5.5.2024 | Svátek má Klaudie


Diskuse k článku

POLEMIKA: Jak pan Kuras začal plkat

Předesílám, že se s panem Kurasem osobně neznáme, nikdy jsme se neviděli ani spolu nehovořili, a jeden o druhém tudíž můžeme hovořit spíše povrchně. Jako čtenář Reflexu samozřejmě znám jeho sloupky – s některými jsem vcelku souhlasil, s řadou dalších ne, ale máme demokracii a svobodu slova, takže proč by je nepsal.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Moravcová 10.9.2018 12:31

Re: pane Drahoši

přesné

J. Kombercová 10.9.2018 8:13

Re: pane Drahoši

JEDEN včera v noci. Sedm obětí, naštěstí žádný mrtvý. KOLIKÁTÝ mrtvý by to byl v řadě?

J. Kombercová 10.9.2018 8:13

Re: pane Drahoši

...a ano, plus ti, co přežili.

V. Student 10.9.2018 8:19

Re: pane Drahoši

Jeden byl jen příklad. Dobře víte, že počet těchto "lidských bytostí" poněkud narůstá.

J. Schwarz 10.9.2018 8:22

Re: pane Drahoši

Ale jsou to lidské bytosti. Jen z ničeho neplyne, že musím být ke mně cizím lidským bytostem bůhvíjak vstřícný. klidně jim můžu říct ať táhnou k čertu. ostatně většina afričanů k vám taky nebude extra "vstřícná", pokud jim z jejich případné vstřícnosti nekyne nějaký profit.

H. Lukešová 10.9.2018 9:31

Re: pane Drahoši

Těch "jednotlivců" je několik tisíc, možná stovek tisíc, nejedná se o "jednotlivce", ale o mohutnou masu migrantských vrahů, se kterými si západoevropští politici nevědí rady.

R. Franc 10.9.2018 9:43

Re: pane Drahoši

Víte, osobo Netzer, už mnohokrát jste dokázala, že je vám naprosto upřen smysl pro humor, logické myšlení a schopnost argumentovat. To je v naprostém pořádku, protože tak to levice má nastavené (ať jde o nacisty, maoisty, komunisty, polpotovce, bruselisty... abych jmenoval jen ty nejvýznamnější představitele pokrokové levice). Stačí, když dočtete tu větu, na kterou reagujete a dojde vám, jak je vaše reakce hloupá (i když v tomto případě aspoň částečně reagujete na psaný text, jindy to bývá o dost horší, mám na mysli vaše reakce na texty, které se vám tvoří před vaším revolučním zrakem samy o sobě).

V. Student 10.9.2018 11:45

Re: pane Drahoši

Já to kdysi zkoušel taky takhle, ale kdepak. Je splachovací.

F. Houžňák 10.9.2018 6:55

Poradil bych Drahošovi, ať jede do Halle za

Lübbertem, dá mu Prohlášení přečíst a pak mu řekne, že tam nic o přijímání nějakých "uprchlíků" nestojí. Schválně, co mu Lübbert řekne.

F. Houžňák 10.9.2018 6:52

Dal jsem si tu námahu a Drahošovo Prohlášení těch

nejvědcovatějších vědců jsem si přečetl, několikrát, a stojí tam, že si Drahoš myslí, že jsme povinni sem vzít každého, kdo bude chtít, a jsme povinni se o něj do smrti starat. A nějaké drahošovské lži o tom, že tam nic takového nestojí a drahošovské lži o tom, že "von nikdy ... a konsistentně ..." na tom nic nezmění. Lhář a pokrytec s falešnými brejlemi "aby byl hezkej" zůstává nadále lhářem a pokrytcem. Fuj.

E. Pawlica 10.9.2018 7:08

Re: Dal jsem si tu námahu a Drahošovo Prohlášení těch

nejvědcovatějších vědců jsem si přečetl několikrát a není v něm ani zmínka o tom, že jsme povinni sem vzít každého, kdo bude chtít, a jsme povinni se o něj do smrti starat.

Nato jsem si několikrát přečetl zdejšího nejhouževnatějšího trolla Houžňáka, a je to nakonec tak, že si Houžňák myslí, že jsme povinni věřit každému slintu, který napíše, a jsme povinni se do smrti myslet si, že Drahoš je vítač. Jenže nějaké houžňákovské lži o tom, že Drahoš napsal, že jsme povinni sem vzít každého, kdo bude chtít, a jsme povinni se o něj do smrti starat, na skutečné pravdě nic nezmění. Pařez zůstane pařezem a Houžňák s upalcovanou klábosnicí pokrytcem a lhářem. Fuj.

R. Langer 10.9.2018 7:21

Re: Dal jsem si tu námahu a Drahošovo Prohlášení těch

Vida, jak je to zvláštní, že ve stejném textu vidí každý něco úplně jiného. Já ovšem dávám přednost textům, ze kterých je přímo jasné, o co tam jde. Nemusím se potom o tom s nikým dohadovat.

M. Drašner 10.9.2018 8:45

Re: Dal jsem si tu námahu a Drahošovo Prohlášení těch

Vyzýváme vás, abyste ve věci přijímání uprchlíků

zohledňovali skutečné potřeby a možnosti, ne vrtkavé nálady veřejného mínění.

Všem, kdo v Evropě hledají útočiště, by mělo být zajištěno bezpečí a důstojné

zacházení. Ti skutečně potřební musí být přijímáni a integrováni na základě

individuálního a spravedlivého výběrového procesu, aniž by je předem diskvalifikovala jejich etnická či náboženská identita. Tohle je přesná citace ze slavného "Dopisu". Co na tom není jasné?

F. Houžňák 10.9.2018 9:14

Mně to jasné je. Stojí tam

"přijďte všichni, kdo chcete, prohlašte, že hledáte útočiště, a my přinutíme své spoluobčany, aby se o vás do smrti starali. A kdo je proti tomu, je nesnášenlivý extrémista".

E. Pawlica 10.9.2018 8:46

Re: Dal jsem si tu námahu a Drahošovo Prohlášení těch

Souhlasím, proto je dobré texty číst. K jejich obsahu lze mít výhrady, lze s nimi i v dílčích tvrzeních nesouhlasit, lze s nimi polemizovat, lze je dokonce i vyvracet na základě fakticky podložených argumentů (a to s tvrzeními ve zmíněné Výzvě proti xenofobii lze opravdu stěží), ale nelze je nevidět a zprostředkované informace vydávat za fakta, stejně jako nelze tvrzení překrucovat. To budiž vyhrazeno Ovčáčkům.

S. Netzer 10.9.2018 6:13

"Nevydáš proti svému bližnímu

křivé svědectví" není pro značku Kuras žádný morální imperativ, nýbrž jen nějaké nezávazné doporučení, jak jsem se mohla přesvědčit na vlastní kůži.

"Šíření dezinformací" je jeho chléb vezdejší, viz lež o "dvacetičlenné dezinformační jednotce finančně podporovaná z Bruselu a z jedné se Sorosových neziskovek".

Kandidátu na senátora přeji z celého srdce volební fiasko. Zasluhuje si ho.

P. Spáčil 10.9.2018 6:46

Re: "Nevydáš proti svému bližnímu

Jo, taky přeji Drahošovi volební fiasko. (:-))

S. Netzer 10.9.2018 6:51

Re: "Nevydáš proti svému bližnímu

Myslím, že je jasné, koho mám na mysli.

Vaše "taky" je proto nesmyslné.

V. Student 10.9.2018 8:25

Re: "Nevydáš proti svému bližnímu

Reakce "sluníček" (pracovní verze pro sorosovský model neziskovek) na zhovadilosti migrantů jsou natolik sofistikované, že je vyloučeno, aby vznikaly spontánně v hlavách dvacetiletých nadšenců. Viz desinformace o útocích na migranty v Chemnitzu ihned poté, kdy tam tři tihle výlupci ubodali člověka. To vymýšlí někdo, kdo má s manipulací setsakra velké zkušenosti. Já bych na toho Sorose docela sázel.

J. Švarda 10.9.2018 4:41

Skutečně želé v praxi

Pan Drahoš zase perlí a tentokrát se zaměřuje proti panu Kurasovi.

Z. Lapil 10.9.2018 9:48

Re: Skutečně želé v praxi

Možná jste si toho nevšiml, ale tohle je reakce na páně Kurasův článek.

P. Boublíková 10.9.2018 2:40

Páni!

Dveřma ho vykopli, tak to zkouší oknem :-):-):-)

L. Novák 10.9.2018 1:21

Jo, ten člověk je i expert na produkci metanu

živočišným druhem rohatých sudokopytníků, o němž prohlašoval, že se ve statisícových stádech proháněl po pláních v Americe. Spletl si je ale s jiným druhem, který byl ve volné přírodě téměř vyhuben člověkem. Nemohu napsat o jaký druh se jedná, protože místní přiblblá cenzura mi takové příspěvky zablokuje. :-)