7.6.2024 | Svátek má Iveta, Slavoj


Diskuse k článku

FREMR: Žádná „bouře ve sklenici vody“

I kdyby ze stovek odsouzených za nedovolené opuštění republiky jen jeden jediný byl odsouzen do vězení, pak pravdou je to, jak říká Kristus: „“ublížil-li jsi jednomu z nás, ublížil jsi všem“.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Valenta 9.8.2023 14:23

To Vám neberu. Jen pro informaci. Staletý majetek předků komunisty rozkraden, oba dědové v pracovních táborech, otec u PTP, bratr chartista a moje maličkost v emigraci.

J. Krejčová 9.8.2023 18:47

Ano, pane Valento. Názory každého člověka jsou dány osudem jeho rodiny. A ne u každého je to tak jednoznačné. Němci mého pradědu pověsili za nohy na dvoře a za přihlížení jeho ženy a dětí ho umlátili k smrti.

Moje teta byla totálně nasazená v Kolbence v Praze a při výslechu na gestapu kvůli sabotážím jí zlámali obě ruce. Strýcovi bylo 16 let, když ho odvezli do Dachau. Děda s babičkou měli velké hospodářství a přitom hlad, protože všechno museli odevzdávat Němcům. Nejsme Židé.

Komouši je ze statku vyhnali, vše ukradli. Druhému dědovi ukradli kolářskou dílnu. A v roce 68 zničili život mým rodičům i nám třem dětem. Táta byl vojenský pilot /nebyl v KSČ/ a dostal infarkt, když letiště obsadili rusáci a nepustili ho do práce. Bylo mu 48 let. O pět let později zemřel na druhý infarkt.

Tak, pane Valento, koho mám nenávidět?

J. Krejčová 9.8.2023 19:03

Mně osudy členů mé rodiny přinesly odpor k účasti v jakékoliv organizaci,přiměly mě k přemýšlení o svinské politice, která ničí životy po každé ve jménu nějaké ideologie. A nikdy se ze mě nestal a nestane fanatický přívrženec kohokoliv. Nebo fanatický nenávistník.

K. Křivan 9.8.2023 21:09

Paní Krejčová,

ti náckové i komunisti byli socialisti. Levičáci. Dnes řádí opět levičáci.

J. Krejčová 9.8.2023 23:19

Ano řádí. V čele s demokratem Bidenem. A znovu je jeich smýšlením ideologie.

P. Krešňák 9.8.2023 7:50

Vážený pane Vlku, dnes souhlasím s každým Vaším slovem. Je to ostuda a paní Wágnerová a pan Rychetský plácají hlouposti.

R. Holub 10.8.2023 22:08

Ano

S. Ševeček 9.8.2023 7:49

Bene, pane Vlku !

/Mene, tekel, ù-parsín.

/prezident Petr Pavel První, Guma z neošlechty - nové aristokracie ... on nic, on muzikant ?

M. Mucha 9.8.2023 7:42

R^

T. Diblík 9.8.2023 7:28

Přečetl jsem si hodně článků o soudcích ÚS a mnohem víc komentářů. Uzavřel jsem si to takto.

Prezidenti ČR mají povinnost vybrat z každé generace právníků patnáct ústavních soudců, kteří by se vyznačovali pevným charakterem. Přesto, že se mezi sebou musí všichni odborně kvalifikovaní juristé osobně znát, nejsou ani koryfejové právní vědy schopni takové kolegy doporučit.

R. Langer 9.8.2023 10:04

Já myslím, že v podstatě bude schvalovat osoby se stejným charakterem, jaký má sám. Proto ho jeho voliči přece zvolili. Nebo snad ne? ;-)

C. Berka 9.8.2023 12:54

R^

V. Mokrý 9.8.2023 6:57

Asi takhle -

jednou to na ty soudce muselo dopadnou / jejich minulost a je dobře, že se to stalo v tomto případě.

Když se justice neřešila hned po " sametu " !

I. Krahula 9.8.2023 7:45

„Samet“ je eufemismus pro podraz.

S. Ševeček 9.8.2023 7:51

obyčejný převrat, navíc organizovaný cizími mocnostmi.

P. Dvořák 9.8.2023 9:42

Zpackaný převrat.

R. Langer 9.8.2023 10:05

A co.na ně jako dopadlo? 8-o

K. Nový 9.8.2023 6:37

Tak, tak.

R. Langer 9.8.2023 6:22

R^ [>-]

T. Vodvářka 9.8.2023 6:04

Dnes bezvýhradný souhlas s autorem.

T. Kohout 9.8.2023 3:33

Jen připomínám, že to "bylo tak snadné", že tyto případy se započítávaly těm soudcům jen jako polovina (1/2) případu. A dělali to vesměs jen ti noví, nejmladší. Ošemetné věci soudili funkcionáři (předseda, náměstek).

T. Kohout 9.8.2023 3:36

Formálně to bylo jako pokuta za nezaplacenou tramvaj.

E. Novotny 9.8.2023 1:24

"Jeden z nejlepších článků p. Vlka st. "

Vynikajici !!R^

J. Kovaříček 9.8.2023 0:35

Jeden z nejlepších článků p. Vlka st. Vystihl pravdu, nepříjemnou sice, ale pravdu. Podstatou zdárného života jednotlivce i společnosti je mravnost, nikoli politika. A ta mravnost se stává jaksi nemoderní. Ovšem karmické následky jsou nevyhnutelné.

V. Mokrý 9.8.2023 6:58

R^

To už od " sametu " !

B. Liborek 9.8.2023 0:13

Však on ty soudruhy v talárech rozsoudí jednou nejvyšší. :-)

P. Diviš 9.8.2023 0:22

Pokud na "nejvyššího" někdo věří.

Já radši tady a teď.

V. Mokrý 9.8.2023 6:58

:-)