26.4.2024 | Svátek má Oto


Diskuse k článku

NEHORÁZNOST: Kdo vyzývá k omluvě Rusům

Na páteční tiskové konferenci českobudějovické ODS ke komunálním volbám uvedl hejtman Marin Kuba, že stojí za premiérem Petrem Fialou. V ODS tedy žádná bouře nebude. Hejtman Kuba řekl, že premiérův výrok o proruských silách, které zorganizovaly minulý týden demonstraci v Praze na Václavském náměstí, byl pravdivý. A připomněl rovněž jistou pochybnou existenci. „My v Budějovicích dobře víme, kdo je to Vrabel,“ dodal.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
D. Laurencikova 13.9.2022 19:46

Ano, a kdysi tam nebylo nic, "jenom duch svaty vznasel se nad vodami". Rusove a Ukrajinci temer jedno jsou, na tom nic nezmenite.

V. Čermák 13.9.2022 19:47

Ale houby. Ukrajina dostala skoro celé svoje současné Území od Ruska. Krym od Chruščeva, Východ od Lenina, Západ od Stalina a Střed od Ruských carů. Zbytek, co nedostala je poměrně Malinkatý...;-DRv

J. Jurax 13.9.2022 20:23

Pozoruhodný výklad historie ... :-)))

V. Čermák 13.9.2022 22:43

Něco k věci?;-D

J. Černý 13.9.2022 20:22

R^R^

J. Poláček 13.9.2022 22:43

Madam, a co právo na sebeurčení , to vám nic neříká ? Víte něco o roce 1918, vzniku ČSR ? Sobě dopřejeme, ale jiným ne ? Masaryk fuj fuj ?

D. Laurencikova 14.9.2022 8:40

Co sem pletete rok 1918? Jak to souvisi z pricinami valky mezi Ruskem a Ukrajinou, ve skutecnosti mezi Ruskem a Spojenymi staty a jejich vazaly? Co s tim ma Masaryk?

Vidim, ze jste nesmirne naivni: "Pravo na sebeurceni". Podivejte se, s jakym uspechem toto pravo prave prosazuji napr. v Katalansku, nebo uz desitky let Kurdove, to je jeste lepsi prikald... Ale to jen tak na okraj.

Nemam moznost rozhodovat o tom, jakym zpusobem budou svetove mocnosti prosazovat svoje geopoliticke zajmy. Mam ale moznost videt situaci objektivne a domyslet veci az do konce. To, co bych si prala od nasich politiku!

D. Laurencikova 14.9.2022 8:59

Zauvazoval jste take o tom, proc jsou z diskuzi naprosto vylouceny jine nazory, nez ze "Ukrajina super, Rusko fuj fuj?" Jednoho nazoru si doprejeme, jinych ne? Dokonce je chceme trestat?? Co by na to rekl Masaryk?

I. Kunt 13.9.2022 14:08

A má zkažené zuby.

V. Petr 13.9.2022 11:44

Myslím, že Vrábelem vybraní ministři nemohou být horší, než ti současní (to v podstatě ani nejde). Neboť Mráz přichází z Bruselu!

J. Ganaur 13.9.2022 12:17

Tak to nezmrznem...;-D

J. Jurax 13.9.2022 18:17

Jste moc optimista. Můžou.

J. Černý 13.9.2022 11:32

Kuba se pokakal.;-D

Ś. Svobodová 13.9.2022 11:26

Nějaký občan vyzývá k omluvě Rusům, jiný k omluvě Romům, další k omuvě vyhnaným Němcům, další k omluvě za to že jsme bílí. Je naprosto jedno, kdo jsou a proč se chtějí omlouvat. Jedině k tomu jsou dobří, aby byli používáni novinářstvem jako společenské rozdělovníky.

V. Petr 13.9.2022 11:44

R^R^R^

M. Vaněk 13.9.2022 10:31

Kdo vyzývá k omluvě? ...a nebudou to spíše provokatéři PětiBídy? Vždyť u "nezávislé" Policie tato metoda slaví úspěchy, např. v "potírání" terorismu (vzpomeňme na tragikomickou epizodu agenta Státn..., tedy BIZky, který naprosto amatérskou prací naverboval v hospodě dva spolustilovníky k teroristické akci proti armádnímu vlaku..., nebo provokatéry z řad PČR proti obyčejným občanům, kteří chtěli vyjádřit nespokojenost s naší hájenou asociální menšinou, a tito provokatéři dokázali dát podnět řadovým příslušníkům k zásahu jak v Č.Lípě, Budějicích nebo Vansdorfu). Nejsou to tedy ti samí? Kdo má zájem na zdiskreditování části občané, kterým se tato vlastizrádná vláda nelíbí? Kdo bude profitovat z "klidu na práci" pod vedením Strany a Vlády...? ;-D

I. Širůček 13.9.2022 15:51

Zdá se, že se ruská armáda začala s vámi radit ...

S. Ševeček 13.9.2022 10:21

omluvy Rusku není třeba. Putin prodá komukoliv cokoliv, a za dobré ceny. požaduje jen fér jednání bez politiky. správný obchodník.

P. Pepax 13.9.2022 10:27

R^

B. Jedlička 13.9.2022 11:38

Rv

Z. Lapil 13.9.2022 13:02

V tom je právě ten problém: Putin není obchodník, on je předseda vlády. Něco prodávat nemá v popisu práce. Naopak jako politik rozhodl, že přinejmenším částečně obsadí sousední stát, má v popisu práce vědět, že se to nebude líbit a že budou nějaké reakce.

P. Sura 13.9.2022 13:32

R^R^R^

D. Laurencikova 13.9.2022 14:49

Kdyz se politici zapadnich zemi rozhodovali, roztahovat NATO cim dal vic na vychod, az do Ruske predsine, take museli vedet, ze se to nebude libit. Nejaka reakce uz skutecne nastala.

J. Jurax 13.9.2022 18:23

Jo, obchodník jistě není. Nicméně jako stratég využívá závislosti Západu na ruských surovinách, kterou si Rusko a předtím už SSSR dlouhodobě s pomocí západní páté kolony budovalo.

P. Hatina 13.9.2022 10:05

Že bych upozornil na jednu drobnost "..na tiskové konferenci ODS ke komunálním volbám uvedl krajský hejtman pan Kuba, že stojí za premiérem Petrem Fialou. V ODS tedy žádná bouře nebude."..

V čem je slabina tohoto prohlášení, že v těchto komunálních volbách se nehraje ani o místo premiéra, ale ani o místa krajských hejtmanů. Či oba pánové z vedení ODS se o své politické fleky zatím bát nemusí, takže mohou protesty veřejnosti ignorovat, popřípadě i mediálně urážet své oponenty.

Jenomže, ony jsou to komunální volby. Já teď provedu velice primitivní výpočet, doufám že mne někdo opraví a doplní. . Pohledem na aktuální čísla, ODS má ca 12 000 členů. V téhle republice je asi pět tisíc obcí.

Kdyby "zásluhou" vládní politiky ODS ztratila v těch volbách v každé z těch obcí dva zástupce , přichází o deset tisíc míst v řízení veřejné moci. Mimochodem, a musí to vědět, vůbec se nedá spoléhat na to že jsou SPoLU, protože voliči budou kroužkovat jako na seznamkách.

Prakticky se dá očekávat, že touto cestou ztratí ODS veškerou svou politickou sílu - kromě tedy přežívající Fialové vlády, o které už političtí analytici předpokládají že do nového roku padne..

Tudíž, jestli se pan hejtman Kuba loajálně postavil na stranu této vlády. ztratil tím svou důvěryhodnost v tom, že by se jako nový lídr ODS mohl postavit do čela té nové, pokud by jí ODS chtěla sestavit. No, raději bych použil mírnější citát "Škoda ho, měl dobrý fóry"..

Z. Lapil 13.9.2022 13:21

Vidím dvě chyby v úvaze.

1/ V zastupitelstvech strany NEJSOU rovnoměrně rozděleny. ODS a kdokoliv jiný má někde rezervu a někde je relativně jedno, má-li mandátů málo nebo ještě míň.

2/ Netroufnu si odhadnout limitní velikost, ale většina obcí jsou obce menší až malé, a v těch se opravdu volí lidé a ne strany. Ad absurdum dovedeno v obci naší, kde kandiduje (celkem nepochybný) starosta za STAN a ostatní bezpartijní, to vše na jedné kandidátce (9 kandidátů pro 7 zastupitelů). Lze očekávat, že se bude kroužkovat ve velkém.

Teď koukám: měst 606; městysů 227; obcí 5421

Mmch - bylo mi tvrzeno toto: chce-li člověk kandidovat, musí buď sehnat docela dost podpisů a vůbec je s tím spousta úřadování, nebo se upsat nějaké stranické kandidátce. STAN je strana, která nezávislé kandidáty ochotně bere pod svá křídla.

D. Laurencikova 13.9.2022 10:02

V Ceskych Budejovicich to "vedi, kdo je pan Vrabl"? Ja to nevim. Je tady o nem spousta vselike spiny, jak co dluzi a neplati... Nevime ale proc. Stanovisko pana Vrabla samozrejme chybi. At spachal pan Vrabl v minulosti co chtel.... Organizace teto demonstrace je super! Takze to se mu pro zmenu povedlo. Mezi nami: Co mam z toho, ze nekdo zaplatil pokutu za cernou jizdu a poplatek za popelnice, kdyz jinak je to lumik, ktery se zaradi a ani nemukne, kdyz doba vyzaduje odpor?

I. Širůček 13.9.2022 9:53

Jakže znělo to proroctví?

Napadneš-li Ukrajinu, zničíš velikou říši!

J. Ganaur 13.9.2022 12:20

;-DR^

P. Vychodil 13.9.2022 9:03

Byla by zajímavá a rozhodně jiná doba, kdyby neexistovala media.

Kolik bychom měli dneska rusofobů, nebýt dnešní propagandy a vymývání mozků ?

Všichni (či většina) tito bojovníci se odvolávají na okupaci 68...to si snad tito hrdinové pamatují ? to by jim muselo v té době být tak minimálně kolem 18 ti let, aby to vůbec chápali. To znamená že dnes je jim 70+ let. Ve věku od 70ti výše je nás živých cca 1,5 mio...

všichni ostatní to mají v hlavách nabušené zprostředkovaně, z medií...