18.5.2024 | Svátek má Nataša


Diskuse k článku

GLOSA: EET nefunguje

Jedním z klíčových argumentů, o který opírala bývalá vláda zavádění elektronické evidence tržeb, bylo zajištění vyšších daňových příjmů a narovnání podnikatelského prostředí. Na všechny živnostníky a podnikatele stát ukazoval prstem a říkal, že nepřiznávají všechny své příjmy, a proto okrádají nejen stát a především všechny daňové poplatníky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Maleček 18.12.2017 10:58

Slovácký gambler má o EET pravdu.

Jinak odpudivý Slovácký gambler, kupující si tamní hlupce podporou ligového fotbalu a folkloru, proto i těmi jež oškubává svým hazardem zvolen senátorem, má ale ve věci EET pravdu.

Však i celé to "rozhodování" US bylo o tom, jak zamaskovat zcela neústavní podstatu EET. Z Ústavy plyne, že subjekt (jedno zda občan či firma) nesmí být excesivně, tudíž příliš extrémně, natož jak v případě EET trvale podroben kontrole státu, pokud k tomu stát nemá u onoho jednotlivce závažný důvod. A tak US vytáhl ty obezličky o RČ a další nepodstatnosti maskující, že z Ústavy měl EET zrušit. Jak hrdinně (přes očekávané Babišovy persekuce) řeklo bohužel jen 5 z 15. ústavních soudců.

Valenta má pravdu i v tom, že aktuální výstupy říkají, že EET nepřineslo očekávané zvýšení výběru daní, což Babiš i s pomocí své financministerské konkubíny lživě maskuje zneužitím výstupů daných hospodářským růstem.

A tak je o to víc zřejmé, že jde především o politický nástroj mající rozeštvat zaměstnanecký a živnostenský stav a oslabit poslední velkou svobodnou, tj. na státu a ala Babišův Agrofert korporacích nezávislou občanskou skupinu, kterou živnostníci a jejich rodiny jsou.

To zaměřeno na rozdělení a oslabení celé společnosti i demokracie. To s průhledným cílem snadněji, s krytím jen formální demokracií, společnost Babišem totalitně ovládnout.

P. Chládek 18.12.2017 10:58

Z Vašeho příspěvku je patrno, že tématu nerozumíte a koukáte na to jako Vejr...

P. Rudolf 18.12.2017 10:57

Jsem velký zastánce Senátu

ale vždy, když si přečtu něco takhle bezduchého a vylhaného od nějakého jeho člena, začínám být ve svém přesvědčení silně zviklán.

J. Novák 18.12.2017 10:56

To "pověšení živnosti na hřebík"...

... je ale přece snem všech socialistů bez rozdílu barev.

A zjednodušení daňového systému a snížení daní? Dovedete si představit, kolik hlupáků by tím přišlo o teplé místečko a díky své neschopnosti bez pomoci státu nejspíš zemřelo hlady?

P. Chládek 18.12.2017 10:55

To jsou pořád kecy. EET je třeba - souhlasí s ním i velká část rozumných podnikatelů. Fungovat v plné míře začne až s odstupem času, až budou mít finanční úřady možnost porovnávat data za několik let.

J. Chaloupka 18.12.2017 10:23

Copak u nás někdy vládly skutečně pravicové strany?

Jen si to, že jsou pravicové, říkaly a bohužel prodavači emoci (dříve novináři) to opakují. Jinak by ta TOP09 nemohla náš stát táhnout k tomu evropskému socialismu. Protože nic jiného, než socialismus, v EU není.

P. Lenc 18.12.2017 10:20

Re: Sakra

Jejda Hrabě opět na scéně.Další levičácký komik.To o Reaganovi, to prostě nemá chybu.

J. Chaloupka 18.12.2017 10:20

Vždy, když čtu něco od "senátora Valenty",

který zbohatl na hazardu (a pokud vím, tak jej dosud provozuje), tak si připomínám otázku z pořadu J. Krause, kterou položil Sobotkovi: Co Vám to na té Moravě dávají pít? A to i vzhledem k tomu, že si na Moravě zvolili Valentu za senátora.

A. Alda 18.12.2017 10:17

S posledním odstavcem souhlasím

a doplňuji ho o potřebu odstranit všechny výjimky z daňových zákonů i ze zákonů o učetnictví. Zejména z těch zákonů o účetnictví.

P. Lenc 18.12.2017 10:17

Re: Važený pane Prokope

Je legrační, když pan Šejna je "nespokojený", protože nikdo nechce reagovat diskuzí na jeho "příspěvky".To je jako reagovat na "Sybillu" nebo Rudolfa.

J. Lepka 18.12.2017 9:57

Re: Sakra

Ty nesmysly plácáte za peníze nebo čistě amatérsky?

P. Jaroš 18.12.2017 9:57

Re: trojnásobný výběr DPH?

O tom, že se rozcházejí informace z MF a statistiků, se píše dlouho a u vás je jasné, že se přikloníte k Babišovým zdrojům. To máte jako s globálním oteplováním - když není, najdou se stejně zdroje potvrzující, nebo se "oteplování" přejmenuje na "změnu". Když se Babišovi u EET prokáže prodělek, přineslo EET určitě jiný užitek, třeba"změnu"!

J. Lepka 18.12.2017 9:55

Re: Važený pane Prokope

Přidejte Šejno, jinak nebude koblížek.

M. Šejna 18.12.2017 9:53

ano, pane Osleji

máte pravdu, že senátor Valenta píše o trojnásobném růstu. Takže moje reakce na něho je nepřesná.

Bohužel odkaz na to, abychom si Valentovo tvrzení mohli zkontrolovat, pan Valenta neuvedl. A já jsem to hledal na webech GFŘ a MF, a také jsem nic takového nenašel.

V. Oslej 18.12.2017 9:34

Re: trojnásobný výběr DPH?

Souhlasím, že odkaz na zmiňovaný materiál by byl vhodný. Na druhou stranu vy byste měl číst na co se chystáte reagovat. Autor nepíše o trojnásobném růstu, a o poměru růstů. Pro jednoduchost: jeden obor vzroste o 1% druhý o 3%. Druhý rostl třikrát tolik....

J. Fridrich 18.12.2017 9:24

Re: Sakra

Pane Hrabě - to o velkém Reaganovy bylo hodně vedle.. Slyšel jste někdy reálné hodnocení Ameriky za slabé dekády 70tých let za vlády demokrata Cartera a silné dekády 80tých let za vlády r. Reagana ? Víte že tím, že dal Ameriku do pořádku a zlikvidoval Říši Zla, přinesl i nám svobodu ? Vím, je to dost náročné a těžké pochopit, že snížením daní lze po určitém krátkém čase "rozjet" ekonomiku země.. Nic si ale z toho nedělejte, to socdemáci a komunisti také nikdy nepochopí.

F. Vejr 18.12.2017 9:21

Ano šéfe!

Vše co dělá Babiš, myslím je jeho dobrý podnikatelský kalkul. Když srovnám do TOP jeho tři činnosti - podnikatel, novinář a politik vyjde mě že vše dělá jako podnikatel pro své imperium.

Informace které, které potřeboval mu přinesl EET, ty dnes již má, tak nyní maká na co nejdelší účastí jako premier aby dosadil na různých institucích své skrytě-komunistické kádry a dal jim průpravu bývalé Stb a aby nešel sedět.

On ví, že tato zimní vláda je jen vzdušný zámek, ale poslouží mu k posílení svého podniku.

Pan Valenta má recht, že výsledek je žalostný a podnikatele to stálo dost peněz.

M. Šejna 18.12.2017 8:57

Važený pane Prokope

děkuji Vám za Váši slušnou, argumetačně dokonalou a mnoha odkazy doplněnou polemiku s mým názorem.

M. Šejna 18.12.2017 8:51

trojnásobný výběr DPH?

senátor Valenta je nejspíš opravdu hodně velký lhář. Nejen, že na webu GFŘ neexistuje materiál, o kterém se Valenta zmiňuje, ale ani na webu Ministerstva financí nic takového nenajdeme.

Podle ministerstva financí bylo loni za období leden-listopad vybráno na DPH 222 mld. Kč. Letos to bylo 242 mld. Docela by mě zajímalo, kde se v těchto číslech dá najít trojnásobek, o kterém se zmiňuje Valenta.

J. Hrabě 18.12.2017 8:45

Re: Sakra

Poslední pravicová vláda snížila daně vybraným subjektům,čímž připravila státní rozpočet o 80miliard kč.Proto jsme byli následující finanční krizi postižení daleko víc než státy ,co měly zodpovědnou a schopnou vládu...

M. Prokop 18.12.2017 8:45

Re: "slovácký senátor" Valenta

Tak hlavně, co čekat od vás i s vaší uklízečkou, že?

M. Prokop 18.12.2017 8:44

Re: Sakra

Dal dost návrhů a nejen on. Nedávno to řešil i ÚS. Nenechávejte se otravovat, nečtěte to. Jinak byste mohl dostat držkovou, že zde otravujete nablblými poznámkami.

M. Šejna 18.12.2017 8:16

"slovácký senátor" Valenta

na webu Generálního finančního ředitelství neexituje žádný materiál, o kterém se zmiňuje senátor Valenta.

Podivné je i to, že Valenta neuvádí žádná čísla ani žádný odkaz, kterým by podpořil tuhle jeho politickou agitku.

Ale co jiného čekat od "slováckého senátora", že?

A. Zajícová 18.12.2017 7:02

Re: Sakra

to ovšem trochu plácáte, viz poslední "pravicová vláda", která se snažila například snížit počty darmožroutských úředníků, což okamžitě následná levicovo estébácká vláda zrušila a naopak se chystala jich kvůli daním nejméně 6000 nových přijmout. A tak dále a tak dále.

K. Pavlik 18.12.2017 3:18

Re: Sakra

Prectete si knihu Egyptan Sinuhet - tam je to jasne popsano. Docasne se zvysi prijem z dani, bohuzel se snizi v budoucnosti. Samozrejme jsou vyjimky - ja doufam ze Trump je ta vyjimka.

Dane nemaji vubec co delat s podnikatelstvim obcanu - obcan dela co je dobre pro neho.Pokud nemuze delat naprosto nic tak holt pestuje kraliky.

EET mozna byla pitomost- nekdo si koupil veci ktere nepotrebuje ale holt ted je ma a pokud je nebude pouzivat tim nic neziska.

Toz tak.

J. Hrabě 18.12.2017 3:18

Re: Sakra

Jo,hezká teorie.Celkově jsou naše daně nižší než ve vyspělých západoevropských ekonomikách-mimo DPH.Nějaký R.Reagan dlouho snižováním daní zadlužoval státní rozpočet USA,málem to vedlo k bankrotu.Až demokrat Clinton to dál do pořádku...

R. Brzák 18.12.2017 1:46

Re: Sakra

Snížení daní (a zrušení regulací) totiž je schopno generovat zvýšení podnikavosti občanů, kteří pak nižší daně radostněji odvádějí (vnímají stát více jako službu a ne jako drába) a v celkovém součtu se s rozběhem ekonomiky vybere víc...

To o EET netvrdí jen senátor Valenta - najdete nejen na netu velké množství odkazů na odborníky včetně statistického úřadu - ovšem kteří jsou popíráni těmi z minfin - překvapivě....

K. Pavlik 18.12.2017 1:39

Re: Sakra

No tu praci jsem si nedal.

Senator tvrdi ze EET zadne dane neprinesla - jinymi slovy tvrdi ze zruseni EET zadny prijem neprinese. Zato slibuje rozdat miliony ktere se usetri zjednodusenim kdeceho.

Toto dela vetsina pravicovych stran - zacne snizenim dani (pokud ma tu odvahu) a pak se divi.Vetsinou nenavrhuji snizeni vydaju - to i velice pravicove strany kupodivu vi ze se to neda - a mne by napriklad zajimalo proc.

R. Brzák 18.12.2017 1:24

Re: Sakra

Pokud byste si dal práci, zjistíte, že senátor Valenta patří k frakci, která se snaží EET zrušit již od počátku. Jenže ani v senátu nemá ani ta naše rádoby pravice tu sílu...

K. Pavlik 18.12.2017 0:48

Sakra

Autor je senator takze stat je on vic nez kdokoliv jiny. Jestlipak dal nejaky navrh na modifikovani EET? Jiste patri k nejake strane ktera mela dost casu v minulosti zmenit danovy system. Ze to neudelali je pochopitelne - ze ted nadavaji jinym je pochopitelne tez - ze s tim otravuje Neviditelneho psa je sproste.