29.4.2024 | Svátek má Robert


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
F.Čech 12.7.2007 12:19

Prezident "všech", hlavně ovšem prezident národovců a komunistů je nesporně extrémista

O tom není vůbec žádných pochyb. Konečně to někdo uveřejmil. A konečně je jasné jak totalitně uvažují klausofilové, kteří se podivují, že takový názor nebyl zcenzurován! Dejme si na ně pozor přátelé, aby se nám totalita nevrátila zadními vrátky! Od komunistů se tito fanatici mnoho neliší! Není náhodou, že Klause s takovou ochotou volili komunističtí poslanci.

Kamil 10.7.2007 23:26

Re: Re: Re: Re: Normalizační novinářský lokají opět nezklamal...

To máte sice pravdu. Nicméně mnohem podezřelejší je, když bývalý " přisluhovač " se stane nadšeným budovatelem kapitalizmu, když už o nic nejde , než když  se bývalý přisluhovač  stal disidentem, v době kdy šlo o mnoho. Jestli tento rozdíl nevnímáte, pak nevnímáte to podstatné.

KFP 10.7.2007 17:41

Proč?

Bohužel z důvodu jakési politické korektnosti jsou občas na komentářových stránkách MFD publikovány komentáře lidí z brněnské, ostravské, kulturní a nedejbože sportovní redakce. Katastrofa, místy zírám, jak to vůbec může někdo nechat projít. Tento článek byl přesně ten případ...

vládík 10.7.2007 11:31

Re: Re: Re: Re: Re: když Václav Klaus

Opravdu jste přesvědčen, že musím fandit Jirkovi, když nesouhlasím s jednáním Klause?  - Hodně černobílé (nebo běločerné?).

vládík 10.7.2007 11:29

Re: Re: Pražský hrad (předtím poslaneckou sněmovnu a ještě dříve Úřad vlády) obsadila extremistická organizace

Neuvádí. Maskuje se. Ale považuje.

Pišta 10.7.2007 6:18

Re: Re: Co je MF Dnes?

V době kdy MFD "kopala" naprosto neobjektivně za ODS (Kořistka) , měla naprosto stejného vlastníka. Vám to nevadilo? Že by náš tisk byl levicový , jsem si zatím nějak nevšiml. Asi to bude tím, že u vás je "levicový"  každý , kdo si dovolí kritizovat Jeho veličenstvo.

Komenský 9.7.2007 23:42

Re: Junge Fronte Heute

Když nevím, co je to tabloid, tak to slovo nepoužívám.

králík 9.7.2007 20:46

Mladá fronta Dnes

S touto tiskovinou si nevytřu ani zadní oko,protože by to pro ně byla urážka.Koho soudruh Jyrka a novinářská  banda udělají presidentem,je mi jedno-já na to hezky z vysoka a hlavně,že jsem uklidil seno,prší.

Starý J. 9.7.2007 17:37

vládík

...profesor je klasickým příkladem oportunisty (tzn: že udělá výhradně věci jemu prospěšné a jen v míře jemu prospěšné)?....

Proč si vážený odporujete? Na jedné straně je Klaus se svými názory extremistický, to znamená, že má odlišná a extremistická stanoviska od většinové společnosti, na druhé straně dělá věci jen jemu prospěšné! Už jste viděl, aby odlišující se člověk dělal věci jemu prospěšné?

Každý z Vás odpůrců Klause si vymýšlí jiný důvod, proč je Klaus "neoblíbený". Jeden Vám podobný zde tvrdí, že Klaus na-sí-rá lidi svými činy a názory, Vy zase, že dělá věci jen jemu prospěšné. Udělejte si nějakou konferenci a sjednoťte se nějak, čím vlastně ten Klaus škodí. Klaus jde za svým přesvědčením, čímž opravdu blbce nesmírně štve (lepší je Jyrka¨, co jede na vlně populismu podle průzkumu mínění - ejhle - toť oportunista) a Vy zase píšete, že dělá jen věci sobě prospěšné!

No a pokud se týká Viktora - čtěte jeho příspěvky všechny. Dávno vyvrácené kecy o falešné přihlášce do KSČ se ještě povídají v páté cenové a na Novinkách. Všem vadí údajná přihláška Klause a vůbec jim nevadí víc jak polovina předrevolučních komunistů v ČSSD v parlamentu,  ryzí komunisté v parlamentu a dokonce udavači za peníze a bachaři z lágrů!

Starý J. 9.7.2007 17:21

Re: Pražský hrad (předtím poslaneckou sněmovnu a ještě dříve Úřad vlády) obsadila extremistická organizace

Takže jste reakci "hradu" na článek toho Škrabala vůbec nečetl, přesto pindáte. Ti "extrémní" pracovníci hradu v něm označují svoje stanoviska za MENŠINOVÁ, A JEN SE DOŽADUJÍ TOHO, ABY MOHLI SVOJE "MENŠINOVÁ", PODLE VÁS "EXTREMISTICKÁ" STANOVISKA MÍT.

Pokud chcete něco odsuzovat, laskavě se seznamte s podklady. Nikde "hrad" neuvádí, že "jen jejich je pravda"! Konfabulovat můžete v hospodě na Růžku!

Alfred 9.7.2007 17:00

Re: Re: Re: Re: S MF Dnes lze jen souhlasit.

C to melete, brbale. K čemu všemu že se Klaus vyjadřuje? Já vidím, že jen důsledně hájí právo jednotlivých lidí na vlastní posouzení situace, zatímco jeho kritici jsou přesvědčeni, že lůza má jediné právo: Držet hubu a krok a s posvátnou úctou následovat vyvolené. Za středověku jim vyvolenost zajišťovala víra, teď je v módě věda. Protože většina lidí nemá o vědecké metodě ani páru, stačí použít kvazivědecké hantýrky jako nátěru pro libovolnou pavědeckou doktrínu a hned je úspěch na světě. A  na apokalyptické  vize lid vždycky slyšel.

Jarda 9.7.2007 16:57

Re: Re: Co je MF Dnes?

Pro toho, kdo o tom vlastnění pochybuje, koukni se co je vše v jedněch "kapitalistických rukách" : http://www.mafra.cz/mafra.html

Alfred 9.7.2007 16:45

Re: Tak co

Četl jsem ten článek v MFD a soudím, že je to pěkná ptákovina. Ne cokoli, co někdo tvrdí, může být označeno za extremistické. Klidně mohu být natolik blb, abych se domníval, že se 15. ledna 2008 změní barva slunečních skvrn na fialovo, můžu o tom psát a nebude to nic extremistického. Pokud ale začnu burcovat, že je třeba proti tomu zasáhnout všemi prostředky ať to stojí co to stojí /ne mně, ale vás / a že ty prostředky musí být získány třeba i za cenu násilí, pak už jsem extremista.  Pan Gore chce / sice inteligentně, ale to dělal i Hitler když zblbnul většinu Němců / abyste financovali jeho nepodložené domněnky, pan Klaus trvá na tom, že je to věcí každého jednotlivého člověka. Takže kdo je extremista - pan Gore nebo pan Klaus?

Alfred 9.7.2007 16:29

Re: Re: Re: Re: když Václav Klaus

A který politik se v této zemi nechová jako oportunista? Snad Jyrka První Veliký?

Alfred 9.7.2007 16:20

Re: Pražský hrad (předtím poslaneckou sněmovnu a ještě dříve Úřad vlády) obsadila extremistická organizace

Jsem naprosto přesvědčen o nemožnosti konstrukce perpetua mobile a nejsem ochoten  s nikým hodiny diskutovat o opaku. Jsem proto extremistou?

Kelner 9.7.2007 15:59

Re: Co je MF Dnes?

Jsi na omylu. Mf Dnes vlastní, stejně jako rozhodující část našeho tisku, německý kapitál. A vzhledem k tomu, že Klaus není tak servilní k sudetským Němcům jako byl Havel, nelze se divit tomu jak Mf Dnes píše.

walter 9.7.2007 15:31

Co je MF Dnes?

Je to firma vlastněná byvalými komunisty, kteří se k vlastnictví deníku dostali velmi podivným postupem. A komunisté na všech frontách se snaží nás všechny poštvat proti sobě podle hesla když se dva perou, třetí se směje. Proto se dnes stává většina deníků a i médií levicová. Je to výsledek uskutečňování plánu z konce 80. let na přerozdělení a znovuuchopení moci.

Klaus je kapitola sama pro sebe ale pořád o 1000% stravitelnější než Paroubek nebo Grebeníček. Souhlasíte?

 Pokud ano, asi to těm komančum nevyjde. Znamenalo by to, že průměrný Čech začíná používat mozek, to by byla moc dobrá mzpráva!

vládík 9.7.2007 15:24

Re: Re: Re: když Václav Klaus

Promiňte: pro které z tvrzení je Viktor jelito. Snad ne pro dokazatelný fakt, že profesor je klasickým příkladem oportunisty (tzn: že udělá výhradně věci jemu prospěšné a jen v míře jemu prospěšné)?

VLADIMIR 9.7.2007 15:20

Konecne

Konecne taky hlas lidu z Brna, potom, ze v Brne je nuda.

vládík 9.7.2007 15:19

Pražský hrad (předtím poslaneckou sněmovnu a ještě dříve Úřad vlády) obsadila extremistická organizace

Ono totiž základem každého extremismu je přesvědčení, že jen jejich je pravda. A to úplně, bez výjimky a do posledního detailu. Takto extremní myšlení evidentně pan profesor má. Stejně jako schopnost (jinak chválihodnou) vybrat si do týmu s jeho přesvědčením resonující spolupracovníky. Výsledkem nemůže být nic jiného, než extrémní vidění extrémního klubu (či organizace). Pan Žantovský opět šlápl do ... ehm: vedle.

Vodák 9.7.2007 15:11

Re: Re: Re: Tak co

Nevím jak jste přišel na to, že se klause zastávají všichni s máslem na hlavě. Jak víte kdo má máslo na hlavé? Z MF? Proč pletete do věci STB? Když vy radíte někomu aby psal k věci, tak to opravdu sedí. 

Petr P. 9.7.2007 14:07

Souhlasím s panem Škrabalem

Myslím, že ten článek v MF Dnes není daleko od pravdy.

Zrovna tak článek pana Jandourka věnující se Václavu Klausovi a jeho

klimaslepotě v minulém vydání MF Dnes.

Xaver 82.117 9.7.2007 13:01

Vellmi trefné....

R^

Štváč 9.7.2007 12:52

Re: Re: Tak co

Příště k věci, agente. Jinak byste se hodil na Hrad, kde rádi tu "o voze a o koze."

Martin Malý 9.7.2007 12:43

Re: Re: Re: S MF Dnes lze jen souhlasit.

V té první větě jste pronikavě přesně popsal Nejjasnějšího na Hradě.Myslel Jste to tak?;-D

krkavec 9.7.2007 12:35

A za co povazujete pana Klause a jeho hradni sbornou komandu Vy, pane Zantovsky?

A za co povazujete pana Klause a jeho hradni sbornou komandu Vy, pane Zantovsky? :-)

krkavec 9.7.2007 12:32

Srdce France Kafky musí plesat

Srdce France Kafky musí plesat, když právě v jeho Praze uvede film marxistických sektářů právě konzervativní politik a český prezident Václav Klaus, a to jako součást své kampaně na ochranu svobodu ohroženou zlotřilými ekologisty. ;-D

http://www.sumnymysak.bloguje.cz/555853-vaclav-klaus-uvadi-velky-filmovy-svindl-bizardni-sekty-revolucnich-marxistu.php

man 9.7.2007 12:17

pane Žantovský,

právě kvůli tomu,co jste zase předvedl v tomto článku,se lidé na Klause a jeho okolí nasírají.Vaše medvědí služba přispívá s dalšími desítkami detailů k tomu,že pravicový člověk se ptá,proč je na pravici tolik blbů,kteří si neuvědomují,jak posilují levici,a zda to nakonec nedělají úmyslně,protože chtějí to samé jako komouši-aby se na minulost zapomnělo (jak napsal někdo šířeji a přesněji přede mnou dole).

lordpavka 9.7.2007 12:13

Viktor(ce)

Vážený(á) rozumprde(ko) Viktore(ko). Vám a podobným nezáleží na argumentech,ale pouze pocitu beztrestně a anonymně si kopnout do kohokoli. Pravděpodobně jste už anonymně práskal za komoušů a teď v tom jen pokračujete.

Starý J. 9.7.2007 12:13

Re: Re: Re: Normalizační novinářský lokají opět nezklamal...

Za bolševika (navíc i toho z padesátých let) se "činila" celá řada oslavovaných disidentů, kteří hlavně po revoluci měli co činit s dalším směrováním státu. Někteří i dodnes (Jičínský)!

A ústavním činitelem (místopředsedou parlamentu) je udavač StB za peníze!

Proti nim je nějaký Žantovský srágora!