6.5.2024 | Svátek má Radoslav


Diskuse k článku

LŽI: Proč dopadla raketa na Polsko

Šéf jakési bezvýznamné marginální strany PRO Jindřich Rajchl trvale šíří nehorázné nepodložené lži o Ukrajině. Dokazuje to i jeho uměle vykonstruovaná konspirace o úmyslně vystřelené raketě na Polsko.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Malovec 23.11.2022 9:39

Podle toho, jak se ukrajinský boss chová, je to pravděpodobné.

K. Křivan 23.11.2022 9:48

Ano, pravděpodobné. Pravděpodobnost je číslo mezi 0 a 1. Zde se infinitezimálně blíží k 1. K jistotě.

K. Křivan 23.11.2022 9:14

Pane Zieglere, lžete !

"Rusko bezdůvodně přepadlo sousední zemi,"

Nebylo to bezdůvodně. Osm let války Ukrajiny proti rusky mluvícímu (a cítícímu) obyvatelstvu na Novorossiji, byl dostatečný důvod.

Upálení 30 Rusů v Oděsse byl druhý dostatečný důvod.

Rozpínání NATO na východ a snaha ovládnout Černé moře byl třetí dostatečný důvod.

Ukrajina prohlašovala, že Sevastopol bude základna US-Navy. Čtvrtý dostatečný důvod.

Pane Zieglere, lžete !

V. Mokrý 23.11.2022 9:18

R^

J. Hrdlička 23.11.2022 9:41

Ona si Ukrajina dovolila bránit svoji územní celistvost, což je pro někoho dostatečný důvod pro agresi proti ní. asi jako když Československo zasáhlo proti sudetskm separatistům v roce 1938. Mimochodem, ta Oděsa se stala před 8 lety. bude se vytahovat i něco ze středověku?

A ta neskutečná drzost, že snad bývalé komunistické země by mohly vstoupit do NATO, aniž by musely žádat Kreml o dovolení... A Černé moře je samozřejmě také majetkem jen jedné země, té vaší milované....:-/

K. Křivan 23.11.2022 10:06

1) Osm let není středověk. To je blbý kec.

2) Územní celistvost slepence z ukradených území nemůže mít trvalého trvání. Dřív, nebo pozdéji se musí rozpadnout.

3) Při dohodě Ruska a vznikající Ukrajiny bylo dohodnuto, mimo jiné, že Ukrajina bude neutrální a nevstoupí do NATO. Takže dohoda a ne "neskutečná drzost" ;-D

J. Hrdlička 23.11.2022 10:14

Vzpomenout si po osmi letech, po zahájení agrese 24.2. na tento kvazi důvod, když předtím nebyly žádné požadavky kladeny a hrozba invaze se popírala, to je čistá účelovost. V oděse to ostatně nebylo nic plánovaného, vzniklo to z oboustranné rvačky. takových krvavých tragédií se v každém konfliktu odehraje dost.

V tom případě by Rusko mělo dost velké problémy, vzhledem ke své dřívější územní expanzi. ukrajina vznikla a byla uznána světovým společenstvím včetně ruska, žádná jeho území se v roce 1991 nepřivlastnila.

Pán je tak trochu ctitel Brežněvovy doktríny, co? Proč by tohle měla Ukrajina slibovat, je to samostatný stát.

V. Novak 23.11.2022 11:36

Slepenec by měl šanci na existenci, kdyby ta ukradená území obývali lidé společné národnosti, kteří byli dříve (obvykle násilně) rozděleni.

Ukrajina je leninsko-stalinský slepenec území obývaného lidmi bez společného jazyka, kulrury, historie i náboženství. Haličané ze Lvovské oblasti mají pramálo společného s Donbasany, ale i se zakarpatskými Rusíny a Maďary nebo severobukovinskými "Rumuny" (kdo je Rumun, je dost sporné, když nikdy v historii žádné Rumunsko neexistovalo a bylo uměle vytvořeno, aby bylo kam uplacírovat Hohenzollern-Sigmaringeny).

No a převážně ruští obyvatelé Novorossije byli ochotní mít něco společného s výše jmenovanými a Malorusy jen jako sovětští občané, jimž bylo jiné než sovětské vlastenectví zapovězeno.

V. Církva 23.11.2022 9:57

Upálení 30 Rusů v Oděse předcházelo ukradnutí Krymu Ruskem. Mnohem horší ale byl neustálý tlak ruské vládnouí mafie na Ukrajinu. Ten logicky musel provokovat protiruské nálady.

Nebýt toho nevidím důvod proč by někdo Rusy v Oděse upaloval. Ukrajinci chtěli žít po svém, což je jejich právo. Měli být velkorysejší k ruské menšině, nechat jim jenich jazyk...

Na druhé straně si dovedu představit loajalitu ruského obyvatelstva. I v ČR je možná až 20 procent občanů loajálních Putinovi. Neměli by být upáleni, ale vlastizrádci to jsou a podle toho by s němi mělo jednat. Na Ukrajině taková 5 kolona znamenala téměř 50% občanů.

To není omluva ale vysvětlení protiruských nálad Ukrajinců. Osobně bych v roce 2020 doporučoval referendum a dobrovolné odříznutí východních částí Ukrajiny. Tak ale především Rusové ani Ukrajinci neuvažují.

K. Křivan 23.11.2022 10:18

"..referendum a dobrovolné odříznutí východních částí Ukrajiny."

A víc Putin nechce. Krym už má a chce ještě Novorossiju. Podívejte se do Wikipedie, je tam i mapka toho území. Sahá až za Odésu. Pak by byla Ukrajina ovšem odříznutá od moře a ztratila by pro USA a MATO veškerý význam. Nezbylo by než navázat s Ruskem přátelské vztahy. To ny znamenalo smrt pro Zelenskýho.

V. Novak 23.11.2022 16:37

Získání Novorossije by se dalo považovat za dovršení debolševizace Ukrajiny. Nikoli ovšem dekomunizace, protože po oddělení Leninova dárku by ještě zbyly k oddělení dárky Stalinovy - Halič, Zakarpatí a Sev. Bukovina.

V. Novak 23.11.2022 16:34

Donbasané požadovali zpočátku jen autonomii, teprve když na ně kyjevská junta poslala tryzubské a pravosektornické bijce, si uspořádali referendum o samostatnosti. A to už v roce 2014.

Tak nevím, co se vám nedá a podle čeho vykládáte, že "Tak ale především Rusové ani Ukrajinci neuvažují."

J. John 23.11.2022 9:13

V PR branži, zejména při propagování fialových názorů, jde o veliké peníze.

Kolik dostává NP za zvejňování článků tohoto politruka?

Vykompenzuje to úbytek čtenářů a tím i příjmů z reklamy? Nemyslím si. V posledních měsících je v NP k přečtení max jeden článek týdně.

J. Havránek 23.11.2022 9:17

Pravda, ale alespoň tady netřeba platit koncesionářské poplatky, jako v případě těch veřejnoprávních aktivistů:-)

J. John 23.11.2022 10:26

R^

J. Kalina 23.11.2022 9:13

zatím jsem neviděl nějakou mapku, kde by byla zanesena dráha té ukrajinské rakety od-do, natož dráha té Ruské, kterou chtěla sestřelit. Jinak těm co tady spekulují co odkud letělo, tak si zkuste představit, že můžete někoho zastřelit když běží proti vám nebo od vás, případně další varianty, že běží kolem. Byla li i ruská raketa, tak by mne zajímalo jak dlouho to trvalo, něž Ukrajinci vystřelili (kolik na to je času). Také chápu, že je rozdíl z hlediska možné reakce zda letí raketa 30 nebo 200 km. Nic z toho my diskutující nevíme. Všechno tady jsou kecy zabarvené dle preferencí diskutujících. Takže prosím, nějaký obrázek co odkud letělo.

M. Džmuráň 23.11.2022 8:51

Pokud si mám vybrat, jestli věřit Zieglerovi nebo Rajchlovi, tak určitě Rajchlovi. Lži a konspirace prezentované zde Zieglerem jsou natolik profláklé, že to jinak nejde.

P. Pepax 23.11.2022 9:23

R^ souhlas.

P. Boublíková 23.11.2022 8:48

Že je Rajchl dezinformátor si myslím taky, na základě jeho aktivit v době proticovidových opatření.

Ale že jsou dezinformátoři Černochová, Lipavský, Rakušan, Zdechovský, Pospíšil, Němcová, Nerudová a další - podle jejich reakce na dopad rakety na polské území, když okamžitě věděli, že jde o útok Ruska na členský stát NATO - to je pro mě celkem nemilé překvapení.

Kromě toho Rajchl je nula s nulovou zodpovědností, ale tihle nejlepší z nás nuly díky svému postavení nejsou - ale zodpovědnost taky nulová Rv

Zdá se mně, autore, že záměrně odvádíte pozornost jinam.

J. Kalina 23.11.2022 9:03

tak nemilé překvapení. To jste se právě probudila nebo je to jenom takový literární obrat?;-)

P. Boublíková 23.11.2022 9:58

No že budou blbnout až tak jsem skutečně nečekala.

Hulákat můžou do světlíku, sociální sítě nejsou pro ventilaci emocí úplně to pravé :-)

J. Hanzal 23.11.2022 8:45

Kadet Bigler což expert na FŠECHO;-D;-D;-D

J. Havránek 23.11.2022 8:41

Proboha, on tady ještě někdo bere Zieglera - alias kadeta Biglera, vážně?!

J. Havránek 23.11.2022 9:19

Pardon - kadeta Bieglera

J. Rejzek 23.11.2022 8:39

Tak hezky to bylo rozehrané. celý civilizovaný svět zděšen, Poláci pobouřeni, naše ministryně války již tasila a její podřízený v TV vysvětloval, že nemohlo jít o Ukrajinskou protiraketovou střelu, protože ty mají, v případě že minou cíl samodestrukční zařízení. Mirka Němcová vyzývá Polsko, aby svolalo mimořádné jednání Rady NATO.

Pan Reichl vládě vyčítá, že nepočkala na oficiální šetření. Na omluvu vlády musím říci, že jednali jak byli naprogramováni. Copak se na Ukrajině někdy něco oficiálně vyšetřovalo? Dopředu bylo jasné kdo je viníkem a vyšetřování to jenom potvrdilo.

Celý svobodný svět věřil, že to bude zase jako se sestřeleným letadlem, nebo masakrem v Buči. Je to škoda, za několik let mohli novináři vyčenichat, kdo tu raketu vystřelil a mohl se konat slavný soud a ti lotři pak spravedlivě odsouzeni. O tuto slávu nás Biden připravil, když do tak hezky rozehrané partie hodil vidle.

M. Juraška 23.11.2022 8:36

Plně se ztotožňuji s panem Nešvarou 7.08 R^

J. Bárta 23.11.2022 8:36

Na iDNES autor reaguje u stejného textu na každý příspěvek, který zpochybňuje jeho geniální myšlenkové pochody. Tady si netroufá, tam ho podporuje diskuzní uliční výbor: https://ziegler.blog.idnes.cz/diskuse.aspx?iddiskuse=A221121_794547_blogidnes

R. Meišner 23.11.2022 8:21

autore doporučuji vřele zopáknout si světové strany. Rusko leží od Ukrajiny na východ, Polsko na západ. tak. raketa letěla na západ---(dle vaší logiky honila tu ruskou--a dohnala ji tedy nebo ne? a ta ruská je kde? )

nevím kde berete jistotu, že to nebyl záměr? a jak byste to chtěl prosím vyšetřit? jisté je, že Zelenskyj se snaží do jejich války zatáhnout NATO--což je přirozené a nelze se mu divit--naštěstí o tom rozhodují USA a nikoliv on,--a opravdu děkujme za jejich umírněnost. být tam Černochová, tak už máme třetí světovou. takže tak. 8-o

V. Novak 23.11.2022 8:12

Jojo, raketa vypálená na ruskou raketu přilétající z východu nebo jihovýchodu se netrefila a tak se zastyděla, že se radši neviděla, v důsledku čehož si spletla směr a otočila se na západ!

A to je Pravda Zjevená (PZ) a Jediný Povolený Názor (JPN)!!

Kdo říká nebo si myslí cokoli jiného, je ruský troll a šváb a lhář!!!

Aspoň podle Zieglera - vzorného šiřitele PZ a JPN...

J. Sládeček 23.11.2022 8:21

👍