3.6.2024 | Svátek má Tamara


Diskuse k článku

OTÁZKA: Chce nás Putin schlamstnout?

Ano, i nás… Rusko v čele s Putinem je největší současná hrozba pro civilizované lidstvo, opravdová říše zla. V minulé století to bylo Německo (když Hitler vrazil nůž do zad i svému spojenci Stalinovi), předtím Napoleonova Francie, kdysi třeba Čingischán.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Kuhaj 22.6.2022 10:01

Tak tak. Ten článek je prostě jen výzva k boji.

Z. Lapil 22.6.2022 10:01

Kdyby se na mě podíval a řekl beru, proč ne. Jen jsem neuvedl jistou samozřejmost, totiž že aby k něčemu došlo, musejí chtít (nejméně) dvě bytosti, jinak je řeč o znásilnění.

K. Novák 22.6.2022 9:58

A co Putin (s vyjímkou okupace rozhlehlých území) chce?8-o

Z. Lapil 22.6.2022 9:57

V čem? Ten si spíš umyl ruce než co jiného. Ne že by s tím mohl něco dělat, jako prezident reálných pravomocí moc neměl a Slováci byli dávno rozhodnutí.

Kromě toho - ať to bylo, jak to bylo, ukázalo se, že to bylo k dobrému. Říkám tedy já, jistě se najdou tací, co jim rozdělení z nějakého naprosto poctivého důvodu nevyhovuje.

J. Ganaur 22.6.2022 9:55

Brežněv byl Rus, ale údajně ne ten zdaleka nejhorší....:-)

K. Dvořák 22.6.2022 9:54

Alibi pro "válčení s Ruskem" nepotřebujeme. Nezačalo snad válku samo Rusko? Tedy pardon, ono vlastně neválčí, ale vede SVO, že?

V. Kuhaj 22.6.2022 9:53

Má pravdu. A o vlastizradu by se jednalo, kdybychom byli s Ruskem ve válečném stavu. Vím, že lidem, jako je autor tohoto článku, vy, a další, o to válčení opravdu jde. A podle těch řečí o vlastizradě už se, jak vidím, nemůžete dočkat.

Doufám, že válku neprosadíte. A přestaňte tady urážet lidi, kteří mají jiný názor než vy, to si nechte na schůzi progresivistů za lepší svět.

J. Ganaur 22.6.2022 9:53

R^R^R^;-D

J. Ganaur 22.6.2022 9:52

Jsem rád, že nechceš, masařko nebo ováde!;-D:-P

J. Ganaur 22.6.2022 9:50

Vám by slušelo, aby takový pořádek udělal Vrahputin u vás doma!!!:-P:-P:-P

M. Kanda 22.6.2022 9:49

Dobrá dávka propagandy, ale žádný tábor neexistoval. Aspoň ne spontánně, dobrovolně. Byly to ruské kolonie stejně tak jako ta Ukrajina. Ukrajinští vojáci tu rovněž nebyli dobrovolně. Takže zase jen kecy, kecy, kecy ...

A Brežněv Ukrajinec? Vždy se najdou nějací kolaboranti. I u nás jich bylo habaděj.

Ale trvám na tom, že jsme Rusko nijak neohrožovali a přesto nás anektovalo. Udělalo tehdy, udělá zas. Já z nich prostě mám obavy, zatímco vy se bojíte aby nebylo ohroženo Rusko.

V. Kuhaj 22.6.2022 9:47

Nic takového Putin neřekl. Tohle je používáno jako alibi, aby se Ukrajina vyzbrojovala a s Ruskem se válčilo. Odkud máte ty informace? Z "uniklých dokumentů" ruského generálního štábu, které má k dispozici ČT nebo CNN?!

V. Kuhaj 22.6.2022 9:45

Ne, to je text na úrovni fanatického válečného štváče, který odůvodňuje touhu válčit údajným strachem.

J. Rybník 22.6.2022 9:44

R^

V. Kuhaj 22.6.2022 9:43

Putin jasně deklaroval, co chce. To že tady se to nezveřejňuje buď vůbec, nebo jen nesouvisející úseky, opatřené ovšem patřičnými komentáři, svědčí o fanatismu současné vládnoucí garnitury a servilnosti provládních médií.

Tady se stalo takovou módou interpretovat názory jiných ve smyslu "on sice říká tohle, ale ve skutečnosti tím myslí tamto..." že už to snad ani jinak neumíme, ale tohle samozvané jasnovidectví nám byl čert dlužen.

Informace, že musíme Ukrajině pomáhat (rozuměj, dodávat jí zbraně i cokoli dalšího, a vyhlašovat dvousečné sankce) i za cenu vlastního zchudnutí je věta děsivá, protože opět fanatická, od které není daleko k větě, že Ukrajině musíme pomáhat i za cenu vlastního zničení.

Čert vzal Stalina, a vás ať vezme taky, vy válečný štváči jeden.

J. Nevrkla 22.6.2022 9:42

Nevšiml jste si pár věcí. Tenkrát existoval socialismus, tábor socialistických zemí, Sovětský svaz, Varšavská smlouva. Už přes třicet let nic takového není. Invaze se zúčastnily armády pěti socialistických zemí, kromě Maďarska dost nadšeně. Ze Sovětského svazu tu bylo nejvíce vojáků z Ukrajiny, i ten Brežněv z ní pocházel. A dočetl jsem se, při při rozhodování o invazi v sovětském politbyru jediný proti hlasoval právě Rus. Můj otec přišel po invazi kvůli odporu o zaměstnání, já jako politicky nespolehlivý skončil jako svobodník absolvent.

D. Polanský 22.6.2022 9:37

To je text na úrovni vystrašené důchodkyně.

M. Kanda 22.6.2022 9:33

Nevrklo, vy kecáte až se vám od pusy práší. Zažil jsem rok 1968. Tehdy jsme Rusko neohrožovali vůbec a přesto k nám provedlo invazi. Od té doby se ani trochu nezměnilo a když bude moci, přide zase. Vy to moc dobře víte.

Vám se zřejmě ruská invaze líbila a rád byste si jí zopakoval a už teď se chováte jako zrádce a kolaborant.

T. Lekner 22.6.2022 9:33

Přemýšlíte příliš civilizovaně. Takže to zkuste po russky: My vás okupujeme ať to stojí co to stojí. Budeme největší na světě. A celý svět se nám bude klanět. A také máte v domácnostech hodně praček, mikrovlnek a záchodových mís... to by se hodilo...

R. Langer 22.6.2022 9:29

Myšlení se u Gaunera nedá předpokládat... ;-D

R. Langer 22.6.2022 9:28

Ty se nemáš čím stydět, Gaunere. ;-D

M. Kanda 22.6.2022 9:28

Putin chce ovládnout celý bývalý sovětský blok. My jsme do něj bohužel patřili. A strategický význam Česka je v tom, že spolu se Slovenskem a Běloruskem je výhodnou nástupní pozicí pro obsazení Polska. To rovněž do sovětského bloku patřilo.

J. Rybník 22.6.2022 9:28

Že na toho zamindrákovance Ganaura někdo reagujete...Vždyť si tady smáčí jenom svou frustraci opuštěného, protože s takovým pitomcem nechtějí obcovat ani masařky.

R. Langer 22.6.2022 9:27

POŘÁDEK! ;-D

R. Langer 22.6.2022 9:27

Jistě, Gaunere! Celou dobu mluvím jenom o tobě. ;-D ;-D ;-D

J. Nevrkla 22.6.2022 9:25

Tak nějak to tvrdí naše propaganda, že? Takovou blbost jste nemohl sám vymyslet.:-)

J. Ganaur 22.6.2022 9:24

A co bude dělat s Ukrajinou, válkou zničenou, korupcí přece rozvrácenou....?8-o8-o8-o

J. Ganaur 22.6.2022 9:21

Ostatní bylo podobné.Vietnam, Irák (Saddám se dostal k moci a pak vládl s pomocí SSSR)....

J. Nevrkla 22.6.2022 9:20

Zkusím vysvětlit množné číslo. Jsme obyvateli stále zadluzenejsiho státu. A jednou i ti dosud osobně nezadluzeni ponesou důsledky zadlužení státu. Projevují se inflací, tedy znehodnocováním jejich peněz, poklesem koupeschopne poptávky, která se projeví nezaměstnaností, bankroty firemními a někdy i celého státu.

Pokud nebudeme Rusko ohrožovat, žádné nebezpečí nám od nich hrozit nebude, o tom jsem zcela přesvědčen. Ale vůbec si nejsem jist, jestli nebude hrozit z úplně jiné strany...

K. Filip 22.6.2022 9:20

Jste ožralý hned po ránu Ganauere?