6.5.2024 | Svátek má Radoslav


Diskuse k článku

POLEMIKA: Vždyť je to přeci jasné

Poměrně dlouhou dobu mě nechala informace o tom, že po vojenském cvičení NATO v Pobaltí se přes území ČR bude přesouvat část zúčastněných vojsk zpět na své vojenské základny, v klidu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Šimek 25.3.2015 12:52

Re: Furt stejnej

A co mě má dojít? Mám jako něco hledat mezi řádky?

Demnostrace je to toho, že přestože zde nemáme přímo vojenskou základnu USA v rámci NATO, jsou poblíž a neváhají k nám zajet.

A komu, no nám, že na nás nekašlou, že naše členství v NATO není jen podpis na papíře.

Ten průjezd vojenské kolony tady nevytváří frontovou linii, takže co melete o odmítání války v téhle souvislosti?

U vědomí takových argumentů poněkud nechápu vaše vývody o velkohubosti USA. Je to normální chování  v rámci vojenské aliance.

K. Frauknecht 25.3.2015 13:51

Re: Tomu už rozumim.

Na mysli mám Váš text :-), leč nesouhlasím.

Jsme členy NATO a asi oba známe znění článku 5 Smlouvy (... podnikne ... takovou akci, jakou bude považovat za nutnou...). To, že na nás spojenci nekašlou není jistě podmíněno tím, že tady projede občas kolona vojáků :-)).

Válku odmítám v jakékoliv souvislosti. Zmínil jsem se o ní jen v úvaze před kým a proč se kolona předvádí.

No a nakonec, tento mediálně vykřičený vojenský přesun NENÍ normálním chováním v rámci aliance. Normální je rychlý, levný a pro posádky relativně pohodlný transport po železnici. Toto je obyčejná přehlídka, drahá a riziková (připusťme jenom blbou dopravní nehodu). Proto ta zmíněná velkohubost a (snad jen) naivita celé akce.

J. Šimek 25.3.2015 14:06

Re: Tomu už rozumim.

Jak sláma z bot čiší z vašich textů, že voják aliance nemá šlápnout na půdu ČR. Železniční transport je jen kouřová clona.

Všude máte samej smajlík, ale legraci nevidím nikde. Všude jen náznaky, že takhle to není, ale napsat, jak myslíte že to teda je, to se vám nedaří. Dál se nimrat mezi řádky nebudu, to není diskuze, ale blbost.

K. Frauknecht 25.3.2015 14:39

Re: Tomu už zase nerozumim.

Diskuse asi opravdu není možná. Soudě podle prvních řádků, sám nejlíp víte co si myslím a tak si podle toho sám odpovíte :-).

Smajlíku jsem se neubránil, my střelci jsme takový veselý kopy. O žádných náznacích nevim a víc "po lopatě" to už napsat neumim. Pomoh by síťovej diagram?

J. Šimek 25.3.2015 17:13

Re: Tomu už zase nerozumim.

Další mlha, běžte někam, veselá kopo.

V. Kolman 25.3.2015 18:18

Re: Tomu už rozumim.

Začnu vaší citací pane Frauknechte: "Válku odmítám v jakékoliv souvislosti." No to já (a asi 99% občanů) také.

       Proto nemlžte o průjezdu vojáků NATO, jehož jsme členem a věnujte se raději válce, která probíhala (a dosud zcela neskončila!) v suverénním státu Ukrajina.

J. Kanioková 25.3.2015 16:40

Naprostý souhlas

s p. Fauknechtem..

Máme pořád tendenci nahlížet Ameriku optikou 50. – 80.let. Jenže dnes tam vládnou hippies z Woodstocku a jejich potomci.

J. Šimek 25.3.2015 19:08

Re: Naprostý souhlas

Na vy jste potomkem brigád socialistické práce, SSM, pionýra, SČSP, LM, VUMLu, PS VB, STB, nerozborné jednoty strany a lidu a neproniknutelné hráze míru a socializmu.

Stále cítíte svou převahu na amíky, že tady můžete psát takové kraviny?

J. Bruner 25.3.2015 2:45

to není přesun vojsk NATO

to je pokusný balonek, jak budou reagovaz lidé v zoně sanitárního kordonu na přítomnost vojsk USA. Bohužel to mnozí nechápou a připravují si plechovky plzeňského na uvítání své vlastní smrti. Nboť USA rozhodly, že budoucí válka bude s Ruskem a válčiště bude naše zem

A ať to zní jakkoliv divně, vzhledem k naší poloze a zdravému rozumu v Německu, je záchrana míru ve spolupráci s Německem a Ruskem.Je na paní Merkelové, a úkol to je nelehký, jak se rothodne, zda nás a tím i část Německa vydá ve válečný plen.

25.3.2015 3:41

to není "J. Bruner"

je to nacistický kremlofilní dobytek, který vysílá pokusné balonky k další nacistické sběři, zdali už je čas přeběhnout k vůdci. Ochraňování soukmenovců již začalo, tak soudruzi mají napilno

J. Bruner 25.3.2015 13:05

Re: to není "J. Bruner"

bez dobytka by nebyli MacDonalds

B. Hamáček 25.3.2015 6:04

Re: to není přesun vojsk NATO

Pane Brunere, VUML už dnes není povinný, nemusíte ho navštěvovat. Patrně vám unikly informace o tom , že je v Evropě mír 70 let, tedy vyjma Balkánu, ale tam je situace o poznání jiná. Tento mír je hlavně díky USA. S tím samozřejmě nemusíte souhlasit, ale historickou pravdu nezměníte. USA mír v Evropě naprosto vyhovuje. Pouze Rusko má potřebu zvětšovat svoji sféru vlivu i za cenu vojenské agrese. Pokud chtějí USA rozšířit svůj vliv, tak to činí obchodně a politicky , jednak mají co nabídnout a je to levnější a jednodušší. Na rozdíl od Ruska , které kromě pár ( byť důležitých surovin) nemá vcelku co nabídnout, ale touží po rozšíření.

J. Bruner 25.3.2015 7:27

Re: to není přesun vojsk NATO

co obchodního nám nabízí USA, když pominu zbraně? A nepoukazujte na jednotlivé firmy, ukažte na vládní dodávky.

J. Boleslav 25.3.2015 7:33

Re: to není přesun vojsk NATO

Už se z toho zasraného bolševismu konečně probuďte. Ve svobodném světě spolu neobchodují vlády, ale firmy.

I. Mertl 25.3.2015 7:38

Re: to není přesun vojsk NATO

S Brunery zbytečno diskutovat. Prázdným hlavám je všechno jasné.

P. Kmoníček 25.3.2015 8:21

Re: to není přesun vojsk NATO

Soudruhu Brunere,právě jste se stal členem klubu Lesniaka,Mrázka,Swozila  Szewczyka.

J. Bruner 25.3.2015 12:58

Re: to není přesun vojsk NATO

to byla reakce na páně Hamáčkovo tvrzení, že USA rozšiřují svůj vliv obchodně a politicky. Nevysvětlil co je to rozšíření politického vlivu tak jsem se ptal na obchodní aktivity USA tj. jejich vlády. A odpověď žádná.

T. Kočí 25.3.2015 9:16

Re: to není přesun vojsk NATO

Třeba internet , pomocí kterého svobodně blejete svoje hovadiny.

J. Bruner 25.3.2015 13:03

Re: to není přesun vojsk NATO

Autor sci-fi románů Slanislaw Lem řekl, že si neuvědomoval, že existuje tolik blbců, než začal používat internet

J. Šimek 25.3.2015 13:14

Re: to není přesun vojsk NATO

Po kontaktu s váma?

J. Bruner 25.3.2015 13:50

Re: to není přesun vojsk NATO

se mnou v kontaktu nebyl,ale že by s vámi?

J. Šimek 25.3.2015 18:29

Re: to není přesun vojsk NATO

Pěkný pokus, ale už ne tak vtipný.

R. Langer 25.3.2015 12:03

Re: to není přesun vojsk NATO

No, dnes už naprosto všechno, na rozdíl od dob, kdy tady vládli komouši jako vy... :-P

S. Ševeček 25.3.2015 9:15

Re: to není přesun vojsk NATO

"je v Evropě mír 70 let"

S tím bych souhlasil - možná i díky trvalé přítomnosti amerických okupačních sil v poraženém Německu a Itálii - nemluvě u jednotek u britských spoluvítězů WWII, krytých politicky korektním názvem NATO. Kdoví jak by vypadal proces bruselizace bez nich.

S. Ševeček 25.3.2015 9:12

Re: to není přesun vojsk NATO

Naše vrahy bychom si měli zabíjet sami. A být k tomu po zuby vybaveni.

(Američanům s tím pomoci kdekoliv jinde, kdyby požádali)

To je podle mně podstata článku 5 Smlouvy.

(podle "vlády" jde o standardní vojenský přesun. Domnívám se, že standardní vojenský přesun je ten, který není ohlašován fanfárami a uskutečňuje se důvěrně, "pod příkrovem noci"; připravovaná šaškárna je jenom schwanzparad pindiků)