29.4.2024 | Svátek má Robert


Diskuse k článku

MÉDIA: Frustrace z demokracie?

Když jsem v sobotu po sedmé hodině večer pronášel na iDnes.cz svůj první komentář po zveřejnění výsledků našich parlamentních voleb, podvědomě jsem jako první tezi řekl, že volby byly vítězstvím demokracie, že volič promluvil a že ti, kteří nevyhráli, by měli jejich výsledky respektovat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Jandáková 28.10.2017 21:34

Re: Jenom ještě jednu větu

Pane Rudolfe, proč se oháníte lhaním... Celý článekse odvíjí od "ranního pohledu na titulek, který se čtenáře hluboce dotkl. Nad ním se autor zamýšlí.

.

Nadpis na titulní stránce: „Tschechien, von der Demokratie frustriert“ (Česko – frustrace z demokracie) mne ohromil. A pobouřil.

M. Jandáková 28.10.2017 21:36

Re: Jenom ještě jednu větu

Manipulace titulkářů, např. na lidovkách.cz, mi vadí taky. A divila bych se, kdyby nevadila autorům článků.

P. Rudolf 28.10.2017 22:08

Re: Jenom ještě jednu větu

Titulek musí čtenáře oslovit, to je základ, dnes už nejen bulváru. Zkuste si přečíst ten článek a ta klausova lež a tradiční překrucování faktů vám přímo padne do očí.

P. Han 29.10.2017 15:20

Re: Jenom ještě jednu větu

Hledám a tu lež nevidím. Ty vaše jsou patrné na první pohled.

M. Prokop 29.10.2017 0:23

Re: Jenom ještě jednu větu

Protože ve své nenávisti k čemukoliv svobodnému nic jiného neumí. To je takový místní folklor, občas s přištěkávačkami.

M. Moravcová 29.10.2017 7:35

Re: Jenom ještě jednu větu

Zuzana Lizcová je analytička Výzkumného centra AMO

M. Pivoda 28.10.2017 18:44

Frustrace není z demokracie, ale z mysli českého voliče

A za současný stav mysli českého voliče nesou zodpovědnost minulé české vlády, tzn. včetně pisatele tohoto článku. Prosím vás respektujte svou zodpovědnost, autore, dříve než otevřete hubu.

Klaus: "... podvědomě jsem jako první tezi řekl, že volby byly vítězstvím demokracie, že volič promluvil a že ti, kteří nevyhráli, by měli jejich výsledky respektovat."

M. Vondráček 28.10.2017 20:17

Re: Frustrace není z demokracie, ale z mysli českého voliče

Za současný stav mysli si mohou voliči sami a jejich rodiče . Vás snad učil myslet Husák ??

P. Han 28.10.2017 20:22

Re: Frustrace není z demokracie, ale z mysli českého voliče

Jeho jo. Dává to najevo každým slovem.

M. Pivoda 28.10.2017 21:40

Pro Milana Vondráčka

Můj diskusní příspěvek byl myšlen tak, že mysl českého voliče byla určitě ovlivněna například vznikem někdejší opoziční smlouvy (tj. smlouvy o rozdělení moci mezi pravicovou ODS a levicovou Sociální demokracií), kterou jako "politickou inovaci" tehdy prezentoval autor tohoto článku. Pamětníci těch dob si tuto specifickou událost určitě dobře pamatují a brali ji v úvahu i při své poslední demokratické volbě roku 2017.

A vámi vzpomínaný Husák? Nejstarší voliči si určitě ještě pamatují lavírování Gustava Husáka, který po desetiletém žaláři od Komunistické strany nakonec stanul v jejím čele. Ha. Takové události se nezapomínají, minulé zkušenosti se předávají z generace na generaci.

Čeští voliči si také určitě pamatují, že například zástupcem předsedy pravicové strany ODS se stal někdejší komunista Vlastimil Tlustý. Čeští voliči si musí také nutně vybavit, že v době kdy už v Česku nebylo co privatizovat, politickou stranu ODS náhle opustily celé davy její členské základny.

Takže ano, rozhodování voliče o budoucnosti určitě ovlivňuje minulost.

M. Prokop 28.10.2017 20:41

Re: Frustrace není z demokracie, ale z mysli českého voliče

Za vás možná nesou zodpovědnost vlády, dost to na to většinou vypadá.

Ale normální lidé si za svůj stav mysli nesou zodpovědnost sami.

Z. Pešek 28.10.2017 17:19

Otáčí se kormidlo.

Otáčí se kormidlo a bruselovci to nemohou strávit nejen v Rakousku.Výstižně napsané a politologů zmíněných v komentáři je stále více a více.....................co bychom si bez nich počali.

Č. Berka 28.10.2017 17:07

souhlasím s panem expresidentem

Češi nejsou rozčarováni demokracií. Ptát se na poměry v ČR neznámých politologů? Podle průzkumu jsou výsledky voleb nejvíce rozčarováni NEVOLIČI a voliči TOPky :-D

J. Kanioková 28.10.2017 18:29

Také souhlasím s p. Klausem,

Jakub Charvát, Metropolitní Univerzita Praha. Dubečská 900/10 ... od 1. září 2010 tajemník katedry politologie a humanitních studií.

Zuzanu Ličkovou jsem nenašla..

Metropolitní Univerzita, ha ha (Pehe apod.), to je vosí hnízdo..

J. Jurax 28.10.2017 19:56

Re: Také souhlasím s p. Klausem,

https://www.amo.cz/autor/zuzana-lizcova/

M. Moravcová 28.10.2017 20:12

Re: Také souhlasím s p. Klausem,

oni poblitologobé se množí jak krysy. Že tomu vůbec někdo naslouchá.

M. Prokop 28.10.2017 20:43

Re: Také souhlasím s p. Klausem,

Přece novinářka, agent Rudolf to musí vědět. :-P

M. Mikulec 28.10.2017 17:04

Brilantně napsáno

Pisálkové jsou asi všude stejní. Libují si v neinformování, ale vyrábění názoru pro nás čtenáře a posluchače. Divím se, že si pisálek bere do pusy "naši demokracii". Vymyslí si jména nějakých politologů. Sami mají vlastních problémů nad hlavu. Brusel je za ně nevyřeší, naopak jim naloží.

H. Gene 28.10.2017 16:55

Kdo vlastně nerespektuje volby?

Já nevím, ale pořád se o tom mluví...

P. Horak 28.10.2017 15:55

28. rijna.

Vzhledem k autorove minulosti povazuji za uplne nevhodne jakekoli jeho uvahy publikovat specificky v tento den, kdy se na Hrade pompezne oslavuje vznik Ceskoslovenska pred 99 lety.

Mimo to je tento jeho clanek nuda, jako obvykle.

M. Moravcová 28.10.2017 16:32

Re: 28. rijna.

udejte ho :-) možná vám zase někdo bude naslouchat

M. Vondráček 28.10.2017 18:19

Re: 28. rijna.

Nuda ?? To bude tím, že mu nerozumíte, ale nutně to nemusí být chyba autorova :-)

J. Kanioková 28.10.2017 18:31

Tak proč ho čtete ? On vás někdo nutí ???

běžte do háje..

P. Han 28.10.2017 20:25

Re: 28. rijna.

Bohudík jsme cenzuru zrušili. Kromě vás chybí málokomu.

J. Pecháč 29.10.2017 9:25

Re: 28. rijna.

Chudáčku..............

L. Němec 28.10.2017 15:00

Kurier

Vencl, koho v Čechách zajímá co píše nějakej třicetiletej Honsl ve vídeňskym Kurýru ? Nebo nás chceš udivit, že rozumíš slovům jako Hetzer nebo Chaote ? Tu šprichst a pisserle dojč, na wundrbár, gratulíre.Jako vznikl dokument o Jakešovi s názvem Milda, zakrátko vznikne a bude šlágr v dokumentárním filmu příběh stárnoucího šaška jménem Vencl.Vodepsanej a trapnej.

J. Jelínek 28.10.2017 15:20

Re: Kurier

Když ono je to tak echt hoch und nóbl sedět u snídaně, míchat lžičkou kafé a číst si u toho Kurýra. Nota bene přineseného úslužným pinglem. Ja ja, goldene cajt. Ale nebylo to úplně ono - je třeba s tím seznámit nás, blbce a arogantní frustráty. No nic, nechal bych staříka být, on už to nějak doklepe.

L. Němec 28.10.2017 16:29

Re: Kurier

Mě toho Vendy je fakt líto, nicméně o jeho činech v minulosti jsem schopen diskutovat. Dneska je fakt směšnej - sedí ve Vídni , koupísi noviny, a diskutuje prakticky sám se sebou. No snad ještě synka upíchne v politice.

J. Kanioková 28.10.2017 18:33

No, hlavně, že vy jste ynteligent vševědoucí.... brrr..

M. Prokop 28.10.2017 20:45

Re: No, hlavně, že vy jste ynteligent vševědoucí.... brrr..

Správně píše Jelínek, blbce a arogantní frustráty. Můžou si s L. Němcem střihnout, kdo je kdo.