19.5.2024 | Svátek má Ivo


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Jura Jurax 8.7.2006 12:04

Re: Re: Re: Pane Vízek

R^

Jura Jurax 8.7.2006 12:02

Na nacisty jsme přísní, na komunisty díky vlastní blbosti krátcí

... ani mandát komunistického poslance nelze nikým (ani hlavou státu) a ničím umenšovat.

To nesporně. Ostudou tohoto státu a nás všech, vizitkou naší pošetilé a hloupé sametovosti ovšem je skutečnost, že komunistický poslanec vůbec může vzniknout. Po tom všem, co komunisté napáchali a kam nás dostali.

A ještě ... Jsme součástí EU a je známo, že i tam si „dovolují luxus“ mít komunisty ve vládě, ba mít je i šéfy parlamentu a bývalé komunisty jako hlavy státu.

Inu, tam nepoznali diktaturu proleteriátu, zhuntování státu, budování socialismu a viselce na šibenicích, co to budování rozvraceli - tam se nepoučili, neboť neměli kde. Nejlépe se totiž jeden poučí, když je mu rozbit vlastní frňák (i na Vás, soudruhu Vízku, dopadla trestající ruka všeholidu reprezentované jeho avantgardou a předvojem dělnické třídy - komunistickou stranou, neboť jste se odchýlil z cesty pravé a jediné, jak  jste na sebe prozradil) - a jim jej nikdo nerozbil, neboť se tam naštěstí komunistům moc uchopit nepovedlo. Takže si mohou dovolit blbnout.

Znáte ten dotaz na rádio Jerevan: Může ve Švýcarsku zvítězit komunismus? Odpověď: Může, ale je škoda zničit tak krásnou, bohatou a prosperující zemi.

jirka.s. 8.7.2006 11:57

Re: Pane Vízek

Kampak jsi se nám to, ty hledající, asi tak zatoulal? Zřejmě na Kubu, že?

jirka.s. 8.7.2006 11:52

Re: Re: Dobrý den,

A OPĚT SI SOUDRUH VÍZEK ŠLÁPL ASI NA BRÝLE!!!   Opět není schopen odpovědět na jasně formulovanou Standovu otázku: Popište nám okolnosti, za kterých vás spoluvrazi vyhodili ze strany jediné a pravé???  Jestliže,  soudruhu Vízku už nejste schopen udržet nejen moč,  ale i myšlenku, neboť zcela evidentně po přečtení dvaceti řádků nevíte co bylo na začátku, soustředťe své úsilí na psaní článků do Haló novin (Špígl vám evidentně chybí,že?), tam se totiž ta vaše stařecká demence naprosto ztratí a neplýtvejte netovým prostorem.

Mimochodem,nemáte ještě teď v hubě křeč, když jste si do ní vzal taková jména jako pánů Seiferta, Kundery, Vaculíka, Kriegla nebo Klímy?

Pro obhájce soudruha Vízka: Pokud mi chcete vyčítat, že jsem hrubý ke starému člověku, tak vězte, že už také něco pamatuji (hlavně komoušská zvěrstva) a že si stáří obecně vážím. Ale věřím, že stáří jako takové není žádná zásluha, blbcem a ignorantem může být teenager i například soudruh Vízek.

Marat 8.7.2006 11:44

Re: Demokracie je tvořena demokraty

Soudruhu Hledající,v Čechách není demokratu,protože v těch Čechách velice dlouho panovali komunisté. A Masaryka bych si do úst moc nebral.On také nebyl žádný vzorný demokrat.

dvd 8.7.2006 11:39

Pane Vízku

nikdo nechce, abyste chodil kanálama za odpor proti komunismu. Za podporu komunismu by to asi bylo vhodné.

Marat 8.7.2006 11:38

Re: Re: Neuvěřitelná demagogie.

Soudruhu Vízku,to že vy jste komunistický obřezanec v lidské masce,to vás nedělá demokratem.

Komunisté už od V.I.Lejnina hlásali sociální spravedlnost.Jenže tá sociální spravedlnost platila jen  pro obyčejný plebs.Nikoliv pro soudruhy z nomenklatůr.Ti žili životem buržoustu, kapitalistu.I váš mesiáš Lejnin rozhodl,že revolucionáři u moci musí mět ve všem víc jak dostatek.

Soudruhu Vízku,zajisté že máte pravdu,že bolševismus je myšlení a né legitimace.Vám tu legitimaci vzali,ale přesto jste zůstal komunistou.Já mám také rozsudky a to hnedle od třech soudu okresních,dvou krajských,dvakráte soudu Nejvyššího.Také jsem se nebál,nikdy jsem nechtěl komunismus obřezávat a nasazovat mu lidskou masku.Před soudem jsem se hlásil k antikomunismu a těm "disidenty" pohrdám,neboť v drtivé většině to byli dřívější sekernici kteří špatně vsadili a prohráli.Nejprve se kálí a když jím to nepomhlo k návratu na jeviště moci,tak se dali na disent.Nemůžu si pomoct,ale já v té tolik oslavované Chartě cítím prsty STB.Stále mě to nějak připominá "Akci kámen".

Soudruh Vízku,ono bylo více komunistu vyhoženo ze strany,bylo zavřeno a dokonce jích bylo několik oběšeno a nebyli to obyčejní straničtí kmání.Také žádný z ních nebyl demokrat.I takoví soudruh Husák hodně roku dýchal vzduch filtrovaný přes mříže a stal se demokratem? Dokonce i ze strany byl nějaský čas vyhožen.Kdyby vás soudruhu Vízku vzali před tím rokem 1974 zpět do strany a udělili vám nějaké léno,tak by z vás dnes nebyl "demokrat".

dvd 8.7.2006 11:36

Všechny mandáty mají stejnou hodnotu

některé jsou však poněkud nebezpečné.

dvd 8.7.2006 11:35

On se s tím Stalinem nejdřív spojil Hitler.

Ale to pan PaeDr.Vízek dokáže hladce přehlédnout.

Džejpí 8.7.2006 11:28

Re: Kritici zapomněli

Ono by stačilo, aby si němečtí socialisté počínali trochu rozumněji a západní veřejnost měla víc informací o ruských socialistech. Pak by nebylo vyloučeno, že by se západ spojil s německými socialisty proti ruským a dnes by bylo samozřejmostí ve všech státech, že by byla zakázaná jakákoliv odnoš komunistické strany a naopak národními socialisty by se evropské parlamenty jen hemžily. To jsou paradoxy!

BRUNO 8.7.2006 11:23

Re: Re: Re: Dobrý den,

TO JE POTŘEBA VIDĚT,TAKÉ TO,CO KOMUNISTÉ PŘED VOLBAMI 1946 SLIBOVALI LIDEM ( PODPORU ŽIVNOSTNÍKŮ ATD.). LIDÉ BYLI PO VÁLCE OSLABENÍ,CHTĚLI ZMĚNU, KOMUNISTŮM SE PODAŘILO LIDI OBELHAT, PODVÉST A ZNEUŽÍT. KDYBY LIDEM PŘED VOLBAMI ŘEKLI CO TADY CHTĚJÍ ZAVÉST, MYSLÍTE SI, ŽE BY JE LIDI VOLILI?ANI OMYLEM. NEBO SI MYSLÍTE ŽE LIDI V ROCE 1946 HLASOVALI PRO KOMUNISTY A PRO VŠECHNA TA ZVĚRSTVA, POLITICKÝ A EKONOMICKÝ ÚTISK LIDÍ,OKRÁDÁNÍ, ZAVÍRÁNÍ OPONENTŮ,PRO TU KOMUNISTICKOU ŽUMPU!?

KOMUNISTICKÉ UČENÍ JE ZAVRŽENÍHODNÉ - PROPAGUJE NÁSILÍ, TŘÍDNÍ BOJ, VEDOUCÍ ÚLOHU BEZ POLITICKÉHO SOUPEŘENÍ NÁZORŮ A IDEJÍ, BEZ DEMOKRATICKÝCH VOLEB, OKRÁDÁNÍ JEDNÉ SKUPINY LIDÍ DRUHOU SKUPINOU. PRÁVĚ V DEMOKRATICKÉ SPOLEČNOSTI NEMAJÍ POCHYBNÉ IDEJE KOMUNISMU CO POHLEDÁVAT. A KOMUNISTÉ ZŮSTALI KOMUNISTY, SE STEJNÝM MYŠLENKOVÝM ROZHLEDEM, SE STEJNÝMI METODAMI PRÁCE. JEN SE ZATÍM NEMOHLI PROJEVIT, PROTOŽE NEDOSTALI REÁLNÝ PODÍL NA MOCI ( FORMÁLNĚ NE, ALE FAKTICKY JE TU UŽ KOALICE KSCSSD V PARLAMENTU DÁVNO ). KDO TO NEVIDÍ,MĚL BY SI PROTŘÍT ZRAK.

Džejpí 8.7.2006 11:21

Nepoužívejme zkratky!

Používejme plné znění - národní socialismus! Pak  bude diskuse a argumentace průhlednější.

Lapil 8.7.2006 11:21

Re: Re: Re: Re: :-(

Už jsem se lekl, že bude jak nasr... Uklízí se obojí stejně blbě.

A já mám taky jedno stručné heslo: Komunisti (bolševici, chcete-li) ztratili právo na demokratické zacházení... no, a teď mi pomozte najít to nejúdernější: první politickou popravou? Za Stalina? Založením ČEKY? Popravou Milady Horákové?

No vida, aspoň jsme si ujasnili pojmy. Dobrou chuť k obědu přeji a příjemný víkend.

občan z kraje města 8.7.2006 11:20

naprosto přesně

R^

BRUNO 8.7.2006 11:20

Re: Re: Dobrý den,

NEVÍM,PROČ SI BERETE ZA PŘÍKLAD ZROVNA  TYTO LIDI.

ĆÁST LIDÍ I INTELIGENTNÍCH A MRAVNÝCH SKUTEČNĚ DO KSĆ VSTOUPILA, ALE TI VĚŘILI JAKÝMSI IDEÁLŮM NOVÉHO, LEPŠÍHO ČLOVĚKA, IDEÁLŮM SOCIÁLNÍ SPRAVEDLNOSTI APOD. JAKÉSI NOVÉ UTOPII. MOŽNÁ SI ANI NEUVĚDOMILI, ŽE ZÁKLADNÍ IDEOLOGIÍ KOMUNISMU JE BOJ, A TO BOJ TŘÍDNÍ A ŽE SOCIÁLNÍ SPRAVEDLNOSTI MŮŽE BÝT DOSAŽENO JEN OKRADENÍM JEDNÉ SKUPINY ( VĚTŠINOU TĚCH SCHOPNĚJŠÍCH ) VE PROSPĚCH DRUHÉ SKUPINY ( TĚCH MÉNĚ SCHOPNÝCH ). K MOCI SE OVŠEM DOSTALA LŮZA, NAJEVO VYŠLA PRAVÁ PODSTATA IDEJÍ KOMUNISMU A HLAVNĚ PŘIŠLY NEVYBÍRAVÉ METODY PROSAZOVÁNÍ ZÁJMŮ.PAK TITO IDEALISTÉ ZKLAMÁNI MILOVANOU STRANU OPOUŠTĚLI A VĚTŠINOU SE DOSTÁVALI DO OPOZICE VČETNĚ POSTIHŮ ZA JINÝ NÁZOR.

DRUHÁ SKUPINA ČLENŮ KSČ BYLA TVOŘENA PRAGMATKY A VYPOČÍTAVCI. TI NEMĚLI S IDEÁLY NIC SPOLEČNÉHO, ŠLO JIM O KORYTA, O LEPŠÍ VÝPLATU, O MOŽNOST PRO DĚTI DOSTAT SE NA ŠKOLU, MOŽNOST REPREZENTOVAT,O MOŽNOST PODÍVAT SE DO KAPITALISTICKÉ CIZINY, DOSTAT ZADARMO BYT, AUTO BEZ POŘADNÍKU A PŘÍPADNĚ OVLÁDAT JINÉ LIDI, KDYŽ MĚLI DOST DOBRÝ ŽALUDEK A OSTRÉ LOKTY A ZNÁMOSTI A DOSTALI FUNKCE.

Venkovan 8.7.2006 11:14

Františku,Františku

Demokracie si věří,ale komunistům nikdo nevěří.A přišel vlk v rouše beránčím.Asi tak nějak.

Lapil 8.7.2006 11:11

Re: Re: Re: Re: Neuvěřitelná demagogie.

No, a to je to, proč si myslím, že jakákoliv podpora komunistů je naprostý hazard. Protože oni budou první, kdo vaši obhajobu jejich práva na demokracii interpretují jako obhajobu jejich ideologie. Komunisti ve chvíli, kdy zvítězí jejich názor (tuším 40%?) prohlásí nositele jiných názorů dokonce ani ne za své nepřátele, ale za zločince a nepřátele lidstva. Udělali to Lenin, Stalin, Mao Ce Tung, Pol Pot, udělal to Gottwald a udělá to Filip. A když to neudělá, půjde od válu coby nedostatečně kovaný, jako šel od válu Dubček nebo Slánský. A nejspíš si to ani nevyberou, prostě se to stane.

Mezi námi - kdy se kdo měl jaký politický boj naučit? Za nacistů? A za bolševiků už teprv ne. Takže jsme částečně samouci, částečně opisujeme to, co vidíme v cizině a výsledkem je to co vidíme doma.

Marat 8.7.2006 11:10

Re: Re: Pane Vízek

Soudruzi Vízku a Hledajíci,když jste takoví demokraté,měli by ste prosadit i demokratická práva pro nacisty a fašisty.Vždyť přece nejsou o nic horší,jak komunisté.Dokonce nejsou ani tak zlí,jako komunisté.Kdyby svět dal Německu a nacionálnímu socialismu tolik času,jako měli komunisté,tak by nepochybně za takovích dvacet třicet  roku ten nacionální socialismus obřezali,nasadili mu lidskou masku a všechny nacistické zločiny by nazvali třebas musolinskými deformacemi.Německý nacionální socialismus musel být zničen,neboť ten socialismus nebyl podle představ intelektuálu-marxistu celého světa.Bylo jen otázkou krátkého času,kdy by válku zahájil SSSR.Ostatně,pořád se koná velké mlčení o tom,že tu II. svtěovou válku odstartovcalo s Německem i SSSR útokem na Polsko.Neustále se mluví a píše,že to jen Německo zahájilo válku.A ten útok na SSSR zahájil Hitler už v poslední chvílí kdy už Stalin se chystal vrhnout na Europu.

Soudruhu Vízku,na vašem místě bych takovou radost neměl,že vám dává za pravdu kovaný bolševik.Komunisté řvou o demokracií,jen do dob,nežli se dostanou k moci a potom té jími vyřvávané demokracií velice rychle zakroutí krk.

Soudruhu Vízku,nemluvte a nepište pořád o lhostejnosti.Lidé se velice snadno dají oblbnout propagandou.Mají obyčejné lidské starosti a namají čas hledat pravdu,Věří tomu,co slyší a čtou.Znova uvěří komunistum a třebas i fašistum,když budou propagandou k té víře zpacovaní.

Isabela 8.7.2006 11:08

Re: Re: :-(

Pane Vízek, není to od Vás fér. Většina lidí chodila do průvodů a jásala , protože žili v kleci ze které nebylo úniku, tohle jásání jim bylo poručeno a kdo nejásal, toho stihl trest, popřípadě likvidace celé rodiny. Stejné to bylo s volbami, vyvěšováním praporků atd. Kdo se rozhodl odejít, toho na hranicích zastřelili, koho nezastřelili, toho zavřeli. Lidé se ale nechtěli vzdát svojí země, chtěli tu žít. Tak se zařídili tak, aby byl jejich život snesitelný. Občasná neúčast ve volbách nebo průvodech, by stejně komunisty neohrozila. Všichni jsme věděli, že konec komunismu nastane až po ekonomickém krachu v SSSR. To jsem psala o šedesátých a dalších letech. V padesátých letech ještě tyhle zkušenosti lidé neměli a proto se snažili aktivně komunisty porazit. A věřím, že v padesátých letech, konkrétně v roce 1953 tu ještě šance byla.

Marat 8.7.2006 10:47

Re: Re: Komunismus - nacismus

Soudruhu Vízku,vy jste byl a jste komunista.V roce 1948 to nebyl lhostejnost obyvatelstva v ČSR,ale lstivost a prolhanost komunistu a mnohaletá propaganda "slovanistická" a prokomunistická.Všude na světě jsou komunisté stejní.I ty "eurokomunisty" sověti tajně financovali.Šlo přece o taktiku,jak uchopit moc.Nacisté byly pro bolševiky konkurenty.Nacisté mohli vyvraždit stejné lidi,ale taktickou chybou pro ně bylo,že je vraždili z rasovích důvodu.Kdyby ty masové vraždy zdůvodnili "třídní potřebou",tak by se jím dostalo potlesku intelektuálu celého světa.Potom by to ovšem nebyl nacionální socialismus,ale socialismus internacionální a ten je přece fajn.

Komunista Vízek nemá tušení o tom,že všichni komunisté celého světa byli podřízení Internacionále,takže SSSR,takže ani Čsl.komunisté nemohli jednat jinak jak jednali.

Zajimavé je,že do dnešních dnů bolševické vraždění jaksi nevadí výkvětům a elitám celého sěvěta

Isabela 8.7.2006 10:42

Re: Re: Neuvěřitelná demagogie.

Pane Vízku, v roce 1974 jste viděl komunisty a jejich praktiky jako nedemokraticé a zločinné. Sám jste se proti nim postavil a nebál se jejich pomsty. Vysvětlete mi, co se s Vámi stalo od té doby, že nyní obhajujete to, proti čemu jste "bojoval"? Nezlobte se, ale nemá to logiku.

F.Vízek 8.7.2006 10:36

Re: Re: Re: :-(

Možná budete se mnou souhlasit, když  napíši stručně: 

Bolševismus není členství v té či oné straně, bolševismus je způsob myšlení.

Z¨toho ale opravdu, obávám se, plyne, že bolševiků kolem nás - jako máku.

F.Vízek 8.7.2006 10:34

Re: Pane Vízek

Je pro mne povzbuzující, když se tu a tam najde člověk, který pochopil, že demokracie je diskuse, dialog, debata. Který pochopil, že LHOSTEJNOST většiny dává a vždy dávala KAŽDÉ totalitě křídla, že bez lhostejné většiny by nikde nemohl totalitní režim nabýt tak obludných forem.

Je pro mne povzbuzující, že také chápete, nakolik je současný ANTIkomunismus trapně levný a dokonce nebezpečný.  Ani v naší křehké demokracii nelze s totalitou bojovat totalitními metodami. Kéž to bude jednou hlasem všeobecným shledáno jako axiom!  

F.Vízek 8.7.2006 10:25

Re: Re: Re: Neuvěřitelná demagogie.

V jedné věci máte pravdu: Pokud budou Češi opět ve své velké většině stejně zbabělí a lhostejně přihlížet ke všemu, co se v zemi děje,  nebezpečí vskutku hrozí.  Vždyť si přečtěte reakce na daný text:  Kolik je v nich hlouposti, nenávisti, urážek, pomluv, volání po násilí, po krvi, kolik je v nich demagogie, totalitního účtování s nositelem opačného názoru,  volání po umlčení, po zákazu... A jak zřídkakdy se někdo proti tomuto způsobu vedení polemiky ozve.  Demokracie je při tom diskuse, dialog, debata. Boj názorů, ne boj člověka s člověkem.

Ano, mnoho lidí je u nás nezralých, načichlých totalitními praktikami, neschopných pochopit,  jak se vede a co je politický boj.  Bez bodáků a šibenic si jej zřejmě nedokáží představit. 

Hledajíci 8.7.2006 10:23

Pane Vízek

Vy jste těm "křičicím demokratům" nebezpečný proto, že jste proti komunismu bojoval demokraticky a činem v dobách kdy to bylo nebezpečné. ---  Mě známí  kritici komunismu v té době mlčeli, neboť očekávali anebo měli  rodinu, chtěli dostat byt, chtěli dostat své děti do škol atd. Opustil jsem bývalou ČSSR ze dvou důvodů 1. byl jsem sám se sebou velmi nespokojen,a domníval jsem se že jinde to bude lepši. 2. Pro své kritické  názory k rodné straně a dělnické třidě, ač správného třidního původu,  jsem byl svými bojicími spolupracovníky nazván nežadoucí osobou v jejich kolektivu, a požádán abych tento kolektiv opustil. Takže jsem jim vyhověl. --- Nevyčítám jim jejich strach, ale vyčitám jim jejich Kam Vítr Tam Plášť. Mezi těmi, ktěři se s ochotou a rychle komunismu  přizpůsobili, bylo i dostatek přislušníků vrstev tak zvané buržoasie. Jeden z nich, lékař a bývalý  majitel soukromného sanatoria, se dokonce stal i předsedou závodní organizace KSČ v tak zvaném OÚNZ. Jeho 2 synové se dle vzoru tatínka také přihlásili do KSČ, a stali se vzornými budovateli socialismu. A o mě se vyjadřovali jako o pitomci, o pitomci proto, že jsem se nezřekl svých zásad humanismu a demokracie. --- Ti nynějši křičíci demokrate, to povětšinou činí ptotože je to moderní být anti-socialistou, pravičákem, anti-ruským a hlavně fanaticky pro-USA. 

Lapil 8.7.2006 10:22

Re: Re: :-(

Že bychom se dohnali? A dokonce částečně shodli? Já jen nevěřím, že dnešní lidé jsou podstatně jiní, než před půl stoletím. A právě proto mám z případného vítězství komunistů hrůzu - podle mě znamená přehození výhybky do míst, kde už to známe. Sociální darwinista (?) by nám možná vysvětlil, že komunismus úspěšně přežili právě ti lhostejní, čímž byl tento způsob chování pro další cyklus posílen.

Cynicky vzato - stranu zakázat můžu, jednání a chování většiny lidí nikoliv.

F.Vízek 8.7.2006 10:17

Re: Dobrý den,

Je trochu trapné, když nyní  lidé jako např. pan Miroslav Macek (někdejší místopředseda ODS) tak vehementně maskují svoji lhostejnost, zbabělost a rezignaci vůči šikaně, zavírání, pronásledování lidí tehdejším režimem tím,  že šlo o čistě mocenský boj dvou křídel ve straně.  Stejně svoji lhostejnost vysvětlují i západní demokracie, které soudruha Brežněva a spol. fest celé roky objímaly, hubičkovaly a dávaly jeho režimu punc normálnosti.

Já tvrdím, že česká většina byla zbabělá a tehdejší demokratický svět byl krátkozraký. 

A Vaše jednoduché uvažování o nesmyslném pojmu "bývalý" komunista, jako "bývalý" Arab či černoch?  Nadechněte se a počítejkte do deseti, Stando!    Vždyť  komunistou byl např. Jaroslav Seifert, Emil Zátopek, Milan Kundera, Ivan Hlinka, Jindřich Plachta, Ludvík Vaculík, František Kriegel,  Ivan Klíma...  atd.  atd.  Šlo opravdu o "velké prevíty" ? 

Lapil 8.7.2006 10:12

Re: Re: Neuvěřitelná demagogie.

Pane Vízku, nikdo po Vás nechce, abyste se styděl, ale jeden by spíš čekal, že se poučíte. Proč myslíte, že komunismus z před 30 let byl zásadně horší, než ten dnešní? A že lidé z roku 1948 byli zásadně horší, než ti dnešní?

To si vážně myslíte, že bolševici nevyužijí první příležitosti? Že ausgerechnet Vy budete mlčet? A že po prvních vyhazovech z práce nebude v příštích volbách účast 90% a výsledek 99%? Že tomu EU zabrání? To vážně chcete zpátky do lomu?

jasan 8.7.2006 10:08

soudruhu Vizku

jednotne hlasovani KSCSSD  a projevy pana Paroubka  svedci o tom,  ze nejspis  lzete....

F.Vízek 8.7.2006 10:01

Re: :-(

Nemáme neblahé zkušenosti jenom s komunismem, ale hlavně s jednáním a chováním většiny lidí, kteří přivedli ve svobodných volbách v r. 1946 KSČ k moci a poté  rezignovali, když se  začala chovat způsobem, který demokracii popíral.

Asi jste pozapomněl, kdo všechno 40 let jásal v májových průvodech, kdo pravidelně chodil a volil jednotnou kandidátku Národní fronty,  pozapomněl, že i po invazi pěti armád do Československa bylo v KSČ přes půldruhého milionů lidí, pozapomněl, kolik bylo odpůrců tehdejšího režimu a kolik lidí se jich umělo zastat..., že?

Asi jste si nevšiml, že i nyní jsou někdejší disidenti ironizováni a někdejší poslušní přisluhovači totality vyzvedáváni do výšin nebývalých, protože bývalaá LHOSTEJNOST je vydávána div ne za státotvornost. A sprosté nadávky, urážky a výzvy k mocenskému zásahu proti politické straně jsou už zase běžné.  Ani z toho Února 1948 jsme se zřejmě nepoučili...