Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Jindra
Lilipután - kam jsme to dopracovali!
Nemám nic proti liiputánům, dokonce mi jich bylo i líto, ale pan Cikrt mě přesvědčuje o tom, že čím menší tím více komplexů závisti atd...Řekněme, že tento prcek mi nemá už co říci..
ps
Re: Lilipután - kam jsme to dopracovali!
Tobě zřejmě stačí když budeš nábožně naslouchat rathovi.
Petr Benes
Kurniksopa, kde se da dostat takova nemocnice
za cenu mensiho domku? taky bych to bral!
JaS
Pan Cikrt je skřet,
ale za to nemůže. Na druhé straně mu to bezvadně pálí, dokáže to vyjádřit a není s*ině na rozdíl od mnoha jiných, kteří mu nesahají ani po paty. Myslím, že brandýská nemocnice má dobrého pomocníka proti hejtmanské zvůli.
hela
návštěvy
faktem je ,že kam příjde Rath je z toho povyk,je vidět jak ho středočeši milují.Na úp v Kutné Hoře si Paroubek také utrousil ostudu,jen tak dál socialističtí pomatenci
Michal
Spor jedne zaporne postavy a jedne zaporne postavicky
by se me netykal, pokud by neslo o zdravotnictvi a verejne penize.
Nicmene fotka Cikrta s klobouckem u dveri nemocnice... ja bych na ni moc neupozornoval.
ZaZu
Hodnocení firmy.
Musím uznat, že pan Cikrt se snaží o analytický model hodnocení nějakého podniku. Abychom mohli posoudit, alespoň rámcově, hodnotu nějaké firmy, což nemocnice také je, musíme si vzít
výkaz zisku a ztrát a rozvahu a každou položku rozebrat do všech detailů a potom získáme rámcovou, základní představu o stavu této firmy. Zdůrazňuji pouze základní představu. Po důkladné analýze navrhneme teprve tzv. podnikatelský záměr (ten má obvykle dvě podoby - oficielní a interní, která je pouze pro vlastní potřebu). Teprve pak je možné hodnotit (stanovit) cenu. Je to poměrně náročná práce, vyžadující teoretické i praktické znalosti. To každý profesionál ví. Toto jsou jen emocionální plky a bohužel, tím získávají politici body.
Wesley Jackson
Předvolební kampaň pana Cikrta
Jsem spíše smutný i depresivní z toho, že NP se tváří jako špičkové a nezávislé médium a v krátkém časovém horizontu dává prostor panu Cikrtovi s jeho slátaninami a voláním velkého bratra. Nejspíše ve skrytém nadšení z předvolebních preferencí si hoši od Bobří řeky připravují velký návrat reformátorů českého zdravotnictví, oprašují reformu.Pan Cikrt alespoň jasně vytáhl karty- zdravotnictví je byznys, kde všichni chtějí zisky a vydělat. Šnajdr na ministerstvu povodil již dvě ministryně, vše jede podle plánu i Chrenek je spokojen.Chci říci jedno.Těžce zkoušené zdravotnictví má jednu nevýhodu. Vždy, když se blíží pomyslné dno a objeví se kardinální problém, nějak se to zaretušuje.Kritická situace s nedostatkem sester se řeší stejně, jak bylo třeba socialistům vytýkáno. Před volbami se přidají procenta ke mzdám již od 1.7. sestrám, udělá se dobrá kampaň a až následně se vlastně ukáže, že během července a mnoho dalších mésíců budeme hledat peníze a mechanismus, jak je sehnat. Podotýkám, že gloriolou opředení modří reformátoři napáchali tolik ničemností, že představa návratu tété sestavy zpět, děsí všechny doktory a sestry. Ti chytří již dávno opustili tuto Bohem zapomenutou zemi, zbytek je nasr.... do běla. Tragický je však fakt, že alternativa typu Ratha či prezidenta Komory Kubka, který jde na ruku opět spíše byznysmenům a soukromníkům, je opravdu snad ještě děsivější. Za kratičký čas se budeme všichni divit, co že to vlasně vyleze z těch reforem, nereforem. Hlavně konečně zredukujeme síť našich nemocnic z jediného prostého důvodu.Nikdo v nich nebude za této situace pracovat.
ctenarvk
Re: Předvolební kampaň pana Cikrta
>Pan Cikrt alespoň jasně vytáhl karty- zdravotnictví je >byznys, kde všichni chtějí zisky a vydělat
Podle Vas maji lekari, zdravotni sestry a ostatni personal pracovat zadarmo?
Malý Aston
Rath se odrovná sám,je to jen otázka času!
Článek je naprosto zbytečný, ten kdo věří socanům bude hájit Ratha, kdo má rozum a umí počítat se výplodům cestovatele politickými stranami princi ČSSD zasměje. Musím konstatovat, že Rath již nikoho nezajímá a díky jemu to socanům pořád klesá a klesá. Trvalá negativní kampaň je nezajímavá a něco nového nejsou schopni socani ani navrhnout ani realizovat. Jejich záměr nakoupit třicetikorunáče a důchodce za 200 Kč/měsíc je tak debilní, že jim nevěří ani jejich vlastní členové a příznivci. Hod vejci na krátkou vzdálenost se bude opakovat a mladí jasně říkají " Dluhy socanů platit nebudeme"!
jenicek
Deb.ilové mají jasno
Smlouvy v životě neviděli, ale dokážou přesně ocenit závazky z nich plynoucí, co komentář to specialista na oceňování. Už na tom článku od pana "novináře" je zajímavé jak přesně vyčísluje výnosy a na náklady a závazky "zapomíná".
Bianca
Navrh pokracovani
Další příklad kontroverzních praktik ve mediální sféře jsou takzvané reklamní spoty politických stran. Ty politickým partajím umožňují propagaci jejich ideí ve verejnopravnich mediich za peníze daňových poplatníků bez ohledu na přízeň či odpor poplatníků k té či oné straně. Problematické je i financování politických stran. Někdy se tak děje formou sponzorského daru. To je v pořádku, pokud politik sponzorský dar nevyžaduje a pokud jím nepodmiňuje péči o zájmy sponzora. Mluví se i o případech, kdy si sponzor chce úplatkem pomoci k lukrativní státní zakázce, na kterou by jinak musel dlouho čekat, případně by se jí nemusel ani dočkat..
Legální platby za činnost politiků znamenají hlavně možnost zprůhlednit kroky, zájmy... politiků, jejich partají. V současnosti se legálně k nadstandardu ve zpřístupnění svých názorů veřejnosti může politik dostat tak, že si takové zpřístupnění zaplatí celé ve formě placené reklamy, či dokonce, pokud by chtěl veřejnost o svých názorech, ideích... politik, informovat pravidelně, musel by vydávat vlastní periodikum. Nově by článek na objednávku hradil objednávající politik a jeho strana by mu na článek přispěla do výše ceny levnějšího novináře.
Problém pro politiky, novináře i občany. To, že takové platby nemají předpisy, je problém jak pro politiky a novináře, tak i pro občany. Těm nikdo nedá záruku, že se skutečně dočkají objektivních, nezávislých informací. Politici pak těžko mohou něco reklamovat, když za to platili nelegálně. Finančním úřadům zase utíkají peníze. V případě, že by se jednalo o legální platby, mohla by jejich část jít nejen novináři do kapsy, ale i redakci, která ho zaměstnává. Občan by též věděl, za čí peníze je ten či onen článek tak či onak napsán.
Vyhledávání
TIRÁŽ NEVIDITELNÉHO PSA
Toto je DENÍK. Do sítě jde obvykle nejpozději do 8.00 hod. aktuálního dne. Pokud zaspím, opiji se, zešílím nebo se zastřelím, patřičně na to upozorním - neboť jen v takovém případě vyjde Pes jindy, eventuálně nikdy. Šéfredaktor Ondřej Neff (nickname Aston). Příspěvky laskavě posílejte na adresu redakce.
ondrejneff@gmail.comRubriku Zvířetník vede Lika.
zviretnik.lika@gmail.comHYENA
Tradiční verze Neviditelného psa. Sestává ze sekce Stručně a z článků Ondřeje Neffa - Politický cirkus a Jak život jde. Vychází od pondělka do pátku.
https://www.hyena.cz