20.5.2024 | Svátek má Zbyšek


Diskuse k článku

OTÁZKA: Chce nás Putin schlamstnout?

Ano, i nás… Rusko v čele s Putinem je největší současná hrozba pro civilizované lidstvo, opravdová říše zla. V minulé století to bylo Německo (když Hitler vrazil nůž do zad i svému spojenci Stalinovi), předtím Napoleonova Francie, kdysi třeba Čingischán.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Vychodil 22.6.2022 12:31

pokud nepochopíš, že to není válka UA-FR, ale proxy válka USA-RF, pak další diskuze ztrácí smysl...

P. Vychodil 22.6.2022 12:29

a samozřejmě dojde, a již dochází, také tzv "demokratickému" západu nálada a nadšení podporovat tento nesmyslný konflikt...na úkor prosperity Evropy...

a budeš přesvědčovat svoje bližní, kteří nebudou mít to štěstí si pořídit kamínka na polínka, že jejich největším štěstím je mrznout, hladovět, pro větší slávu UA ? Nebo je vezmeš k sobě domů, aby se ohřáli a najedli ?

a vúbec, proč již tam nebojuješ ? všichni, kteří tady a jinde na diskuzních forech diskutují, co všechno, jsou farizejové, ochotní pouze hubou někoho podpořit...ale vyrazit na pomoc ?....jooo, to je "jiná káva"

jsi protě jen ubohý ratlík, který štěká za plotem při vědomí, že jemu se nic nemůže stát...

V. Čermák 22.6.2022 12:28

Tak, že příčinou války R-U je Chybná protiRuská politika USA, NATO a Ukrajiny. Dívat se na toznovu podrobně ji není třeba. Stačí zalovit v paměti...

O. Kaucký 22.6.2022 12:27

Ze kterého západu chcete nakupovat zbraně? Vždyť všechny zbrojovky byly buď zrušené nebo utlumené.

To, co navrhujete je naprosté a úplné odzbrojení Evropy a bez náhrady. Proč myslíte, že se Němci, Francouzi, Italové tak ošívají, když mají něco dát, oprava odprodat. Zadarmo dáváme jen my, Slováci a možná Poláci.

V. Novak 22.6.2022 12:26

Možná máte pravdu. Putinovi do hlavy - na rozdíl od Dřevojánka nebo Rudolfa nevidím.

Ale přitom (jaksi bokem) chrání ruské, resp. rusky mluvící obyvatele Ukrajiny. Nebo aspoň Novorossije. Před čím? Před útoky ukrajinských naci(ona)listů na jejich kulturu, jazyk i na ně samotné.

Po celou dobu existence autonomních území byla tato území podrobena útokům, nejdřív ze strany tryzubských a pravosektornických chuligánů a bijců, potom i oficiální ukrajinské armády. Což pokračuje, tentokrát s použitím západních zbraní.

A všem Rusům na Ukrajině bylo upíráno právo na užívání vlastního jazyka nejen v oficiálním styku na úřadech. ale také ve sdělovadlech, ve školách (mizerně ukrajinsky mluvící učitelé museli ukrajinsky vykládat látku mizerně ukrajinsky rozumějícím žákům). A to vše už před ruským útokem - to abyste to nesvaloval na Putina. To, že v současnosti Rada schvaluje zákaz ruských (a samozřejmě běloruských) knih, tisku, hudby,... - to je jen pokračování ukrajinské protiruské politiky uplynulých 8 let.

Připomenu, že ani Heydrich, ba ani Daluege, který přišel po něm Čechy potrestat a zastrašit, nezakázali české vyučování, tisk, knihy, filmy, rozhlasové vysílání - čeština byla "jen" podřadný jazykem podřadných podlidí, kterým nepatří vysokoškolské vzdělání.

O. Kaucký 22.6.2022 12:22

Hezky jste se rozepsal, ale Sovětský svaz byli i Ukrajinci a snad nechcete říci, že ti by nás okrádali.

Z. Lapil 22.6.2022 12:21

Podle činů jejich poznáte je.

Nevím, proč bych měl ausgerechnet Putinovi věřit, že on je ten hodnej.

K. Křivan 22.6.2022 12:21

Jsi blb, Gaunere !

Z. Lapil 22.6.2022 12:20

Putin několikrát řekl, že rozpad SSSR byl geopolitická katastrofa. Také několikrát řekl, že chce stav před rokem - já si pamatuju 1999, v článku je 1997; nevidím podstatný rozdíl.

A přinejmenším od Krymu mu nevěřím ani jedno z uklidňujících slov, která od té doby pronesl. Ani ta letošní únorová, že ruská vojska jsou na hranicích s Ukrajinou, včetně těch běloruských, na cvičení. Leda že, přiznávám, jsem nevěřil sám sobě, že má nedůvěra je opodstatněná.

M. Kanda 22.6.2022 12:19

https://spravy.pravda.sk/svet/clanok/614223-rusko-sa-chce-vratit-k-rozlozeniu-sil-z-roku-1997/

https://denikn.cz/773162/chceme-navrat-k-evrope-pred-rokem-1997-oznamilo-rusko-a-jestli-ne-tak-si-nas-neprejte/

https://www.denik.cz/staty-mimo-eu/rusko-nato-cesko-usa-20220217.html

Stačí?

Aeronet v těch zdrojích nehledejte. Nepřátelské weby nesleduji.

O. Kaucký 22.6.2022 12:18

Inu, bude mávat rukama, potom pronese něco o semknutí, ve stylu Milouše Jakeše, on totiž už semknutý je, potom se slušně rozloučí.

P. Vychodil 22.6.2022 12:17

pokud připustíme, pokud ne všechny, tak většina válek se vedla o zdroje, tak Putin z tohoto pohledu nemusí expandovat. Má všechny myslitelné zdroje, a parazitický tzv "demokratický západ" mu je závidí..kdo že to prohlásil "..je nemravné, že Rusko se není ochotno podělit se (míněno věnovat) o svoje přírodní zdroje ? Nebyla to "krvavá řeznice"?

pokud tedy připustíme tuto hypotézu, a zároveň slavný výrok, že "horší než prohraná válka je válka vyhraná", pak bychom se měli podrobněji podívat na příčiny vzniku této situace...a zřejmě vyjdou najevo různí kostlivci, které "demokratický" svět (což je cca 15% světové populace) nerad přiznává...

Z. Lapil 22.6.2022 12:14

Přesně. Tak prosté to je.

O. Kaucký 22.6.2022 12:13

Zapomněl jste, to se teď hodně používá, když chcete být IN, neumí vyrobit ani budík.;-)

Z. Lapil 22.6.2022 12:13

Ukrajina taky měla smlouvu o nedotknutelnosti území, mj. s Ruskem. A rozhodně nevím o ničem, co by zakládalo domněnku, že by chtěla na někoho ze sousedů útočit. Rozhodně ne do doby, kdy jistý její soused poslal své vojáky na dovolenou na Krym.

R. Valkovič 22.6.2022 12:11

Putin je prostě svině, mocná a vyzbrojená. Doufal, ře ruská armáda svrhne ukrajinskou vládu a obsadí celou Ukrajinu dřív, než se nějak vzchopí. Jenže to selhalo a teď bojuje, protože ví, že Západ je slabý a že Ukrajina nemá sílu ho sama zahnat. Teď už jen čeká, až Západu dojdou zbraně a munice a Ukrajincům odhodlání.

Buď můžete Putinovi lézt do zadku s tím, že se vám odmění, nebo můžete mlčet a doufat, že brzo chcípne. Nebo musíte bojovat, v našem případě podporovat ty, kdo proti němu bojovat chtějí. Takže Sláva Ukrajině a poslat jí co můžeme (Dany, T-72, BVP-2, Kuby atd.). Rychle nakoupit náhradu ze Západu nebo třeba Jižní Koreje (K-2 a houfnice jako Poláci).

P. Čech 22.6.2022 12:08

To jsou sice pravdivé, ale přece jen kecy. Každopádně šlo o napadání jednoho státu státy jinými. Těmi, které se samy povýšeně označují za "velmoci"a vytvářejí sféry svých zájmů tam, kde nemají co dělat. A je zcela jedno jestli se jedná o USA, Rusko, SSSR, německo, Francii, Velkou británii a jiné.

P. Čech 22.6.2022 12:04

To sice není jednoduché, ale možné to je, viz rakousko.

V. Kuhaj 22.6.2022 12:02

Velmi trefné, pane Pávku!R^!

R. Polášek 22.6.2022 11:58

Tak ono to chce sledovat věci a uvažovat nad nimi a ne zavírat oči nad něčím, co názoru nevyhovuje a jen papouškovat pořád tytéž nesmysly.

Russko jinak stojí na třech nohách. Na asi 20 miliónech lidí kolem Moskvy, Petrohradu a pár dalších měst, co žijí život srovnatelný kvalitou s životem v každém globálním rozvinutém regionu. Tito lidé zajišťují pro Russko moderní technické věci, moderní zbraně, moderní technologie a co všechno zvládnou.

Potom na 100 - 120 miliónech lidí v ostaních oblastecgh Russka, co žijí na úrovni o 50 - 100 let dříve. Tito lidí jsou určeni pro otrockou rpácu v rusských fabrikách , v rusských dolech, kde těží suroviny a jako kanonenfutr pro armádu.

A třetí noha je těžba či spíš drancování neroastných surovin s cílem utržit co nejvíc peněz za jejich vývoj.

A když porovnáte rozlohou prvních několik největších zemí, tak všechny tyto země intenzívně investují do svých zaostalých oblastí a snaží se zaostalé oblasti přetvořit v ekonomicky produkticvní oblasti s rozvinutým zemědělstvím a průmyslem a s kvalifikovanými a vzdělanými lidmi, kteří by produkovali hodnoty. Jediné Russko nic z toho nedělá, protože zaostalé nevzdělané lidi dlé své ekonomické doktríny potřebuje pro armádní kanónenfutr i pro otrockou dřinu. Proto Russko už od dob Sovětského Svazu zaostává a pokud nerozjede rozsáhlé ekonomické reformy, zaostávat bude i nadále.

V. Kuhaj 22.6.2022 11:55

Namísto toho obviňování o sprostém lhaní byste třeba mohl nabídnout odkaz. Chci to vidět na vlastní oči a slyšet na vlastní uši. Taky špatně?

B. Rudolf 22.6.2022 11:51

Asi bych vám to měl vysvětlit důkladněji. Samozřejmě, že slovní spojení "všichni víme" obvykle jenom znamená, "většina rozumných informovaných lidí ví". Je to poměrně běžná zkratka.

A v tomto konkrétním případě jde o to, že zejména kremloboti neustále argumentují tím, že máme hledat takové řešení, aby Putin nebyl ponížen. A většina rozumných informovaných lidí o tomto názorů kremlobotů ví.

V. Kuhaj 22.6.2022 11:48

Potvrzuji, neříká. Sleduji to dost, ne trochu. Klasika. Zase lhaní a lhaní.

V. Kuhaj 22.6.2022 11:46

To je prostě rozdíl mezi diskusí a propaganda. Hnusná, splachovací, manipulativní propaganda, tvářící se jako společenský názor, jemuž předcházela diskuse. Takže my vyhlašovali sankce (a tedy porušovali smlouvy a dohody) a když něco udělá Rusko, řveme, že porušuje dohody. Litva teď porušila dohody zamezením dopravy zboží do Ruska, ale my řveme, že Putin nemá co kázat o dohodách. My to Rusko prostě nebudeme brát vážně, dokud...raději nedomýšlet.

V. Čermák 22.6.2022 11:41

Sleduji, Neříká. Že vy Slyšíte i trávu růst, jako Pithart? ;-D

V. Novak 22.6.2022 11:41

Ve vaší hlavě je zato pusto a prázdno - to se nedivte, že nic nechápete a jen duníte.

D. Laurencikova 22.6.2022 11:40

Trpite asi hodne rozstepenou osobnosti, pane Rudolf. Uz jenom v tomto foru je dost tech, kteri se do toho vaseho "vsichni" odmitaji zaclenit.

V. Novak 22.6.2022 11:39

A nevylučují se.

V. Čermák 22.6.2022 11:37

No, myslel jsem si to...

V. Kuhaj 22.6.2022 11:37

R^