dalo se to čekat, však se, Češi, známe, ne?; vysokoškolský diplom nás v platových tabulkách posunuje rázem o dvě třídy výš než maturanta, navíc je to nutná vstupenka do vedoucí funkce...dneska už vlastně kdekoli.

Takže nevím kdo se diví, že naši šikulové využili tristní úrovně našeho školství (jenom soukromé vejšky jak umí ulevit studentům, kteří pravidelně platí nestydatě vysoké "školné") a zajistili si budoucnost tímto způsobem. Samo to nepůjde, někdo to musí hlídat, a setsakra přísně.

M. Těhanová 27.7.2018 9:55

Re: Já souhlasím, ale.

Je to tak, ale zkuste o nějaké naprosté kravině a v podstatě pro normální lidi samozřejmosti napsat 60, nebo kolik stránek textu.

Jsou to chudáci, kde mají vzít tolik vaty, aby to nějak vyfutrovali.

J. Lepka 27.7.2018 11:01

Re: Já souhlasím, ale.

Vždyť mají tolik vzorových prací, stačí se podívat, kolik vaty bylo napsáno za bolševické stranovlády na "vědecká" témata typu marxleninské filozofie, vědeckého komunismu (!), případně obhajování blábolů jako negace-negace, či ( a tu mám nejraději) vysvětlování pojmu decentralizace jako demokratická centralizace. Co je proti tomu vědecká studie na téma Zvýšeni dojivosti sovětských kozlů !

V. Student 27.7.2018 13:29

Re: Já souhlasím, ale.

:-)

M. Klas 27.7.2018 8:21

Tohle mě nadzvedlo

Tohle mě spolehlivě nadzvedlo:"není přiměřené uplatňovat na ně zpětně dnešní etická měřítka". Zajímalo by mě, kde studoval autor, že je přesvědčen o tom, že dříve se zdroje nemusely uvádět.