9.5.2024 | Svátek má Ctibor


Diskuse k článku

NEHORÁZNOST: Kdo vyzývá k omluvě Rusům

Na páteční tiskové konferenci českobudějovické ODS ke komunálním volbám uvedl hejtman Marin Kuba, že stojí za premiérem Petrem Fialou. V ODS tedy žádná bouře nebude. Hejtman Kuba řekl, že premiérův výrok o proruských silách, které zorganizovaly minulý týden demonstraci v Praze na Václavském náměstí, byl pravdivý. A připomněl rovněž jistou pochybnou existenci. „My v Budějovicích dobře víme, kdo je to Vrabel,“ dodal.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Urban 14.9.2022 21:39

ajaj, potrefena husa...taky jsi Vrabelovi prispel, kkte?;-D

I. Schlägel 14.9.2022 10:50

Vrábel sám sebe vidí jako ministra financí. No comment.

D. Laurencikova 14.9.2022 9:15

To je velmi zajimave a dobre, ze jste to vzpomnel. Americane skutecne prchli z Afganisatanu za tmy a mlhy jako zlodeji, aniz o tom svym partnerum predem neco rekli a nechali tam lezet "penezenku" v podobe vojenske vystroje a vyzbroje za miliardy dolaru. Taliban zdravi a dekuje. ;-)

D. Laurencikova 14.9.2022 9:09

R^ R^ R^ :-) :-)

D. Laurencikova 14.9.2022 9:07

To je tim, ze neumite nic domyslet do konce. Textu ostatne take nerozumite.

D. Laurencikova 14.9.2022 8:59

Zauvazoval jste take o tom, proc jsou z diskuzi naprosto vylouceny jine nazory, nez ze "Ukrajina super, Rusko fuj fuj?" Jednoho nazoru si doprejeme, jinych ne? Dokonce je chceme trestat?? Co by na to rekl Masaryk?

D. Laurencikova 14.9.2022 8:55

Americane vsechno rozbiji z bezpecne vysky. Neriskuji zivoty svojich vojaku a mrtvi civiliste jsou jednoduse: "kolateralni skody". Neslysela jsem v Cechach dosud zadny narek nad temito obetmi, aniz by nekdo uvalil sankce na USA.

D. Laurencikova 14.9.2022 8:52

To neni vubec spatny postreh, pani Lukesova.

Ano, znam Rusy i Ukrajince. Mam ruskou kolegyni a znam celou jeji rodinu, ktera se tady strida na navsteve, ruskeho souseda v garazi (:-)), se kterym se obcas zajimave pobavim a ukrajinskou sousedku, se kterou vedeme uz leta diskuze o Ukrajine a o Rusku, kam ona kazdy rok na nekolik mesicu jezdi. Je to inteligentni, chytra zenska, ktera je nesmirne vztekla na herce Zelenskeho, kam Ukrajinu dotahl, na media, ktera "lügen nur noch" a na politiky, kteri si nevidi ani na spicku nosu! Vy rikate, "dva kdysi nepřátelské národy k Izraeli se vraždí mezi sebou", ona rika: "bratrovrazedna valka" v zajmu USA. V kazdem pripade TO NENI NASE VALKA!

D. Laurencikova 14.9.2022 8:40

Co sem pletete rok 1918? Jak to souvisi z pricinami valky mezi Ruskem a Ukrajinou, ve skutecnosti mezi Ruskem a Spojenymi staty a jejich vazaly? Co s tim ma Masaryk?

Vidim, ze jste nesmirne naivni: "Pravo na sebeurceni". Podivejte se, s jakym uspechem toto pravo prave prosazuji napr. v Katalansku, nebo uz desitky let Kurdove, to je jeste lepsi prikald... Ale to jen tak na okraj.

Nemam moznost rozhodovat o tom, jakym zpusobem budou svetove mocnosti prosazovat svoje geopoliticke zajmy. Mam ale moznost videt situaci objektivne a domyslet veci az do konce. To, co bych si prala od nasich politiku!

V. Lukeš 14.9.2022 5:25

To samé platí o Putinovi.

V. Čermák 13.9.2022 22:43

Něco k věci?;-D

J. Poláček 13.9.2022 22:43

Madam, a co právo na sebeurčení , to vám nic neříká ? Víte něco o roce 1918, vzniku ČSR ? Sobě dopřejeme, ale jiným ne ? Masaryk fuj fuj ?

V. Čermák 13.9.2022 22:41

Asi nemáte rád Rusko, já zase USA, současnou říši Zla, která se snaží hýbat světem, protože trenduje dolů...

V. Čermák 13.9.2022 22:37

Nějaký problém, Lenine?;-D

V. Čermák 13.9.2022 22:36

No a v Izraeli se zase vraždí dva Bratrské národy, Židi a Arabové, tak se věnujte jim a nefanděte Ukrajincům, jen protože jste je sledovala v televizi. Raději se zamyslete, co proti Rusku chystali s USA a NATO...Rv

R. Tichý 13.9.2022 22:32

Njn, ne kazdy muze hlidat shnileho Lenina, jako ty, Vrabele.

V. Čermák 13.9.2022 22:28

Tak USA, NATO a zneužitá Ukrajina vyprovokovaly Rusko svojí Chybnou agresivní protiruskou politikou Nabubřelého sankcionování a buzerace a hrozbou, že na Ukrajině budou Mírové základny NATO s jadernými zbraněmi, jak bylo dříve plánováno i na Krymu. Afganistán a peněženku má Rusko u zadku...;-DRv

V. Čermák 13.9.2022 22:21

Nikoliv, mudrlante. Pouze nemám rád, když se místní hlupáci navážejí do chytrých žen, např. paní Laurencíkové, Varadínkové, Boublíkové, Břízové a pod. S panem vzteklým Tykálkem pak mám i svoje vlastní zkušenosti...;-D

P. Hák 13.9.2022 22:18

No, i když Němci Američanům prakticky nekladli odpor, je otázka, kolikátého by dorazila americká vojska do SV Čech.

Když v mé rodné obci začali lidi někdy 5. května vyvěšovat vlajky, Němci se místo úprku do amerických rukou raději vrátili postřílet pár civilistů. To je zdrželo o den, takže někteří padli do sovětských rukou. Dobře jim tak. Posádka v obci nebyla, ani německé obyvatelstvo, které by museli před Čechy chránit.

F. Brnušák 13.9.2022 21:13

USA Rusko vyprovokovalo svym vydarenym ustupem z Afganistanu. Take se zastanete zlodeje kdyz ukradne penezeku, protoze ta penezenka tam jen tak lezela a zdala se to snadna korist?

H. Lukešová 13.9.2022 20:59

Ne, nevztahuji. Válka na Ukrajině je samozřejmě neštěstí.

J. Jurax 13.9.2022 20:51

Ehm ... vztahujete to i na Ukrajinu?

J. Jurax 13.9.2022 20:50

Dočkal čeho? Jestli vítězství, tak to bych mu přál taky.

H. Lukešová 13.9.2022 20:40

S Hitlerem se ušpinil kde kdo. Ve Velké Británii a také v USA byl silný pro-nacistický proud a obecně sympatizanti s nacisty.

J. Jurax 13.9.2022 20:38

A ještě - v roce cca 1938 až do září 1939 byl pro Brity puncovaným a dlouhodobě (a dluzno říci, že po právu) osvědčeným ďáblem Stalin se svou rozvratnou Kominternou, kdežto pan Hitler byl demokraticky zvolený politik, bývalý řadový a vyznamenaný frontový voják s plnou hubou míru, akorát s trochu nestandardním vztahem k Židům; ale antisemitismus nebyl v Evropě nic neobvyklého.

No a Britové jistě četli Mein Kampf a hledání lebensraumu na východě na úkor SSSR jim nemuselo být proti mysli.

M. Salaquarda 13.9.2022 20:32

Vám je po tom kulový, kdo je zadlužený. Co se tak zabývat obsahem projevů? Netrhal on v dětství mouchám křidélka? A v USA mlátili černochy.

H. Lukešová 13.9.2022 20:30

Jistěže. Když se válčí jinde, než u nás, je vždy dobře.

H. Lukešová 13.9.2022 20:28

A vy jste v Německu poznala Rusy i Ukrajince, že? Myslím si, že jste to na diskusi také psala. Já jsem také žádné Rusy ani Ukrajince osobně nepoznala.

Jo viděla jsem v tv spousty Ukrajinců, kteří líčili hrozné zážitky z války a vykládali, co jim Rusové udělali.

Co se mě týče, celý SSSR vedl proti Izraeli nenavistnou kampaň na mezinárodním poli, Rusové i Ukrajinci plivali po Izraelcích, podporovali palestinské teroristy, demonizovali sionismus, takže si říkám, že se dva kdysi nepřátelské národy k Izraeli vraždí mezi sebou.

Islámské státy se také vzájemně kanibalizují, Sýrie, Irák, Libanon, Libye atd...země v rozvratu. Jaká to ironie.

J. Černý 13.9.2022 20:28

Rusko se zatím nechovalo jako Američané ve svých válkách. To je celé. Přeci jenom na Ukrajině žije hodně Rusů a mnoho Ukrajinců má k Rusům dobrý vztah.

J. Jurax 13.9.2022 20:28

Z jejich hlediska to bylo jistě lepší než kdyby se válčilo u nich. Kontinent to patrně viděl obráceně ... :-)