1.6.2024 | Svátek má Laura


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Mišák 30.7.2006 1:20

Re: Re: jo ony cechy

Skoro všichni, kteří drželi klapačky při okupaci r. 1968 chtějí být dnes hlasitě aktivní. Jenže těmhle zbabělým "hrdinům", kteří tak vyřvávají o věčné škodlivosti USA vůbec nedochází, že znovu demonstrují svou zbabělost zažranou pod kůži,  dnes hlasitě proto, že hlasitě žvanit do všeho už není trestné. Nepochopili nic tehdy ani nyní, přemýšlet nebudou, nenaučili se to. Už léta opakují totalitní zhovadilosti o škodlivosti USA, jak jim to do vymytých mozků natloukli bývalí straničtí kádři. Proto také tolik lidí stále fandí KSČM a bezzásadovým totalitním pohrobkům typu Paroubka. Nejhorší na tom je, že dokud budou žít, stále budou otravovat vlastní závistí a nenávistí i mladé duše. Dvě zmatené a nepoučitelné generace.   

Nika 30.7.2006 1:26

Re: Re: Re: jo ony cechy

Přesně ! Jsme národ mnichovanů , ale i ten Beneš napřed zkusil udělat, co se dalo, aby zkáze předešel, my už nechceme ani to, stálo by nás něco...

ctenar 29.7.2006 22:29

Pravda-nepravda :)))

Sometime before the 2008 presidential election,and

possibly much,much sooner,the United States Government will detonate

a small nuclear bomb in an American city,killing 10,000 to 100,000civilians The U S government will blame Al Qaeda or Iran ,“postpone” upcoming elections,make Bush the president

indefinitely(i.e.“President for Life”),suspend the Constitution,impose martial law,and the fearful American public will go along with it  all http://english.pravda.ru/opinion/feedback/17-03-2006/77430-bush-0(Y)

G. Pašek 29.7.2006 22:58

Re: Pravda-nepravda :)))

Čtenáři, upři tvůj zrak na ten váš mrdník v ČR a nestrkej ten tvůj český usmrkaný rypák do USA . . .  

onlooker 30.7.2006 19:47

Re: Re: Pravda-nepravda :)))

Tak mi to odmítlo komentář pro údajné neslušné slov - to jsem zvědav jestli to vezme kopii tohot již prošlého příspěvku:

Čtenáři, upři tvůj zrak na ten váš mrdník v ČR a nestrkej ten tvůj český usmrkaný rypák do USA . . . 

DuCh 30.7.2006 23:10

Re: Re: Re: Pravda-nepravda :)))

To víš, onlooker, i nadávat se musí umět!

Ovšem větší píčovinu, než kterou vložil slaboduchý čtenář, jsem už dlouho nečetl.

Jenda 30.7.2006 11:56

Re: Pravda-nepravda :)))

Uzasne. Nejakou peknou konspirativni teorii ohledne zavrazdeni Kenedyho tam nemaji? ;-)

Stanin 30.7.2006 18:25

Re: Pravda-nepravda :)))

No pekna kokotinka...nyni ale konstruktivneji.. Pred 2. volbami, kde zvitezil opet GWB bylo "verejnym tajemstvim", ze americka armada "zatkne a predvede" Usamu bin Ladina, coz bude GWB nejvetsi eso v rukavu ..:))..Nic takoveho se nestalo..Kdo si na to nepamatuje, tak at zacne brat nootropika

G. Pašek 30.7.2006 19:23

Re: Re: Pravda-nepravda :)))

Stanine, ten nesmysl prohlásila přitroublá demokratka dorota Albrightová při volební kampani  pro kečup Kerry,  že republikáni prohrávají volby a mají schovaného UbL a vytahnou ho jako eso  týden před volbama aby vyhráli . . . . 

Demokrat TV ukecánek Bill Moyer prohlásil na TV PBS,  že když vyhraje demokrat Kerry, republikáni udělají vojenský puč a svrhou Kerry . . . . naštěstí blbeček B. Moyer už tam není . . . .

messenger 1.8.2006 16:31

Re: Pravda-nepravda :)))

pravda.ru je veru pekny server, docela vtipne clanky. Doporucuji precist i jine k pobaveni.

ctenar 29.7.2006 21:25

poslete je do Polska

Tam jim to aji pozehnaji. Urcite se tam najde par tisic hektaru placatiny ktere budou lip vyuzity nez pestovat prebytecne plodiny pluhama s taznou kravou.Par set Polaku by si pomohlo z bidy,papezenci by si jeste vic splhli u Bushe. Proste bylo by to WIN-WIN-WIN

pro vsechny.:-D

G. Pašek 29.7.2006 21:58

Re: poslete je do Polska

Ano, souhlasím,  postavit je v Polsku 10km od hranic ČR . . . . . polský vlk se hezky napapá a česká ignorantní koza zůstane celá . . . uráááá, prostě to je pověstné české WIN-WIN-WIN.

ctenar 29.7.2006 22:14

Re: Re: poslete je do Polska

nenechat se zatahnout do silenych planu imperialnich neoconu neni ignorantni, ale prozretelne.Beware of the Americans bearing gifts:-D:-D:-D

Mozek 30.7.2006 10:36

Re: Re: Re: poslete je do Polska

Zajímalo by mně co je projektu protiraketové obrany šíleného a imperialního

Mozek 30.7.2006 10:36

Re: poslete je do Polska

Možná by si potřebovalo pomoct z bídy duševní pár milionu čechů

Michal 29.7.2006 21:24

Jurisdikce

>-S většinou lze souhlasit, ale pilot letadla , které strhlo lanovku v Itálii byl minimálně důstojník , tedy žádná socka. A že ho Italové nesoudili to je pravda( ani se neomluvili pozůstalým natož je odškodnit!) Pokud tedy tady amíci budou, měli by spadat např. pod naši vojenskou policii.

dneu 29.7.2006 23:24

nepodložená lež, jako obvykle

...jediné, s čím lze v tomto komentáři souhlasit je, že pilot EA6 Asby dostal pohých 6 měsíců a byl vyhozen z armády. Clinton se velmi vážně omluvil, stejně jako představitelé Pentagonu a USAF. Pozůstalí dostali okamžitou pomoc od italské vlády 65,000 dollarů za osobu, kterou USA Italii zaplatily. NATO vyplatilo za každou zahynulou osobu 1.6 mil. USD, z čehož USA zaplatily 75%.

Mysch 29.7.2006 23:31

sakra, tohle nam tu

ale ta ruda propaganda v evrope uplne zatajila.

Michal 30.7.2006 17:35

Re: nepodložená lež, jako obvykle

Tak to se omlouvam, to jsem nevedel,  Nicmene se domnivam ze by  vojaci USA meli spadat minimalne po dnasi voj. policii tak jak je obvykle u jinych vojaku NATO pri cviceni u nas a naopak.

Cruton 29.7.2006 18:00

Jiný pohled na stejnou věc

Autor předložil své myšlenky, já dávám k úvaze následující skutečnosti.

1) Je deklarováno, že raketová základna v ČR má chránit Evropu před íránskými raketami. Írán v současné době disponuje několika raketami Shabab 3 s doletem 2000 km. Dosáhne tak na Turecko, Rumunsko, Bulharsko a Ukrajinu. Írán nemá ZHN a disponuje pouze konvenčními hlavicemi. Současně Írán evropským státům nevyhrožuje žádným napadením a vzájemné vztahy jsou poměrně korektní. To, že Írán je hrozbou pro Evropu slyšíme pouze od americké vlády. Od stejné vlády, která celému světu tvrdila, že Írák disponuje ZHN a která je tam dodnes nebyla schopna najít.

2) Raketová základna v ČR má být součástí systému GMD. Tento systém však není doposud vyvinut a jeho efektivnost je neověřená. Američané se nám tak snaží vnutit systém, který proti jimi vymyšlené hrozbě není vůbec efektivní.

3) USA od ČR požadují aby měly výhradní právo rozhodovat o použití raketové základny. A to i přesto, že podle mezinárodního práva budeme za použití základny spoluodpovědní. Dále požaduje, aby jsme neměli mít právo provést inspekci a zjistit, jaké zbraně se na základně skutečně nacházejí. A za poslední požadují, aby personál základny podléhal výhradně americkému právu bez ohledu na to, zda by se případných přestupků nebo zločinů dopustil v areálu základny, či mimo ní. Takovéto podmínky kladou pouze okupanti a dobrovolně je přijímají pouze zaplacení přisluhovači nebo anální alpinisté.

Podle mého soudu je zapotřebí "lákavou nabídku" budování americké základny na území ČR odmítnout. Tato základna by nás "chránila" před neexistující hrozbou prostřednictvím neefektivního zbraňového systému. Za tento "zisk" bychom se pak mohli stát spoluviníky případné americké agrese vůči jiným státům. Nic nás nenutí akceptovat nerovnoprávný vztah s USA. Pro nás je mnohem výhodnější skutečná spolupráce v rámci NATO.

jasan 29.7.2006 18:13

kecy, kecy, kecy

jak nic nedelat. Politka Chamberlainu s historii proverenymi vysledky

Cruton 29.7.2006 20:22

jasanova chamberlainovská politika

Nevím přesně, co jste nám chtěl svým zvoláním sdělit. Z tónu Vašeho příspěvku však usuzuji, že zřejmě horujete pro vybudování americké základny a že uvedené potupné podmínky USA Vám nejsou proti mysli. V této souvislosti nevidím rozdíl mezi politikou Chamberleina a Vaší. Chamberlain prodal Němcům naše Sudety za "mír" pro zbytek Evropy. Vy chcete také prodat kus našeho území a suverenity - tentokrát Američanům.

Ještě osobní poznámku. Zřejmě se už nemůžete dočkat až se Vás ujme nový Velký bratr. Velký bratr, který Vám zajistí spokojený a bezproblémový život - vyřeší zahraniční vztahy a vnitřní politiku ČR k Vaší spokojenosti. Už se nebudete muset obávat, že k prosazení svých cílů budete muset obětovat i nějakou energii, vyjednávat s ostatními a získávat je pro své myšlenky a cíle. Velký bratr nás bude všude vodit za ručičku a na Vás pak zůstane jen občasné kázání na Neviditelném psu o tom jací jsou Čecháčkové nesamostatný a zaprděný národ.

Mozek 30.7.2006 10:44

Re: jasanova chamberlainovská politika

Potupné podmínky jsou vymýsl chorobných antiamerických fantaziíí. Nechápu jak tato základna ohrožuje naší suverenitu. Naopak ji docela posiluje. Mně připadá, že tady spúíš někomu Velký bratr pořádně chybí

Cruton 30.7.2006 12:43

Re: Re: jasanova chamberlainovská politika

Ad "Potupné podmínky": http://www.novinky.cz/domaci/protiraketova-zakladna-usa-by-nepodlehala-ceskym-zakonum_91407_qvh5e.html

Ad "Ohrožená suverenita": Schválením amerických podmínek se stáváme rukojmím USA. Pokud USA napadnou například Rusko, tak Rusko v rámci přípravy odvety nejprve zlikvidují americkou protiraketovou základnu v ČR. USA nás tímto způsobem mohou zavléci do konfliktu, který jsme si nepřáli. Suverenní stát si určuje své protivníky sám.

Ad "Komu chybí Velký bratr": Já jsem za samostatnou a suverénní ČR, která je otevřená ke vzájemně výhodné spolupráci s jinými státy. Zato Vy se evidentně bez nějakého Velkého bratra (nyní momentálně USA) nedokážete obejít.

vládík 30.7.2006 12:09

Re: kecy, kecy, kecy

Že ti nevadí, že tolik lidí má i jiné vidění. Co místo odvolání na historii také dát protiargumenty?

Cruton 30.7.2006 12:56

Re: Re: kecy, kecy, kecy

1) Nevadí mi jiné vidění problému. V rámci vzájemné výměny názorů jsem pouze uvedl svůj pohled.

2) O jaké protiargumenty máte zájem?

vládík 30.7.2006 16:26

Re: Re: Re: kecy, kecy, kecy

sorry. poznámka byla k Jasanovi

Mozek 30.7.2006 10:42

Re: Jiný pohled na stejnou věc

1, Fajn, tak když Evropu nikdo neohrožuje, nemůže tady  ta základna vadit, ne? Když si chtějí amíci utrácet...?

3, "Systém proti vymyšlené hrozbě není efektivní" To je opravdu perla. Uznávám, že ani nevím jak na to reagovat. V životě sem o takových požadavcích neslyšel, ale to je asi tím, že nečtu Halo noviny či Blisty...

Když je hrozba neexistující, proč by měl být systém teda efektívní? To sem pořád nepochopil... Nechápu co má společného protiraketová základna a "Americká agrese"

3,

Cruton 30.7.2006 13:12

Re: Re: Jiný pohled na stejnou věc

1) Základna za podmínek, které kladou USA, bude vadit těm, kteří chtějí suverénní a samostatnou ČR.

2)"Systém proti vymyšlené hrozbě není efektivní": Kdyby příslušná hrozba byla reálná (tj. nebyla vymyšlená), tak by tento protiraketový systém stejně nebyl schopen nepřátelské rakety v požadované míře zlikvidovat.

Jiří K. 29.7.2006 16:45

vliv raketové základny na životní prostředí

Na plánované raketové základně mi vadí nedostatek informací. Jen jsem zaslechl, že by to mělo být v Brdech u Jinců, ale už se nepíše o ploše základny, jestli tam budou nové stavby a jaký bude dopad na okolní přírodu. Do Brd občas chodím na vandry a pamatuji, jak tam měli rakety Rusové. Jedna z nejhezčích částí hřebene mezi Vrážkami a Stožcem byla oplocená ostnatým drátem, na hřebeni vykáceli velký kus lesa. Naštěstí už ta plocha celkem stačila zarůst, ale ještě teď je vidět, kde měli Rusové rakety. Američané by asi svoji základnu spíš než u Stožce postavili v centrálních Brdech ve vojenském újezdu. Tam se ani v současnosti nesmí, ale pokud se chováte tiše a jste dostatečně maskovaní, klidně můžete proniknout i na nejvyšší brdský vrchol Tok. Můj názor je, že v Brdech je vedle Křivoklátských lesů nejzachovalejší příroda v celých středních Čechách. Brdy už dávno měly být národní park nebo aspoň CHKO. V tak cenném území stavět raketovou základnu je barbarství.