4.5.2024 | Svátek má Květoslav


Diskuse k článku

EVROPA: Klamete, pane Zahradile

Toto tvrzeni je přímém rozporu s realitou a prostými kupeckými počty. Oba koaliční partneři ve vládním prohlášení ze dne 25.4. 2007 (s kterým souhlasila a vzala je na vědomí i poslanecká sněmovna, 14. schůze, 300. hlasování, 10. 5. 2007) dali premiérovi mandát k podpisu jen takové smlouvy, která „Nesmí zhoršit postavení ani rozhodovací a hlasovací váhu ČR a zemí srovnatelné velikosti v EU vzhledem ke stávajícímu stavu.“ Je možné, že by obě strany přesto z vlády odešly – i když o tom dost pochybuji při jejich snaze „být při tom“.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Hnyk 22.5.2009 12:19

Demográciji by chtěli

Ale Češi musí mít v EU víc hlasů na osobu než třeba Britové a Francouzi.;-P

Udělejte si raději pořádek doma. Jak je možné, že současný sytém jasně znevýhodňuje malé obce oproti velkým městům??? Já důrazně žádám, že moje rodná Horní Dolní musí mít stejný počet poslanců jako Praha!! Pak bude moci jít Česko příkladem a něco podobného prosazovat i v EU.

honzak 22.5.2009 12:00

Re: a jejda

nalijme si čistého vína a nazývejme věci pravými jmény:  Putin - Merkelová.

To jsem v 89. opravdu nečekal, že Němci spojí zase s Rusama a zase z toho bude průszer! A eurohujeři si tady budou pořád cintat pentli...

jasan 22.5.2009 11:41

Re: Souhlasím, že současná politika

no, ze EU po referendech nijak netouzi je znamo.

Na druhou stranu "zakazat" je nemuze...

tohle rozhodnuti je jen a jen na nasich politicich.. a obcanech

Anonym 22.5.2009 11:32

Re: Souhlasím, že současná politika

A jak je to s tím zákazem EU? Někde jsem si přečetl, že bylo EP rozhodnuto nikde vyjma Irska referendum nepořádat. Je to pravda?

Jura Jurax 22.5.2009 11:27

Re: Myslim

R^R^R^ ;-D

Jura Jurax 22.5.2009 11:26

Re: Zahradil ma naprostou pravdu

No, základní omyl je, že LS = EU. Pravdou je, že LS <> EU.

Jura Jurax 22.5.2009 11:25

Re: v zemi, kde jsou šejdíři na nejvyšších úřadech se o takových nemluví

Inu šejdíř k šejdíři - vždyť jsme jedna evropská rodina a v jednotě je síla (i šejdířů) :-/

cb 22.5.2009 11:15

Myslim

ze byt na bilbordu vedle Bushe je cest.

jasan 22.5.2009 11:14

Re: Souhlasím, že současná politika

dokud neni dokoncen ratifikacni proces, vubec nic referendu nebrani...

to by ovsem "elity" museli chtit...

jasan 22.5.2009 11:12

a jejda

http://www.rozhlas.cz/cro6/komentare/_zprava/389270

novy Molotov-Ribbentrop se uz chysta...

JJ 22.5.2009 11:11

Re: Zahradil ma naprostou pravdu

To je mozne, ale myslim, ze byste v CR pro to vetsinu nesehnal (pokud by to nekdo nechal na referendu).

Norsko - prijem ze zemniho plynu a ropy by je delal zdaleka nejvyssimi platci do rozpoctu EU. Logicky se o to nechteji delit.

Svycarsko - pravidla EU tykajici se prani spinavych penez (zvlaste z danovych uniku) jsou pro ne proste tezko akceptovatelna, nebot na danovych unicich stoji velka cast ekonomiky. Ale take maji tradici v tom, ze si o vsem rozhoduji sami v referendech, coz zrovna s EU kompatibilni neni.

V soucasnem rozpolozeni se ovsem obavam, ze CR ma blize k Belorusku, nez ke Svycarsku.

JJ 22.5.2009 11:05

Re: Zahradil ma naprostou pravdu

Paroubek by mel v takovem scenari vetsinu v Parlamentu, otazkou je, s kym by mel tu Ustavni - to uz zalezi na tom, jak by dopadli lidovci a zeleni. A pokud by mel Ustavni vetsinu s KSCM, tak by mu mozna ani nevadilo byt mimo EU.

Anonym 22.5.2009 11:04

Souhlasím, že současná politika

se omezuje pouze na to, abych vládl. Co jsou nějaké sliby nějakým blbým voličům, kteří naletěli na krásná slovíčka, že?!

A když tu krásnou lopatu ležící na chodníku neukradnu já, ukradne ji ten, kdo půjde po mně, tak co. Radši si ji vezmu. To ne já, to ten, co by šel za mnou je vlastně zloděj!

Nepřipadá Vám takové prohlášení absurdní?

S jediným je ale potíž. Jsem přesvědčen, že EU zakázala pořádat k LS referenda. Nemohla to zakázat právě jen Irsku, které to má v ústavě. Proto se domnívám, že volání po referendu, byť dodatečném, nemá naději na úspěch. Alespoň tak jsem to pochopil. Ví někdo něco bližšího?

šakal 22.5.2009 11:02

...AMEN!...

...R^  >-

koks 22.5.2009 10:58

hele voprudente vanku

kdo te zna tak vi ,ze ve stredocesky ODS exibujes jen proto, ze si myslis ze ti to pomuze k riditelskymu fleku v nove stavenym vyzkumaku

honzak 22.5.2009 10:43

Re: Zahradil ma naprostou pravdu

navíc tam mají děsivý bordel a chudobu:-D! Když sedím o Velikonocích v Davosu u piva a pozoruju panoramata, tak si taky takové otázky kladu.

Mgr. Milda 22.5.2009 10:29

v zemi, kde jsou šejdíři na nejvyšších úřadech se o takových nemluví

zrovna jako se v oběšencově domě nemluví o provaze.

Václav 22.5.2009 9:57

Re: Zahradil ma naprostou pravdu

Paroubek by to mohl tezko dat prohlasovat, kdyz jsou komuniste proti. CSSD sama nestaci. Vypada to, ze ve svem uvazovani uz automaticky spojujete CSSD s KSC (v pripade LS to tak neni).

honzak 22.5.2009 9:55

Re: ODS udělala správně.

"Vítej ODS mezi prozápadními demokratickými stranami" - pán je humorista, nebo jen alternativně inteligentní?

Správné znění je "Vítej ODS mezi ultralevičáky typu Kohn - Bendit, socialisty typu Barroso a Merkelová, šejdíři typu Berlusconi"

Realista. 22.5.2009 9:34

Re: Zahradil ma naprostou pravdu

tady k tomu máš názorné obrázky !!

Malý Aston 22.5.2009 9:27

Re: ODS udělala správně.

Souhlasím s Vámi. No tak co, odešel Vířivka i se svým debilním kolečkem,ten maminčin mazánek co ho poslala maminka na zkušenou do Světa jako hloupého Honzu, Klaus a jeho parta bojovníků proti všem včetně jeho synáčků . ODS se stává normální pravicovou politickou stranou proevropskou a Klaus a jeho poskokové včetně Železného a BoBo se řadí mezi obrozené sládkovce. On ten problém je pořád stejný a to napříč politickým spektrem. Málo koryt hodně čekatelů.;-)

Realista. 22.5.2009 9:25

Re: Zahradil ma naprostou pravdu

Ano! Kdyby si s námi EU domluvila vztahy jako se Švýcarskem a Norskem, to by se mi moc líbilo!

Mimochodem, proř tyhle dvě země do EU nechtějí, když je tam vše tak super, krésné, bez problémů...vždyť jsou samy proti sobě, ne?

huhu 22.5.2009 9:23

Re: ODS udělala správně.

členy Sládkovy strany "zdivočelé sociální demokraty" hledej v kčsssd, máš tam přímo jednoho takového vzorového výlupka poslanxce čssd a funkcionáře Jandáka.

Ty sám jsi asi volební poutník pravdalásky, co ještě nikdy znova nevolil tutéž stranu, protože vždy se projevil jako kok*t, který "naletěl"..

JJ 22.5.2009 9:16

Re: Zahradil ma naprostou pravdu

Vy snad zijete na jine planete, ci co. Pokud k LS nebude chtit pristoupit jedna ci dve male zeme, tak se s nimi domluvi zbytek na vztazich obdobnych vztahu s Norskem ci Svycarskem. Jediny velky problem je Nemecko, ale tam si myslim, ze si to vyresi tak, aby mohli LS schvalit.

Osobne mi ty specialni vztahy s EU a byt mimo nevadi, pokud se tak rozhodne vetsinove. Nicmene to prinasi celou radu rizik a tak preferuji jit s LS a v pripade potreb vystoupit. Ale pokud by z toho bylo volebni tema, tak bude ODS prevalcovana. Proste ten souboj prohrala, stejne jako nemela dostatecny mandat na reformy. Akorat nekterym jejim volicum to nejak nedoteklo a tak radeji prenechaji zemi Paroubkovi s komancema. A jeste si hloupe mysli, ze tim trestani ODS. Houby, trestaji tak sami sebe.

js 22.5.2009 9:14

ODS udělala správně.

Maximálně ztratí pár Klausobolševiků (Kubera a spol.) a voliče, kteří kdysi přešli k podpoře ODS po zániku Sládkovy strany (typu Vaněk a huhu). Získá ale tu část inteligentních voličů, která se ODS kdysi pro její proruské a protievropské postoje štítila.

Vítej ODS mezi prozápadními demokratickými stranami, a to díky Topolánkovi. A lůza může volit ty svoje SSO, Bobošíkovou, KSČM nebo Libertas v čele s odsouzeným zlodějem Železným.

jasan 22.5.2009 9:03

Re: Zahradil ma naprostou pravdu

nema a Vy take ne - to jen demagogiste nejhorsiho zrna tvrdi, ze LS = EU.

uvidime, kolik volicu ztrati ODS takhle - a od Lisabonske "spiny" si uz nikdy ruce neumeje...

JJ 22.5.2009 8:59

Zahradil ma naprostou pravdu

Kdyby Topolanek LS vetoval, tak by se rozpadla koalice, a podepsal by to Paroubek. Pokud by sel Parlament proti, mohlo by se jit az k predcasnym volbam, kde by ODS byla naprosto prevalcovana, protoze mimo EU naprosta vetsina obcanu CR byt nechce. Pokud by to potom blokoval Senat, tak by se pockalo na senatni volby a doresilo se to potom.

ODS by ztratila sve volice, pokud by chtela vest CR mimo EU (a o to de fakto jde v pripade odmitnuti LS v dnesni situaci, kdy ji schvalila drtiva vetsina statu). ODS by prisla az o 50% svych volicu, CSSD by hlasy minimalne ziskala, hlasy proti ze strany levicovych volicu by sly KSCM.

Proste realita je takova, ze ODS tento politicky souboj prohrala a vyhrat jej nemuze. Autor je naprosto mimo realitu, kdyz se snazi naznacit neco jineho. A koneckoncu tu smlouvu n(ci plnou moc k podpisu) podepsal i Klaus.

huhu 22.5.2009 8:57

Re: Raději ať vládnou bruselští byrokrati,

proboha ! snad i ten Paroubek je lepší nežli Sarkozy či CohnBandita Rv

JJ 22.5.2009 8:52

Re: Proč nejsem eurofederalistou

Jiste, jenomze pokud o EU rozhoduje 27 statu a jeho nazor neni shodny s drtivou vetsinou nazoru politickych reprezentaci techto statu, tak se muze stavet na usi a nic s tim neudela. Jedine muze resit otazku, zdali chceme byt nadale v EU. A na to i pan Klausovic rekl, ze ano.

děteněkam 22.5.2009 8:47

Re: Už mě jdou na nervy tyhle kecy o ztracené suverenitě.

Aby nás nespolkl (spekulace) "velký bratr", necháme se raději sežrat Lisabonem?